-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Doki16
addikt
válasz daninet #175111 üzenetére
160k km sok? Most ez komoly? Na ezért tekerik a nepperek az órákat és gondolom ezért nem tudok eladni egy valós 200-at futott kocsit.
A saját kocsimat 2és fél évesen vettem 166k km-el. Na ezt hajtották rendesen, de simán van olyan állapotban, hogy aki behozta visszatekerhette volna 50-re.
No offense. Ez nem neked szól, csak úgy általánosságban
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz kisza25 #175113 üzenetére
Évi max 10-et megyek én is. De egyszerűen nincs kevés kilométerrel kintről autó vagy itthonról. Ami meg van az vagy ismeretségi körbe megy el vagy amint kikerül véletlen hirdetésre el is kapják pillanatok alatt.
Egyszer volt új kocsink. 7 év alatt ment bele 55k km. Folyamatosan azzal hívtak fel, hogy áruljam már el mennyi van benne, meg mennyiről lett visszatekerve. Szervizkönyves, számlákkal igazolt kocsi volt. Még csak el se jöttek megnézni már fikázták. Egyszer jött egy srác, körbenézte és már mondta is, hogy írhatjuk a papírokat. Mondom neki legalább próbáld ki a kocsit. Azt mondja felesleges, ezen minden látszik
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz daninet #175117 üzenetére
Ohh bocs, akkor félreérettem. De ahogy látom, nem csak én
(#175119) LuckyL: Egy neppertől egyszer elkértem a szervizkönyvét a kocsinak. Erre azt válaszolta a tag: "Mit akarok venni? Kocsit vagy szervizkönyvet? Nem azt kell nézni." Mondtam neki akkor szevasz, erre a kezembe tolta amint megindultam. De mentem is tovább, mert 1 bejegyzés hollandban, 2 franciában és 2 németben. Egy 3 éves Mondeonál kicsit gyanús volt
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz LuckyL #175125 üzenetére
Nem hívtam, de egyszerűbb volt másik kocsit választani ami jobb előéletű. Találtam is egy olyan Passatot aminek végig egy helyen volt vezetve és minden számlája megvolt. Nagy a piac, nem ugrok bele az elsőbe. Mondjuk baromira tetszett az a Mondeo. PowerShiftes Titanium felszereltségű volt. Minden földi jóval
(#175124) footy: Toyotanal ez pont teszik, hogy vezetve van digitálisan és papír alapon is a szervizkönyv. Elég meggyőző lesz remélem a leendő vevőnek
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz bitpork #175127 üzenetére
Ugyanannyira nem volt igazolva mint más amihez csak kitöltött szervizkönyv van. De a neppper házállása is taszító volt már eleve. Ha komolyra fordul a vétel, akkor már alvázszámos adatbázisban is böngészek. Ha meg tényleg ott vannak a számlák akkor az tényleg elég jól megerősít.
A Toyotámhoz az előző tulaj még az évenkénti két kerékcsere papírjait is eltette km óraállással együtt. Én meg igazi hülye vagyok, mert még a tankolások is szépen le vannak fűzve egy mappába De még az ablakmosóról szóló papírt is elraktam. Minden kis vackot beírok.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Mások inkább megszállottnak neveznek. Párom nem érti, hogy egy mosás után is miért fényképezek óraállást
Másoknak kutyás/macskás képekkel van tele a telefonja, nekem műszerfalról, vízóráról, villanyóráról stb.[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
De van, azt még mobilon vezettem. Olyan 4,8-6 között volt. A nagy átlag 5,5 volt. Sokat mentem vele városban az megdobta. Nagyon jól fogyaszt a 2.0 crtdi. A legjobb az volt amikor Bajára mentem félig pályán félig országúton. Ha jól rémlik valami 4,5 körül volt. Visszafele amíg nem mentem fel pályára akkor még 4 alatt is láttam. De Pasattal nem papásan mentem. Belőttem 160-ra azt hajrá A "német" pályán nem volt ritka a 180 utazó sem. Annak az volt a dolga, könnyen bírta.
Ennyi a gyári érteke az Auris HSD-nek. 6. oldalon van. Ha folyamatosan üzem meleg a motor akkor hozható különösebb odafigyelés nélkül.
(#175132) bitpork: Még nincs meg egy éve se. Jelenleg van benne kb 6700km megvétel óta. Nagyjából 10k-t megyek évente. Közel van a munkahelyem. Jővőhéten be fog pattanni 2 nap alatt 1000km kb.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz bitpork #175139 üzenetére
A Passattal többet mentem. Abba egy év alatt beleraktam 16k körül. Alapvetően ez nem kevés ha csak azt nézzük, hogy nekem nem munkába járásból jön össze. Van egy ismerősöm aki mindig arra veri magát, hogy mennyit megy a kocsijával és, hogy nekem minek egyáltalán autó évi 8-10k km-re. Csak ő azt elfelejti, hogy munkába járáson kívül max. a szüleihez jár vele. Persze, hogy belerak évi 30-at ha csak a munkahelye napi 120km inga.
Nekem amúgy tényleg egy full villany (vagy min valami plugin) a célom, mert az felelne meg maximálisan a használatomnak. Két háztömbbel arrébb van az utcán töltő. Munkahelyen tudnám tölteni. Csak még közel sem engedhetem meg magamnak. Ezért is vettem HSD-t. Nagyon jól tartja az árát, 2-3 év múlva szerintem minimális veszteséggel ki fogok tudni szállni belőle.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz rbalint88 #175144 üzenetére
Akkor még nem tudtam megvenni. Már tavaly augusztus óta is nagyon sokat csökkent az áruk. Amúgy nem mondasz hülyeséget mert erősen gondolkozom rajta. Csak felesleges hordanam mindig magammal a dízel motort. Nálam az előfordulna, hogy hónapokig be se lenne indítva. Csak tonkremenne az állásban. Ezt is mérlegelni kell.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz SzlobiG #175150 üzenetére
Havi egyszer tankolom tele 13-15k Ft körül (attól függ mennyi az ára )
Nem a spórolás része érdekelne a villany autónál. Nem kell várni, hogy bemelegedjen, kevesebb a karbantartás, előfűtés télen nagyon jó dolog. Meg sokszor sajnálom 1-2 km-re beindítani a kocsit. Pedig havi legalább 50 ilyen alkalom van. És bármennyire erre van kitalálva a HSD, szerintem ezt a sok rövid táv ki fogja nyírni. Amúgy a célom egy Kia Optima Phev. Az bőven elég lenne mindenre is. Rövidre ott a kb 40km hatotáv, hosszútávra meg van benne egy jó benzines. Remélem 3-4 év múlva már elérhető áron lesz.(#175153) Core2duo6600: Kicsi mindegyik és rohadt drága. Kell a nagy kombi. Van amikor tele az egész még ledöntve is
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Core2duo6600 #175156 üzenetére
Q5 helyett az a terv. Én autót még azért nem akarok cserélni 9 hónap után. Majd olyan 3 év múlva kb. Addigra már tuti lesz értelmes áron plug-in.
Na meg nekem az Outlander Phev a maga 10 literes fogyasztásával egyenlő a halállal
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz H A M M E R #175253 üzenetére
Mennyi a kereted amúgy? Ha új a cél akkor tényleg jó választás az 1.4T S-Cross az automatával. Az egész jól élhető városban.
Másrészt ha meg a SUV a vágyad akkor a Rav 4 hibrid a leginkább ajánlott. Esetleg egyéb hibrid, ezeknél már csak a tisztán elektromos autó ami jobb a városba.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Ellia #175281 üzenetére
Még a helyedben a Renault Megane 3-ra is ránéznék. Elég komolyan felextrázott példányok vannak belőle. C4-et nem erőltetném a psa-bmw benzinmotorja miatt. Ha dízelt akarsz akkor a HDi viszont már jó.
Mondjuk egy biztos, hogy a legmegbízhatóbb típusok az első három amit te is írtál
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Ellia #175288 üzenetére
Igen elég rossz híre van. [link] BMW/PSA 1.6 „Prince” ami téged érdekel a linken belül. 2011 után változtattak rajta elvileg, de a régi saját fejlesztésű 1.6-ost még így se közelíti meg.
Megane 3-nál már nagyon sok hibát kijavított a második verzió után a Renault. És ami mellette szól, hogy jó sok extrát beleraktak. Xenon, navi, kulcsnélküli, kétzónás digitklíma stb.
Benzinest vagy dízelt keresel amúgy?
(#175287) Core2duo6600: Újat szeretne azt írta. Az Outlander is csak akkor lenne jó, ha tudja tölteni mindig. Mondjuk nálam a városi autó meg SUV nem jön össze
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz máyköl #175294 üzenetére
Nekem kis kombim van viszonylag. A Pasattal már nehezebb is volt egy parkolóházban például. Az Auris azért 10-15 centivel minden irányban kisebb.
Megmondom őszintén én nem szeretek a Q5-el városban mászkálni. Abból a szempontból jobb egy SUV, hogy nem ér le az eleje gyakorlatilag seholDe a fenti idézetet csak azért írtam, mert nem a SUV a legtipikusabb városi felhasználásra tervezett autó. Arra ott van a már megint Prius, mint a antiautó
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz máyköl #175296 üzenetére
Igazad van, de azért az nem a tipikus SUV Egy magasított városi autó. A Vitara vagy S-Cross se SUV a szemembe.
Mondjuk az is igazi, hogy igazán össze van már mosódva ez az egész "terepjáró" kategória.Jó a Juke egyébként? Csúnyácska autónak tartom, de fogalmam sincs milyen technikailag. Mennyire Renault ez már?
(#175297) koxkids: Biztosan jobban jársz. A legrosszabb hírben az 1,6-os szárazkuplungos áll. Bár az általad linkelt kocsival biztos, hogy nagy százalékban pályán mentek.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Ellia #175306 üzenetére
+(#175307) molnarpeter:
Tényleg hülyén hangzik, de már megint az jön be, hogy a Prius a legjobb erre
4 személy elfér benne, olcsó fenntartani, nagyon jól bírja a rövidtávokat és nevetséges a fogyasztása. A harmadik generációnak már a csomagtartója sem kicsi.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Ellia #175310 üzenetére
Ebben maximálisan egyet értünk Én maximális hibrid párti vagyok. Esküszöm próbáltam erőltetve megkedvelni a Prius belterét, de hánynom kell tőle
Kia/Hyundai előnye, a 7 év gari már nálad nem játszik. Amúgy mindkét típus teljesen jó választás. Az 1.gen Auris szerintem megint csak csúnya és nagyon fapad. A C4 belül jó kocsi kényelmes francia lévén. A Megane 3 meg nálam az abszolút befutó kényelem/extra kategóriában.
Az utóbbi kettőből mindet használtam évekig.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz kisza25 #175313 üzenetére
Hopsz, ezt akkor rosszul tudtam
(#175314) Qru: Melyik Prius volt ez? Mondjuk ezzel az egésszel is az a baj, hogy még azt a vízhőfok visszajelzőt is kispórolták belőle. Azért kell annak a pumpának több százezer, hogy tönkre menjen, csak sajnos semmi visszacsatolást nem a Toyota bele, hogy mikor romlik el.
Közben meg a számítógép rengeteg adatot tud. [kép]
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Akkor nem gáz, azért nem olyan vészes ha 300-400k km után megadja magát egy pumpa
Itt Dunaújvárosban egy darab Prius+ taxi van. A többi mint dízeles vagy kisebb részben benzines. Az egyik cég egy 2.0 Crtdi B7 Passatot használ. A szívem szakad meg azért a kocsiért. Azt tudni kell, hogy itt a max legnagyobb táv kb. 7 km amit meglehet tenni
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Core2duo6600 #175319 üzenetére
Valakinek feltétel, köztük nekem is az volt. Tudod milyen jó az amikor nem kell ismerősért könyörögni ha egy nyamvadt két méteres polcot el akarok hozni az Ikeából. Vagy amikor Anyós megkért, hogy ugyanmár vigyek nekik egy 1800x2000-es szőnyeget. Én nagyon szeretem, hogy nem kell legózni a kocsiban hanem csak berakok mindent vagy mindenkit [kép]
És még csak el se kell dönteni az üléseket[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Dare2Live #175327 üzenetére
Nem értettem a kérdésed. Itt agyaltam rajta vagy 5 percig, hogy milyen fékről beszélsz te Ami hozzászólásomra választ írtál abban csak a kutyám szerepelt. De aztán rájöttem, hogy a kettővel korábbira írtál.
Nem 5 db fékem van. Az az 5 utolsó fékezést jelenti, hogy mennyire voltam ügyes. A piros, hogy aktívan használtam a hidraulikus féket. A sárga, hogy használtam a féktárcsát, de csak kicsit és villannyal lassultam inkább. A zöld meg azt jelenti, hogy tisztán regeneratív fékezést használtam csak. Amúgy minden fékezési módban használja a villanyosat. A rendes üzemi fékre van ritkán szükség, ha ésszel megy az ember.
Amúgy nekem nem Priusom van. Az FL utáni Aurisnak már egész európai belseje van.[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Gabesz87 #175334 üzenetére
Akkor már inkább hibridet vegyél, ha a benzinest alapból kizártad. Nekem az utolsó szériás Auris kombi Hybridem van. A technika nagyon jó, megbízható és keveset fogyaszt. Csomagtartó hatalmas, de sajnos a hátsó tér rovására megy. 178 vagyok és magam mögött ekkora hely van. [link] Ha a formával meg tudsz barátkozni akkor kapsz egy jó kocsit összességében ami a dízelednél is kevesebbet eszik.
A Rav4 kicsivel nagyobb a számok tekintetében. Nagyobb motor van benne ami ezáltal erősebb is és jobban megy. Viszont többet fogyaszt. A megbízhatóság azonos. Mondjuk lényegesen drágább mint az Auris. Ámbár ha van pénzed egy 2016 körüli Rav4-re akkor tényleg azt vedd, ha jobban bejön.
(#175335) Gabesz87: Mondeoban is a Toyota rendszere van.
+1 az Outlanderre
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz rbalint88 #175339 üzenetére
Nem ragadtam le ezen Én lehetek az utolsó szerintem a fórumon aki pálcát törhet felette. Az 5,7 amúgy nagyon jó olyan felhasználásra amit a kolléga írt.
Amúgy ma reggel jó volt a bolygók együttállása és egy 3,7-es átlagot sikerült hoznom
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Gabesz87 #175341 üzenetére
Outlander nem Toyota szinten megbízható, de alapvetően szeretik az emberek. A Mitsubishi-nél azért annyi bejön a képbe, hogy ha tudod tölteni akkor azért eltud menni olyan 50 km körül tisztán elektromosan. Az azért a napi bejáráshoz nagyon jó. Méreteit tekintve nagyjából akkora mint a Rav4.
Természetes, hogy idővel több lesz a fogyasztásod. Telítődik a részecskeszűrő is folyamatosan. A napi 16km nem túl sok.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz kisza25 #175344 üzenetére
Én soha nem állítottam, hogy a dízel ellenfele a hibrid. De én ezeket az értékeket városban produkálom kb 15-20 elindulással megállással hideg motorral. Ugyanezen felhasználás mellett a dízel passatom inkább a 9-et kérte be. Viszont hosszútávon, főleg pályán már a VW volt a nyerő.
Mondjuk most esik le, hogy te direkt cukkoltál most engem
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz albiosz #175348 üzenetére
4 millióért nem igen fogsz újat kapni ilyen kritériummal Sajnos sok gyártó egyéb nagyobb extra csomagokkal kínálja csak a hátsó parkradart. De ha vártok 2022-ig akkor már széria lesz minden kocsiban
A Duster Prestige megfelel az elvárásnak és 4,3. Vagy a Sandero Techroad. Vitara GL+ felszereltségtől kínálja a hátsó kamerát, de az már 4,5 inkább.
Ha viszont beleférnek a használtak akkor jobban kinyílik a piac
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz harry #175578 üzenetére
Az adásvétel napján már rendelkezned kell kötelező biztosítással. Minden nap után fedezetlenségi díjat kell megfizetned. Tehát ha tudod akkor még ma kösd meg gyorsan Netrisken és akkor csak egy nap után kell fizetned. Ez a hivatalos út
Amúgy a többit jól tudod[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz bitpork #175587 üzenetére
Köszi ezt a tartalmas írást
Ezek a problémák amiket leírtál még mindig élhetőek. Szerintem első próbálkozásra elég korrekt autót raktak össze a japánok.
Még mindig ezt a kocsit akarom ha egyszer elmegy már a Q5.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Ti milyen autót vennétek 200-300k Ft-ért. Egy ismerősöm kitalálta, hogy neki ennyiért kell kocsi. (A bringám többe volt újonnan, utálok ennyiért kocsit ajánlani, hogy még jó is legyen és megbízható)
Én a 2000 körüli switfen kívül semmi más járművet nem találtam értelmesnek. Van még esetleg más ami nektek eszetekbe jut? 18-20 év körül. Benzines kell[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz BigBlackDog #175763 üzenetére
Nincs semmi igény csak guruljon. Nincs jó érzésem ezzel az egésszel kapcsolatban. Ennyire olcsó autónál többe lesz a leve mint a húsa.
Köszi, a Renault eszembe se jutott. Alapvetően Swiftben gondolkodtam, mert annak még talán ennyi idősen is jó lehet még a motorja.
tboldi: A WagonR+ nál mikortól van benne az M13A?
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
-
Doki16
addikt
válasz Motion_Blur #175847 üzenetére
Mi ez kocsi? Mert a km óra szerint már 100e km óta nem is létezhetne. Tuti kamu Magyarországon nincs 80-nál többet futott suzuki.
Ez nagyon szép autó. Ismerősi körben van?
Kollégámnak van egy csodálatos Swift Sportja. Annyira tetszik. Nagyon adja feketébenA Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Motion_Blur #175914 üzenetére
Honda jazz cvt-vel. Talán az a legmegbízhatóbb. Esetleg valami cvt-s Toyota. Hagyományos kapcsolgatos automata váltót biztos nem vennék használtan.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz molnarpeter #175926 üzenetére
Pont a minap nézegettem a kettes Priusokat, de nem igazán van itthon olyan ami belefér 1.5 millióba.
Sajnos az egekben van az összes Prius ára, már-már nevetségesen. Az az egy vigasztal, hogy cserébe az Aurisom is majd jól fog érni pár év múlva
Amúgy való igaz, hogy a HSD rendelkezik az egyik legmegbízhatóbb automata "váltóval".A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz bitpork #175933 üzenetére
Komolyan elég neki egy perc jelenleg. Télen inkább 3. De a bemelegedést 40 fokra értsd mert már ott kapcsolja le legkorábban a motort. Simán 2000-en tartja nálam a fordulatot. Itt vannak friss értékek ahogy melegszik a kocsi. [kép] 19 fok volt amikor indultam vele.
Találtam egy télit is. [kép]
(#175931) CactuS: Nekem FL utáni Auris van, ezt még 4,6-ért vettem. Most olyan 5 körül ér kb.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz bitpork #175935 üzenetére
Sehogy sajnos, azt nem mutatja. 0W20 van benne ezért gyanítom hamarabb melegszik, de persze nem annyira mint a víz. De igazság szerint annyira nem is számít. Az elején amikor hidegindítás van gyakorlatilag a városban el lehet mászkálni villanyosan, hogy a benzinmotor csak generátor. Nagyobb gázadásra kapcsol csak be a hajtásba.
Nem tudom ki, hogy melegíti, de én nem hajtom soha.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz CactuS #175937 üzenetére
Nagyjából 6 évvel ezelőtt vettem egy ilyen kinézetű cuccot. [link] Azóta az összes kocsimnál bevált és használtam is. HA is simán megy vele és jól kommunikálnak. Tudja a program az automatikus ventilátor szabályzást. Nálam jelenleg úgy néz ki, hogy 36 fok fölé ha megy akkor bekapcsolja és megy amíg újra el nem éri a 36-ot. Pont tegnap egy hosszabb 130 km-es úton próbáltam ki először. A grafikon szerint végig 35-37 fok között mozgott egész úton. [kép]
(#175938) stickermajom: Egy másodpercet se várok indulás előtt teljesen felesleges. Ha ésszel kezeli a gázt akkor aksiból megy a kocsi amíg hideg van. Addig a motor végig S1A és S1B fázisban van S2-nél már bekapcsolja a hajtásba.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz CactuS #175940 üzenetére
Csak a legelső alkalommal kell összepárosítani. Onnantól kezdve ha elindítod az alkalmazást automatikus lesz a csatlakozás. Persze a kütyünek bent kell lennie az OBD-ben. Még az se zavarja meg ha megállítod a kocsit és bemész a boltba majd mész vele tovább. Persze a telefonon addig nem szabad bezárni. És után folytatja ott ahol abbahagyta.
A beállításokban kell bekapcsolni a Fan Assistant szolgáltatást.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz bitpork #175945 üzenetére
Pedig a sok példa mást mutat. Én is nehezen hiszem el, de müködik. Rengeteg taxi van belőlük bolygószerte és világ össze kilométere bennük van már. Előbb megy tönkre az aksi mint a motor.
Nálam egy munkábamenős 4 km alatt amit a városban teszek meg kb 10-15-ször leáll és elindul. Ez egy budapesti áthaladás alkalmával simán van akár 40-50 is. Kár, hogy nem jegyzi a számokat, mert ebben a 175k km-ben már nagyon sok lehetA Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz molnarpeter #176074 üzenetére
Vegyesre nekem max 83g/km-t ír. A Spritmonitor szerint jelenlegi fogyasztásom mellett 118g/km.
Ez mondjuk szépen kúszni fog lefele ameddig nem esik be hms. 10 fok alá.[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz mezmorize #176083 üzenetére
Én az alfákat nem ismerem, de a 4 másik típus amit felsoroltál nem a megbízhatóság példája.
Szmók end sárm érdekel? Vagy telepi faszgyerek 316i? Esetleg rozsdabarna Mazda?
A legértelmesebb döntés ebben az árszegmensben az a focus 1.6. [link]
A C4 1.6 is jó motor, ott inkább az elektronika szokott néha gondot okozni. Nekünk volt 7 évig, semmi baja nem volt.
Amúgy simán vennék egy jól felszerelt Kia Rio-t. 2009-2010 körüliek vannak ennyiért.
Most vettünk egy 2008-ast 900-ért. Nagyon király kis kocsi.[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz LZs?! #176085 üzenetére
Ha belefér az 1.4T én inkább azt venném. A tartalék bármikor jól jöhet és eladni is könnyebb lesz majd. Meg a nagy kasztnihoz azért jobb a nagyobb motor is. Egy ismerőmnek pont ilyen kocsija van mint amit írtál. Imádja az automata váltót, de már megbánta, hogy 1.0T motorral vette.
Radarról a Vitarában van tapasztalatom. Jó párszor ad fals jelzést és akkor jól megtud lepni, mert erősebbre állítja a féket. Ha csak egy picit léptem ár akkor is szinte satuzott. De azért nagyon jó dolog szerintem összességében.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz mezmorize #176088 üzenetére
Mennyi az éves futásod? Én városba biztos nem vennék dízelt. De ha azt mondod, hogy mész évente 30k km-t min, akkor tényleg ajánlatos.
Miért beszélték rá, hogy gyorsan adja el? Mi az alapja neki? Tök jó kis kocsi. Egy bomba biztos 1.6-os motorral. Persze nem a BMW félével
Az alfákra majd ír valami mester, asszem van is valaki a topikban aki ért hozzá.Amúgy meg ne a km legyen a fő szempont amikor autót keresel. Hiú ábránd abba ringatni magad, hogy egy 10-15 éves dízelben 120k km van
Mondjuk ami Rio-t vettünk abban 11 éves korára van benne 126k, biztos 100%-os forrásból van. Ritka az ilyen kocsi.
Jó a Ceed vonal szerintem. Ha sokat mész mehet a dízel.
Amúgy meg mindenre is a válasz a Prius
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz mezmorize #176090 üzenetére
Én azt mondom, hogy első autónak ne akard egyből a vágyott erősebb, játszós autót venni. Munkábajáráshoz meg mindegy, hogy 100 ló vagy 200. Előbb tapasztald ki mennyi egy autó fenntartása/üzemeltetése. Célszerűbb lenne kezdésnek egy megbízható észszerű autót választanod, ha már ennyi pénzt rá tudsz szánni. 1,3-ból már értékelhető Focus 2 van. El fog vinni A-ból B-be és megszerzed vele a tapasztalatod mint üzembentartó.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen légkondit a lakásba?
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Viszonylag pénztárcabarát lett az AOC 280 Hz-es VA monitorja
- EAFC 24
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Szilárdtest-akkumulátorokat fejleszt Kína, jöhet az áttörés?
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- További aktív témák...
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- UPPSPEL Gamer állítható magasságú számítógépasztal, fekete, 180x80 cm
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen