-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
footy
addikt
válasz SzlobiG #126467 üzenetére
Az nem a tuzeloanyagtol, hanem a hasznalat modjatol fugg. A motor kopasanak 70%-at hidegen szenvedi el. Azert van a dieselekben tobb km, mert a kedvezobb fogyasztas miatt azokat hasznaljak hosszu tavra.
-
footy
addikt
válasz Kornel #126497 üzenetére
Az ADAC tesztelte, de nem szerepelt valami fényesen.
-
footy
addikt
válasz kovacsroli #126827 üzenetére
Nekem az autosboltban azt mondtak, hogy ugyanolyan szinut kell belerakni es akkor gond nem lehet.
-
footy
addikt
válasz Kornel #126856 üzenetére
Az 1.6 Mjet sokkal jobb mint az 1.9 ami amúgy nem is került a Giuliettaba. Egyébként a Vitara meg az Alfa nagyon nem ugyanaz a szint. Ami kúltúrált és megy is vitarából az 5,5M és annyiért azért már elég komoly autókat lehet venni, vagy olcsóbbnál belefér jópár javítás.
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz Declare #127094 üzenetére
Olyan meg nincs, hogy az 5 ös maga
Dehogy nincs. Az E60 sokkal inkabb jellemzoek voltak az elektronikai problemak mint a kategoriatarsakra.
A 30D-nel a lancnyulas/szakadas is eleg gyakori volt.
Abban igazad van hogy minden oreg premiumnak draga a fenntartasa, de a tipusok kozott oriasi kulonbsegek vannak. -
-
footy
addikt
válasz Kornel #127196 üzenetére
A Bravo-t is?
Én tudok rosszat mondani a J Astraról ha akarod
(Gomberdő, ótvar műanyagok(főleg a kormány tempomat kapcsolója), nehéz mint a sár(kelletlen viselkedés városban magas fogyasztás) lefulladasra való hajlam, kelletlen motorkarakter (1.7D@125LE))(#127197) Predator2
Leginkább a kopót, mint gumi (méret/dimenzió), féktárcsa+ betét , vezérlésA nem(tervezhetően) kopó alkatrészek cseréjével nehéz kalkulálni és áltában a felújításukra van megoldás.
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz MunezXBK #127202 üzenetére
Na akkor legalább a 110 lovas is ugyanolyan szar
(#127203) [rvilike]
Szerintem a vezethetőségét is a súlya cseszi el. Egy valamire alkalmas az autó: autópályázni. Viszonylag csendes, a nagy súly miatt nem pattog és az ecoflex változat valami 2300-2400 körül forgott 140 körül.
Az igazsághoz hozzátartozik egyébként hogy a Punto is túl van szervózva, bár annak legalább az az egyetlen baja.(#127201) kornelka
A Giulietta jó gép, a sportülése (elég gyakori) pedig nem csak szép hanem jó is.
Mondjuk adódik a kérdés, hogy kell-e neked prémium?. Mert az Astra J/ Civic minőségét a Bravo is hozza.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz Kornel #127213 üzenetére
ami ugyan puhabb az elobbinel, de hamarabb kopik, karcolodik.
Itt nem vágom hogy mire gondolsz. Nekem a Civic beltér nagy csalódás volt sajnos. Az ergonómia szerintem egyáltalán nincs rendben.A minőségtől is többet vártam. Az ajtón lévő ezüst(ablakemelő gomb körül) hamar csúnya lesz (A Jazzekben ugyanez van) A műszerfal és környéke (plexitenger) szinten nagyon hamar karcolódik és a fény kellemetlenül megtörik rajta. A középkonzolon is volt valami(valami ezüstös dolog?) amit nem szerettem de arra már nem emlékszem.
A Bravoban szerintem egyedül a radió tájéka (ja meg amiben van Blue/Me abban az USB kissé utólagos barkácsnak néz ki) hat olcsónak, a többi rendben van. A sportülések pedig kifejezetten királyak. (Civichez asszem nincs sportülés opció, bár abban az alap ülések is egészen jók)[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz chungee #127286 üzenetére
gebrauchtwagen.at
willhaben.at
car4you.at
autoscout24.at(#127296) htomi85
Rantani max a DSG rant sport modban, egyeb esetben a valto hibas.(foleg ha hagyomanyos automatarol van szo.)
A vezetes elmenyehez pedig hozzatartozik az, hogy te valasztod meg az idopontot es a fordulatszamot amin valtani szeretnel. Erre leginkabb(/legolcsobban) egy kezi valto alkalmas, vagy valami uj sportautomata lehet tars benne, de a CVT semmikepp. A CVT takarekos, hibara nem hajlamos (legalabbis a Toyotae) valto, ami a "gumiszalag hatas" miatt a gyorsitas elmenyet teljesen megsemmisiti. En egyetlen autoban ultem amiben ez a hatas nem erzodott, az egy Audi A4 2,5TDI multitronic volt.(#127279) kornelka
De ha olyan auto kell amivel lehet a forgalomban kicsit csibeszkedni, akkor ne utazoszedanokat nezz
A Camryt magamnak siman el tudnam kepzelni, de azert mert en nagyreszt autopalyazok, amikor meg kicsit csapatni akarok(egyre ritkabban) akkor elviszem az asszony Jazz-et.
Ha olyan jo volt a SSS akkor miert nem veszel egy masikat? (raksz bele valami jo relytett kapcsolot meg valami feltuno kormanyzarat aztan cso)
Vagy akkor abbol a kategoriabol nezni valamit, pl Colt CZT? Jazz 1.5 ? Yaris TS?
Bar en meg mindig Bravo-t vennek. Rakni ala valami kemenyebb futomuvet(ha neked tul komfortos) es kesz.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz bitpork #127318 üzenetére
Igen a vegere azt nem irtam oda hogy a multitronic az pont szar(a CVT-k kozott) ami a megbizhatosagot illeti
A toyotaeval viszont nincsen gond.
Oke hogy hidegen elofordul kis rantas, de uzemmelegen(normal hasznalattal) en nem tapasztaltam se bmw-nel, se mercedes-nel.
Ahol valodi rantas van az a DSG sport modja (foleg ha szaraz kuplungos)[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz Kornel #127510 üzenetére
Sokkal. Kiscit kemeny, de jol tamasztja a gerincet es nagyon jo az oldaltamasztas. Aham, kozben utananeztem Overboost gomb csak a 150 lovas sport valtozatahoz jar. Lezarja a Wategate-et es 25NM-rel tobb lesz a nyomatek . Allitolag valami ex-ferraris tervezte a motort.
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz bitpork #127677 üzenetére
Azert , mert ha 500-am van akkor nem egy oreg premiumot nezek ki, ami barmikor igenyelheti a vetelar rakolteset szerviz gyanant, hanem ha kicsi a keret, akkor lejjebb kell adni az igenyekbol es a megbizhatosag legyen az elso nem a szerelem. Szerintem kb 2M-t kell kiadni, hogy a ketto kez a kezben tudjon jarni. Persze vannak kivetelek pl. a Favorit-szerelem (es tenyleg nem gunyosan gondolom)
-
footy
addikt
válasz bitpork #127685 üzenetére
Ez azert nagyon nem ugyanaz.
Az 500ezres osszeget feltetelezve ugyanolyan esellye hogy valami tonkremegy egy 10 eves Punto2-ben(vagy Suzuku Altoban) valami mint egy 20 eves BMW-ben?(#127687) ACAB95
+1 Az alfara. Ennyiert szerintem abbol talalod a legjobb allapotut.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz Kornel #127775 üzenetére
En most raneztem a combtamaszos ulesekre annyira nem olcsok.
-
footy
addikt
válasz Kornel #127864 üzenetére
Szerintem nem csunya, de kb annyira izgalmas mint egy Golf, cserebe legalabb nem is megy.
Inkabb egy Camry. (2.4-essel) Bar nekem eddig ugy tunt hogy egy megbizhato autot keresel amiben azert van egy kis tuz. Erre az Avensis alkalmatlan, de a Camry is. A diesel Exeorol mar nem is beszelve.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz MPowerPH #128002 üzenetére
Melyik Lexus alkatresz az ami 3-4x annyiba kerul mint a BMW azonos alkatresze?
Nekem volt Mazdam es nem tapasztaltam hogy egy vagyonba kerulnenek az alkatreszek, igaz kopon kivul csak feknyereg volt cserelve.
Az asszonynak meg most Hondaja van es kb ugyanannyiba kerulnek hozza a cuccok mint VW-hez...[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
-
footy
addikt
válasz MPowerPH #128017 üzenetére
A beszerzes helye azonos
Csak a fekbetetnel azonos, de ott nem stimmel a marka...A gyarto hogy lenne mindig azonos?
Miert ne lehetne azonos? Lasd az en peldamat feljebb.
Amugy megsugom neked hogy van egy par nagy(ertsd vilagszerte uzemekkel rendelkezo) autoipari beszllito es azok latnak el minden markat. Ezert lehetett az hogy pl a Takata botrany Toyota-n at BMW-ig szinte minden gyartot erintett.De eltertunk a lenyegtol. Ez csak par alkatresz, amit kiemeltek.
Nem tertunk el mert pont te irtad:
Ha mar horror alkatresz arak, akkor lojjetek ki az osszes japan autot. Lexushoz az alkatresz neha 3-4x -es aron van, es a Mazda, Toyota alkatreszek is egy vagyonba kerulnek egy nemet autohoz kepest.
Erre voltak a fenti peldaim amiben nincs 5%(de tan meg 3 se, bar en gyenge vagyok matekbol ) az alkatreszek ara kozott.Akkor melyiket olcsobb(joval) fenntartani,
Nem tudom, de a tablazat alapjan nem lehet megitelni, mert az semmit nem mond.(#128016) Integrale
Szerintem a drága japán alkatrészek egy 90-es évekből itt ragadt demagóg duma. Biztos van olyan alkatrész, ami 3-4x többe kerül mint egy EU gyártmányé, de biztos vagyok benne, hogy fordítva is találnánk nem egy ilyen komponenst.
Na itt a pont. Viszont lehet hogy a kovetkezo valaszban meg leszek rola gyozve, hogy a 5-er BMW-t annyi fenntartani mint az 1-es Stiftet.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz MPowerPH #128043 üzenetére
Na igy mar azert masabb, es igy nincs is hetes szorzo. Bar a 3-as szorzo is igencsak pofatlan. Aranybol van ez a lendkerek vagy mi a pelo???
Most raneztem egyebkent 2 webshopra, de az aranyok hasonloak ott is. A lexushoz valoban draga minden.
Viszont akarhogy nezem a tobbi japant (Mazda, Toyota) nem jonnek ki dragabban, szoval a lexus a kivetel.-Szerk-
Esetleg még a Subarunál tudom elképzelni, hogy a Lexushoz hasonló árakat találni...[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
Japan diesel automata csak ujabb tipusokbol lenne, de azok meg nem fernek be a keretbe.
Inkabb bevallalna egy DSG-t mint egy hagyomanyos automatat? En hasznaltan inkabb utobbit vennem, foleg a mercitol. Az 5 gangos getrag(?) a vilagbol kimegy.
A 2.0 PD-re inkabb nem is irok semmit[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen