-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
Erről vélemények: [link]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
bitpork #52273 üzenetére
Felültetnél egy All ro(ad)llerre?!
DeFranco: Nem olyan vészesen drága a benyószűrő, cseréltesd. Széthúzzák a benzincsövet és kicserélik, kb 10 perc az egész. Ha tudod hol van még te is megtudod csinálni.
mod:
Amúgy gépkönyv mit ír hány km-erenként kell cserélni?
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
DeFranco #52299 üzenetére
Szerintem szoftveres gond lesz, vagy folytószelep. Elvinném másik szakihoz is, ez olyan mint az orvoslás. Mert egy orvos azt mondja beteg vagy nem biztos, hogy tényleg...
mod:
Dr.Zoo: Azt bírná a pocim azt tuti.
Bitpork: Ok, már csak egy olajmező kell hozzá és go.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
bitpork #52344 üzenetére
Heh a szürke Legacy-val ugyanúgy jártma mint a piros Civiccel. Addig filóztam amíg elvitték.
Ez maradt egyedül ami nem bőrös (nem szeretem a bőrös kocsikat) és nem is cvt-s (azt se szeretem).
Képről nem rettentő, de gyanús az új rendszám, meg a tipikus hölgy tulajdonos... ez vmi külföldről behozott szajré lesz szvsz.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Lassan jön az új Jazz: [link]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
!Overdose! #52819 üzenetére
Yarisban milyen motor van? 1,3 VVT-i-nél van erősebb benyós?
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
!Overdose! #52821 üzenetére
Aham, köszi akkor olyannal akadtam össze a lámpánál, mert gyanúsan jól tartotta a lépést.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
runner 125 #52835 üzenetére
Ugyan 2012-es a cikk de szerintem azóta sem változott semmi. Szóval ha osztrák rendszámos akkor megússza.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Habitus függő, ha hülye akkor az 1,3 Stiftel is kinyírja magát/másokat ha nem az akkor a 2,5-ös Mergával sem.
Azt kell szem előtt tartani, hogy a jogsi megszerzése közel sem jelenti azt, hogy tudsz vezetni. Ha jogsid van az azt bizonyítja, hogy el tudsz indulni, megállni, parkolni, uram bocsá előzni is és slusz (már ha nem libáért szerezted a jogsit). De egy váratlan helyzet megfelelő lereagálására nem tanítanak meg, így én mindenképpen egy vezetés technikai tréningre elküldeném a tanuló vezetőket még vizsga előtt. Sőtt a jogsi hosszabításkor is elküldeném a delikvenseket egy ilyenre. Biztos, hogy kevesebb baleset lenne az utakon.
Ha a gyerekem megszerzi a jogsit biztos hogy első utam egy ilyen tréningre vezet majd vele mielőtt megkapja a verda kulcsát (legyen az akármilyen erős/gyenge).
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Általában előre elkészített "csomagok" vannak, egy pálya amin végig mész (rántópad, jávorszaravs teszt, stb). De persze kérheted, hogy tanítsanak meg előzni ami valljuk be nem nagy művészet technikailag.
A nehézségét a távolság felmérése adja (ugye a szembőljövő sebességét a legnehezebb megállapítani, főleg gyenge látási viszonyok mellett (este, szürkület, (köd) stb). A másik amire érdemes figyelni az útviszonyt (minősége, burkolat nedvessége (a felfestés pl baromira csúszik ha vizes), és bele kell kalkulálni az esetleges oldalszelet (kamion előzés!!).
Ilyesmire gondoltál?
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Az még jó, én anno 1x sem előztem, városon kívül is csupán 1x jártam (M5 beveztő) pedig nem olyan rég tettem le a jogsit (2001).
Itt azért számít milyen verdában ül az ember. Nyilván bátrabban előzöm én is ha a nagyvassal vagyok mint ha a kis Jazz-el. De a legfontosabb, hogy csak akkor előzz ha azt biztonságosnak érzed ha kicsit is bizonytalan vagy akkor inkább ne előzz. Mert itt nincs pardon ha elnézed akkor annak nagyon csúnya vége lesz. Vagy valaki árokban köt ki vagy (ami még rosszabb) frontális karambol.
Ezt sajnos nem nagyon lehet megtanulni, a távolság érzékelésen múlik. De azt a legnehezebb megállapítani mennyivel jön a szembejövő (főleg este).#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
golya32 #52893 üzenetére
Ezt írtam én is, hogy bátrabban előzöm én is ha erősebb verda van alattam de kellő körültekintés az akkor is kell.
bitpork: Na ja. A hátulról jövő sebességét sem könnyű megítélni nem csak a szembejövőét.
Kedvencem mikor előzés közben hátulról rámjönnek és villog, hogy menjek már. Komolyan az ilyen mit képzel/vár olyankor? Hogy az 1,2-es Jazzem rakéta és direkt előzök nem annyival amennyivel tudnék?[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Válts vissza, a Jazz-em 78 Le és bizony országúton 90-nél 3-asba visszarakva előzök szinte mindig, pedig a japók jól beméretezték a váltótátételezést, mert ha 90-nél 5-ből viszarakom 4-be akkor pont a nyomatékcsúcson jár a motor (2800 rpm) onnan meg már kezd jól szaladni felfelé (a maga dimenziójában term.).
De a dinamiusabb előzéshez ennek ellenére viszatolom 3-ba aztán hadd forogojon, az a dolga.#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
runner 125 #53207 üzenetére
Nem, nem nézik végig mindet. Simán becsúszik egy-egy ilyen "baki". Az enyémben a jobb oldali A oszlop belső borítása lógott (pedig az egy Honda!!
) de egyszerűen csak a patent nem volt jól benyomva.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
runner 125 #53218 üzenetére
Uncsitesóm meo-s, standard van rá, minden hányadik legyártott terméket vizsgálják meg. Próbagyártáskor ez sokkal sűrűbb, de ha rendeben van és felfut a termelés akkor már lazítanak.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
runner 125 #53221 üzenetére
Ember nélkül is megoldható az a művelet. Nem tudom, hogy gyártják a Fityókat pontosan. Illetve most már igen: nem pontosan.
Jah és a nap képe:
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Alvin_ti4200 #53667 üzenetére
Ezek után nem csodálom, hogy mindet elvezetsz aminek 4 kerke van.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Alvin_ti4200 #53675 üzenetére
Ha ilyen kicsi távokat mész akkor inkább szívó benyóst vennék. Az a baj, hogy nem ismert ennek az előélete, lehet tekert órás és holnap ráköltesz fél millát lazán lehet tényleg jó verda és csak később (pl 15k km múlva) kell fél millát ráköltned. De egy biztos, hogy rá kell költened, és nem keveset.
Szubjekítv vélemény de dízelt csak akkor érdemes vanni ha újként veszed, sokat mész vele és eladod 156k km-el mielőtt jönne a szopó utca 23...
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Alvin_ti4200 #53791 üzenetére
Ilyen kicsi távra nem érdemes dízelt venni (használtan) sztem inkább szívó benyósat. Azoké, hogy kedvező a fogyasztás de előb vagy utóbb sokat kell ráköltened (kettőstömegű, esetleges turbó felújítás pl). Ezek a költség nincsnek meg a szívó benzinesnél.
Nézd meg mennyi pl egy kettőstömegű meg kuplung szett csere aztán számold ki évi 15k km-nél mennyivel kerülne kevesebbe az üzemanyag költség és ez hol van a (várható) szervízköltségekhez képest.Ez nem dízel elnesség (újban pl én is vennék dízelt ahol tudom, hogy 160k km-t elmegek vele ráköltés nélkül a szopi utána jön ugye) és amúgy sem nekem kell hinned hanem magadnak tehát:
Egyszerűen csak ülj le és számold ki melyik mennyibe fájna.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Alvin_ti4200 #53805 üzenetére
Átlagos használat mellett 120-150k km-t bírnak de ez nagyban függ a használattól is. Nyilván ha sokat pályázik vki (rgo keveset vált) akkor a dupláját is kiviszi.
Ezért írtam, hogy ülj le és számoldi ki. Mert itt csak két típust találsz aki szerint a dízel az mindennél jobb, sohanemromlikel (MunezXBK) meg aki akkor se járna azzal ha ingyen lenne (én).
mod:
MunezXBK: Csak azért mert még nem ültélt fel arra a bizonyos rollerre az nem jelenti azt, hogy soha nem is fogsz.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- Nagy fordulat jöhet az OpenAI-n belül
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
- Eredeti játékok OFF topik
- Belsős dokumentum az Intel CPU-k stabilitási gondjairól
- EAFC 24
- Revolut
- LEGO klub
- Futás, futópályák
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- További aktív témák...
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!