Új hozzászólás Aktív témák
-
shaft72
tag
Nem t'om mi volt ma az emberekkel reggel, de ebben a mocskos ködös esős időben úgy tíz százalék még a lámpát is elfelejtette felkapcsolni, nem hogy a ködlámpáját. Majdnem ki is fordultam egy srác elé, az utolsó pillanatban vettem észre hogy jön. Dudáltam, villogtam, persze nem vágta hogy mivan és ment tovább okosan...
-
shaft72
tag
válasz bolondember #6637 üzenetére
Azér' ahhoz mennyi agy kell már, hogy a másfél éves gyerekemmel a hátsó ülésen elkezdek versenyezni, aztán végül megölöm a feleségemet? Lehet, hogy ez a BMW power
-
-
shaft72
tag
válasz dragonfx #6648 üzenetére
Öcsém.
Biztos beégve érezném magam ha egy ilyen romszar BMW beállna mellém én meg pöffeszkednék egy Lexus LS600h-ban. Azt hiszem, direkt gyökkettővel is indulnék el. Ennek a vezetőnek viszont volt tudása, meg "bevállalósága". Ezt a jó kis "Boccs de leelőztelek" felirat is mutatja. Meg is lett az eredménye, egy halott feleség, egy sérült gyermek.
Mindig kiráz a hideg amikor egy baleset maradványait vizslatom. Itt is babakocsi, amit már az anyja nem fog tolni, fényképek szétszóródva, rajta a kisgyerek. A fakormány, amit papa nagy műgonddal választott ki valamelyik tuning shopban, most tengelyestül kitépve pihen a kiszakadt motor mellett. Legalább azt gondoltam, hogy valami zsír új BMW-t törtek össze, mert nem tudták uralni a több száz lovat, azt még megértem. De egy ilyen autóval, pláne ha családom van, nem keménykedek. Minden esetre én sajnálom a férfit, egy kegyetlen lecke volt ez neki az élettől. Dragon neked meg csak benő a fejed lágya mielőtt a kis piros sasod hasonlóképp megpihen valahol[ Szerkesztve ]
-
shaft72
tag
Gondolom odakint nincs olyan sok építkezésből kinnmaradt barom tábla az út szélén. Itt most nem arról van szó, hogy mindenki ment már 80-al 30-as táblánál, hanem arról, hogy ha mindenki betartaná a táblák előírásait, akkor elképzelhető, hogy tényleg nem lenne annyi baleset. Az meg másik kérdés hogy itthon azért nem szeretjük betartani a szabályokat, mert túl sokat láttuk már, hogy túl sokan büntetlenül kibújhatnak alóluk. Nem inkább ez a probléma?
[ Szerkesztve ]
-
shaft72
tag
Ez működhetne ha nem ilyen velejéig rothadt országban élnénk, ahogy Gambit is írta bilibe lóg a kezünk. Fejétől bűzlik a hal és amíg a közélet nem tisztul meg, az emberek azt fogják gondolni hogy nekik is mindent lehet és mindent meg is tesznek. Lehet ezért hibáztatni az átlag butaparasztot, amikor erre neveli a média?
-
shaft72
tag
Így egymásnak esni pár tábla miatt... beszarás
Take it e-z, people! -
shaft72
tag
Ha megnézitek az inforádiós képeket, látható, hogy a középső sebességmérő lap el van fordulva az ütközéstől.
[link]
Így szvsz 120 körül lehet az a százhatvan, ami már úgy hihetőbb adatnak hangzik.
Persze így is borzasztó és felesleges halála 3+1 embernek, valamint két kutyának -
shaft72
tag
Nocsak, ez itt dragonfx leírása akar lenni, kivéve az "elgondolkozik" dolgon
Tegnap volt szerencsém felváltva mozogni a városban a 2.4-es Accorddal, majd egy 1.2-es Fiat Doblóval, majd megint az Accorddal. A gyorsulás teljes hiánya természetesen mellbevágó volt, az ember teljesen rá volt kényszerítve arra, hogy adott esetben addig bandukoljon a teherautó mögött, amíg kétsávossá nem válik az út. Én még mindig azt mondom, hogy a kezdő drivereknek kéne tanulni egy-két év alázatot egy nulla motoros autóval, sőt aztán TEHERAUTÓVAL, hogy megtudják, mi az, hogy 80-90-el tudok menni, 10 sec alatt gyorsulok 50-re, hogy nehezen állok meg, hogy nem látok hátra csak tükörből, széles vagyok mint állat, nagyobb íven fordulok, ennek ellenére basznak engem kiengedni, segíteni... A másik dolog, amit hiányolok a gyík autókból, az a jó fék. Volt itt az egyik reklámban, hogy 5 mérfölddel túllépve a sebességhatárt, kb. 6 méterrel növekszik a fékút. Nos lehet ez az Accordnál 3 méter, az Doblónál meg 8... A harmadik dolog meg, hogy hiába van egy 200 lovas autóm, a városban zsír ugyanúgy araszolok, és pofátlan szabálytalankodások nélkül nem lehet számottevő előnyre szert tenni, ezt meg ugye nem akarom. Komolyan mondom, néha egyszerűen fáj, hogy nincs értelme előzgetni, nyomni neki, mert egy két percnél többet soha nem nyerek, max csak kockáztatom mások és saját testi épségemet. Ilyenkor fellélegzés az autópálya, hálisten elég gyakran kell mennem, az ilyen autók inkább oda valók, mint be a városi dugókba.
-
shaft72
tag
válasz Integra #7431 üzenetére
Hú bazzeg, az a kereszteződés nekem is megvolt egy párszora Hondával.
Gyök kettővel kell átmenni rajta különben LESZAKAD az arcod. Múltkor egy SL500-as anyu ment át előttem, ő is ismerhette már, mer ő is marha lassan ment, szal nem volt probléma. Persze szélső sávban X5-ös áttépett az egészen, lehet legközelebb én is valami terepjáró szerűséget veszek...
A másik kedvencem az Éles saroknál az Örs felől jövő sávokból a villamossíneken keresztül visszakanyarodni a Jászberényi út felé. Hát az valami embertelen.Volt valamelyik nap a rádióban, hogy 30 km utat újít fel idén a főváros...?!
Hajrá négyesmetró project![ Szerkesztve ]
-
shaft72
tag
Ma koraeste M1-es Bp felé, baromi nagy hóesés, kifelé a hóesésből a kamionok felbátorodtak a lassú haladáson és kilométereken keresztül kezdték előzni egymást, már szépen lehetett volna haladni, de torlódás a belsőben a kamionok miatt. Haladunk 100 körül a belsőben, amikor észreveszem, hogy a mögöttem haladó MÖGÖTT valaki folyamatosan villogtat. Mondom mi az isten Csak látom hogy csak villogás van, előttem kilométeres sor, na mondom kihúzódok szélre megnézzük már mi van itt. Mögöttem haladó megelőz, utána előkerül a tettes: ilyen ezeréves kockalámpás Merci, indexel balra a belső sávban és folyamatosan VILLOGTAT amikor teljesen nyilvánvaló hogy semmi értelme mert jó kilométeres sor van elöl. Mehettünk kb. 130-cal. Visszasorolok belső sávba, de így kb. szánalomból én is elkezdtem indexelni balra a Merci mögött és villantottam kettőt a xenonnal. Merci meg úgy beszart hogy majdnem kihúzódott a leállósávra, pedig vagy 50 méterre voltam tőle és egyátalán nem mentem a seggébe. Ezt még eljátszotta párszor aztán eltűnt valamelyik kihajtónál. Nóórmális? Szintén hasonló haverom volt egy Citroen C5-ös, az azt csinálta, hogy habár 150-160-al mentünk, de kötelességének érezte, hogy minden előzés után kimenjen a külső sávba, és kb. másodpercenként cikázott ki-be, amíg én kényelmesen haladtam mögötte a belsőben és figyeltem, mit ugrál jobbra-balra. A koronát az a Skoda Octaviás tette fel, aki a szakadó hóesésben, amikor kb. 120-al lehetett még biztonságosan haladni, elkezdte előzni az egész pályát jobbról a LEÁLLÓ sávban ilyen 150-el. Nóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóórmális?
-
shaft72
tag
válasz enerdzsájzer #21543 üzenetére
A félelem szerintem nem azonos a veszélyek felismerésével és a megfontolt, defenzív vezetéssel. De akinek van agya, érti, mire gondolsz.
Dragonfx-nek hiába magyarázol, már rég kiderült, hogy felesleges. Majd egyszer az egyik élénkített red bullal a Pesten edződött tapasztalatával porrá töri a kis skodapiros bömmerjét, akkor talán valami változni fog.
-
shaft72
tag
Na gyerekek.
Ma délelőtt Gyáli út a Metrónál, külső sávban rendőr + NKH. Félreállítanak, nyissa ki a motorháztetőt. Jaj, hát ez nem gyári xenon. Műszaki vizsgáját ezennel bevonom, matricát lekaparom. A helyszínt vonatatva vagy TRÉLERREL hagyhatja el. Trélerrel át a kispesti NKH vizsgaközpontba, közelben lévő autoelektromossági szervizben 6 ezerért kicseréltet xenon szett normál izzóra. Vizsgaalkalom holnap, kaptam útvonalengedélyt. Természetesen első ajtókról fólia lerángat. Valaki járt már hasonlóan?
-
-
shaft72
tag
Lényegtelen, hogy hány kilós terhelésnél vakít és hánynál nem, ha egyszer illegális. A kérdés még mindig az, hogy miért lehet ilyet árulni, és beszerelni (nem "barkácsolni")
Több cég hirdetése megtévesztő, többféle szabványt beidéznek, hangsúlyozzák a xenon előnyeit, úgyhogy a laikus aztán miből gondolná, hogy közben tilos. Ebben az ügyben azért írok majd a Fogyasztóvédelemnek, kíváncsi lennék az állásfoglalásukra. -
shaft72
tag
Szerintem az autópályán vezetés kultúráját ugyanúgy el kellene sajátítani, mint a városi közlekedését. Kb. 8 éve aktívan autópályázok itthon is, a környező országokban is, és nagyon változó, akár itthon is, hogy melyik pályán mennyire lehet haladni. Azt is jó lenne felmérni, hogy milyen autó van alattunk, és annak megfelelően végrehajtani az előzéseket. Tapasztalaimat egy közel 200 lovas Accord, és egy 85 lovas Ducatora alapozom
160-as tempó vagy afelett már értelmetlen kimenni a külső sávba, mert csak ide-oda cikázás lesz a dologból, meg a mögötted jövők is hülyének néznek. A belsőből sokkal hamarabb kihúzódnak a "lassabb" járművek, ha érzékelik, hogy konstansan jön belül valami, mintha egyszer csak kicsapódnál a seggükbe jobbról, és nincs idejük a sebességedet érzékelni.
Ha én látom, hogy nagyon jön mögöttem valaki, akkor igyekszem előle kihúzódni, és nem verem magam arra, hogy márpedig 130 a szabályos a belső sávban, kapja be, donornak megy stb... Húzódtam már ki M6-os BMW, meg Seicento elől is - aki jó kocsival van azt el kell engedni! Az is tipikus, hogy megyek a belső sávban, jobb oldalt kamion, mögötte az autó még kis gyorsítással beférne elém, villogok is, de semmi, marad mögötte! Másik jellegzetes példa, amikor valaki mindenféle tükörhasználat nélkül KIVÁGÓDIK a belsőbe, hiszen neki most előzni kell, aztán a másik kocsin meg van fék, majd megáll! Ilyenkor fordul elő, hogy egymásra 50 cm-re rámennek, a hátsó tol mint az állat, az első be van fosva a mögötte jövő és a kamion mögött - ilyenkor én már húzódok is ki jobbra és lassítok, nézve, hogy mikor kell esetleg satuzni, mert az ökörállat belemegy a másikba.
Az autópálya lényege a folyamatos haladás, ha 180-al, ha 130-al, vagy ha 110-el megyünk, akkor is. Hány olyan hülyét láttam, aki 160-al előzte a Ducatot, majd később én előztem meg, majd később megint visszaelőzött, utána megint megelőztem. Az én sebességem végig 125-130 volt. Minél lassabban haladunk, annál tudatosabban, előre kell terveznünk, hogy mikor fogunk előzni, anélkül, hogy a saját sebességünket csökkentenénk, és anélkül, hogy ezzel jelentős fékezésre kényszerítenénk a belsőben haladókat! Persze a legtöbb rutintalan csak megy a külsőben, aztán hoppá csak utolér egy kamiont, és csodálkozik, miért ragad be 10 percre mögé, ha előz, akkor meg miért villogja le mindenki!
-
shaft72
tag
Én nem is írtam, hogy az általam leírtakat Szentírásként kellene követni, csak ez a tapasztalatom. A szabályokat természetesen úgy alkották meg, hogy figyelembe kellett venni a több száz fajta gépkocsit, a megannyi különböző képességű és életkorú sofőrt, valamint útviszonyokat. Ezek alapján meghatároztak sebességhatárokat és alapszabályokat. Ettől függetlenül a józan paraszti eszedet ugyanúgy használnod kell a mindennapi közlekedés során. Ebbe - nálam - mondjuk belefér, hogy egy szervizelt, jó gumikkal és fékekkel felszerelt, nagy teljesítményű autóval megfelelő útviszonyok esetén átlépjem a sebességkorlátozást, persze ügyelve arra, hogy ezzel ne veszélyeztessek másokat (én nem tolok senkit, nem előzök jobbról, nem szoktam villogni, se dudálni). Amikor meg pont az ellenkezőjével, egy lassú kisbusszal közlekedek, akkor nem vágódok ki a belsőbe, hogy megelőzzem a 10 kamiont egyhuzamban, és ki is húzódok általában. De ugyanezt a figyelmességet elvárom a sofőrtársaktól, hát, van akiktől megkapom, van akiktől nem
-
shaft72
tag
Ennyi! Semmi több nem kell. Sokak amúgy akkor sem húzódnak ki, ha lehetőségük lenne rá, mert nem tudják felmérni, mögöttük mennyivel jönnek, és mondjuk belefér-e egy kihúzódás azért, hogy elengedjük a mögöttünk jövőt, anélkül, hogy beragadnánk valami mögé. Ezért inkább csak mennek, csak mennek... Nem vagyunk egyforma vezetők, épp ezért kellene leszokni a tolásról, ahelyett inkább előre is kéne nézni, hogy mi van az előttem lévő ELŐTT? Sokszor az is előfordul, hogy kamion előz két kamiont, mögötte vagyok még két autóval, de a baromállat megérkezik mögém és tol. Ilyenkor akármilyen autóval vagyok, inkább szépen elengedem aztán röhögök, hogy szenved tovább még 5 percig 80-al, 3 centire rámenve az előtte menőre. Az ilyennek van agya?
Új hozzászólás Aktív témák
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Eredeti játékok OFF topik
- USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Revolut
- Politika
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Nyaralás topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Mini-ITX
- További aktív témák...
- Suzuki Swift 2005 1.3 GLX CD AC - AndroidAuto & CarPlay
- Bomba ár! HP Elite X2 1011 G1 - m5 I 8GB I 256GB SSD I 11,6" FHD Touch I CAM I W10 I Gari
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T490 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I Cam I W10 I Garancia!
- 8db GeForce RTX 3090 Egyben
- VAST AI - VAST AI - VAST AI - GeForce RTX 3090
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen