-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
footy
addikt
Akkor már csak azt kellene eldönteni, hogy hogyan cseréljem. Elég lenne 1-et venni, vagy inkább 2?
Csak mert a minta olyan 6mm körül van. Más részről ha +1 veszek, akkor muszáj Conti Premiumcontact5-öt vennem, ami annyira nem gyere be(hangos) de legalább drága. (75+5euro)
Viszont a Falken Ziex sokkal szimpatikusabb lenne és abból a kettő 120, viszont akkor más gumi lesz elől mint hátul.
Ti mit mondtok? -
-
footy
addikt
válasz !Overdose! #110396 üzenetére
1.9 jtd Punto? Vagy ha egyutt tudsz elni a haggal, akkor 1.4PD Ibiza?
-
footy
addikt
válasz maggi1886076 #110399 üzenetére
A 4 hengeres se kutya, de a 3 hengeres az valodi traktor
-
footy
addikt
válasz ADAM1337 #110485 üzenetére
Attól függ hogy mit értesz jobb alatt. Kevésbé igényli a törődést? Akkor igen. Viszont a menetdinamika kategóriákkal jobb a TSI-vel és a fogyasztás is barátibb valamivel.
Én autópályán jártam vele és nekem túl kemény volt a futómű, de ez ízlés kérdése. Viszont vétel előtt menj egy kört valami keresztbordás, kátyús úton, hogy teljes legyen a kép.(#110496) Satan_Claus
Én a Mazda6-ot venném, mert jóval kényelmesebb a másik kettőnél. Viszont egyik sem egy betegágy, úgyhogy alapvetően amelyik jobb állapotban van azt kell venni.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
A zárt rendszerű DPF
örök életű.az autó teljes életciklusára van tervezve. A nyitottat kell cserélni. A Fordoknál az elején tuti nyitott volt és ott 120-150(valamikor hamarabb) között esedékes volt a csere.(#110525) Csaby25
Piaconként eltérő. Németországban és Ausztriában 2006-tól, Magyarországon pedig 2008-tól. (Gondolom Romániában is 2008-tól lehet.)
Mondjuk én úgy tudtam te benzinest keresel. Ott pedig nincs DPF. Nem lehet hogy a DMF-fel kevered? -
footy
addikt
válasz Kornel #110567 üzenetére
Ne érts félre nem akarok megmondó ember lenni, de nekem úgy tűnik, hogy a végletek között flipperezel.
Volt új autód, amit használtál X ideig, aztán beleültél egy idősebbe, ami hsz.-eid alapján annyira nem jött be.
A kettő között is van azért élet. Ha nekem most lenne autóra 4M-m, akkor inkább valami 1-3 éveset néznék, ami újszerű állapotban van és más már benyelte az értékvesztés jó részét. Én is nézegettem ezeket a Suzukikat, de nem tudnék 4M-t adni értük. Tutira megbízhatóak meg minden, de egyszerűen nincs meg az a minőség amit már elvár az ember. Egy Kia Ceed, Ford Focus, Mazda 3 vagy egy Golf sokkal feljebb van minőségben.
Most itt nem csak a műanyagokra gondolok, hanem zajcsillapításra is meg hasonlókra.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz Kornel #110578 üzenetére
Kíváncsiságból néztem egy konfigurátort a Seat Leonra.
Aztán 25e km-rel és két évvel később itt van 4,2-ért.
Azért ez nem elhanyagolható értékvesztés.Egyébként én nem feltétlenül gondolkodnék középkategóriás autóban, a kompaktok akkorát nőttek, hogy annyi hely van bennük ami pár évvel ezelőtt még a közép kategória kiváltsága volt. Az anyagminőség is rengeteg javult és ami számomra nagyon fontos, hogy a zajcsillapítás is rengeteget fejlődött.
Amúgy én sem vagyok egyszerű eset, mert 4év alatt, most van a 4. autóm
-Szerk-
Most nézem, hogy a linken valami bérletet írnak. Nem tudom az mire vonatkozik, de itt van egy másik összehasonlítás.
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz bitpork #110562 üzenetére
Elhiszem, csak az nem értem, hogy hogyan lehet ezt km-ben megadni, mikor egy városi használatnál többször annyi korom képződik mint autópályás futás esetén. Na meg jópáran tisztítják már a DPF-et.
(#110584) ADAM1337
Ha kell a dinamika, akkor az 1.6MPI-t felejtsd el. Az csak arra elég, hogy komótosan eljuss A-ból B-be.
Először nekem is bejött nagyon a leon2, de könnyen meg lehet utálni. Tele van ergonómiai bakival.
A küszöb például vagy 30 centi széles, ami nehézzé teszi a kiszállást. Majd minden beszállásnál bevertem a fejem a tetőbe pedig nem vagyok egy kosárlabdázó(174cm). Körforgalomnál olyan leszel mint egy keljfeljancsi, mert az A-oszloptól semmit nem lehet látni. A pohártartó használhatatlan benne, mert ha 3-asban vagy 5-ösben van az autó, akkor nem tudod kivenni az innivalót. A hátsó pohártartó pedig eleve kiesik ha van könyöklő a kocsiban. A hátsó ajtó kilincse tök jól néz ki hogy rejtett, de mindig megáll benne a hó.
Szerintem próbálj ki egy Bravót mielőtt a Leon mellett döntesz. A személyes véleményem az hogy a Bravo sokkal jobb autó.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz Kornel #110605 üzenetére
Ez az utolsó generációs TSI már nem problémás és a fogyasztása a dieseleket idézi. Az 1.6 szívókkal nem csak az a baj hogy többet esznek, hanem hogy nincsen nyomatékod sem. A TSI-ik már eléggé elterjedtek és még jobban el fognak mert VW konszernen belül gyakorlatilag nem lehet mást választani (benzinesből).
Emiatt pedig egyre több alkatrész van hozzá és egyre többen ismerik/tudják szerelni a motorokat.
A korábbi generációkra jellemző kokszosodás az újakra már nem jellemző, kettős tömegű lendkerék cseréjét még csak egy helyen olvastam és ott is a DSG miatt volt. A turbo hibáját még városi használatnál sem olvastam és hiszem azt hogy megfelelő olajhasználat és némi odafigyeléssel 200e körüli futást ki lehet belőle hozni.
Persze a kedvezmények nincsenek a konfigurátorban, de a használt árából is lehet alkudni, főleg egy ilyen értékű autónál. -
footy
addikt
válasz raczger #110611 üzenetére
Nálam a sorrend így néz ki:
1. Golf 6 (most ez van)
2. Mazda6 (ennél csak a zajszigetelés hiányzott, amúgy komfortra, élhetőségre nagyon rendben volt, talán ennek volt a legjobb ülése az összes közül,pedig a golfok közül mind comfortline.)
3. Golf 5
4. Leon 1
5. Leon 2
6. Fabia 1
7. StiftA Mazda3 egyébként nekem is szimpatikus, de azt még nem próbáltam ezért nem tudok róla valódi véleményt alkotni, azon kívül pedig az ára is jóval 4M fölött van.
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz norbert1998 #110842 üzenetére
Ilyen korú autóknál ne az érdekeljen mennyit eszik, hanem mennyiből tudod lábra állítani vagy életben tartani.
-
footy
addikt
válasz Coyot #111281 üzenetére
Ott is hivatalosan 1 év garancia van a kereskedőtől vett autóra.
Sajnos ez nem így van. Vannak esetek amikor kapsz garanciát használt autóra, de ez nagyon ritka, vagy nagyon fiatal autóról van szó. Az esetek 95%-ban jótállás van az autóra, ami azt jelenti, hogy hiba esetén a kereskedőnek azt az állapotot kell visszaállítania amilyenben vetted az autót. Vásárláskor pedig kapsz egy több pontos állapotlapot, ezen különböző szempontok alapján lehet bejelölni a jármű állapotát. Én még nem láttam olyan állapotlapot ahol közepestől jobb állapot szerepelt volna. Így védik magukat a kereskedők.
"Há az mán szar vót mikor elvitted" A másik történet mikor mondjuk lekókad a turbó és nagy nehezen kiharcolod, hogy állítsa vissza az állapotot, akkor jön a kendácsolás és a lehető legolcsóbb ebay-s cuccok. -
footy
addikt
Sok hengerrel nem lehet olyan szép fogyasztást produkálni főleg nem NEDC-ben.
A legtöbb embernek amúgyis az a fontos, hogy elmondhassa hogy béjemvéje van, akkor meg tök mindegy hogy a legszarabb motor van-e benne. A fogyasztásról úgyis kamuzik, vagy benyalja amit a fedélzeti mutat, a szarabb járáskultúrát pedig megoldják kettőstömegűvel, jobb/aktív bakolással és plusz zajcsillapítással. -
footy
addikt
válasz bitpork #111300 üzenetére
Nézd meg te is hogy mit írtam
Sok hengerrel nem lehet olyan szép fogyasztást produkálni főleg nem NEDC-ben.
Nem vitatom hogy az új motorok kevesebbet esznek, sőt tapasztaltam már többször is, de a mért adat azért jókora eltérést mutatott a NEDC értékéhez képest.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz Morris #111445 üzenetére
Ez csigás
(#111447) kornelka
Amiket én megnéztem (2009+, az első évjáratoknál volt valami kormánymálás) egyik sem volt csúnya belülről. Sőt! Nézd meg, menj egy kört, az semmibe nem kerül. A fenti feltételekkel amúgy más épkézláb szerintem nem nagyon van.(#111448) LuckyL
Melyik cég vesz a dolgozójának Laurin&Clement változatot?
A céges eladásokat Golfoknál a trendline adja nem a highline és így van ez octaviából is. (annak nem ismerem a felszereltségi szintjeit)[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz LuckyL #111459 üzenetére
Veheti, de en mindenhol azt latom, hogy a cegek le vannak szerzodve egy markaval(kereskedovel) es onnan veszik az autokat. Akinek mondjuk a keretosszegbe belefer egy kozepes superb az nem fog fullos octaviat valasztani, mar csak azert sem, mert az ilyen emberek altalaban vezeto pozicioban vannak es nem ulnek be olyan auoba amivel a beosztottjuk jar.
-
footy
addikt
válasz Kornel #111612 üzenetére
A Civic belsotere szerintem megszokast igenyel. Nem azt mondom, hogy rossz, de nekem egyaltalan nem jott be, pedig alapjaron gerjedek az urhajo feelingre. Ami miatt viszont megis egyertelmuen kizarnam, a futomu. Szerintem meg Ausztriaba is kemeny, nem hogy Magyarorszagra.
A H Astra pedig mar akkor mindenben lemaradasbran volt a konkurensekhez kepest amikor kijott. Mara pedig ez mar hatvanyozottan erzodik.
Ha mar benzines kell es lenyegtelen a teljesitmeny akkor Kia Ceed 1.6 benzin?
Volvo V50 1.8?[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
Az Accordbol, csak regebbit probaltam, az nem erzett annyira kemenynek mint a Civic(16-os kerekkel is raz), de egy Passat vagy Avensis futomuve azert joval kenyelmesebb. Az ADAC amugy az ujabb verziora is irja a kemeny futomuvet, de az a biztos ha kiprobalod es akkor kiderul.
A mazda6-nak is ez az egyik kinja. A Faceliftnel lagyitottak a futomuvon, ugy mar sokkal elhetobb.
A masik gondja a mazdanak a gyenge zajszigeteles. -
footy
addikt
válasz maggi1886076 #111639 üzenetére
Melyik resz minek? A SUV? Azert, mert tagas, biztonsagos es kenyelmes az ulespozicio, ezen kivul nem koppan le az eleje parkolaskor, vagy ha parkolohazba hajtassz be. Szart nem er az 5 csillagos toresteszt egy VW Poloban ha Ford F150 jon szembe.
-
footy
addikt
válasz Declare #111641 üzenetére
terep alatt nem csak a brutal terepet kell erteni. Vadaszni kijarni könnyü terepre, mezögazdasagban kimenni a területre, ilyenek. Ezekre jo. Ha kicsit taknyos a terep akkor is kimaszik a 4 kerek miatt.
Ez az emberek 99,99%-nak eleg is.
Persze erre egy duster is jo
A Duster egy mocskosul igenytelen auto amit melle meg nem is tul megbizhato(2 ev utan mar rohad is). En penzt nem adnek erte. A fenti autok egyebkent is teljesen mas ligaban jatszanak.
Benzinmotor miert elönyösebb altalaban, mint a dizel?
Ez a kedvenc kerdesem. A szivo benzinest hasonlitani turbodiesellel nem sok ertelme van. Viszont van par dolog amiben meg igy is jobb. 0 turbolag, kellemes hangkarakter, kevesebb vibracio, nem budos.
A kasztni sulya 1,589–1,720, ez messze nem 2T+.
Ami a fogyasztast illeti, ott sincs 3x szorzo, de meg 2x sem.
Diesel
Benzines , hogy fair legyen US Benzines 14L
Ha a dieselnel meg az automata valtot kivalasztanam, akkor nem jonne ki 1,5 gallonnyi kulonbseg.(#111646) maggi1886076
USA-rol van szo, ott tobb F150 jon szembe mint Polo[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz trassher #111790 üzenetére
Mellesleg mit tudnak megmondani az átvizsgáláson amit nem vesz észre az ember saját maga is?
Eleg sok mindent. Ha nem tudod felemelni az autot akkor nem latod mennyire rozsdas a kocsi alja, hogy veszit-e valamilyen folyadekot (a nepperek eloszeretettel szorjak le kaviccsal az udavarukat hogy ne latszon ha csopog valami) , a futomu reszeit sem lehet enelkul megvizsgalni (pl.:feltengelycsuklon ha repedt a gumiharang?). Ha acelfelni van akkor meg a fekeket sem tudod megvizsgalni. A ferden kopott gumi is csak felemelve latszik(az extrem esetektol eltekintve).
Az OBD2-es hibaolvaso kb semmit nem er, mert csak a motor hibait tudod kiolvasni vele(ha szerencsed van) a komfortelektronika, szelloztetes, ABS stb. nem, pedig ezekre is konnyen el lehet verni 100 ezreket. -
-
footy
addikt
válasz trassher #111800 üzenetére
Autó alja: Pokróc, lefekszel, szétnézel.
Ezt max valami SUV-val lehet eljatszani, en se a Golfom, se az asszony Jazze ala nem ferek be. (Pedig nem vagyok dagadt ) Ha a fejed be is tudod dugni, akkor is csak egy nagyon kis reszt latsz belole. Nezheted alafekve orakig az aljat, felemelve egy perc alatt tobbet veszel eszre.Folyadékok: Ugyanez csak tesztkör után + darab karton.
Ha regebbi autorol van szo akkor se biztos hogy bejon, egy tesztkor utan ha csak picit nyomja valahol valamelyik folyadekot, az nem fog latszani.
A legtobb uj autonak pedig mar le van burkolva az alja, ugyhogy tehetsz ala akarmilyen kartont nem fog latszani semmi. Megint csak az marad, hogy le kell szedni a burkolatot, ahhoz pedig fel kell emelni.Fék, gumi: Érzed hogy megáll ahogy kell vagy sem. .
Erzed, hogy hany mm a fekbetet vagy hogy ki van "vallasodva" a tarcsa?Melyik autót adják új gumival használtan?
Nem kell uj gumi, de ha felre van kopva a futofelulet, akkor valoszinuleg a futomube is bele kell boritani egy par ezrest.Komfort elektronikán mit kell nézni?
Pl.: digitalis klimanal az allitomorok rendben vannak-e. Ha amiatt szet kell bombazni a muszerfalat, akkor az jo par munkaorat felemeszt. Szemre azt se igen mondja meg senki, hogy 9 fokos levegot fuj-e a klima. Ha a klimakompresszort fel kell ujitani, vagy cserelni kell az pedig megint fajdalmas.
De mondhatom a kozponti zarat is, amit szinten lehet ellenorizni a megfelelo programmal.Ismerős szerelő, laptop, kábel és mehet.
En nem ismerek olyan szerelot, aki karosszerias, elektronikas, futomuves meg minden egyben.
(Ja de megis, de az pék )
Odacsoditesz 4-5 embert?Nem mondom hogy a szakszerviz mindenhato, de sokkal tobb mindent meg tudnak nezni (ismerik az esetleges tipushibakat/ gyenge pontokat) mint egy emberke a 10 dollaros ebay interface-szel.
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
Én sehol nem írtam hogy új gumival kell eladni/megvenni az autót, a kolléga keverte bele ezt.
Arra próbáltam rávilágítani, hogy a félrekopott gumi utalhat futóműhibára amit esetenként csak súlyos összegekért lehet rendbe rakni.(#111822) trassher
Valamit rosszul csinálhatsz ha nem látsz be egy autó alá sem ha lefekszel.
Jaja, az a baj, hogy nem vagyok polihisztor autószerelő amőbaAmúgy most beszélünk a semmiről. Aki nem ért az autóhoz azt a szervizben is simán átvághatják nem? Legyen az állapotfelmérés vagy szerviz, teljesen mindegy.
Ezek szerint a konklúzió az, hogy csak autószerelőknek szabad autót venni, igaz?
A pár nappal korábban említett áltag user két gyermekes anyuka meg járjon gyalog mint az állatok. -
-
footy
addikt
válasz roberto211 #112066 üzenetére
Jah, kenyelmesebb ulesek, nem oregedo muanyagok, jobb fekek, jobb futomu.
-
footy
addikt
válasz parandroid #112166 üzenetére
En meg a dieselt is el szoktam forgatni neha 4000-ig ha meleg a motor.
A nagy ovatoskodasba lekokszolodik a motor, nem szabad tulzasba vinni.
A benzines mazdak amugyis szeretnek forogni -
footy
addikt
Napi munkába járáshoz (kb. 250 km, 90% autópálya) szeretném kérni a tanácsodat egy megfelelő autó kiválasztásában.
Ez komoly? napi 250 km-t ingázni?[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz szőröscica #112343 üzenetére
2x1(szerintem inkább 1,5 mert 125-ös átlaghoz igencsak kell taposni) óra naponta, 40 óra havonta amit soha nem kapsz, vissza nem beszélve az óriási üzemanyagköltségről és kopó alkatrészek cseréjéről. Szerintem jobban megéri költözni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Arena Breakout: Infinite
- Milyen okostelefont vegyek?
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Háztartási gépek
- Külső merevlemezek - USB, eSATA, FireWire HDD
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest