Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • S.P.Q.R.

    csendes tag

    válasz concret_hp #142 üzenetére

    így hirtelen miket tudnál említeni, mint felesleges tárgyak? :U
    Illik válaszolnom, jöjjön hát PÁR tárgy, amik számomra feleslegesek voltak:
    -Teljesítményelemzés(elméleti hablaty szinte senkinek enm kell, és mindenki el is felejti)
    -Információs rendszerek szolg. biztonsága: Zengzetes név, de e mögött tartalom alig volt. Elolvastad kb jah...hmmm...igen... és? Ez volt a véleményed a végére, és mi a fenét akart az illető mondani? Gyakorlati haszna csak akkor lenne, ha konkrét labor társult volna hozzá
    -Információs Rendszerek fejlesztése. Újabb hablaty tárgy egy zengzetes név mögött, kül fejlesztési módszereket kellett volna bemutatnia, ehelyett kb walesi bárdok mintájára be kellett nyalni 10-15 oldalt(nem vicc!!!) és ha ezt szó szerint tudtad, összefüggésekre nem voltak kíváncsiak, akkor 2-es vagy 3-as else megbuktál. Magolás volt, és rá következő félévben már senki nem emlékezett rá.
    -Vállalatirányítási rendszerek labor: Bár gyakorlat SAP-t még hírből sem mutattak(jó nem olcsó mulatság) Az egész arról szólt, hogy prof bejött beugrót íratott gonosz arccal kijavította, meghúzott n embert, ez tartott az első órában a többi kettőben pedig egy soha nem használt bugos modellező rendszert kellett tanulni, amit alig használnak. Egy újabb példa arra, hogy ehelyett más masszív gyakorlat lett volna jó.
    -Informatikai Infrastruktúrák managementje: Megint egy tárgy ami mindenről szól és semmiről sem. Nem megbántani akarom az oktatót aki tartja csak személyes vélemény, amit szinte mindenki osztott aki elvégezte ezt a tárgyat.
    -Pszichológia: Informatikusnak? wtf? max a gépek lelkivilágával kell foglalkoznom.
    -Kommunikáció, Konfliktuskezelés: épp konfliktust kezelni és kommunikálni nem tanúltunk meg, de kamutárgynak tök jó....
    -Gazdaság és szervezet szociológia: ?:S jó válaszhatóak ilyenek de akkor is...
    és még sorolhatnám....
    Ehelyett mind lehetett volna értelmes gyakorlatot tartani továbbá:
    -Én összevonnám a matematikai jellegű tárgyakat, hogy egy év alatt le lehessen őket adni, max másfél év. Tehát a statisztikát a valszámmal pl összevonnám, a felszabaduló helyet gyakorlattal tölteném meg. Lehetne háborogni ezen, de ugyanakkor visszavezetném a szigorlatokat.

    Ez csak pár tárgy amihez volt szerencsém, sajna a lista hosszabb ennél sokkal hosszabb. Most gondolom már írnátok is, hogy de a minőségi mérnökképzés színvonala zuhanna és ez megengedhetetlen, meg oktatás színvonala esne stb.... Szerintem meg, ha az ember célirányosan tanulna, és megfelelő tárgyak lennének ezek helyett, a rendszer produkálhatna ALAPSZINTŰ gyakorlattal megáldott jó szakembereket.

  • S.P.Q.R.

    csendes tag

    válasz concret_hp #148 üzenetére

    Ok olyanokat is írok :R :R , de amúgy szerintem a matematikai jellegűek alapképzésesek.

    Közben újabb támogatóm akadt :D

  • glutamin

    őstag

    válasz concret_hp #156 üzenetére

    A grafika az tényleg húzós. Én annak idején a 2D-s részt bevágtam fullosra (még egészen érdekes is volt, meg a nagy kedvencem a Fourier sorfejtés megint előjött :DDD ), a 3D-ben meg összevakrtam pár pontot.

    Én nagyon alapos diák voltam, így minden szigorlati tárgyat legalább 2-3x hallgattam :D :DD :D :DD :D . Ezek után nagy sikerélmény volt elsőre átmenni számelm szigorlaton:D. De most már így közel 4 év munka után elmondhatom, hogy nem igazán van hátrányom belőle, hogy nem Suma Cumlaude-val végeztem.

    „When you have money in hand, only you forget who are you. But when you do not have any money in your hand, the whole world forget who you are. It's life.“

Új hozzászólás Aktív témák