-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz bitpork #54896 üzenetére
Még a csaó sem volt hajlandó fizetni, mert nem tudta bemutatni a garázs mindhárom kulcsát..
ezt azért kétlem, mármint azt nem hogy a biztosító bepróbálkozik ilyesmivel, de hogy ezt normális ember nem hagyja annyiban (és perben meg is nyeri) az tuticryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz kalapacsolok #56265 üzenetére
Szia!
Ha magánszemély nevére kerül a max 3.5T-s teherautó akkor nem kell menetlevelet vezetni.
Kivéve persze ha cégben költséget számolsz el rá, dízel áfát igényelsz vissza.cryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz kalapacsolok #56280 üzenetére
a könyvelőd egész biztosan meg tudja mondani
amúgy nagyon egyszerű, nyomtatványboltban menetlevél tömböt kell kell venned és minden elindulás előtt vezetned kell hogy honnan hova mentél és mi volt a rakomány
ezt a tömböt azután is meg kell őrizni hogy betelt és amennyiben a NAV kéri, ellenőrzésre át kell adni
illetve közúti ellenőrzéskor is kérheti a rendőr és egyéb hatóságok pl kpm, navcryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz fenergie84 #56478 üzenetére
ha nem akarsz költeni az autóra lehet hogy nem 10 évesnél idősebb dízel bmw-t kellene nézegetned
akinek van pénze majomra legyen banánra is
mondom ezt egy 10 éves X5 tulajakéntcryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz fenergie84 #56489 üzenetére
jó az autó, de kell rá költeni ilyen korban már rendesen
kormánymű kopogott-felújítás 100k +ki-be szerelés
váltó vezérlő elromlott -javítás 100k és nem tökéletes teljesen, hidegen van pici rántás, de az új 5 kiló lenne
fékben valami vízfogó szétmállott, befogott a fék, szétmentek a betétek és a tárcsák is-150k
új gumiszett -200k (18", de szerelték 19, 20"-al is)
váltó olajcsere (spéci bmw olaj+szűrő)-70khirtelen ezek jutnak eszembe az elmúlt egy évből
különösebb váratlan hiba nem is történt és mégis 6 kilónál tartunkja és tegyük hozzá hogy tavaly még nem hirdettek 3 millió alatt ilyen évjáratot, mostmár láttam 2.4 millióért is
szóval sz összesen 1.200.000 minusz egy év alatt, havi 100k és még nem tankoltál[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz fenergie84 #56491 üzenetére
talán egy hármas bmw kéziváltóval, kisebb benzines motorral ahol nem kell nagy költségektől tartani ilyen korban
az a baj 200.000 km egy 10 éves dízel bmwnél nagyon a minimum futás, inkább 300e a reális. Ha pedig tényleg csak 200 van benne akkor annak nagy részét városban futotta ami megint nem túl jója eszembe jutott még valami
letört az egyik tükör, a másik meg megvételtől lötyögött egy kicsit, bementem a bmw szalonba hogy kellene nekem 2 ilyen tükör (tükörlap, borítás nélkül csak a szerkezet), 190ezer Ft/db árat mondtak
végül a szerelőm vett bontva de így is 70 ezer volt 2 tükör (bontókban a tükröket meg a lámpákat adják el először, alig lehet találni, ráadásul évjáraton belül is van hogy változik egy-egy alkatrész így ha mondjuk megveszed németországi bontóból hozzá, lehet nem is fog rámenni)cryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
az enyém 30d és 12 litert eszik városban (debrecen) és 9-10 liter országúton, autópályán
vegyesben olyan 10.5-11 körül szoktam megállni
nem vezetek lassan, de nem is taposom ki a szemét
amit bitpork mond hogy nem túl tágas, arra nem tudok mit mondani, mert nem volt még más ekkora terepjáróm
ami van összehasonlítási alapom jeep grand cherokee (ez emlékeim szerint kívül is kisebb volt) volvo s60, renault laguna, peugeot 407, azokhoz képest nagyon tágasa motorjával még nem volt semmi gondom, mondjuk még nem mentem vele 20 ezret sem
most 202.000 van benne és szervizkönyves, vezetett
ettől persze lehet több is, márkaszervizben még nem kérdeztettem lecryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz kalapacsolok #56599 üzenetére
ha cég nevén van az autó vezetned kell a menetlevelet, hiszen költséget számolsz el, áfát igényelsz vissza
Hányszor fogod még megkérdezni ugyanazt
vedd a saját nevedre és akkor nincs ilyen gondcryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz bitpork #56615 üzenetére
most így félrevezeted a srácot mivel ő nem költségtérítést akar elszámolni hanem a dízel áfáját akarja visszaigényelni
és ez csak céges teherautó esetében lehetséges, menetlevél vezetése kötelező, hiszen ezzel igazolható hogy a cég érdekében történt az utazás, szállításcryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz Revolit #56627 üzenetére
azért mert P-s rendszámos autót csak annak a cégnek az alkalmazottja vezethet akié a rendszám
azzal hogy bérbeadja neked te is és Ő is bűncselekményt követ el
arról nem is beszélve hogy pl. a német rendőr nagyon megbüntet a p-s rendszámért tudomásom szerint, mivel ők ezt nem ismerik el szabályos megoldásnak.
Jobban jársz ha veszel kint egy 5 napos sárga vagy egy 30 napos piros export rendszámot biztosítással
ennek költsége kb 80-150 eurócryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
ha van valakinek kedvezménye a bárdinál és az unixnál (40%), akkor a kettőstömegű lendkerékből mennyit adnak?
mert pl motorolajnál csak 25-öt azt tudomcryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz Neszójábe #61543 üzenetére
Márkaszervízbe természetesen tilos vinni, drága és xar. Az uniós szabályozás által a normális helyi szervíz is elvégezheti a garanciális ellenőrzést, javítást.
Ez akkor lenne így ha a sarki szerviznek lenne a márka által elvárt felszereltsége, ami azért többnyire nincs. pl. licenszelt gyári műszerek
javítani pedig biztos nem fogja neked ingyen még garanciális időszakban semcryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
Szia!
Nem!
Tudomásom szerint ott a valós mérés alapján kap matricát a kocsi, az én németből behozott bmw-men is 4-es matrica volt, itthon viszont csak a gyári specifikáció számít, az pedig euro3-, eézrt nekem is 250 helyett 350 volt a regadó.Ha a magyarázatom hibás is (majd kijavítja aki jobban tudja), az biztos hogy a 4-es matrica nem jelent automatikusan euro4-et
cryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz !Overdose! #81963 üzenetére
eredetvizsgával nem szűröd ki az elidegenítési tilalmat..
cryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz Kornel #81955 üzenetére
nekem 2001-es 2.5T volt, 200le-s, automata.
városi fogyasztás olyan 13l volt és ez nem pest, hanem jóval nyugisabb debrecen, de igaz ha nem is száguldozva, de tempósan vezetve
1,5 év alatt egy gyujtótrafó gond volt amire emlékszem meg egy önindító felújítás volt szükséges
ezen kívül csak a szokásos olajcsere stb.
szóval gyakorlatilag csak kopóalkatrész csere kellett, mondhatjuk így
amúgy más 200le-s autóhéz képest lomha volt lehet az automata miattui
közben eszembe jutott hogy fékszervót is kellett cserélni, ezt meg tudtam venni egy keveset futott amerikai bontásra behozott törött autóból, gyári új alaktrész vagy 200e lett volna
a hibajelenség az volt ogy fékpedál lenyomáskor sziszegett mintha kamion lett volnacryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz Speeedfire #83182 üzenetére
az autóhitel szerintem kedvezőbb mint a szabadfelhasználású
legalábbis régen mikor néztem kedvezőbb volt
egyébként szerintem néz dki az autót és együtt az eladóval menjetek el egy helyi hitelirodába ls intézd el ott a hitelt
tény hogy kicsit nyűgösebb az eladó szempontjából mint a készpénz, dehát ez van, ha van ideje elmegy veled ha nincs akkor evszel másiaktcryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz Speeedfire #83198 üzenetére
az a baj nálad hogy kicsi az összeg ezért magas a thm!
cryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz Kornel #83224 üzenetére
azért pl ha valaki felvenne 4-5 millát mondjuk 4 évre és esetleg auto lízingre nem hitelre (lízingnél a banké marad az autó, ezáltal jobb fedezet), akkor szerintem jóval barátságosabb thm jönne ki
egy iylen pár százezert ft os hitelnél kalkuláld bele hogy a felvevők 10-15% problémás, nem vagy csak részben fizeti majd vissza, nincs fedezet, de van bankadó és költségek, ugyananyi adminisztráció mint 10 szer ekkore összegnél
máris nem oylan sok aza 25% ha belegondolszcryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz Speeedfire #83228 üzenetére
közben még eszembe jutott egy jó ötlet
ha megegyztetek az eladóval menjetek be egy autókereskedésbe, és mivel majdnem mindegyik közvetít autóhitelt (és kap jutalékot utána), ezért kérjétek meg az autókereskedőt hogy vásárolja meg az eladótól az autót készpénzre és utána adja el neked hitelre (persze foglalót adsz majd neki)
de iylen kis összegnél valószínűleg tényleg nem fogsz sokkal jobban kijönni mint a szabad felhasználásúnálcryptot minden termékemért elfogadom
-
-
őstag
válasz !Overdose! #84682 üzenetére
jó hát ha valamit szar automatával szerelnek az gáz
de kéziváltóból is van szar pl peugeot 206 amit vezettem is és tudom hogy nagyon gagyi a váltójaalapvetően azt akartam mondani hogy sportkocsit kivéve minek kapcsolgatni, ott is csak az élmény miatt érdemes mostmár mert sok újabb automata váltó már gyorsabb mint kézzel kapcsolva
cryptot minden termékemért elfogadom
Új hozzászólás Aktív témák
- Mercedes topic
- Politika
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Nők, nőügyek (18+)
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Google Chromecast topic
- Videós, mozgóképes topik
- alza vélemények - tapasztalatok
- Spórolós topik
- Meglepő lesz az okostévékre szánt X applikáció
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest