Új hozzászólás Aktív témák
-
dokar
addikt
látom dragonfx megint megbotránkoztatta az egész topikot
amúgy ez a magyarországi vezetési/közlekedési kultúra elég gáz.
múlt héten voltam németben, ott:1. ha a közlekedési lámpa sárgára vált, akkor nem gázt adnak, hanem fékeznek
2. figyelembe veszik a gyalogost már akkor, amikor az még le sem lépett a zebráról
3. torlódáskor át akartam sorolni egyik sávból a másikba, egyből be is engedtek, nyomtam is volna az elakadásjelzőt, hogy megköszönjem, de szóltak az autóban ülők nekem, hogy ne csináljam, nem értenék, csak összezavarnám őket. itt természetes, hogy beengedik az autóst.
4. ha zöld lámpa van és látják, hogy csak a kereszteződésben tudnának csak megállni, akkor nem mennek be, ellentétben a pesti stílusú vezetőkkel
5. autópályán nem refizik le a másikat, ha vki a belsőben ragad, akkor várnak egy picit és ha még mindig nem húzódott félre, akkor bal index-el jeleznek.
6. az autópályán nincs sebességhatár, de máshol igen és ott be is tartják. pl 50-es tábla mellett nem mentek még véletlenül sem 55-60.angliában is nagyon figyelmesek az autósok.
a furcsa külföldi vezetési élmények után úgy gondoltam, talán én is hamarabb elérném célomat és nyugisabb is lenne az utam, ha kedvesebb és toleránsább lennék a közlekedésben. még egy km-t sem tettem meg és egy olyan zebrához értem, ahol sok ember várakozott, köztük iskolás gyerekek is. szépen lassítottam és megálltam, kezemmel jeleztem, hogy mehetnek, mert láttam, hogy szemből sem jönnek. mögöttem egyből vmelyik állat már nyomta is a dudát, hogy miért merészelek én ő előtte megállni. hát inkább no comment
extra - SEXRay
-
dokar
addikt
válasz bolondember #2997 üzenetére
na jó én nem voltam annyit kint, mint te, de az belátható hogy ég és föld a kinti és az itthoni autós morál.
extra - SEXRay
-
dokar
addikt
válasz bolondember #3005 üzenetére
amikor a munkatársam vezetett, az a mindenkire villogot, szal lehet, az általad látott levillogásokat magyarok vagy hasonló mentalitású balkán szomszédaink csinálták.
ha most annyi tizest kapnék, ahányszor láttam levillogást...
akkor az M7-esen egy alkalommal a Bp-Szfv közötti szakaszon összegyűjtött 10-esekből akár le is részegedhetnél
extra - SEXRay
-
dokar
addikt
válasz dragonfx #3037 üzenetére
én azt írtam, hogy "biztos arra gondol", nem pedig, hogy én mit gondolok.
ami az én véleményet illeti, azt úgy lehetne leírni, hogy begépelem.mindenkinek:
mellesleg vigyázzatok a 8-ason, a csóri elkerülőn már ne száguldozzatok, mert kaptam az infót, hogy a 70-es táblánál mérni szoktak.extra - SEXRay
-
dokar
addikt
ma vezettema 8-ason, 70 km alatt legalább 7-8 helyen rendőrök voltak. de nem mindegyik mért.
extra - SEXRay
-
dokar
addikt
válasz dragonfx #3191 üzenetére
csak belátható szakaszon tolom
aha, én is így voltam ezzel tegnap éjjel, amikor siettem vissza a balatonról veszprémbe. aztán kicsit dimbes-dombos néha az út, de csak annyira, hogy 30-40cm alá egyes helyeken nem látsz be. de mivel ilyen alacsony autó nincs ezért ugye probléma sincs. de akkor ijedtem meg, amikor nagy sebességgel fél méterre egy rókától elszáguldottam. pont egy ilyen mini emelkedő után volt. ott üldögélt az út szélén. bele se merek gondolni mi lett volna, ha bentebb van. szóval figyelmesen. a vadriasztó óta őzet nem láttam, de lehet, hogy a rókák (vagy csak ez) immunisak rá.
extra - SEXRay
-
dokar
addikt
hamarosan indulok alföldre, cirka 200 km, senki se vezessen úgy, mint állat.
dragonfx maradj pestenextra - SEXRay
-
dokar
addikt
A motorosok annyi figyelmet érdemelnek, mint az autósok, kamionosok vagy mások. Nem többet! Jobb ha hozzászoknak! Sokkal veszélyesebb nekik a kétkerekűn, nem vitás. De legalább akkor ne állat módjára közlekednének. Már lepődtem meg, amikor főúton kamiont előztem, aztán egy motoros mellettem balról az út legszélén közben engem is megelőzőtt. Sőt olyat is láttam, hogy az ellőttem lévő szgk szintén kamiont előzőtt és egy motoros engem megelőzve áthajtott a kamion és az éppen előzést végző kocsi között. Mi van akkor, ha szegény autós megijed és hirtelen elrántja a kormányt és bezúg az árokba vagy egy fának megy neki egy barom motoros miatt!?
extra - SEXRay
-
dokar
addikt
válasz parandroid #3507 üzenetére
"nem egyszerűbb lennemindenki mellé egy rendőrt beültetni?"
mellém már ült be párszor, ilyenkor mindig bátrabban átlépem a sebesség korlátozásokat
extra - SEXRay
-
dokar
addikt
én sem találkoztam még olyan esettel, de a hangsúly azon van, hogy a lehetőség adott. bár a kreszben leírtak nem lehetőségek, hanem inkább szigorú szabályok. kár is a klaviatúrát koptatni, mert ebben a társadalomban, ha vki rádudál a másikra, akkor azt aggressziónak tekintik.
[OFF]a duda csak arra jó, hogy hajnalban ezzel ébressze a szomszédságot
erre a motorbőgetés való [/OFF]
extra - SEXRay
-
dokar
addikt
felénk is van ilyen. egy golf-os. este 23-kor szoktam hallani. nem bőgeti, de nagyon hangos. inkább csak rotyogtatja. állítom katija sincsen. a kisutcában a leparkoláshoz szükséges 100m-t kb 1km/h órával teszi meg, csak hogy hallja mindenki, hogy 10 perc kell a brummogós autó leparkolásához. az enyémnek is van hangja, de nem tetvészkedek órákig a parkolóban, hogy mindenki felébredjen.
extra - SEXRay
-
dokar
addikt
válasz Khelben #3978 üzenetére
én azt javasoltam a kedvesemnek, hogy akkor lehet biztonságosabban előzni, ha a szemből jövő autó fényszórói olyan közelnek látszódnak egymáshoz mintha csak egy fényforrás lenne. ez azt jelenti, hogy még messze van. erre ő visszakérdezett: és ha motoros?
ha rárefizel távolról arra aki éppen egy előzést hajt végre, csak feleslegesen veszélyezteted a műveletet. egyszerűbb ha lassítasz és/vagy lehúzódsz ha annnyira gázos már a szitu.
extra - SEXRay
-
dokar
addikt
ez esetben egyet villanthatsz, de utána ne dudáld agyon amikor a közeledben lesz
sosem felejtem el, amikor megvettem az autómat a bal kormánykapcsóló hibás volt, melynek következményeként összevissza refizett a verda. párszor rendőrökre is rávillogtam, volt hogy visszaintettek, valszeg gondolták biztos ismerős.
nem vagyok szent, néha csapatok is, de minek veszélyeztessek pökhendiségből másokat?
extra - SEXRay
-
dokar
addikt
na egyesek megint állatkodtak
extra - SEXRay
-
dokar
addikt
biztos rég tanultam fizikát, de mintha nem lenne mindegy a felfekvő felület mérete.
A nyomóerő nem függ attól, hogy melyik oldalára állítottuk a testet. Ha nagyobb a felület, akkor több egyenetlenség akad egymásba, de nem nyomódnak annyira össze. Ha kisebb a felület, akkor kevesebb egyenetlenség akad egymásba, de jobban összenyomódnak. Ha a felületek nem túl simák, akkor a két felület részecskéinek a többsége nem kerül olyan közel egymáshoz, hogy a vonzóhatásuk észrevehető legyen. A súrlódási erő, nem függ az érintkező felületek nagyságától.
a több és/vagy nagyobb kerék a teherbíráshoz kell
extra - SEXRay
Új hozzászólás Aktív témák
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- E-roller topik
- nVidia tulajok OFF topikja
- Samsung Galaxy Tab S6 Lite 2024 - a visszatérő
- Suzuki topik
- Tudományos Pandémia Klub
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- iPhone topik
- Milyen autót vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- További aktív témák...
- MECHANIC PCB repair PAD - 2. generációs kialakítás
- DC csatlakozós ventilátor kábel - 1 utas vagy 3 utas változat
- ÚJ, bontatlan iPad PRO 13 (2024) M4 CHIP! 256GB WIFI asztrofekete, 1 év Apple garancia!
- Samsung Galaxy S22 Ultra 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- HP Victus 16-r1019nt - ÚJ 16" FullHD IPS GAMER notebook - i7-14700HX, 32GB, RTX 4070
- IPhone SE2 2020 64GB független mobiltelefon, normál zsebkopott, enyhén hajszálkarcos állapotban 85%
- Üvegtörött IPhone 8 64GB független mobiltelefonok
- IPhone 8 64GB független mobiltelefon, használt zsebkopott, hajszálkarcos állapotban 96%-os akku
- IPhone XR 128GB független mobiltelefon, 87%-os akkumulátorral.
- Philips Premium XXL Airfryer HD9867/90
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest