Új hozzászólás Aktív témák
-
mikrofon
addikt
-
mikrofon
addikt
-
mikrofon
addikt
válasz jjeahh #84548 üzenetére
MLaca konkrétan ezt írja a kép alatt:
"Nikon D500 markolatot és négyzet alakú (1:1) szenzort látok"?
nah ez vajon mi? Ha tényleg 1:1es méret lenne az érdekes lenne. Illetve mi lesz az objektívekkel, mert így azt a részét is használni kéne amit eddig nem... kompatibilitás? Pl a szirom alakú napellenző kilőve...[ Szerkesztve ]
-
mikrofon
addikt
Én ezt találtam hirtelenjében.
Polárszűrő aa helyett a szenzoron. valamint az itt szereplő ár sokkal szimpatikusabb.... Ráadásul ott azt írják, hogy gh5 AF szenzora van...Vegül is már csak másfél nap és kiderül minden.
De az 1:1 szenzor vinne mindent, főleg ha így több mint 20MPx lenne. Eseményfotózásnál ez teljesen új perspektíva lehetne főleg egy nagyon jó zajszint kezeléssel...
[ Szerkesztve ]
-
mikrofon
addikt
Szerintem is nagyon jó. Ezzek a képek is, meg a fotós is!
A kiállításról én sajnos lemaradtam...
Gondolom csak egy bemutató erejéig használta ezt a szettet. Vagy?
Természetesen ezzal a vázzal és a pana-leica obikkal igen jó szettet lehet összehozni csak hát ez is rengeteg pénz, mint bármelyik másik rendszerben a pro szint. Itt, ebben a felhasználásban, viszont nagyon jó a 2x crop...
Erről a fotózásról megnéznék egy Werkfilmet. Kíváncsi lennék, hogy kell elképzelni egy ilyen fotózást a vadonban. Vagy csak nekem tűnik parásnak?
[ Szerkesztve ]
-
-
mikrofon
addikt
válasz Speeedfire #84728 üzenetére
Leporolás alatt te azt érted, hogy a kefe végét a lenspen-nek, beledugod a vázba és elkezded "kefélni" a szenzort?
[ Szerkesztve ]
-
mikrofon
addikt
válasz Speeedfire #84733 üzenetére
Ez igen brutális szerintem....
Akkor ezt ne csináld többet. A kefe, nem steril, tehát ha van rajta por, akár a kefén akár a szenzoron, akkor dörzsölöd a szenzort. Ha koszos, foltos, akkor meg szét kened a szenzoron.
Minden szenzor tisztítós leírás, videó azzal kezdődik, hogy ne érj a szenzorhoz, ha mégis akkor erre való eszközzel tedd. Ezek közül a két legismertebb módszer:
1. Streil egységcsomagolásból kivett, egyszerhasználatos szenzor méretnem megfelelő puha, szöszmentes fejjel rendelkező pálcika 1-2 csepp szenzor tisztító folyadékkal
2. Ragacsos fejjel rendelkező pálcika, amelyiket zárt dobozban tárolsz és egy speciális papírral szenzor tisztítás előtt és után megtisztítod ezt a ragacsos fejet....
Ráadásul mindkettő esetében előbb portalanítani kell a szenzort körtepumpával, ami lefúja és nem ledörzsöli a port......Nem tudom ezt a módszert honnan szedted.... De néz meg pár idevonatkozó videót... Kulcs szó a kereséshez "sensor cleaning"
-
mikrofon
addikt
Mondjuk az objektívet nem találtam meg, csak hogy profi objektívet... Hát nem a 12-40-esre gondoltam, ha már oly, ha már természet fotó.....
És akkor egy kép is
Ha már humorizálunk...[ Szerkesztve ]
-
mikrofon
addikt
Ez az az objektív, ami miatt lehet, hogy veszek újra Panasonic MFT-t. Meg mondjuk akkor már egy kicsi vagyis normális méretű tele zoom-ot, ami nagyobb szenzoron elképzelhetetlen...
Tudom sokan mondják, hogy nagy és nehéz lesz. De egy G9 nem kényelmetlenebb és nem kisebb mint a Sony mk3 sorozat. Ott meg ez az objektív méret és tömeg nem számít nagynak és simán használhatóak azok is.
Végülis a 10-25/1.7 és a 50-200/2.8-4 milyen jó kis szett lehet a G9 vázzal. Aztán ha valakinek zavaró a hiányzó rész akkor ki lehet még egészíteni a 35-100/2.8 vagy a "kit" 12-60/2.8-4 objektívvel.... De akár egy 30/1.4 lencsével is. Ahhoz eh mehet párba az 56/1.4... Kinek mi az ízlése...
Az ára meg tényleg sok, de én pl. inkább fizetném ki, mint az Oly pro 1.2 fix objektíveket... -
mikrofon
addikt
Szerintem a Sony-s részt próbáld meg kiverni a fejedből. Ha már az induló szetthez is ilyen adósságba kell sodornod magad. Utána szerintem csak sóvárgás lesz az életed, vagy még nagyobb adósság... Amikor megtetszett a Sony szett akkor a 24-240-es objektívvel próbáltad? Feltételezem nem... Az a7iii nagyon jó váz viszont a 24-240 objektív meg nemnagyon. Kettő együtt elég rossz kombináció még akkor is ha az átfogás és a használhatóság jónak tűnik. De ez az objektív nem tudja ezt a vázat kiszolgálni. Sem AF, sem képminőség téren, cserébe még sötét is. Tehát mindent ami kiemelten jóvá teszi az a7iii-t vissza ront az objektív. Emiatt elképzelhető hogy még sem jön be a rendszerváltás és más objektíveket is akarsz vagy újra másik rendszert, a pénzt meg tolod bele hogy jó legyen. Az MFT-hez viszonyítva a Sony FF drága rendszer az a7iii vagy feletti szinten...
szerintem ha azt a pénzt amit a Sony-ra költenél, ide a meglevő rendszeredbe tolod bele, sokkal jobban jársz.[ Szerkesztve ]
-
mikrofon
addikt
válasz aginor #91367 üzenetére
Amikben érdemes még gondolkodni mint makró Achromat előtét lencse, mert ezek jó képi minőséget adnak:
Kenko PRO1D AC CLOSE-UP NO.3
Marumi DHG - Japán gyártó, talán a legjobb close-up előtétlencsék. , +5 és +3 dioptriával is gyártja, DHG Achromat Macro 200(+5) és DHG Achromat Macro 330(+3) néven
Siocore Achromatic Macro Lens +10: +10 dioptria, így a legnagyobb nagyítású. Német lencsecsiszolatok pro minőségben.Szerintem neked a +3 esetleg +5 dioptriát kellene megpróbálni.
-
mikrofon
addikt
válasz aginor #91374 üzenetére
Kettőt próbáltam
Kenko +3-at és Siocore +10. Utóbbit először. Az nagyon brutál volt. pár centire vitte a közel pontot az objektív elé.Most Kenko van. +3 Kenko sokkal kellemesebb távolságot biztosít, de ugye nem lesz olyan nagy a nagyítás. +5 öt még nem próbáltam.Milyen szűrő méretben keresel?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen