-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz z123456789 #138429 üzenetére
Volvóból én nem vennék GM motorost csak a saját tervezésű motorjaikat. Az 1,6 hulla gyenge az 1,8 már használható de ha pakol is bele akkor az is felejtős.
S40 meg a Mondeo nem egy méretosztály... Jó lenne dönteni mire/mekkora autó is kéne.
Fogyi: ahogy előttem is írták nem mindegy hol megy vele. Városban még az 1,6-al se fogja tudni tartani a 7 literes fogyit de még a 7,5-et sem nagyon. Klímával meg pláne.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz xEon1337 #138432 üzenetére
A nyomaték öl nem a fordulat..
mod:
z123456789: Ha Volvó akkor sor5 vagy semmi. Azok tartós jó konstrukciók főleg benzinesben, azok még nem tették meg a Föld-Hold távot 12x.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz z123456789 #138453 üzenetére
Városban csettegni elég az 1,6-os meg városon kívül ha az ETZ trakinál combosabb járgányt nem akar megelőzni belátható időn belül... de mivel a 2,4-es a gyakolatban nem eszik érdemben többet én meg se fontolnám az 1,6-os motort mint opciót.
Amúgy azt továbbra se érem, hogy miért 2 kategóriát nézeget. Az 1,6i S40 meg az 2.0i Mondeo k.-ra nem egy liga.
Szóval előbb nem ártana tisztázni mire is akarja használni a kocsit.mod:
runner 125: Yepp, pont most ebédszünetben láttam egy szép S60 2.5T-t. Na egy olyat elfogadnék.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #138662 üzenetére
Nem a tiéd, próbáltam haver 1,8-as Civicét. Botrány a hangolása. 3000 alatt nincs ereje felette meg ugrik mint a bakkecske.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Speeedfire #138681 üzenetére
Uhúúú, baba.
Motorikusan jó ez a 2.0-ás (2,5-ös turbó viszont kerülendő), a kasztni törik mint a ropi akárcsak az összes korabeli japó gépnél, ne karambolozz vele lehetőleg.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Speeedfire #138684 üzenetére
Jogos.
Hát pille kasztni, azért olyan könnyű. Ha megnézed az újabb Imprezák (mk3 pl) kb 300 kg-al nehezebbek. Azok már biztonságosak. De ha ilyenre vágysz akkor ezt olvasd át: [link]
mod:
kisza25: Ebben minden benne van amit tudnod érdemes: Lakossági: Mitsubishi Lancer Sportback 1.6 Invite - 2016.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz kisza25 #138703 üzenetére
Akkor tudsz mindent. Esetleg a Vitara/Scross vagy az új Tipo ami ebben az ársávban elfogadható minőséget ad még. Azokra is nézz rá.
mod:
Speeedfire: Az egy dolog, hogy elég sokat eszik de az alkatrészek se olyan olcsók hozzá. Utángyártott nem is nagyon van hozzá a gyári meg drága. Ez (is) tipikusan az az autó amit nem megvenni nehéz hanem fenntartani.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Speeedfire #138715 üzenetére
Igen, ezért írtam, hogy ez az a kategória amit nem megvenni sok, hanem fenntartani.
Az alkatrész meg ilyen, nem elég ,hogy drága de sok esetben várni is kell. Múltkor féktárcsát akartam cserélni, bekocogok a vezérképviselet alkatrészraktárába: kéne 2 első tárcsa + betétek. Oké, 1,5 hét mire megjön mert ők is külföldről rendelik. Ok... És ez egy polgári verzió amin nem Brembo fék van.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Speeedfire #138722 üzenetére
Persze. A benzinkúton is, meg a kopó alkatrészeknél is.
Második autónak mehet, nálam is az. Kellett vmi ami ellensúlyozza a csalódízeles Paszujt.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz -secret- #138881 üzenetére
A 2.0 PD híresen betegágy, kerüljétek el ha jót akartok.
"De jó szívvel senkinek nem ajánljuk. Ez a piezo-injektoros PD egy igazi betegágy, mivel a Continental által szállított adagolóelemek folyamatos hibáitól szenved. Kokszosodnak, gyakran okoznak zárlatot, ami miatt az elektronika az egész rendszert leállítja, akkor is, ha csak egynél lépett fel a probléma, az autó pedig megáll, mint a szög. Bárhol, bármikor.
A 170 lóerős változatnál vigyázni kell a DPF-re (részecskeszűrőre) is, helyettesíteni nem lehet, csak az adott szűrővel működik. A kiegyensúlyozó tengely kenésére is oda kell figyelni (Passatnál, Audiknál), de több esetben is előfordult, hogy a vezérlésben a vezetősín csavarja tört ki." - [link]#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #139129 üzenetére
Sírva ülök bele mindennap a B6 highline után.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Declare #139132 üzenetére
Én ezt értem, és tudom, ezért vettem Subarut és nem A3-at pedig arra is lett volna lóvém. Nekem az kell, hogy télen a hóban is hazajussak a Mátrába, nem pedig vagizni akarok vele a diszkó előtt.
De tény: a belseje botrányos, egy Swift szintjén van és az emberek többsége ha 5M-ért vesz használt autót akkor szeretné ha az belül is mutatna vmit.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Erős sedan (min. 190 ló) ami nem is roller, mik jöhetnek számításba? Első körben benzinesek, a keret nagyon max 5M de inkább 4M környéke.
Honda Accord TypeS, Volvo S60 T5, Mazda 6 MPS, Lexus IS250...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Tsebacsi #139394 üzenetére
IS250 is horror ilyen szempontból és az nincs is csak automatával kvázi (manuális előny). Akkor szűkül a kör jelentősen. Kvázi az S60 meg az Accord marad.
mod:
lenko: Vmi szolid és megbízható cucc kell amit nem horror szervizeltetni így a BMW kiesik.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Újra tervezés. 4wd is kell.
Insignia, S60 mi van még erős 4wd-s sedan?
mod:
lenko: CC az szép.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Nekem. 4wd jól jönne a telek miatt télen. Automatát elvből nem akarok, szeretem Kormiban a DSG-t de nem az én világom. Nyilván a mostani 170 ló után nem szeretnék visszalépni teljesítményben.
Nem gáz ha elrúgva benyel 15 litert vagy többet, kibírom de nagypapa módban közlekedve vegyesben azért álljon meg 10 körül. Ez nem olyan nagy elvárás szvsz.
Insignia valid, ugyan csak dízelben próbáltam de mivel egy manó vagyok elférek benne. Accord tetszik, meg az S60 is.
IS250 tetszik de látom haver mit szív vele (nem minőségileg hanem ár ügyileg) így azt kihagynám. 1 db első lámpa 250k volt hozzá. Köszi...
Olasz autókat nem komálom annyira, ősök Puntóját egészen megkedveltem de soha nem szerettem meg igazán.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Bimmertől fázom megmondom őszintén. Annyira nem az én stílusom... Pedig egy E90 325xi-t már megnéztem de nem jött meg a kedvem hozzá.
Nem akarok S60R-t, mondom olyan 200 ló környéke elég lenne bőven azok sokkal olcsóbban fenttarthatóak. Sima T5-ös. De lehet elengedem a 4wd-s kritériumot max gyalog megyek ha nagy a hó.
Akkor meg egy ATS vállalható. Az rükiben talán fel is menne...Saab tetszik de félek a szervizelésétől (alkatrész ellátottság a jövőben).
VAG kiesik mert nálunk a cégnél TSi-k vannak és elég sok gond van velük,a kkor már inkább TDI de a dízel kiesik mert nem is megyek sokat meg nem is szeretem.
#nincsbennetarcsi
-
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz focvis #139447 üzenetére
Amire nekem kell: 50%-ban pálya 120-130-as tempóval, 40% országút 100-110-es tempóval a többi elővárosi közlekedés szintén normál tempóban (rugdosni már csak a Kormit szoktam). Ha így hozza a 10 litert az nekem elég. A legrövidebb táv amit megyek az 100 km. Sarki pékségbe elmenni ott a Jazz. Tehát túrázós autó kell nem versenyautó csutkán járatva.
Tudom vegyek TDI-t...SzlobiG: Lassan eljön az idő, hogy kell egy nagyobb autó és szeretek előre tervezni.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Kornel #139460 üzenetére
Legendben ültem, az már túl batár és a 10 litter se lenne meg vele max gázosítva.
Igen, az ATS vagy S60 egyelőre a két kiszemelt. Aztán meglátjuk. S60-at is meg ATS-t is próbáltam (igaz csak utasként) mind a kettő meggyőző.
mod:
runner 125: S60 méretben elég lenne nem kell S80. A mostanival is csak az a baj, hogy 301 literes a csomija ami elég sovány. Főleg ha mellé állítom a Jazzünket aminek meg 380 liter...
A vége az lesz, hogy a Jazzbe átlapátolom a H4-es blokkot és kész.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Kornel #139464 üzenetére
Accordból a 8-as nem annyira tetszik (meg az már túl van kicsit bonyolítva), a 7-es sokkal jobban és megbízhatóbb is. Abból vezettem egy 2.0i-t az élhető volt, a picit erősebb 2,4-es elég lenne. Sőt lehet S60-ból is elég lenne a szívó 2,4i 170 lóval...
Csomiban olyan 380-400 liter elég lenne azt meg tudja mind a kettő kb.
Vagy vegyek Kizashit?
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Kornel #139467 üzenetére
Manuálissal még akár be is vállalnám...
SX4 nem tetszik. Inkább egy Vitara. Az legalább jól is néz ki.
molnarpeter: Van haver aki ezzel foglalkozik (megveszi a lefoglalt autókat és továbbpasszolja glancolás után), átlövöm neki a linket. Thx.
runner 125: Az már WRX szint, túl erős / túl sokat eszik. Meg olvastam róla teszteket, nem volt túl meggyőző egyik sem... De amúgy külsőre tetszik.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #139506 üzenetére
Igen, kivéve ahol van gyári / gyár által elfogadott módosítás (Volvonál a Polestar pl).
lenko: Azon a pár fogaskeréken meg szoftvermódosításon nem múlik...
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest