Új hozzászólás Aktív témák
-
dokar
addikt
másik videoportálon is fent van ez a videó, ott meg sincs említve az olajfolt.
ha ez olajfolt lett volna, akkor nem tudta volna visszahozni a kocsit.
én már mentem rá olajfoltra kb 5-10 km/h sebességgel és utána legalább egy 30-50 méterig se gáz, se fék, se kormányzás nem ért semmit, sokkal rosszabb mint a jég. szóval szerintem ha olaj lett volna, akkor feleslegesen tekergethette volna a kormányt.extra - SEXRay
-
dokar
addikt
válasz feel good #10442 üzenetére
azért elég szép centripetális erő hat már ilyen sebességnél enyhe kanyarban is. egy röpke megcsúszás vagy pillanatnyi kipörgés már ki is lendíti az ívről. olyan, mintha a hátsó keréken hirtelen elvesztette volna a tapadást és megindult a hátulja befele. németben autópályán 180-200-nál az enyhe kanyarokban is jókora oldalirányú erő hat már rád.
az olajat leggyorsabban egy burnout-al lehet hatástalanítani (ráégetni a gumira), de az már dragracing.extra - SEXRay
-
dokar
addikt
-
dokar
addikt
válasz KisBundi #10593 üzenetére
Please enter all letters having a MACSKA below.
Four letters with a MACSKA.
6 betűs a catpcha aztán csak 4-et enged beírni és nem fogadja el.
ezt nem tudom letölteni. miért nem rakod fel egy magyar ftp tárhelyre vagy még jobb lenne, egy videobomb vagy videa feltöltés.[ Szerkesztve ]
extra - SEXRay
-
dokar
addikt
válasz feel good #10694 üzenetére
te normális vagy!? vagy megint az üldözési mániád!? figyelted egyébként mire válaszoltál?
személyeskedsz és vulgáris vagy! azonnal menj a modker-be és önként kérd a hsz-ed moderálását!egyébként szokott lenni ph!-s autóstali, a legutóbbin is ott voltam. ha nem változtatsz gyökeresen a stílusodon, akkor nem leszel szeretettel fogadtatva.
extra - SEXRay
-
dokar
addikt
válasz Integra #10708 üzenetére
milyen hangulatosan van megfogalmazva:
"Közben a vezető csak azt élvezi, hogy a kormányon alig kell fordítani, mivel az áttételezés hiper-közvetlen. A szervo nélküli kormány tekerésekor tisztán átéljük a mechanikai folyamatot, és érezzük, ahogy testünkkel együtt azonnal fordul az autó."
extra - SEXRay
-
dokar
addikt
-
dokar
addikt
ma reggel is kerékpárral jöttem be a munkahelyre, de mivel olyan kellemes idő van és nem sürgős korán beérnem, ezért elkísértem a feleségemet először. egy úttesten szerettünk volna átmenni, a közelben nem volt zebra, de egy jobbról érkező autós már direkt lassított is, már léptünk is le a padkáról, de gyorsan vissza is kellett hátrálni, mert a mögötte lévő előzésbe kezdett.
extra - SEXRay
-
dokar
addikt
válasz parandroid #10841 üzenetére
A pedagógusverésnek semmi köze ehhez. Amilyen kapzsik és gátlástalanok az emberek, külön érdekcsoportok fognak alakulni, akik azon károsultak védelmére fognak kelni, akiket indokolatlanul büntettek meg a magántrafisok a nagyobb haszon reményében. Én továbbra is úgy tartom, hogy egyedül a rendőrség láthasson el ilyen feladatokat és ne pedig azok vállalkozások, akik ebből szeretnék megszedni magukat. Felesleges mások zsebét tömni, mikor a rendőrségnek nagyobb szüksége lenne erre a pénzre! Vehetnének belőle több műszert, több rendőrt alkalmazhatnának... stb. Egy eredményes körforgás lenne és nem lennének akkora zsörtölődések, amiket hamarosan meg fogunk tapasztalni.
extra - SEXRay
-
dokar
addikt
"Akik kapásból rávágták, hogy 90 km/h-val, azok bizony tévedtek, éppen 30 %-ot, pénzben kifejezve több 10.000 vagy 100.000 Ft-ot. A helyes megoldás 60 km/h, az úthibák miatt ugyanis ez a legnagyobb megengedett sebesség ezen az úton, ami egyébként nem más, mint a 86-os főútvonal Mosonmagyaróvár és Jánossomorja között."
extra - SEXRay
-
dokar
addikt
válasz Latissimus Dorsi #10908 üzenetére
az persze, szép is volna, inkább lőnék fejbe a sok zebrángázoló barmot. azokat büntessék, ne minket.
extra - SEXRay
-
dokar
addikt
válasz c.zsolti #11021 üzenetére
én meg pont az ellenkezőjétől félek, hogy amikor már a körforgalomban vagyok, nehogy belém jöjjenek.két kezemen sem tudnám megszámolni, hogy hányszor kellett már satuznom, mert a barom azt hitte, hogy előtte kimegyek vagy még gyorsan be tud ugrani előttem.
extra - SEXRay
-
dokar
addikt
na ne már. én nem vezettem annyit mint te, de annyi tapasztalatom már van, hogy ha lassítok is motorfékkel, legalább annyira rálépek a fékpedálra, hogy világítson. sőt, lámpánál várakozva már egyszer hátulról nekem jöttek, mert álló helyzetben voltam és nem nyomtam a féket, így a féklámpák nem égetek, aztán biztos azt hitték, hogy gurulok.
én is nagyon sokat használom a motorféket (fogyasztás:a lejtmenet program miatt is), de ha egy picit rálépek a fékpedálra, még mielőtt a fék fogna, már világítanak a féklámpák és így a mögöttem jövő figyelmét felhívhatom a jelentősebb lassításra.extra - SEXRay
Új hozzászólás Aktív témák
- Gigabyte GA-H81M-DS2 rev:2.1 LGA 1150 alaplap
- IPhone SE2 2020 64GB megkímélt akku 86%
- Asus P8H67 LGA 1155 alaplap
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook E754 - i7-4712MQ I 8GB I 128SSD I 15,6" I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook E754 - i5-4GEN I 8GB I 128SSD I 15,6" FHD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs