-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
tresh
addikt
válasz rbalint88 #144630 üzenetére
68 lovasokkal volt a gond. Nem bírták a magyar üzemanyagokat, főleg a pancsolt gázolajat. Amúgy ha adtál neki egy kis 2T-s olajat akkor egész jól bírták. Ettől függetlenül volt hogy a nagynyomású pumpa letérdelt. Plusz ott a nagyon alacsony mennyiség befecskendezés volt a gond, mivel ezzel érték el azt a remek fogyit. Az újabb javított 110lovas 1.5 dcik már jóval többet esznek. Cserébe nincs ilyen üzemanyag gond és a hajtókarcsapágy se döglődik.
(#144631) Declare: Nem pánik keltés volt pusztán, annyi hogy az 1.0-t én kerülném. Évi 5 ezer km-re meg bármit vehet mert tényleg hamarabb megy bontóba mint elromoljon.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz Tothgera30 #144642 üzenetére
Nekem ennyiért inkább ez Ha jól nézem szumma 50 db van a piacon (HA szerint) belőle aminek egy jó rész szalonból új autóként van hirdetve.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
Urak!
Barátomnak néznék "kombi családi autókat" mazda 6 volt a cél de a sok rom után ezen tovább lendültünk.
Erre kéne valami alternatíva nem baj ha méretileg kisebb csak kombi legyen.
A kritériumok:
- 1600-1800cm3 100-140ló szívó benya
- 2003-2007/2008 évjárat
- barátságos szervizelhetőség / költségek
- japán,francia,német vonal inkább
- ár kb 1,5 misiMinden ötletet szívesen veszek. Nálam most a 307,O1 FL, Megane 2, Focus mk1(mk2 kilőve), mondeo, G4/bora variant, H astra caravan, így hirtelen.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz Richard! #145021 üzenetére
Mindenképp benyásat szeretne és szívót B6 nak elég karcsú e téren felhozatala+fenntartás terén is költségesebb autók közé tartozik. Sokat szerelek VAG autókat is , turbós benga+dízel vonal megint más
(#145009) Tothgera30: Barátom is ezt erőlteti, most corsa-juk van. Nekem egyedül a C vectra tetszik de az nekik már nagy. Köszi ránézek ezekre is.
Mági: A dízel azért csak vészforgató könyv az esetükbe mert asszonykája az 1.2 es corsa után sokkot kapna ha véletlen rálépne a gázpedálra Na de viccet félre téve jellemzően 3 kanyar után főútra megy és onnan kb max 10-15 km-t megy melóba majd vissza. O1-ből FL utániakat nézegetem hátha akad egy jó kis 102 lovas felszereltebb példány. Jellemzően úgyis én szervizelném nekik és ismerve az Octit nem lenne egy költséges sportág a karbantartása. A motor megbízható 8 szelepes faék. Kicsit már sajnálom az eladót fullos O1-emet de a kályha meggyőzőbben megy
ui: AVF PD passat az most nálam került szóba, csak asszony nem akarja az a4 b5-öt vezetni mert erős neki..szerintem meg még gyenge
(#145024) diegho: köszi , az Avensis-t kizártam félve hogy ennyiért nem igazán találok épp példányt neki. De akkor ránézek ezekre is.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz diegho #145026 üzenetére
Eléggé a kombi vonalat erőltetné. Jelenleg 2 fő+ kutya később ki tudja. De a Toyota vonal lehet meggyőzi majd. Nézek abból is párat megmutatom neki aztán ha van 10-20 autó akkor utazunk egy napot és végig nézzük mik a lehetőségek. Élőben úgy is jobban meggyőzhető.
(#145027) richie900812: fordítva írtad a számokat , most az egyszer elnézem
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz kelly416 #145387 üzenetére
1 év alatt raktam a sajátomba 30k-t úgy hogy jellemzően a cégessel mászkálok. Abba fél év alatt megy bele 45k. Mondjuk előző évbe összesen legalább 150k km-t mentem.Igaz ez elég extrém év volt. Napi szinten 500-600km ment bele a sok terepi meló véget. Normál használat mellett szerintem az átlag 20-25k futás simán összejön szinte mindenkinek.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz lenko #145429 üzenetére
Nem is mondtam hogy nem tartja az árát , pusztán ennyi pénzt egy 1.6 G5 ért ha vernének se adnék ki. Szerintem ár/érték/felszereltség arányába pl házon belül ott a b5.5 passat és 1.9 körül olyat veszek hogy csak na. Az meg nem egy kategóriával komolyabb autó hanem 2 legalább minden téren. Ok ha valaki erre izgul hogy G5 amit megértek mert szép autó de akkor legalább 1.9 pd legyen benne ennyi pénzért
-
tresh
addikt
válasz Mágus2 #145870 üzenetére
TROLL ON Jah és villanyautót nem is lehet chippelni TROLL OFF
Nem is azért kell neki a chipsz hogy letépje a fejed, pusztán egy kicsit jobb dinamika végett. Fogyira is jó hatással tud lenni. Legalábbis pd-nél nagyon érezhető volt. Már ha sikerül jól megírnia valakinek
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz diegho #146036 üzenetére
tessék ezt már tekerni se kell Amúgy nekem is magas hogy a Jazz kontra Ignis kinek lenne kérdéses
-
tresh
addikt
válasz molnarpeter #146472 üzenetére
8 szelepesekbe igen. Turbótól meg nem kell félni nem az ördög találmánya ahogy a CR se.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz molnarpeter #146488 üzenetére
A használat tényleg erősen függővé teszi egyértelmű. Persze a szívó benya más téma. Sajnos én a VAG szívó motorjaival nem vagyok kibékülve. Talán az 1.6 MPi amit bátran ajánlok az nem rossz kis moci. 1.2 es Fábiát én se ajánlom inkább az 1.4
Luck Dragon: 2.0 hdi 110 ponit is írhatod még ide, simán felmegy rá a 90 lovas lendkerék és boldogan megy kettőstömegű nélkül
-
tresh
addikt
válasz Integrale #146487 üzenetére
A zsírzó lyuk nem ér semmit rajta nem jut oda a zsír ahova kéne csak a testbe tolod bele... A probléma oka a porvédő nem megfelelő anyaga és tömítése a lengőkarnál. Tapasztalat párat raktam össze 306-osom idejében. Amúgy szerintem az egyik legjobban sikerült hátsó felfüggesztés, megérte volna tovább csiszolni.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz zsolt19900 #147210 üzenetére
saxo/106 1.5 dezső ,régi swift 1.0/1.3 más nem igen jutna eszembe
-
tresh
addikt
válasz dangerzone #147724 üzenetére
Manual váltóval venném inkább.
-
tresh
addikt
válasz dangerzone #147726 üzenetére
Passz japán váltókat nem ismerem.(majd Qru vagy valami japán
b*zikedvelő ) De hülye biztosabbnak tartom a manuált. Főleg egy benyás yaris esetén.[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz BrukoMisike #147754 üzenetére
Nem vagyok Hondás de ha a szerviz költség is fontos akkor egy Accordot néznék az kimegy a világból. Valami ilyet
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz lenko #151833 üzenetére
Az hogy van valaki aki az utolsó csavarig ismeri mondjuk VAG csoportot , nem jelenti azt hogy nem fogja tudni neked megcsinálni az opeled. Főleg mert autószerelőnek tanítják őket nem vw szerelőnek. Az hogy elmegy melózni és lesz rutinja egy típuson mit hogy kell csinálni azt mindig az adott melóhelyen megtanulja. Persze nem azt mondom hogy mindegyik autószerelő mindenhez ért. De az alapok mindenhol ugyanaz .Hulla mindegy milyen autóról beszélünk és ezért írtam hogy ha jó szerelő akkor valószínűleg VAG-os ként nem ő fogja a JTD Alfáját programozni de az általános dolgokat mind meg tudja javítani.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
Sziasztok!
Autó váltás van folyamatban és sok más autó mellett, szóba jött az E12-es corolla (remélem jól írtam 2003-as évjárattól) a lényeg hogy 1.6 -ost venném. Az tudom hogy a vezérlés az láncos, gondolom ott nagy csoda nincs. Viszont az esetleges típushibák érdekelnének. Vagy hogy vásárlásnál mire kell figyelni. Autók terén eléggé otthonosan mozgok szóval az alap dolgok nem lényegesek, inkább ami a típusra jellemző és rögtön kerüljem kategóriára utal. Megmondom őszintén a Toyota nálam + japán vonal valahol 2000-es évek végén megállt. Köszi az infókat előre is .
Ui.: Tudom hogy egy lomha szarfosjapán de az asszonynak jó lesz minden csak vigye A-ból B-be
-
tresh
addikt
válasz bitpork #152012 üzenetére
Ejj ne csinázzad már Asszony alá valami egyszerű csapott seggű gép kell , nézek én mást is náci vonalon. De mivel én kb szökő évente fogom vezetni, így szög egyszerű gép kell valami 1.6 benga oszt jó napot.Napi 20-25 km-re a dízel felesleges. Nekem meg ott a céges gép.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz rbalint88 #152015 üzenetére
Az a másik jelölt vagy g5 csak itthon eléggé szar a felhozatal jelenleg. Igazából egy fr dizel leont akartam de asszony vezette és mondta hogy neki ez túl erős, így maradtunk az 1.6 benya vonalon. A corolla tényleg nem nagy eresztés, de motorikusan szerintem a legjobbak között van A golf mellett az szolna hogy ismerem mint a rossz pénzt és fillérekből fenntartható.
diegho: elvből nem veszek suzukit, nem szeretem plusz kicsi lenne 4 főnek. Golf 4, foka,leon,corolla,almera, golf 5, vonalon keresgélek
-
tresh
addikt
válasz BigBlackDog #152040 üzenetére
Ja az se rossz megoldás
-
-
tresh
addikt
Konkrét motor típus jó lenne van pár verzió belőle. 90/92/109 le Igazából ha gazdája volt az autónak és nem 30 ezrenként cserélt olajat,akkor egy jó választás lehet. Fogyasztása nagyon jó dinamikája se rossz egy tank kb 1200-1300 km-t. Nem szokott gond lenni velük. Érdemes a 90 lovasat keresni abba nincs kettőstömegű se FAP/DPF
Új hozzászólás Aktív témák
- Telekom mobilszolgáltatások
- Nem teljesít túl jól a kasszáknál az aktuális Xbox generáció
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Politika
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Hivatalosan is bejelentették a Horizon Zero Dawn Remasteredet
- Elektromos autók - motorok
- Apple Watch
- eBay-es kütyük kis pénzért
- BestBuy topik
- További aktív témák...
- TPMS EL-50448 Auto guminyomás-érzékelő, újratanító RESET-elő eszköz
- Nespresso Barista Receptkészítő, tejhabosító újszerű állapotban eladó
- Nespresso VERTUO POP GCV2 EU kapszulás kávéfőző garis
- Szinte új Krups XS 600010 cappuccino set (tejhabosító) eladó ajándék Krups tisztítótablettával
- Újszerű! Gorenje MO17MW mikrohullámú sütő, 700W, mechanikus, 17 liter, fehér
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen