- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Krisztianby: Az ügyintézésnek mindig ilyennek kell lennie?
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
rii
nagyúr
A kérdés tehát az, hogy meddig fognak még fejlődni.
FPS: a HL2-ben már a csontváz jellegű mozgás, továbbá a gravitáció megvalósítása
DRIV3R: szintén a gravitáció: 3 db hordó piramis alakban: egyet ilövök, akkor az eldől, arrébb pattog-gurul, a többi leesik-gurul.
Az autó, h a törött, felnyílik a motorháztető, kinyilik az ajtó realisztikusan, rengeteg házba be lehet menni, hatalmas térkép. Nagyobb a surlódás motorketépár gumiján, mint a kasztnin, ez fantasztikus látványt eredményez, ha a motor az oldalán csúszik, és hirtelen átborul a másik oldalára.
Már 97-ben volt olyan játék, FBI-os nyomozó kellett benne alakítani, és annyira való veszélyt jelentett az ember idegrendszerére, hogy fel kellett hívniuk a figyemlet az üldüözéi mánia kialakulására!
---------
Hol lesz ennek a vége?
DRIV3R esetében pl minden házba be lehetne menni? Összeköttetés az összes várossal? fáradás? Realisztikus sebesülés? pl. lábon lövik, és lesántul?
ui.: nem vagyok képben a játékok terén. Csak a SC&BW-al, DRIV3R-el, illetve a TEREP2-vel játszottam.piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
Face8814
őstag
Még realisztikusabb látványvilág, még élethűbb mozgások, még nagyobb térkép, még összetettebb feladatok, még valósághűbb életszimuláció....stb! Soha nem lesz vége.
Ha pedig igen az a ''Vég''!Az ilyen minőségek, mint "2415680p", azt jelentik, hogy előtted, a szemed láttára real-time leforgatják az összes jelenetet? by Ifju
-
rii
nagyúr
Nem lehet, hogy majd ''némelyek'' 2 világban fognak élni? Ahogy fejlődnek a szereplők személyiségei, nem rejt ilyen veszélyt is magában?
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
Zenty
őstag
Ha photo realisztik graf lesz( amit már sokan várnak)
El lehet gondolkodni azzon,hogy a horror gameket bezárják
Egyébként mindig fejlődni fog a game fejlesztés! Ha elérik a már emlitett photo grafot akkor gyurnak a játékélmyénre ,területekre, fizikára és igy tovább!Idővel minden szimulátor lesz( persze ez nem mostanába fog előfordulni,de nem is olyan messze ha igy halad a hardver fejlesztés)!Guild Wars - Zenty a survivor
-
SPDeluxe1.0
aktív tag
válasz Motion_Blur #4 üzenetére
Ez egy megfontolatlan kijelentés szvsz ,pölö 10 éve ki gondolt volna arra is,hogy egy grafkarin fél giga memcsi lesz?
"oh no the devil has a code for god mode!!!"
-
Face8814
őstag
Dehogynem. De meg kell tanulni különválasztani a dolgokat. Emlékszem még a C64-es időszakra. Az mennyire csúcs volt. Egy Shinobi egy F14 Tomcat.... stb mindent űberelt. Ha volt valakinek C64-e és délután felmehettünk hozzá játszani akkor az a nap egy ász volt. És nézd meg hova jutott mostanra a fejlődés. Előszednénk azokat a gamekat és jót röhögnénk. ( Bár láttam CD-n C64-es játék gyűjteményt, valami 2000 game volt rajta. Gondoltam megveszem! )
Az ilyen minőségek, mint "2415680p", azt jelentik, hogy előtted, a szemed láttára real-time leforgatják az összes jelenetet? by Ifju
-
Motion_Blur
félisten
válasz SPDeluxe1.0 #7 üzenetére
10 ev hosszu ido
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
rii
nagyúr
Szerintem a ''fejlődést'' ''úgymond'' kézben tartják, mondhatnám visszafogják.
Továbbá eléggé érdekes, hogy minden játék, az éppen aktuális, legerősebb hardveren tud futtni FULL-ban. Ennyire nem lehet hasonló a programozó gárdáknak, legfeljebb az optimaiizálási hatékonyságuk az.piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
roley16
tag
Egyértelmű, hogy nem véletlen, Így a legjövedelmezőbb mind a kettőjüknek. Legalábbis a hardware gyártóknak igen
[Szerkesztve]http://www.rtsguru.hu / RTS Guru /
-
rii
nagyúr
1. Realisztikus térképek lesznek majd úgy, hogy szabad lesz a mozgás az egész pályán?
2. teljesen élethű autó-modellezés várható?piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
SPDeluxe1.0
aktív tag
Lehetne,mert pölö a Driv3r-ben már letört tolatásnál az ajtó,a GTA sorozatban viszont átsuhan a tereptárgyakon,a SA-ban is.Legalább egy olyan játékban ami a kocsikról szól,jobban odafigyelhetnének ilyesmikre.
A ragdoll a Max Payne 2-ben játszott igazi szerepet,én imádtam belassítva nézni a srácokat zuhanás közben,azóta sem tudok ilyen remek példát mondani,talán a Painkiller falraszegezése hasonlít a reálishoz.Remélem ez a második részében is így maradt,vagy javult."oh no the devil has a code for god mode!!!"
-
rii
nagyúr
válasz SPDeluxe1.0 #13 üzenetére
Az ajtó, az tényleg nagyon realisztikusan van megcsinálva, de ha egy -modjuk- taxi kinyitja pont előttem, és én beleszaladok a kinyitott ajtóba, akkor nem az szakad le, hanem az egész autót magammal rántom, tehát az autóval ütközöm.
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
Segnior_Barthez
senior tag
Hi All!
Ennek nem lesz vége.
Amikor megláttam a Spec Ops2-t 7-8 éve nagyon tetszett. Mondom ilyen nincs. Jöttek szépen az fps-ek. HL, RedFaction, SoF... mind-mind egyre jobb. Jelenleg a csúcs a HL2 ami egy remekbve szabott darab. A víz majdnem hogy tökéletes. Az abroncs pattog, amikor robban a gránát, és már nem 16 szögből, hanem 16x16 szögből (ami már majdnem hibátlan kör) áll egy kerék!
Véleményem szerint néhány év múlva elérjük a teljesen tökékletes 2 dimenziós megvalósítást /árnyék, felület, mozgás, mimika, gravitáció, és a HANG/, ez után pedig jön a retinára kivetítő 3d-s, majd a valós élményt generáló /Lásd. Total Recall/ technológiák.
Ide már csak proci kell, RAM, GPU, meg sávszélesség.
Addigra lesz bőven.
Byehttps://www.flickr.com/photos/57762354@N03/
-
Segnior_Barthez
senior tag
Hi All!
Ennek nem lesz vége.
Amikor megláttam a Spec Ops2-t 7-8 éve nagyon tetszett. Mondom ilyen nincs. Jöttek szépen az fps-ek. HL, RedFaction, SoF... mind-mind egyre jobb. Jelenleg a csúcs a HL2 ami egy remekbve szabott darab. A víz majdnem hogy tökéletes. Az abroncs pattog, amikor robban a gránát, és már nem 16 szögből, hanem 16x16 szögből (ami már majdnem hibátlan kör) áll egy kerék!
Véleményem szerint néhány év múlva elérjük a teljesen tökékletes 2 dimenziós megvalósítást /árnyék, felület, mozgás, mimika, gravitáció, és a HANG/, ez után pedig jön a retinára kivetítő 3d-s, majd a valós élményt generáló /Lásd. Total Recall/ technológiák.
Ide már csak proci kell, RAM, GPU, meg sávszélesség.
Addigra lesz bőven.
Byehttps://www.flickr.com/photos/57762354@N03/
-
Segnior_Barthez
senior tag
Hi All!
Ennek nem lesz vége.
Amikor megláttam a Spec Ops2-t 7-8 éve nagyon tetszett. Mondom ilyen nincs. Jöttek szépen az fps-ek. HL, RedFaction, SoF... mind-mind egyre jobb. Jelenleg a csúcs a HL2 ami egy remekbve szabott darab. A víz majdnem hogy tökéletes. Az abroncs pattog, amikor robban a gránát, és már nem 16 szögből, hanem 16x16 szögből (ami már majdnem hibátlan kör) áll egy kerék!
Véleményem szerint néhány év múlva elérjük a teljesen tökékletes 2 dimenziós megvalósítást /árnyék, felület, mozgás, mimika, gravitáció, és a HANG/, ez után pedig jön a retinára kivetítő 3d-s, majd a valós élményt generáló /Lásd. Total Recall/ technológiák.
Ide már csak proci kell, RAM, GPU, meg sávszélesség.
Addigra lesz bőven.
Byehttps://www.flickr.com/photos/57762354@N03/
-
rii
nagyúr
válasz Segnior_Barthez #17 üzenetére
97-ben a Quake 3 bemutató videójában azt hiszem nem poligonokből, hanem beizer görbékkel volt megvalósítva néhány elem.
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
Detonator
aktív tag
válasz SPDeluxe1.0 #13 üzenetére
A Painkillernek lesz második része? Úgy értem a BOOH-en kívül!?
[Szerkesztve]Rise and shine, Mr. Freeman. Rise and shine.
-
Drizzt
nagyúr
Szerintem a Fable is egy nagyon újszerű dolog, nagyon leköt most is. A víz meg eddig szerintem ebben a legjobb, de a hullámzás a behulló tágyak után lehetne mégrerálisabb is.
I am having fun staying poor.
-
bogarfx
aktív tag
válasz Segnior_Barthez #17 üzenetére
jonnek az egyre szebb jatekok amleykhez persze hogy jol menjenek mindig megvasarolhatnank a legujabb karikat.Szerintem is mar 5 ev mulva minden jatek ugy fog kinezni mint a valosagban
-
rii
nagyúr
NAH, folytatom - az engem továbbra is nagyon izgató - témát, és megjegyezném, hogy számomra nagyon ijesztő, hogy már a Driv3r -ben is elég sok házba be lehetett menni.
Mi lesz, ha olyan térképekkel jönnek majd ki a játékok, ahol minden épültbe be lehet menni, lesz pince, lesz bánya, lesz reptér, lehet menni földön , vizen, levegőben(GTA), föld alatt (Carmageddon), és minden nyitott ajtó mögött lesz valami realisztikus dolog, valami meglepetés, esetleg vízcsap, vagy WC, ahol le-fel lehet töltődni(DukeNukem) ....
Szóval én csak attól tartok, hogy a játék közbeni nagy szabadság renegeteg időt fog a USER-ektől felemészteni, ahogy én is !!!! képes voltam 4-5 órákat a Miamiban tekeregni, csak hogy egy nyitott ajtót találjak...piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
Espla
aktív tag
Visszafejlődnek
Új hozzászólás Aktív témák
- Iqos cigaretta
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Ukrajnai háború
- Vodafone mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- Androidos tablet topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen