-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
diegho
nagyúr
válasz kisza25 #191627 üzenetére
Tudom, hogy a váltó elég "fura" kiosztású, már megnéztem róla x millió tesztet 3 nyelven Nekem pont az kell, hogy a tempomat 100-nál jól fogyasszon, az elvileg meg is van. Van egy német faszi, aki 5 liter átlaggal jár vele, szóval mission accepted
Ja igen, az extrázhatóság jó dolog. Amúgy meglepően jól egyben van a bele, ez már bőven nem a Linea/Thalia szint. Nem is tudom mihez lehetne hasonlítani, talán a J Astra-hoz.
[ Szerkesztve ]
-
diegho
nagyúr
válasz kisza25 #191629 üzenetére
Most a Meriva átlagom fel fog menni... ugyanis szerdán megtaláltuk több hiba forrását. Hibák: hidegen erős csapágyhang a jobb elejéből, lomhaság, részterhelésen tökéletlen égéshez hasonlító hang. Pár hete cseréltem gyertyákat, nem hozott semmit, mellékhajtás le, csapágyhang maradt... ez vagy vezérlés, vagy hajtókar. Megvettem hozzá az ina vezérlés + graf pumpa szettet kemény 24 pénzért, szerdán elvittem nyugdíjas szerelő barátomhoz és minden megoldódott. Vízpumpa lógott, vezérlés kicserélve, beállítva rendesen (vagyis remélem rendesen ) és azóta nincs csapágyhang, semmikor, gyönyörűen jár a motor, sokkal jobban húz, igazából össze sem lehet hasonlítani, részterhelésen sincs semmi zörej. Mire eladom mindent megcsináltatok rajta...
-
diegho
nagyúr
Megnéztem egy rakás Tipo tesztet, használói véleményt. Inkább a T-jet felé akarnak terelni sokan, az olyan 5,5M lenne névre írva, téli gumival. Az nagyjából 600k felár a szívóhoz képest. Igazából majd tesztvezetés után dől el a dolog, addig viszont azt számolom, hogy 5 esetleg 10 évre mivel jövök ki jobban. Olcsóbb új autó pl Tipo, vagy a feléből egy használt, amit teljesen rendbe rakok. Új autó igazából már csak kettő jöhet szóba, Tipo és Astra. Használt pedig VW konszern (ezek tetszenek, jó bennük ülni, jó vezetni) abból is inkább a Golf6 és a Jetta, mondjuk 1.2 TSI-vel, teljes vezérlés csere, pucolás, aztán újabb nagyjából 100k km-re rendben van. 10 évre az új biztosan jobb, de 5 évre már nem hiszem. Mit gondoltok?
-
diegho
nagyúr
A cégnél van 6-os olajos és 7-es száraz is. Egyikkel sincs gond. Én szeretem őket, mert kényelmes vezetni, általában jól is váltanak.
-
diegho
nagyúr
A 2012 körüli Lancer-ek mennyire jó autók? Áll itt az utcában egy, már néztem párszor és nagyon bejövős gépezet.
-
-
diegho
nagyúr
válasz HKorn #192622 üzenetére
Céges autó, amit hajtok 1.4 140LE. Lassan 6 éves lesz, 140k van benne, DSG-s, eddig volt rajta egy klímakompresszor és egy trafó csere, azon kívül minden rendben. Fogyasztás az én használatommal nyáron 5,3, télen 5,9. Nagy, tágas, megy, teszi a dolgát, mondjuk most kicsit átalakítottam a kasztnit cégvezető annyit mondott rá... na, ha meg akarod venni, akkor -300k az árból, mert már volt törve
Amúgy érdemes megnézned a speedzone tesztjét, pont ilyeneket hasonlítottak össze: [link] -
diegho
nagyúr
válasz BigBlackDog #192675 üzenetére
Nálunk a cégesek 15k után kapják a cserét.
-
diegho
nagyúr
válasz BigBlackDog #192678 üzenetére
Nem tudom, szerintem 7-8 év maximum. Az 1.4tsi DSG-t lehet el is hoznám, csak addig ki kell nyírni a váltót
-
diegho
nagyúr
válasz szotyika77 #192730 üzenetére
Nekem nagyon tetszik az új Focus belseje, imádom, szerintem jó autó.
-
diegho
nagyúr
válasz vzsryl #192753 üzenetére
Én Kia-t próbáltam. Tudom viszonyítani Scala, Focus, Octavia, Astra-hoz is, de i30-at pont nem néztem meg. Nekem a Kia üléspozíciója nem volt olyan szuper, mint mondjuk a Scala-ban, vagy Octavia-ban, a belső rendben volt, de nem jött a must have érzés. A Focus beltere nekem lényegesen jobban tetszik, de árfüggő a dolog, mert a Focus-ért nem adnék 6-nál többet, hiába tartom jó autónak.
-
diegho
nagyúr
válasz BigBlackDog #192857 üzenetére
Pályára egy 2.0 crtdi DSG kell, az oda készült, megbízható, megfelelően erős motorral már (250Nm felett) olajos a DSG, van ezzel a motorral rengeteg autó. De alapvetően egy 1.4Tsi DSG is bőven jó pályázni.
-
diegho
nagyúr
Sziasztok!
Autóvásárlásos ellémes kezd célegyenesbe érni. Két dolgot kell eldöntenem, nem konkrét típusra kérdezek rá, mert azokról már szinte mindent tudok, hanem inkább arra, hogy szerintetek melyik lehet a jobb út.
1. 3M körül egy 6-8 éves autó, 100k km körül, pl Leon, Ceed, Rapid, Civic, Auris, Golf és társai, amikkel 5-6 évre lehet még tervezni
2. Új Ceed vagy Astra 5,3M körül 50% befizetéssel 5 éves lízingre, 5 év után pedig el lehet dönteni, hogy az autó marad, vagy egy új autóba beletolni
3. Nagyon kevés km-el valami 1, max 2 éves autó, bár annyira tartják az árukat, hogy ez nem tűnik jó opciónak. Pl miért vegyek K Astra-t 4,5-ért másfél évesen, amikor 5,2 az új? -
diegho
nagyúr
válasz bandus #193079 üzenetére
Nem vagyok oda a hitelekért, kp-ra is meg tudnám venni az autót, de pl a Kia féle 5 év lízing, 50% befizetéssel, 30k alatti törlesztő, 5 év után maradványértéket kifizetve, ajándék 3 év karbantartással és téli garnitúrával... na ez elég komoly ajánlat szerintem. Konkrétan 1db kötelezőt kell kifizetnem és ennyi, 0ft kiadás. 5 év után is ott a garanciális autó. Ez elég bajnok ajánlatnak tűnik.
-
diegho
nagyúr
Tegnap megnéztem alaposan az Astra-t. Az AGR ülés nagyon adja, viszont hátul nem túl jó a tér, főleg azért, mert a hátsó ülés alatt, talán a tank, vagy mi lehet ott, na az kilóg előre az ülés síkjából pár cm-t, tehát a lábtérből vesz el. Ma újra megnézem a Ceed-et Silver+8" kijelző kivitelben.
-
diegho
nagyúr
válasz footy #193101 üzenetére
Ez érdekes, mert a Swift-ben, ha beállítom magamra az ülést, akkor mögöttem sokkal nagyobb hely van, mint az Astra-ban, csak ugye csomagtér nincs. A Swiftben konkrétan 21cm marad, Astra-ban 16. Elugrok a Gadácsiba megnézem a Ceed milyen ezen a téren. Scala-ban is bitang nagy lábtér marad mögöttem, azt is próbáltam már.
-
diegho
nagyúr
válasz Gergőke88 #193217 üzenetére
Ahogy a helyzet kinéz nagyon drágulni fog még minden. Ezért is szenvedek annyit az autóvásárláson. Egyre inkább hajlok egy új Ceed felé, értékvesztése nem nagyon lenne 5 év alatt szerintem - forintban persze. Reálértéket nem nézve, az más téma, az ebben az országban nincs.
-
diegho
nagyúr
válasz [CS]Blade2 #193221 üzenetére
Én kisautó kategóriában nézelődtem először, megnéztem rengeteget, nekem a Fiesta jött be a legjobban az összes közül, nem az új, az egyel korábbi facelift 1,25 82le-vel. Ha kisautót akarnék venni, akkor én biztos Fiesta-t néznék.
[ Szerkesztve ]
-
diegho
nagyúr
válasz molnarpeter #193265 üzenetére
Focusnál még az ablakmosó fúvókánál a beázás okozhat kellemetlenséget.
-
diegho
nagyúr
válasz Gombinyó #193330 üzenetére
Az MK3 Focus nekem akkora csalódás beltérre, hogy azt inkább le se írom..
Én az UFO Civic Facelift 1.8 szívót is belevenném, valamint a Golf6-ot és a Jetta-t is, ezekkel azért lehet gond, de nagyon sokan értenek hozzá és a fő problémákra már van megoldás. Kicsit stílusosabban pedig Giulietta 1.4T-jet.
-
diegho
nagyúr
válasz Paxker315 #193333 üzenetére
Ha nem is a HSD, de az 1.6 szívó 132 lovas 6-os váltóval szintén opció lehet. Nekem tetszett belsőre, kipróbáltam kettőt is, tágas, szerintem jó gép, bár vezetési élményt nem kell várni tőle.
Mondok egy olcsó titkos tippet is. Cruze. Konkrétan J Astra más köntösben, olcsóbban. Az 1.6 116LE motor nem betegágy, az autó nehéz, de valószínűleg még így is kevesebbet eszik, mint a Lancer. Mivel Opel, ezért minden sarkon van hozzá szerelő, szerintem nem is néz ki rosszul.
-
diegho
nagyúr
válasz kitka6 #193338 üzenetére
Mondok egy másik tippet, ami bár olcsóbb, de rengeteg nő szereti. Bravo 1.4 T-jet. Vannak hibái: M32 váltó csapágy, féltengely, szellőzés állító motor, de bagóért van hozzá minden, jól megy, igaz fogyaszt is, ha nyomják. Bordóban szerintem nagyon adja! A Giulietta konkrétan egy Bravo faceliftnek tekinthető, az is szintén stílusos autó.
-
diegho
nagyúr
Lenne egy érdekes kérdésem.
Van egy állandó lakcímem, meg egy tartózkodási helyem. Az állandón már nem élek. Autóvásárlásnál, forgalmi stb lesz ebből bármi hátrányom? Az foglaló számlát az állandóra írta az eladó.
-
diegho
nagyúr
válasz kitka6 #193387 üzenetére
Az olasz autókkal az utóbbi évtizedekből nincsenek nagy problémák. A Bravo pl az ismert típushibákon túl egy megbízható autó. A Mito-t nem ismerem, magamnak nem vennék Alfa-t, most is vehettem volna 159-et a legtetejéről, de mégsem, viszont ettől még a tetejéről választott Alfa nagyon jó autó lehet.
-
diegho
nagyúr
válasz Paxker315 #193426 üzenetére
A hátsó lábtér kérdés nagyon érdekes dolog ám, ezeket próbáltam mostanában 191cm magassággal:
Fiat Bravo: éppen elfér mögöttem az ülésben
Fiat Tipo: éppen elfér mögöttem az ülésben
Ford Fiesta 2013: elfér a gyerek lába
Ford Fiesta 2020: nem fér el a gyerek lába
Ford Focus 2013: nem fér el a gyerek lába
Ford Focus 2020: elfér a gyerek lába, de később lehet kicsi lesz
Ford Ecoboost 2020: nem fér el a gyerek lába
Honda Civic 2011: bőségesen elfér a gyerek lába
Kia Ceed 2020: pont a cipőméretnyi hely van mögöttem (7 éves)
Mazda 3 2010: pont a cipőméretnyi hely van mögöttem
Opel Corsa E: elfér a gyerek lába
Opel Corsa F: nem fér el a gyerek lába
Opel Astra K: az ülés alatt előrenyúlik egy valami, ezért a lábtér a gyerekek számára kicsi
Seat Leon 2013: normálisan elfér a gyerek mögöttem
Skoda Octavia 2014: dugni lehet a két ülés között, talán hárman is...
Skoda Scala: itt lehet hárman nem, de ketten tuti...
Skoda Rapid: itt is hatalmas a lábtér
Suzuki Swift 2020: bőségesen elfér a gyerek lába
Suzuki SX4 Scross:éppen elfér a gyerek lába
Suzuki Vitara: éppen elfér a gyerek lába
Suzuki Ignis 2020: jól elfér a gyerek lába
Toyota Auris 2010: átlag feletti lábtér, talán nagyobb, mint a Leon-ban
Toyota Auris 2016: nagyjából K Astra szintű
VW Golf6: kb Leon szint
VW Golf7: kb Leon szintKb ennyit néztem csak meg.
-
diegho
nagyúr
Szerdán megyek a Leon-t átvizsgálni rendesen. Nem viszek magammal senkit, valami hasonló checklist-et tervezek:
- összes elem, tető rétegmérése
- elöl és hátul csavarok, lámpák, hegesztések átnézése
- alulról rozsda, olajfolyás, sérülési nyomok stb átnézése
- folyadékszintek ellenőrzéseKihagytam valamit? Próbakör már megvolt, semmi hibát nem vettem észre, egyedük a kuplung volt fura, de mások szerint inkább az opelomban fura jelenleg, szóval hozzászoktam a szarhoz
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen