-
Fototrend
Mibe tegyem a megtakarításaimat? Összefoglaló!
Új hozzászólás Aktív témák
-
SzGee
aktív tag
válasz
tomazin #89158 üzenetére
Hát a telefonos ügyintézés nagyon nem így múködik, de Te biztos jobban tudod...
Olyan adatot, ami banktitkot sért, a legtöbb esetben személyes azonosításra sem adnak ki, ahhoz erősebb azonosítás szokott kelleni (telebankar pin kód vagy jelszó vagy ehhez hasonló), általános információt meg bárki kaphat, az hogy Te így intéztél ügyet, az egy dolog
Ha az ügyintézőnek tudomására jut, hogy olyan használja például a telefonos pin kódot, aki nem jogosult rá, az azonnali szolgáltatás felfüggesztéssel jár jobb helyeken
Természetesen részt vehet harmadik fél is a beszélgetésben, de akkor maximum az időjárásról fogunk telefonon beszélgetni, nyiván ha az ügyfél kihangosítja a telefont, az egy dolog, de információt csak a beazonosított ügyfélnek lehet kiadni, aki belevauzik a telefonba, annak nem
Mondom ezt úgy, hogy évekig dolgoztam bank telefonos ügyfélszolgálatánIf you leave me, can I come, too?