Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • vnorbi

    aktív tag

    válasz Llew #117161 üzenetére

    Jártam már hasonlóan. A pontos lépésekre már nem emlékszem, de az megvan, hogy ha a mobil appban egyszeri megnyomásra nem történik semmi, akkor meg sem próbálom újra megnyomni, hanem sms-t kérek. Ha sms-t nem küld, akkor ott sem próbálkozok újra rögtön, mert talán az ilyen rendszerhibákat jelszórontásnak érzékeli, és a végén kizár.

    Akkor nem vártam ki az automatikus feloldást, pár percre tőlem van egy ügyfélszolgálat, bementem, és feloldották. Vagy az van, amit írsz, hogy 24 órára vagy kitiltva, vagy a "mai nap" értéknapot jelent, és akkor ma 4 után oldódik fel.

    Szerk:

    WebKincstár kézikönyv:

    "Egymást követő 5 sikertelen belépési kísérlet után a WebKincstár rendszere aznapra – naptári nap – a jelszót érvényteleníti, a belépést nem engedélyezi. Következő nap(ok)on a rendszer naponta 5 alkalommal ad lehetőséget ismételt belépésre mindaddig, míg sikeressé válik az azonosítás, vagy az
    ügyfél úgy nem dönt, hogy új jelszót igényel."

    Szóval rosszul működik.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák