-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Doki16
addikt
válasz akooos #179454 üzenetére
Erre nem lehet egzakt választ adni. Ha városban hajszolták és mindig töltötték akkor szinte csak a villany ment. Ha pályán hajtották akkor meg szinte csak a benzinmotor. Viszont a DSG az folyamatosan vált, tehát az elektromos üzemmódban is használódik valamennyire. De ha időben cserélgették az olajat akkor elvileg ezekkel 250-ig gond nélkül el lehet mászkálgatni. Annyi viszont előnyére válik a GTE-nek, hogy dugóban nem nyírja a sok araszolgatással a kuplungot és a kettőstömegüt. (mondjuk ezt nem tudom, hogy az 1.4 tsi mellett van-e kéttömegű)
Amúgy meg csodák nincsenek, már 2-3 éves korukban is benne lesz ezekben 100-150k km. Tehát ha akarnál se tudnál alacsony futásút venni. Én már 200 felett nem vennék, mert ott már bármikor bejöhet valami. De ez sem biztos, mert ha folyamatosan 130-al rakták bele tökéletes olajcserék mellett akkor meg elmehet sokkal többet is hiba nélkül.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz akooos #179456 üzenetére
Ez minden használt autóra igaz. Ez a GTE se más mint a többi TSi DSG. Nem az elektromos rendszer fog rajta meghalni, attól kell a legkevésbé tartani. Ott van az Outlander PHEV, egy sokkal egyszerűbb technika, de azért ott is mellé lehet nyúlni teljesen más dolgok miatt. Ott a CVT meg a sima szívó benzin a jó, de mellette fogyaszt annyit mint bármi más benzines tehén.
Ha biztosabbra akar menni az ember akkor a HSD vonalon kell nézegetni.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Bling95 #179458 üzenetére
50k körül futott példányokkal biztos nem lesz gondod, de még 100k alatt lévőkkel sem. Legyen rendezett az előélet és annyi Arra kell figyelni, hogy 60-nál legyen meg a DSG olajcsere. A TSi-be ugysem látsz bele. De ha egy két éves példányban van 100k akkor azt úgysem városban rakták bele.
Az a kérdés, hogy elég-e neked a max 30-35 km elektromos hatótáv és van-e türelmed mindig töltögetni, ha naponta kifogyasztod. Mert ha nem töltöd rendszeresen akkor nincs értelme a pluginek, akkor inkább a sima 7-es GTi.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz rbalint88 #179463 üzenetére
Én úgy tudom, hogy nem. Az összteljesítmény 400 Nm. Ebből gondolom, hogy olajos lehet, hiába "csak" 250 Nm a benzines motor teljesítménye. Meg a szervizkönyvben ott van 60-nál és 120-nál a pipa a DSG olajcsere mellett, hogy Igen, cserélve.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz MunezXBK #179465 üzenetére
6 Sebességes. Utánanéztem kicsit. Biztosan olajos DQ400e váltó. [link] Van külön váltóolajhűtő.
Magában a váltóban van benne a villanymotor. KÉP Együttes használat mellett már nem bírná el a 400Nm-t a száraz. Jah meg látszik a kettőstömegű is
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz rbalint88 #179469 üzenetére
Ez a kolléga döntése lesz majd. Nekem Golfban jobban bejön mint A3-ban. Amúgy meg technika ugyanaz mindegyikben Nyilván az Audiban jobb a beltér és a komfort. Mondjuk amennyi az A3 annyiért már kapni Passat GTE-t akkor meg már más a fekvése az Audinak
(#179468) MunezXBK: Most már így, hogy utánanéztem tutira olajos.
VW-nél nem merek már csak ilyen 6 vagy 7 sebességes dologra apellálni főleg egy GTE-nél.[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz q13579 #179525 üzenetére
Auris hybridről tudok egészen konkrétan beszélni. Használtautóról ne is válogass. Elég sok a kókler. Szinte az összes példány csoporton belül kell el és nagyon viszik őket. Érdemes benézni az Auris Clubba mert ott mindig van egy két jó példány. Bár 5 millióért nem fogsz kis futott példányt kapni. 180k km-es kocsim ment el ennyiért.
3 hét alatt egy telefon se? Az Audi dízelt 13 hónapig árultuk, mire egy ember végre hívott Tehát nem keseredj el. A Kia-nak meg valószínűleg úgyis nagyobb lesz a keletje.
Amúgy visszatérve az Auris Hybridet nagyon tudom ajánlani, egy baromira megbízható és nagyon olcsón fenntartható kocsi. Kis városi utakra legjobb a HSD.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz MasterDeeJay #179577 üzenetére
Grat hozzá. Vettél egy rendes Toyotát. A Corolla Verso az olyan gáz
Ez akkor 2.0 benzin?
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz szuladam #179826 üzenetére
Nagyon ritka típus. Saját amerikai fejlesztés. Itthon nem hinném, hogy van hozzá szakember.
A Toyota pluginje nagyon megbízható, de röhejes a hatótávja a maga 15-18 kilométerével. Vagy ha az újat van az viszont teljesen rendben van hatótáv ügyileg is már. Ha van rá pénzed az egy abszolút jó választás.
Amúgy milyen árkategóriában keresel?Van még viszonylag megbízható Outlander PHEV és Volvo V60 D6.
Viszont ha sima öntöltő hibriddel is megelégszel akkor a HSD a legjobb választás.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz rbalint88 #179839 üzenetére
Az öntöltő hibrid mondeokban valóban HSD rendszer van. A pluginbe viszont én úgy tudom, hogy nem. De nincs róla túl sok infó, mert csak Amerikában lehetett kapni igazándiból.
A Passat GTE teljesen rendben van. Baromira felszerlet már alapból és nagyon minőségi, kényelmes és modern autó. Két hete néztem egyet, hát ott van a szeren(#179841) szuladam: Ha Mondeo hibrid a vágyad azt nyugodtan veheted, mert a Toyota HSD van benne a Ford saját Atkinsonos motorjával. Teljesen ugyanaz a szervizelésük mint egy átlagos autónak. Annyi, hogy azért 90k km után mindig le kell cserélni a váltóolajat. Nekem sem jönnek be a SUV-ok, dehát kompromisszumot kell kötni Nem nagyon van ebben az 5 millás ársávban értelmes plugin még.
Sima hibridben az Auris TS amit nagyon tudok ajánlani. Abból is ami FL utána. Nagyon jó kocsi.Néztem én is ezt a Mondeot, de nem merek bekockáztatni egy Amerikai kocsit ide Európába. Mindenképpen nézz rá a Passat GTE-re.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz szuladam #179843 üzenetére
Az A3 ugyanaz mint a Golf GTE. A Passattól csak annyiban tér el, hogy gyengébb valamivel a villanymotor. Nekem nagyon nem jön be az A3, de ez szubjektív.
De a vágyaid és leírásod alapján akkor egy Prius Plug-in a te autód. Az akkor is keveset fogyaszt ha le van merülve. Persze kanyarban sincs egy Passathoz képest minőségben
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz szuladam #179845 üzenetére
Én is 5 körül kerestem ilyen plugint GTE-be. De nem találtam értelmes példányt. Volt olyan amiből hiányzott az ülésfűtés és full bőr volt. A másik meg, hogy hagyományos bicskakulcs és gyújtáskapcsoló szerintem már gáz ebben a kategóriában.
Alapvetően jó kocsik, főleg újként. Használtan a szokásos dolgok jönnek be mint bármelyik kis köbcentis turbós DSG-s VW-nél. 60k kilométerenként váltóolajcsere, a motornak meg, hogy jót tegyél max 15k, de inkább 10k.Az 1.4TSi akkor is elvan 5-6 körül ha le van merülve. Azért ha DSG-vel gond van nem fogsz könnyen ügyes szerelőt találni De ezek mind olajosak, elméletben 250-et elmennek gond nélkül. Persze ezt nem lehet tudni biztosra mert kérdés ki és hogyan használta.
(#179846) molnarpeter: Az Ampera nekem is nagyon szimpatikus. Jó az az 50-80 km-es hatótáv. A csoportban vannak olyan akik óvatoskodva de hozzák nyáron a 80-at. Ez az egy vonz benne.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Gombinyó #180046 üzenetére
Nagyon kíváncsi vagyok, hogy milyen lesz. De leginkább, hogy milyen áron.
(#180047) diegho: Ha tényleg csak Swift féle mild hibrid lesz akkor az semmit nem fog érni a valóságban. Megint csak a katalógusban fog jól mutatni. Egy S-Cross méretű autónál egy 48 voltos mild hibrid rendszer teljesen értelmetlen. Pont arra elég, hogy pirosnál beindítsa a motort és mentesítse az önindítót.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Tom1939 #180084 üzenetére
Biztos egyedül leszek a véleményemmel, de a legtakarékosabb és legmegbízhatóbb váltó az E-CVT amit valaha vezettem. Nagyon szerettem. Élmény persze nem ad, de nem is kell rettegni, hogy mikor hal le mint egy DSG.
Az Outlanderrel szintet léptem, abban már váltó sincs
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz kisza25 #180091 üzenetére
Egy direkt hajtása van a benzinmotornak ami 70-től 170-ig tart. Alatta csak a két villanymotorral tud hajtani. 70 felett összezár egy kuplung és ott hajt direktbe. Tegnap pont néztem OBD-n. Fix 95-re állított tempomaton 2600-ot forog a motor. Jó sok mit ne mondjak. A Toyota megoldása sokkal jobb, de Mitsu ezt találta ki.
(#180089) Dare2Live: Ezért is írtam a HSD féle ECVT váltót. Az nagyon kiforrott. Főleg a legújabb generáció már.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz kisza25 #180095 üzenetére
Gyakorlatilag igen. 1,5liter hajtóműolajat kell benne cserélni néha és annyi. Nincs benne nagyon semmi ami hajtás részen eltudna romlani. Annyira nem vészes a fogyi ahogy én viszem 134 km-en 5,3 volt a múltkor. Ha a két végponton tudok tölteni egy BP-Dunaújváros távon akkor 4,2. Pályán magas neki, mert ott már csak a benzinmotorra tud hagyatkozni. De ott minden 2 tonnás benzines suv megfogja enni a 10-et. A HSD-nél nincs jelenleg szerintem jobban fogyasztó kocsi. 4 litert stabilan hoztam vele, ha a pályát elkerültem.
Ahogy mondod, városban simán megvan a 40km. Múltkor teszteltem 90-el főúton 36 km-t mentem el. Amúgy nem csak 70-ig tud menni elektromosan, akár 140-ig is. Csak akkor nagyon gyorsan eltűnnek az EV km-ek
Lakott területen kívül már beszoktam kapcsolni inkább hibrid üzemmódba.(#180097) focvis: Qru tökéletesen leírta. Elég sokszor csak aggregát üzemmódban van.
Az Aurishoz, de még a Passatomhoz képest is jó dinamikusan gyorsul egyenletesen 170-ig. És ott jön a fal Ez az ami engem egyáltalán nem érdekel. 30-40 km/h az átlagsebességem általában Évente kb. tízszer ha pályára megyek.[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz b4zsi- #180103 üzenetére
Ez most vicc, mert annak nagyon rossz
Egy mopedautó rendszám nélküli, max 40km/h. Mennynél már azzal Budapestre Azért alacsony az átlagsebességem, mert sokat megyek városban. Meg egy nyomorult mopedautó is fogyaszt annyit mint egy rendes kocsi. Itt most a lényeg az emissziómentes városi közlekedés. Egy füstokádó ugyancsak belsőégésű autóval mivel lennék előbb?
Amúgy, hogy a kérdésedre is válaszoljak. Egy Nissan Leaf vagy Hyundai Ioniq Electric lenne számomra a tökéletes. De az új Zoe is baromira tetszik. Viszont annyira drágák még a villanyos autók, hogy teljesen elérhetetlenek számomra. Bőven meglennék elégedve egy minden körülmények között tudó min 150km-es hatótávú kocsival.
(#180104) CactuS: Smartok megintcsak irreálisan drágák.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz b4zsi- #180106 üzenetére
Helyben az EV-nél nincs jobb megoldás. (számomra) De azért hétvégente mindig megyünk hosszabb távra és oda kell a hatótáv. Azért lenne elég nekem egy 150km is, mert végpontot töltök és kész. Egy Nissan Leaf 2 nekem már egyáltalán nem lenne kompromisszum, hát még egy Kia E-Niro.
Nagyon szeretem, hogy hangtalanul suhanok és amikor percekig állok egy lámpánál vagy dugóban, nem égetek felesleges üzemanyagot.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz kisza25 #180109 üzenetére
Nagyon sokat visznek belőle. Tömegesen hordják be a használt példányokat az országba és pillanatok alatt gazdára találnak. Eleve a Crossover vonal nagyon menő meg cserébe ez az egyetlen SUV PHEV. Nagyon bízom benne, hogy jövő évig még kitart a láz. Egy évnél hosszabb távra nem tervezek a kocsival.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Az átírás járulékos költség. Az a hobbira költött pénz. Azt meg soha nem számolom. Amúgy az Outlander átírás 30500 Ft volt mindössze. Évente nem egy nagy költség. Meg a teljesítményadó hiánya miatt vissza is jön.
2 hónapig hirdettem kb az Aurist. Elvitték, én csak akkor veszek másikat ha kezemben van a pénz. Hogy miért nem lett Volvo azt az Autós topikban leírtam. Itt nem akarok offolni vele. [link] [link]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz olajbogyo #180128 üzenetére
Priussal akármit csinálsz akkor se éred el a következő töltőpontot. Nagyon max 20km hatótáv. Amúgy meg ott valami fejben ment félre, mert a Priusnál ha konstans haladsz benzinmotorral akkor 4 liter körül eszik és a klíma fogyasztása gyakorlatilag nulla. Nekem egész nyáron ment a klíma az Aurisban. Azért van. Egyébként hülyék is voltak, ha amiatt volt leengedve az ablak mert spórolni akartak. Főúton a légellenállás miatt a lehúzott ablakkal többet fogyaszt mint klímával
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz megema #180135 üzenetére
250 Nm alatt mindegyik biztosan szárazkuplungos. De például a GTE 1.4TSi nem az. Valamint a Golf GT 1.4TSi is olajos. Tehát ez nem igaz, hogy mindegyik 1.4-es száraz.
(#180136) CactuS: Na igen, erre most hirtelen nem is gondoltam. Nálam mindig ment a HA és az kondicionálta az akkumulátort.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz vzsryl #180183 üzenetére
Aurisom volt 2015-ös. Az Outlander (2014) sokkal kényelmesebb nála. Úgy megy át az úthibákon amiken a Toyotával majd kiestem, hogy csak zökken egyet és kész. Rossz/föld -úton összehasonlíthatatlanul jobb a Mitsu. SUV-ja válogatja, tehát nem lehet így általánosságban kijelenteni.
Amúgy nem vagyok én sem SUV párti. Következőre is inkább visszaváltok valami jó kis kombira
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
-
Doki16
addikt
válasz trassher #180197 üzenetére
Bárcsak ilyen gondjaim lennének az életben, hogy Corolla Hibrid lehetne a kocsim, nemhogy még a céges kocsim No Offense, csak hülyéskedem ám.
Ha taposod akkor tényleg enni fog. De hidd el benzines mércével magasan a legjobb fogyasztása lesz még így is. Én akárhogy nyomtam neki a legrosszabb körülmények között sem tudtam valós 6 liternél többet megetetni az Auris hibriddel. És az új 1.8 még jobban optimalizált motor lett. Nem szabad a hibridek fogyasztatását pályán összehasonlítani egy dízeles kocsival. Igen az én 2.0 dízel Passatom is kevesebbet evett mint az Aurisom. De a hibrid nem is pályára való elsősorban csak ott is megállja a helyét.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz trassher #180199 üzenetére
Toyotánál már minden más motor ami nem hibrid csak muszájból van a palettán. Jövő évtől kezdve már az összes CH-R és Corolla csak hibridben lesz kapható. De már a RAV4 is ritka sima benzinesben. [link]
Ha menned kell pályán 150-160 körül akkor tényleg kevés lesz az 5,5. Nekem ilyen fogyit produkált egyébként. [link] Csak én soha nem használtam pályán.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz V.Stryker #180268 üzenetére
Szerintem az kevés. Télen 20km alatt nem is fog tudni igazán bemelegedni. Meg ekkora távon regenerálni se fog tudni. Tele lesz megszakított regenerálásokkal. Én nem nagyon erőltetném 20-20 km-es távokra a dízelt. Mondjuk egy régi 1.9 pd akár még jó is lehet, de egy modern semmiképp.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Auris Hybrid TS. Pont erre a városi elővárosi közlekedésre találták ki. Nincs turbó és még semmi más móka se. Sima 1.8 szívó. Dugóban nem fogyaszt semmit. Hosszútávra pályán fix 130-al is elvan nagyon max 6 literből.
Nagyon olcsón fenntartható és jelenleg az egyik legegyszerűbb szerkezetek a hibridség ellenére is.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Nem kötném km-hez. A HSD tovább bírja mint egy sima benzines vagy dízel. Bőven meglehet venni magasabb km-el is. De igazad van
Az enyémben 3 évesen volt már 170k. Olyan volt mint az új. Lehet keresni a csodát, de amikor egy ilyen fiatal kocsiban ennyi km van akkor nehezen hiszem el a kintről behozott kocsiknak 10 évesen a 120-at
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
99 lóerő csak a benzinmotor. Van mellette egy 80 lóerős villanymotor is. Így az összteljesítmény 136LE. Egyáltalán nem lomha. És a legjobb, jó az adó és a biztosítás csak a 99 lóerőre vonatkozik így pont a kedvezményes kategóriába esik
Nem tudom ez az m1 mit akar jelenteni.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Uhh így már tényleg megvan, jaj de öreg vagyok, pedig nagyon régen még én is használtam MSN korszakban
Mivel 4 millióért fiatal autót kapsz az általad említett háromból, ezért ott szerintem leginkább az dönt, hogy melyik jön be neked.Én a HSD rendszert ismerem viszonylag jól. Abban nagyon szívesen segítek. Egy biztos, hogy fogyasztásban és fenntartásban a HSD a legjobb benzines vonalon. A napi 2x30-al még télen is 5 liter alatt leszel. És a dugóban nem esz a kefe, hogy feleslegesen jár a motor. Érdemes kipróbálni, eléggé más világ.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Facebook csoportba érdemes belépni. Ott van egy apa-fia páros. Ők hoznak be Hollandból Auris hybridet, náluk lehet próbálni. 5millióért már maximális felszereltségű példányt kapsz a ráncfelvarottból.
Nem kell félni a km-től. Nincs DPF, DMF, váltó, önindító stb. Csak az EGR van benne a modern kori dolgok közül. 180k km után kell tisztítani. Nem nagy drágaság.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz LZs?! #180299 üzenetére
Nekem is dilemma volt a Leaf 1, de szerintem már nem éri megvenni. Az a baj, hogy ennek is elég gyorsan avul az akkumulátora és gyakorlatilag 2-3 év múlva szerintem már eladhatatlan lesz. Azoknak a Leafnek a nagy része amiket néztem 4-5 millió körül is már csak 100km volt jó esetben a hatótávuk. Ezzel nem lenne gond ha az ember megtudná venni második autónak csak úgy és használná amíg végleg tönkre nem megy. De így, hogy ennyire drágák, nem egy jó vételek. Ha nem félsz, hogy nem tudod majd eladni 3 év múlva akkor nagyon jó lehet, mert olcsó a fenntartás és a legoptimálisabb a városi sok rövid útra.
Amúgy a 2,5 nagyon jó ár érte. Annyit simán megér ha a mostani árakat nézzük.(#180300) focvis: Reggel 10 percet fűtöttem elő a kocsit egyből ugrott is 5km hatótávom De mivel 4km-re járok be és mindig kb 20-30 km hatótávval teszem le a kocsit így nem gond. Cserében végre a csillaggarázsból mindig meleg autóval tudok majd elindulni. Nagyon jó lesz már végre, hogy nem kell fagyoskodnom télen
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz V.Stryker #180305 üzenetére
Megane 3 1.5dcivel jó választás és azon belül a 106 lovas verzió. Nincs benne DPF és nem szenved már a hajtókarcsapágy problémától sem. Modernebb egy Astrához képest és elég sok extrát pakoltak bele.
Ford Focus 1.6 is jó, ha jól tudom a PSA 1.6 HDI motorja van benne és az elég kellemes darab
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz LZs?! #180312 üzenetére
Otthoni töltésre bőven elég a 16A vagy akárcsak a 10A egy fázison. Én is így töltöm a itt a cégnél és a 12kWh-ás akksi 5 óra alatt feltölt. De nagyon ritka az az alkalom amikor teljesen lemerül a kocsi. A napi ingázást visszatölteni meg simán tudod otthon.
Az az igazság, hogy a 2,5m jó ár és összességében kiadja a matek ha egy benzines kocsihoz viszonyítod. A Leaf-el ha átszámolod és otthon pénzért töltesz, akkor is megállsz 2-3 liter benzin körül.
Én a múltkor a Passat GTE-re számoltam ki. 40 km-t megy el 10kW árammal. 0,25kW kilométerenként. Az 100km-en 25 kW. 38Ft/kW az áram jelenleg otthon, tehát megvan 950 forintból 100km. De legyen 1300Ft és akkor benne van vastagon veszteség is meg ha mondjuk nem megy el 40km-t.
A Leaf ráadásul jobban fogyaszt és sokkal kevesebbet kell rá szervizre költeni.Jó az ajánlat amit kaptál, ennyiért már eléggé elgondolkodtató, ha ki tudod gazdálkodni. Hosszú távon jó alternatíva lehet.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Dare2Live #180322 üzenetére
Én most az otthoni töltésről beszéltem nem az autó fogyasztásáról. Az Outlander nekem is városban ilyen 15 kWh körül eszik. De ahhoz, hogy elmenjen 40 km-t bele kell tölteni mérőóra szerint 10kWh-át és ekkor van tele az akkumulátor. Más az autó fogyasztása meg más amit a hálózatból felvesz. Én most tisztán a hálózati fogyasztásról beszéltem, de nagyon nagyon felkerekítve.
A GTE akkumulátora 9,9kWh. Ebből felhasználható olyan 8. Tehát már mások lennének a számok, mert én eleve 10-el számoltam az egyszerűség kedvéért. Amúgy a Mitsu fedélzetije írja a töltési költségeket. egy teljes feltöltés ami 35-40 km-re elég 350ft. De majd holnap befényképezem egészen pontosan.
Egyetértek baromi drága az elektromos autózás. Én is ennyi pénzért nem egy 2014-es autót tudtam volna venni hanem simán egy 2018-as Focust például. Csak én vágytam egy "elektromos" autóra Meg nekem nagyobb nyugalmat ad az, hogy bátran használhatom sok rövid távra, nem árt neki semmit. Jah meg nem mellesleg itt Dunaújvárosban teljesen ingyen töltök mindenhol.
Ez volt egy Budapest-Dunaújváros táv. [kép]
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Integrale #180352 üzenetére
Gondolom ezt nekem címezted nem magadnak
Akkor jól gondoltam. Én már abban az ársávban nem is nézelődtem. Mindegyik V60 D6 gyakorlatilag vezérléscsere előtt áll és az elég nagy összeg még pluszba kötelező olajcserén és a klímás dolgokon túl. Nagyon durván megy fel az áruk.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Superb helyett, hogy hogy nem Passat inkább? Abból egy Highline már nagyon komolyan felszerelt.
Igazság szerint mivel új autónak veszed mindegy melyiket választod, csak az egyéni ízlés dönt.
Nekem személy szerint az új V60 nagyon bejön, én arra teszem a voksomatA Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Jah így már érthető a dolog. Durva, hogy a Superb-ben van ennyire erős motor
Igazság szerint bármelyiket választod biztosan jól fogsz járni velük. Én ha tehetném már csak kinézetre és a felszereltségekre alapoznék a választás alapján.
Bár valószínűleg a Skoda felé fogsz húzni, már csak erősebb motor miatt is, ha már így megemlítetted Na meg egy mai Superb-et is nagyon komolyan fel lehet szerelni.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Luck Dragon #180419 üzenetére
A B7 gyakorlatilag a B6 egy erősebb ráncfelvarrása. Több hibáját kijavították és változott a belseje is. (szerintem előnyére) Alapvetően egy nagyon jó kis kocsi. Én szerettem, semmi gondom nem volt vele.
Milyen motorral vennéd? Dízel vagy benzin? Dízelben a 2.0 CRTDI CFFB vagy benzinben az 1.4TSi 122 lovas. Az utóbbiból lehetőleg szíjas verziót keresnék.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz BigBlackDog #180444 üzenetére
Közlekedni lehet vele, besorolni már kevésbé. De ez a legmegbízhatóbb benzines a Passat B7-ben. A másik 1.4 már twinchargeres, után 1.8, 2.0 vagy VR6. A 3.2-es mondjuk jól mehet már
Az észszerű választás az 1.4 CAXA, ha mindenképpen benzines kell. De a legoptimálisabb motor benne a 140 lovas 2.0 CRTDI. Már jól mozgatja a kasznit és nagyon kellemes a fogyasztása.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Luck Dragon #180450 üzenetére
Én is azért írtam, hogy nem nagy eresztés a benzinmotor, de bőven használható. De ahogy korábban is megjegyeztem a dízellel az igaz. 140 van 170 lovas verziót érdemes belőle keresni. Ha kell a nagyobb erő akkor a 170-es értelemszerűen. Nekem a 140 is bőven elég volt, de nem vagyunk egyformák. A te felhasználásodra bátran veheted a gázolajos verziót.
B7-nek nem volt faceliftje (legalábbis én úgy tudom). A B6 utódja elég erősen. Pl. modellév váltásnál (2010) már a B6-ot is szerelték a B7 belsejével.Szerintem egy abszolút szerethető kocsi. Nagy csomagtér nálam mindent elnyelt amit bepróbáltam. Vittem vele gond nélkül két darab 90*200-as matracot is, de még fél kanapé is befért a csomagtartóba
Én ajánlom, mert a CFFB-vel már egy egészen megbízható konstrukció. Persze 200k km felett már várható lesz a DPF felújítás vagy csere, de ez nem jósolható meg igazán pontosan, mert az is számít, hogy korábban hol használták.Közvetlen konkurense a Suberb, Mondeo, i40, A6(?), C5, stb.
(#180451) Qru: Nem lenne jobb választás D5-el? Olyan jó hangja van
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs