-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
haverom szeretne venni egy 2012-es 1.2tsi octaviát, garantált 100e körüli futással (kézi váltós)
ha tudtok valami rosszat erről a motorról megköszönném ha tudatnátokazt olvastam hogy 2011 nyaráig problémásak, ez 2012-es gyártás már
[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
-
őstag
válasz dellfanboy #168886 üzenetére
mondjuk az nem rossz úgy, kardiozni már nem kell járni utána
munkahelyen hogy oldod meg, le lehet zuhanyozni meló előtt? vagy amugy is fizikai munkát végzel?cryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
a totalcarosok innen lopják az ötleteiket a cikkekhez
pont vagy 2 hete linkeltem a leégő fordokról ide a videót, és mára cikk lett belőlecryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz proof88 #168943 üzenetére
A dolog természetéből adódik. Egy autó kopik, használódik, törik stb.
Alapvetően mondhatjuk hogy 8-10 év, 150-200 e km az az élettartama, amire tervezve van, hogy gondtalanul lehessen használni
ezt sokan nem veszik tudomásul és átverésnek élik meg, ha pl tönkremegy benne a váltó, kettőstömegű, vagy valami egyéb drága alkatrész, pedig ez teljesen normális dolog
ráadásul a javítás is egyre drágább
tehát nem az átverés a sok, hanem tévesek az elvárások a használt autókkal szemben (szerintem)cryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz molnarpeter #168957 üzenetére
szerintem a vásárló vegyen opcionális biztosítást saját költségen, ha garanciát vár el egy 5-6 évnél idősebb autóra
nem hinném hogy a kereskedők hibája lenne hogy drága az alkatrész/javítás
nagyon téves elképzelések vannak bizonyos fejekben
a jómultkorában olvastam egy Zách cikket, ahol a vásárló vett valami szutykot a csonticartól 900 ezer ft -ért, aztán meg elvárta volna hogy 1 milliós javítást fizessenek ki neki
(nem biztos hogy jól emlékszem az összegekre, de kb így volt)cryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz BigBlackDog #168959 üzenetére
egy 3-4 éves keveset futott autónál elvárható
egy 8-10 éves, 150+ ezret futott kocsinál már semmi sem elvárható, hiszen bármi tönkremehet benne az életkor és a futásteljesítmény miatt, ez teljesen normális (és ezt nem akarják a vevők belátni)cryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz BigBlackDog #168962 üzenetére
én inkább arra gondolok, hogyha úgy döntene a vevő, hogy perre viszi, mit tudna érvényesíteni
nyílván itt nagyon sok a változó körülmény, de ha például az említett toyotás cikkre hivatkozunk, akkor ott gyanítom, hogy egy forintot se (pláne hogy nem is működött együtt az eladóval a javítás érdekében)cryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz pweaver #168965 üzenetére
ebben igazad van, ezért is bűncselekmény az óratekerés (más kérdés hogy kb. lehetetlen bizonyítani)
de ha bebizonyosodik, hogy jelentősen eltér a valós futás, a szerződésben rögzítettnél, az talán pont egy olyan kivételes eset, ahol jó az esély a szavatosság érvényesítésérecryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz t.imi #168967 üzenetére
túl nagy a merítés
2-5 millió ft, nissan note-superb kombi
kicsit szűkíteni kellene, mert itt árban is, méretben is óriási a szórásegyébként szerintem a superb/ovtavia/insignia nagyon jó irány
autópályán jobb egy hosszabb laposabb autó mint egy egyterű
fogyasztás és zaj szempontból is[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz molnarpeter #168984 üzenetére
priusba belerakják a gázt?
komolycryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz D.Orion #169109 üzenetére
áfát akkor tudsz visszaigényelni, ha áfás számlát kapsz, teljesen mind1, hogy újonnan veszed a teherautót vagy te vagy a 100ik tulaj
javaslom menj be egy szalonba és kérj tájékoztatót, az mnb hitelben is jó eséllyel fognak tudni segíteni, hiszen ebből élnek
egyébként én tavaly vettem fiat teheruatót a cégbe és alapból is csak 2.5% volt a lízing thm-e, fix, forint alapon
a ti km futásotokkal újat kell venni és 4 évente lecserélni egy szintén újra
ezek a mai autók már nem a régi hiace-ek hogy millió km-re lehetne tervezni velük5 év/250 ezer km-re viszont ki tudod plusz pénzért tolni a garanciát (márkától függően), utána pedig le kell cserélni a kocsit és kész
fiat, renault, citroen, peugeot -ezeket nézném meg, ezek a legolcsóbbak
ford nagyon megdrágult az utóbbi 1-2 évben, amennyire én látom
merci az átcímkézett renault 30-40% al drágábban
toyota drága és nem jobb már semmivel mint a többi
vw nevetségesen drágaha nagy teherrel mész, jó még az iveco, de amugy nagyon drága és nektek nincs a plusz teherbírásra szükségetek
cryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz fabri07 #169114 üzenetére
látszik hogy jó autó, alig volt 30% értékvesztése 5 év alatt (egyébként tényleg nagyon jók, úgy tudom)
kérdés hogy vevőként ez egy jó deal-e árban egy 5 éves, lejárt garanciás autóért...ezt neked kell eldöntened
amugy a hölgy tulaj számomra sem negatív, de pozitív hozzáadottértéket sem hordoz
az hogy első tulaj, az mindenképpen pozitívum[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz fabri07 #169118 üzenetére
passz, esetleg autdna-ben megnézheted hátha van valami infó
esetleg a hyundainál ha van ismerősöd, akkor a szervizeket is emg tudod nézni
illetve ha elkéred a szervizkönyvet, akkor fel tudod hivogatni a szervizeket, hogy megtörtént-e amit a bejegyzések írnakcryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
-
őstag
utólag is lehet tempomatot beszerelni, kb 100-150 euró lehet szerintem
én személy szerint inkább picit várnék az autócserével, (ha nem vagy túl erős anyagilag) és inkább egy újat vennék tartósbérletre (itthon is egyre inkább igaz, de németországban biztosan jó drága a szerviz óradíj, ha valami elromlik)
egy új octaviának nem lenne túl magas havi díja szerintem
(én mondjuk ezekre a hosszú utakra tuti superb-et vennék)cryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz szőröscica #169363 üzenetére
ismertem régen egy srácot, volt nekik a családban egy vel satis
aztmondta semmi pénzért el nem adná
akkor tanulgatták az elektromos diagnosztikát egy haverjával, és aztmondta végtelen mennyiségű elektromos hibát lehet találni a vel satisban
évekig lehetne szerelgetni és sose lenne jómax annak adnék iylen tanácsot, akit nagyon-nagyon utálok
cryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
-
őstag
válasz molnarpeter #169648 üzenetére
ez így jól is hangzik és bár nem ismerem a kérdező helyzetét, de azért abból nyugodtan ki lehet indulni, hogy a túlnyomó többség nem azzal akarja kezdeni az autó használatát, hogy megelőzésszerűen motort javíttat...
és lehet hogy nincs dpf, de van még ezer más sz@r, ami a bezniensben nincsencryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz tboy93 #169667 üzenetére
3 milláért azért veszel olyan autót, ahol nem kell ettől tartani
egyébként itt debrecenben kb 8-10 ezer ft lehet egy trailerezés városon belül
vontatni, valaki mást ezért odrángatni stb...szóval szerintem ezért nincs értelme kézi váltóst venni, ha amugy nem oylat akarszcryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz Bull Boss #169833 üzenetére
a kia rio az egy kisautó, hogy jön ide, nem értem?
ha 15-16 éves használt dízel terepjárót veszel 1 milláért, akkor szerintem legyen a zsebedben még 2 milla kb a következő 2-3 évre, amit nem fáj rákölteni majd
legfeljebb ha nem lesz rá szükség, akkor megmarad
és vétel előtt egy jó szerelőt keress, aki ért a típushoz, mert szükséged lesz rácryptot minden termékemért elfogadom
-
-
őstag
válasz Dr.Burn #169840 üzenetére
ennyiért azért lehet jó furgont venni, ami még sok évig nem fog rozsdásodni
egy jó ducatot vagy transitot néznék, a transporter brutálisan túlárazott
ha pedig van céged akkor inkább újat lízingre 2% körüli thm-elpickupot én személy szerint nem szeretem, csak akkor vennék ha terepen kellene közlekedni, minden másra kompromisszum
sokat fogyaszt, kényelmetlen, hosszúcryptot minden termékemért elfogadom