-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
tresh
addikt
válasz Napfénysüti #38236 üzenetére
Hát vti civicből olyat találni ami igényes vagy normális állapotba van mint a fehér holló
-
tresh
addikt
válasz hobizoli #38266 üzenetére
igen, nem is olyan rég olvastam..vannak benn hasznos infók bár aki kicsit jártas műszaki irányba azoknak nem sok újdonságot árulnak el.. A hondás dologra visszatérve valahogy sejtettem hogy első körben mindig a típushoz tartozó fórumot kell meglátogatni hisz nagyon nagy valószínűséggel főleg pl egy vti-nél tudni fogják kié és milyen előélete volt pl pözsó 306 fórumon is ez van..
-
tresh
addikt
-
tresh
addikt
Nem azt mondtam hogy ezt vegye ..csak mondtam hogy ilyen motorral én elfogadnám Az más kérdés hogy ebbe a legjobb választás a diesel 1.9 tdi szerintem csak abból a jók 6-700k nál kezdődnek
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
-
tresh
addikt
Amit most írtál, azt elhinném, ha előtte egy Fiesta, hátul meg egy Clio lett volna kb hasonló évjáratnál.
Hát szerintem ebben az esetben se nézett volna másképp ki a swift... előbb említett két típus messze masszívabb és biztonságosabb Amúgy ha régi swift és a gyalog járok téma közül kéne választanom az utóbbi nyerne
-
tresh
addikt
-
tresh
addikt
válasz BlacKSouL #42203 üzenetére
4golfból van jó állapotú de azt meg kell fizetni és inkább kintről venném valós 250K km rel mintsem az itthon hatszor visszatekert stb példányokat..és akkor ahogy írták 1.9tdi 90/110 pacival remek motor Ha benzin akkor a fóka tényleg jó választás motorikusan biztos strapa bíró gépek uncsi tesomé 325K km nél jár kopó dolgokon és kötelező dolgokon kívül nem volt még az autóhoz nyúlva
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
-
tresh
addikt
-
tresh
addikt
válasz bandus #42456 üzenetére
nekem ez tetszik el tudnám viselni és talán még km is reális
DeFranco
[ Szerkesztve ]
-
-
tresh
addikt
Szerintem nem több a gond a 307 -el mint vele hasonló kategóriás autókkal kényelem felszereltség szinten szerintem ő áll a toppon ha a 800K-s végárat nézzük. Motorikusan az 1.6 16v -el a legjobb választás és az rendben is van de elektronikából fel lehet vele ülni a
szopókörhintára ez tény.. Esetleg ha más is szóba jöhet megane tulaj ként az m1 ph2 (99-03) es verzióját tudnám ajánlani ebből az árban jó felszereltségű példányokba lehet bele ülni és az 1.6 16v-s mocival szintén jó választás lehet ha nem ragaszkodik a német márkához. Ha igen akkor ahogy írták A3/G Astra -
tresh
addikt
Tudom.. bár azért nem szeretnék hátsóhidat cserélni a 206-od alatt mert 120kba áll meg a komplett generálja 306om volt ugyan az a hátsóhíd
Amúgy ezért írtam a renault megane 1 ph2 öt ha esetleg játszik a francia vonal és nem túl elvakult a német oldal felé
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
Hát igen abban nem valami acélos
Esetleg seat cordobák ?
Majdnem ilyenem lett 1.6 16v mocival (ami tényleg mint a svájci óra úgy járt ) csak sajnos le volt puffantva a segge
!Overdose!: 800k ból ? Ja van boyraceres 1.4es civic ami ha felnő majd 1.6 vti akar lenni...
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz !Overdose! #42570 üzenetére
Szervizkönyvet én is írok neked olyat amilyet szeretnél
Mutass már kérlek párat kíváncsi vagyok
-
tresh
addikt
-
tresh
addikt
válasz !Overdose! #42587 üzenetére
Természetesen nem lehetetlen ennyiért civic-et venni de én itt a közkedveltebb darabokra gondoltam és azon belül is az 1.4 esekre hogy abból nagyon nagy mák kell hozzá hogy ne valami ólja zabáló sunfi pedál szettes,tuning bercis verziót találj jah és ami nem rohad
-
tresh
addikt
-
tresh
addikt
válasz whitezo88 #43022 üzenetére
Megane meg a Laguna a rönó jelben hasonlítanak maximum Megán tulaj ként meg elég furcsán olvastam ezt hogy úszott a kocsi meg dőlt a kanyarokba.. ugyan is nálam ilyen nincsen (lehet mert karban van tartva). A haverod megánjánk elégé ki lehetett a bele
Mondjuk meggyőzni úgy se tudlak és nem is akarlak titeket arról hogy jó autó mert a francia mindig sz@r lesz a köztudatba ettől függetlenül nem egy típusuk van ami remek választás és a m1 ph1/ph2 pont oda tartozik..és nem vagyok francia párti se német se japán..
tothm:
A lagunás dologra pedig azt tudom mondani 500k ért ott valami nagyon nem klappol..
Ha kuplung szerk. csere érett akkor az kb 150-200K művelet.
Ott a vezérlés amit tuti cserélnék az se olcsó mulatság..és lehet ezt mérlegelte és így már ha hozzá adod ezeket az alap költségeket rögtön 800K körül jársz vétel árral együtt.. én arra gondolok most kéne rá komolyabban költeni és inkább eladja..ja és ahogy írták go egy márka szerviz 10k körül átnézik neked csontra meg egy kis apró/kávé a szerelő srácoknak és korrektek lesznek és elmondják mi a gondja és netán azt is megsúgják érdemes e vele foglalkozni avagy sem
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
Igen az de ha nem biztos magába és nem ért hozzá akkor ez is plusz egy információ forrás számára az már megint kérdéses hogy mennyire lesz hasznos esetleg mérvadó a döntésnél. Édesapám Lagunája ami kintről jött a franciáktól hasonló módon vettük meg.. ketten azért már látunk pár autót (főleg ő a több mint 30ével a háta mögött az autók terén) egyszerű volt a módszer én összeszedtem a lagunáknál előfordulható összes komolyabb hibaforrást majd elmentünk ketten megnézni a kocsit át ment az első rostán..mondjuk az más kérdés hogy én nem voltam rest befeküdni az autó alá..a kereskedő magyarázott mindent a szokásos ez tuti jó stb stb..igazából mondtam neki hogy meghívom egy kávéra csak maradjon csöndbe mert nem nagyon izgat én annak hiszek amit látok.. na mind1 első blikkre rendbe volt az autó.. így felvetettük neki hogy elvinnénk márka szervizbe de oda ahova én akarom..mondta semmi gond szóljak mikor hova küldje az autót...sofőrrel kiküldte időre az autót ahol megbeszéltük kb 10 perccel hamarabb már ott volt a kocsi. Bevitték a szervizes srácok mondtuk hogy mi is akarjuk látni amikor csáposra teszik az autót és végig nézik, mondták semmi akadálya..végig néztük velük , tényleg mindent megnéztek majd mivel az autó olyan motorral volt szerelve ami itthon nem létezett így a francia kollégáktól bekérték az infót és az előéletét ugyanis végig márka szervizbe volt szervizelve 128K ig és az autóban 131 volt amikor vettük dátumra is kb 1 hónap volt közte tehát tényleg valós volt minden ( itt jegyzem meg a szervizes srác azt is észre vette hogy nem csak elektronikusan rögzítették a szervizeket hanem a motortélbe külön papíron írták az olaj csere idejét /Km állást/ és pecsét aláírással volt mind1k ellátva, és akkor a végére érve a szerelő srác mondta hogy ő bevállalná mert ilyen jó állapotba használt lagunát még nem látott pedig neki is az van és óvja szereti stb de ez nagyon rendbe van ja és sérülés mentes is, így megköszönve egy kis kávé pénzzel a zsebe neki nyugtáztuk hogy megvesszük faternak.. azóta is használja és az autó hiba mentesen teszi a dolgát
Tehát ezért mondtam ennyit megér egy kis utána járás igaz nem is ( 500k-s vételára volt )
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
Igen sok igazság van abban amit leírsz, de sajnos az én tapasztalatom szerint amit eddig sikerült összeszednem (és talán kicsit szerencsés is vagyok hogy vannak körülöttem olyan emberek akiktől mindig tanulok) az alapján sajnos az a helyzet hogy jobban bízok magamba és más emberek információjából lekövetkeztettet dolgokra mintsem lutrira bevállaljak valamit. Így tanultam meg azt is hogy nem km állás/ és kiglancolt állapot alapján veszek autót hanem műszaki állapot az elsődleges szempont és persze ha van infó az előéletéről rengeteget segít a döntésbe.. és ahogy írták haver koma barát stb-től autót venni sose vennék mert tényleg az b*sz át a leghamarabb..persze tudom ez rengetek idő utánjárás amit senki se fizet meg viszont ha a másik oldalát nézem megspórolom azt a
szopórollert amire felülhetek és sose lesz használható autóm max ha újra beletolom azt az árat amiért vettem..szerelők terén/ szaki akinek ér is a véleménye tudja is mit csinál mint a fehér holló.. a többi meg kb a villanyszerelőnek állt cukrász esete -
tresh
addikt
válasz Reibek #43037 üzenetére
Motorikus részéhez tudnék hozzáfűzni pár gondolatot szerintem ez az egyik legjobb választás ha diesel a cél...rommá vannak dicsérve és megbízható jó fogyasztású motorok
Ahogy elnézem már elégé kicsücsülték a gépet..szerintem az előélete az ami sokat számíthat így képek alapján elégé rendbe van bár ezt leátni kell meg kell hozzá egy vw dieselekbe jártas kolléga aki tudja mit kell meglesni rajta motorikusan...Amúgy nekem is nagyon tetszetős darab és ha rendbe van műszakilag még jó vásár is lehet..attól függetlenül hogy ezt a sok sufni tuning elemet lepakolnám róla
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest