-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
footy
addikt
-
footy
addikt
válasz zoo8800 #121502 üzenetére
Haszna van, hip-hop tönkremenni pedig nem fog.
A hasznarol azert lehetne vitatkozni, foleg szivobenzinesnel. Egy normalis megtervezett motornak 2000 folott azert mar kisimul a jarasa(foleg ha nem kozvetlen befecskendezeses) es epeszu ember nem 2000-es fordulat alatt közlekedik egy szivobenzinnel. (en diesellel sem). Az en G6-omban sincs 2tomegu lendkerek es semmilyen hatranyat nem erzem. Sot egy kicsit kisebb a dieseleknel megszokott gumiszalag effektus.
A tonkremenetel pedig nem csak user fuggo, ha van egy befecskendezod ami mar hatarerteken mukodik, valoszinuleg semmit nem veszel belole eszre, viszont kinyirja a lendkereked.(#121501) Qru
Mikor eloszor irtad, azt hittem rosszul olvasok Boxerhez 2 tomegut? Ott a dugattyuk ellentetes mozgasa miatt alig kellene rezgesnek lennie -
footy
addikt
Annyira nem a topik témája, de hátha tud valaki okosat mondani erre:
A Thule-n kívül van más értelmes tetőcsomagtartó? A Wingbar-t nézegettem, az már elvileg csendes, de az ára kissé borsos. -
-
footy
addikt
válasz Bdanyy #121793 üzenetére
Nekem most ilyen van kicsit jobb felszereltséggel. Olyan mint a Golfok általában egy elég jó minőségű unalmas autó. Egyébként ez a széria is érintett a diesel botrányban, szóval én most ilyet tuti nem vennék. Egyenlőre még nem lehet tudni, hogy milyen utólagos átalakítást fog kapni az autó. Amennyire én tudom ennél utólag fogják beépíteni a NOx katalizátort, ami hosszú távú költségekkel is jár. (20-30e km-enként újra kell tölteni a folyadékot, ami kb 30-40 euro körül mozog) Ezenkívül valószínűleg szarabb lesz a gázreakció is.
-
footy
addikt
válasz Jakab66[hun] #121847 üzenetére
Mielőtt Ausztriában BMW-t veszel nézd meg milyen óradíjjal dolgoznak itt a szervizek, jah meg kalkulalj itt egy biztosítást, mert nagyon kellemetlen meglepetések érhetnek.
-
footy
addikt
válasz Jakab66[hun] #121866 üzenetére
Én 1 évig jártam magyar rendszámú autóval, az unokatesómék pedig 5 évig, egyikünknek sem volt gondja, de távolabbi ismerősök már jártak pórul.
Amúgy ha van bejelentett lakcímed, akkor fél éved van rá hogy átjelentsd az autódat. (Bár ez nyilván nem éri meg)[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz Acheron #121932 üzenetére
En a Volvo/Ford duplakuplungosat(Powershift) nem eroltetnem, nem igazan kiforrot dolog. Ha pedig amugyis bejon a hagyomanyos automata finomsaga, akkor a geartronic mindenkepp jobb valasztas. (A D5-ok ugy emlekszem amugyis csak geatronic-kal vannak)
A V70 lenne talan a legesszerubb valasztas ha a pakolas magas prioritasu szempont. Egyeb esetben a GS300 lenne a nyero. -
footy
addikt
válasz Tsebacsi #121940 üzenetére
Benzines 6-os mar 165 loval van automataval attraction felszereltsegggel, azert az joval olcsobb mint a revolution top. A BMW meg a Mercedes pedig ennyiert nem ad ekkora felszereltseges es/vagy teljesitmenyt.
A 6-ost nem vezettem meg de gyanus, hogy vezetesi elmenyben ist tobbet ad(nyilvan nem egy BMW) mint az Octavia (teljesen semleges/neutralis).(#121941) Acheron
Dupla kuplungosat talan ujkent mernek venni jo sok garanciaval(szaraz kuplungosat semmikepp). Az ujabb hidromechanikusak nem sokkal maradnak le fogyasztasban. (Van bennuk kuplung, egyenletes haladasnal direkt hajtas van)[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz Tsebacsi #121952 üzenetére
Azt mondjuk en sem ertem, hogy a 192 lovas miert csak a legmagasabb felszereltseggel van Nekem nem kellene 19-es kerek ha fizetnenek se.
En mondjuk barmilyen autot hasznaltan veszek, de azert egy ujnak az araval nem lehet osszehasonlitani.
A BMW 8 sebesseges automataja viszont kivalo. (legalabbis erzetre) Az egyik kollegam vett most 2-est ilyen valtoval es azutan szerintem a DSG-re csak kopkodni (foleg a regiekre) lehet. -
footy
addikt
válasz rbalint88 #122378 üzenetére
Az a helyzet hogy a 156 eleg szarul torik. Nemetorszagban az Autobild csinalta a torestesztet (ugyanazokkal a feltetelekkel mint az NCAP) es az Alfa leszerepelt, ami miatt jelentosen vissza is estek az eladasok nemetorszagban. Sajnos a FL modellnel sem javitottak ezen. En ezert nem vettem 156SW-t, pedig mai napig nagy szerelem.
-
footy
addikt
válasz adatfalo #122454 üzenetére
Ha Leon2-ből az alját tudod megvenni, akkor a Golf5-öt is kihúzhatod a listáról. Egyébként az 1.6-os szívó eléggé halott benne, szóval a sportos karaktert inkább máshol keresd. Ahhoz minimum az 1.4tsi kellene, de az meg problémás és még drágább.
A Civiv 1.6 eléggé pörgős, ha ezt keresed jó lehet, a Mazda sem rossz 1.6-tal, viszont ami ezektől szerintem még sokkal jobb az a Bravo 1.4T-jet. Inkább ez utóbbit keresném. Elég olcsó, nem elromlós fajta és tök jól el lehet benni férni.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz Tsebacsi #122456 üzenetére
Az automata az azért más történet. A VW 1.6 szívójához képest nekem a civic és a mazda motorja is élénkebbnek tűnt. Az élvezetes vezetést sehol nem írtam (bár mindkettőnek közvetlenebb a kormánya mint a Golf5-nek) szerintem arra MX5 kell nem kompaktokat kell keresni.
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
A 100 lovas fabia csak felul (3500+RPM)megy jobban mint a 75 lovas, alul szarabb. A gazpedalnak pedig van egy bo masodperces kesese. Ha hirtelen gazra kell lepni inkabb fullad mint kilo. A punto 1.2 8v-vel nyomatekosabbnak erzik hetkoznapi hasznalatban mint az 1.4 100LE fabia.
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz tboy93 #122659 üzenetére
Az tiszta sor, csak az arnyalja a kepet, hogy mostanaban szinte allandoan megy a futes es elegge hegyes videken lakunk es a palyan sem volt mindig limit en meg az asszony sem ugy vezet mint egy nyugdijjas
Szoval ha ezt is beleveszi az ember akkor kivalo a fogyasztas.ui.: Ugyanezzel a hasznalattal a diesel golfom most 4.97-et evett. Aztan ezzel megint elerkeztunk a topic legnagyobb kerdesehez: Diesel VS Benzin
-
footy
addikt
Ez azert nem ilyen egyszeru, a minoseg javitasa rengeteg penz es knowledge aran megvalosithato dolog, nem megy egyik percrol a masikra. Az 5 ev gari hiaba van ha az autot nem tudod hasznalni, mert allandoan a muhelyben all.
A Dacia minosege is atlag alatt minden teren, szoval nem vagyok benne biztos hogy mindenkinek megfelel. -
footy
addikt
válasz bandus #122960 üzenetére
8gen civic - jo a diesel, de ennyi futasra en inkabb benzint vennek. Az 1.8 viszont az 1.4 turbosokhoz kepest gyengenek erzik. A futomu kemeny, kenyelmetlen meg 16-os kerekekkel is. A belso nekem oriasi csalodas volt mind minoseg mind ergonomia szempontjabol.
mazda3 - 1.6 HDI csak 2009 utan mernek venni. A benzinesekbol az 1.6 harmat mas pedig ritka. A 2.0-val kellemes. A kasztni eléggé rohadós fajta.
Focus2 - a motorok ugyanazok mint a mazda3-ban. A belter ritka gagyi, az alap ulesek nagyon szarok.
Golf 5 - 1.9 PD nem rossz, de csattog mint valami rossz traktor (bar en a dieselt meg mindig nem eroltetnem), az 1.4 tsi meg nyugos. A futomu hig fos. A belter viszont emesztheto, bar csak is comfortline felett. A trendline-t messzire keruld.
Audi A3 ugyanaz mint a Golf picit jobb belterre es futomuvel. Bar szerintem annyival nem jobb mint amennyivel dragabban adjak.
Ennyi penzert ekkora futasra en tutira Bravo 1.4 Tjet-et vennek sport ulesekkel.
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
A Jettára nem emlékszem, de a G5 nagyon nyúlós. Amikor eladtam a Leont és átültem a Golfba, akkor először örültem hogy végre nem ráz, aztán később feltűnt, hogy azért nem ráz mert olyan mintha kocsonya lenne a kocsi alatt. Egy-egy nagyobb keresztbordán még utólengések is vannak. (autópályán)
(#122972) bandus
A számomra negatív dolgokat emeltem ki, ami miatt nem venném az adott típust. Lehet hogy neked vagy másnak fel sem tűnnek ezek a dolgok. Ezért aranyszabány, hogy ki kell próbálni és aztán dönteni.
Jah amúgy Bravot is 2008-2009-től vennék, a gyártás eleji példányokat érdemes kerülni. (Mondjuk ez kb minden autóra igaz.)[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz szabonagyur #123104 üzenetére
Ha automatát veszel akkor nézd meg hogy 60 ezrenként le volt-e cserélve az olaj.
-
footy
addikt
válasz szabonagyur #123126 üzenetére
Ha tényleg ennyire ismert előéletű az autó és nem zavar a kinézete akkor meg kell venni.
-
footy
addikt
válasz 2thletme2day #123209 üzenetére
Csak találgatni lehet arról, hogy mennyit fut még a motor. Mérni kell egy kompressziót meg át kell nézetni és úgy már lehet saccolni.
-
footy
addikt
válasz Bull Boss #123908 üzenetére
A BMW nagyon rossz választás? - ezt kicsit önzésből választanám, mert nem volt még hátsó kerekes autóm és egy kis compacttal még az asszony is boldogul talán.
1. Dontsd el hogy magadnak vagy az asszonynak veszel autot.
2. a 16i egy fos, attol nem kapod meg a BMW feelinget -
footy
addikt
válasz Primary92 #123925 üzenetére
Az 1.6 Mjet egy jobb karakteru es kellemesebb fogyasztasu motor en inkabb azzal vennem. Az 1.9 JTD 8v valtozata nem problemamentes DPF-fel egyutt, az 1.6-nal viszont nem jellemzo ilyen jellegu problema.
Nem irtad mennyiert nezel autot igy nehez alternativat mondani. Viszont erdekes lehet meg a Kia ceed-Hyundai I30 1.6 diesellel ebben a kategoriaban.
[ Szerkesztve ]
-
-
footy
addikt
válasz Morris #124087 üzenetére
Ahogy Integrale is irja nem egyenletesen epul fel a teljesitmeny es nagyon kis tartomanyban van jelen.
Ehhez meg hozzajon az altalaban extrem hosszu valto ami vegkepp elcseszi az egeszet.
Neha ramjon hogy csapatnek egyet itt a hegyek kozott, de a Golffal csak kinlodas, inkabb az asszony Jazzet viszem el, mert 100x elvezetesebb a szerenyebb teljesitmeny ellenere.
Felreertes ne essek, mert a diesel kiszolgalja a legtobb ember (az enyemet is) hetkoznapi igenyeit. Arra, hogy tempomattal 140-nel menjen az ember palyan alacson fogyasztas mellett, nincs jobb megoldas mint a diesel, de az elvezetes vezetestol nagyon messze van.
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Tenisz topic
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Mobil flották
- Dell notebook topic
- Tippmix
- TCL LCD és LED TV-k
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- Spórolós topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen