-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
tresh
addikt
Én kérek elnézést
lenko: persze jó ha van gazdája egy autónak de attól még nem ment meg hogy 3x annyiba kerüljön minden müvelet rajta. Plusz találj hozzá nem pék szerelőt... maradjunk annyiba drága hobbi ez és nem hiába réteg autó..van sokkal élhetőbb motor család ami egy átlag usernak hibátlan.
-
tresh
addikt
válasz grizlisandor #153502 üzenetére
Tesz bele egy bontottat ?
-
tresh
addikt
A gyári adatokat felejtsük már el Audiba 50k ból megáll a lengőkar szett és ha nincs ültetve és nem 18-as felnikkel raccsingolsz 100k km röhögve kibírnak még ezen a szar utakon is.. minden más pedig kb ugyanazon az áron mozog. Viszont az a4 futóműve ég és föld pl egy mezei leonhoz vagy bármelyik testvéréhez képest. Az anyag minőség is jóval jobb.. persze mindenkinek más az igénye ,de azért azt bátran állítom hogy beülsz egy 20 éves A4 be és utána egy mk1-es leonba akkor rögtön érezni fogod a különbséget
-
tresh
addikt
válasz ngaba #204860 üzenetére
"Szerintem ez inkább nepperduma (akkor minek tekerik vissza?)"
Mert erre van igény? kereslet? Árulj becsületesen egy 400k-t futott autópályás autót reális piaci áron senkit nem fog érdekelni, de egy ugyanolyan csak 150ezerrel kb sorban fognak állni érte független hogy, valósan mennyi van benne vagy mennyivel sz@rabb az állapota. Amíg van tehén sz@r van rá veréb is. Ezért tekerik vissza ilyen egyszerű és ezért jött rá a nepperduma hogy állapotot veszel nem km-t. (ami jogos)
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz Szada85 #204870 üzenetére
Oké de te nem nepper vagy én rájuk céloztam Amúgy persze ha meg van a kívánt típus és talál egy jó karbantartott példányt magán személytől akkor nincs gond. De maradjunk annyiba hogy az is ritka ma már nagyon...sajnos. ( add kettő én is minden autóm úgy adom el hogy az összes alkatrész számla stb-t adom. Díjról meg nem tudok nyilatkozni nekik mert én magam rakom rendbe végzem el a szervízeket
Vismajor01: ezzel szerintem minden tudatos ,értelmes vásárló így van.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz ngaba #204876 üzenetére
"de a piacnál nem érdemes okosabbnak lenni, mert egyszer te is el fogod adni."
Elfogom adni egyszer de nem tekerve és nem olyan áron ami nem reális és meg is fogják venni.
"Csak az a probléma, hogy az állapotot nem fogod tudni olyan szinten felmérni, hogy egy 200 ezer és 400 ezer km-t futott autó között ez alapján dönts. "ha ismered a típust vagy viszel valakit aki ismeri lazán felméri neked, hogy érdemes e az autóval foglalkozni vagy sem.
Tényleg regényt tudnék írni ezekről a dolgokról. Sok éves tapasztalat hogy, a100.000 km -es autó is lehet egy szarkupac ugyanúgy, mint a visszatekert társa ennyire. De egy jól karbantartott autó 300k felett is jó lesz. ( Természetesen ez típus és sok tényező függvénye, kivesézhetjük de szerintem felesleges) A lényeg marad az a tévhit, hogy kevés km egyenlő kisebb hiba forrás, költségmenteség stb baromság. Holott példának okáért lehet egy 300k futott dieselen pont 250k nál cseréltek kettőstömegűt amit a 100k nál futott papa autón, te fogsz rögtön 1 hónap után.
A magyar piac igényéhez van állítva a km. Olyan ez mint a gyros csak itthon adják erőspistával és csirkecomb hússal, mert a magyarnak ez kell
-
tresh
addikt
válasz vzsryl #204880 üzenetére
2.0 Pd nem minden esetben felejtős De tény több a hulladék belőle mint a jó
#204879KubanitoS: teljesen egyet értek, én sem cserélném le
#204878imyourfriend: ne cseréld, egy ennyi pénzért csak hasonló vagy többet futott kocsit fogsz kapni ( vagy az órában lesz maximum kevesebb), és tényleg fel lehet ülni a ...... -ra. Kicsit még szerintem próbálj félre tenni és fiatalabb konstrukciót keresni. pl egy mk 5 mondeo 150 lovas HDI-vel ( direkt írtam így )
#204882barnam_ mk5 mondeo 2.0 150paci, automata, 5 ajtós vagy kombi "fos" Sony hangrendszer nélkül(mert azzal megörülsz) , ledes lámpái nagyon jók én imádtam . Világból kimegy ha alapdolgokat megkapja.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz barnam_ #204914 üzenetére
Szerintem nem gyenge, normális közlekedéshez teljesen jó, el lehet vele indulni ha kell és előzni is lehet vele. Igazi pályázós autó (ha kevésnek tartod akkor rádobják a 180 lovas programot). A Sony sw-je egy fos , és mivel azon keresztül kezel mindent klíma panel vezérlés,navi stb. Ha épp úgy van kedve hogy feketeségbe burkolódzik a kijelző akkor semmit se tudsz állítani marad az újra indítás ( motor leállít vár és ha mázlid van újra éled, ha nem akkor majd valamikor megteszi.) Vagy pl automatánál gondol egyet P-ből áthúzva D be még nézed egy 5-10 percig a hátsó kamerát mert beragad stb.. a sima verzió sokkal stabilabb. Tudásba ugyan az max a hangszorókba lehet kis játék.De nemlepődnék meg ha az is megegyezne. Mind a kettő verzióval volt a cégembe én a SONY-al szoptam ( a Ford se tudott már mit kezdeni vele, a másik alap verziós hibátlan volt.) Utána sima verzióval vettem egy ST line fullos Focus-t az is hibátlan volt.. mondták is a fordos fiúk hogy, igen sajnos a sony-s nem sikerült sw ügyileg.. ezek a 2017-2018-as gyártásúak.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz vzsryl #204921 üzenetére
PSA 2.0 HDi 500k km után +-50k km fog megdögleni a porlasztó + magasnyomású .(Ha volt gazdája. FORD mondeo mk4 be nálunk 3 futotta meg ezt a km-t, az alatt 1 turbót kértek meg a kötelezőt) . Egyiket megcsináltattuk mert a kollégám imádta és nem akart másikat 1,5 misi volt szakszervízbe, rá 5 napra ellopták Patika volt a kocsi amúgy.
-
tresh
addikt
válasz mycso #205022 üzenetére
Az a rozsdahiszti kb egyszeri 100-150k-s védelem, ha nagyon félsz és utána sose lesz gond vele. De ez a para a 2003-as 6os korszakba kezdődött, ott tényleg szar is volt. A 2,5-ös 195 lovas automatával menni fog bőven, 8 mp alatt szára rántja és fogyasztása is értelmes marad. Szívó benzinként ez szerintem bőven jó. Plusz egész normálisan tud fogyasztani ha nincs taposva. Nyilván valamiből engedni kell de családba a 3. mazdát hoztam be 3 év alatt és a tapasztalat azt mutatja mindenkinek bevált. Igaz mind benzin (CX-3 meg az ilyen SUV leszek , ha nagy leszek inkább nem kommentelem, mazda 3 g165 el manuálissal mennél egy kanyart vigyorogva szállnál ki belőle teljesen mása hangolása, mint ezeknek az anyuka, nyugger autóknak.)
-
tresh
addikt
válasz szabonagyur #205079 üzenetére
Nincs ezzel bajom ha úgy nézzük hogy egy 3-4 éves használt autó árat megtoljak a piacon mert nincs új autó. De pl egy 10éves autó ára azért vicces hogy, ugyan azon a szinten van mint pl 2-3 éve..és az idő alatt nem lett újabb se jobb állapotú.
-
tresh
addikt
válasz szabonagyur #205083 üzenetére
Szerintem lassan pukkanni fog a lufi és ha nem is jelentősen, de normalizálódni fog az árazás. Bár aztán lehet tényleg az nyer akinek 5 autója van és abban tartja a pénzt
#205085KoVee84: a belével szerintem nehezebben lehet megbarátkozni.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz JackFeryll #205087 üzenetére
Persze durva infláció van, de én ezt inkább tudom be a jó kis gazdasági játéknak amit pl a covidra is rá lehetett húzni. Természetesen semmi se lesz olcsóbb, de a 10 éves vasak ára hogy, ugyanolyan százalékba ugorjanak el mint pl egy pár éves használt vagy akár új autók ára az azért nem normális szerintem. Példának okáért Franciaországba is volt ebből affér hogy, a márkakereskedő felvásárolta a pár éves dacia suv-okat a userektől majd magasabb áron kínálat mint az új listaár, mert ez itt van az meg sose érkezik meg kb.. Tehát itt nem az van hogy rádobb x %-ot az inflációra és reáláron eladja hanem ahogy jól esik mert kényszerbe van a vásárló ha autó kell neki. De persze ez van el kell fogadni és autót ha nem s.o.s akkor nem most kell venni hanem ha picit normalizálódik a piac.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz user12 #205212 üzenetére
Merivát annyira nem ismerem, de ez az 1.6 szívó nem igazán szokott problémás lenni. A régebbi 1.6-nál volt olajfogyasztás (G astra) de egy motorkód sokat tud segíteni. Esetleg ha nem csak opel akkor még egy Ford C-max ebben az évjáratban 1.6 101 lovas motorral is eléggé megbízható darab. Rozsdára kell odafigyelni de ezt leszámítva meg hogy hidegen rövidtávon beveri városba a 8-9 litert sok baja nem szokott lenni.
-
tresh
addikt
válasz alázógyík #205218 üzenetére
Távolság függő amúgy, barátomnak vettünk ilyet igaz jó 5-6 éve használja már, vastag talpú és rövidtávon gyilkolja( 5-6 km) neki 10 körül eszik. Nálam volt bő egy hónapig vegyes használattal én 8-9 körül jártam vele télen Amúgy szerintem a bele teljesen jó pakolhatóságra hibátlan. Igazából egy felfújt 2-es focus. Plusz kötelezőn kívül semmire se költött még. majd most fog két első sárvédőívre mert nem takarította és a rozsda szépen megette..de az se egy nagy összeg
#205220venom8888: részemről Octáv már csak a súly/le és csomagtér aránya végett..Meg valahogy a VAG vonal hozzám közelebb áll.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz venom8888 #205302 üzenetére
Csatlakozva szabonagyur -hoz annyival kiegészíteném, hogy amiből jobb állapotút találsz. Octaviából szerintem nagyobb lesz a kínálat a sok flottásgép véget. Viszont ha már oktáv én abból mindenképp egy jobban felszerelt példányt keresnék nekem pl az alap ülései nem igen jöttek be..
-
tresh
addikt
válasz tboy93 #205362 üzenetére
Valós 13x.xxx km nél ha nem városba gyilkolták akkor nagy gond nem lehet vele ráadásul ha a 92 le akkor a kettőstömegűt is megúsza.. dpf meg ha meghalna nem nagy összeg. Elviseli a utángyártott darabokat is. Nekem ami a cégbe van c4 lassan 400k van benne motorhoz még nem nyúltunk egy kuplung, meg egy dpf csere mert az utolsó 2 évben szinte csak városba volt használva. (gyári kb 300k ig bírta) Meg persze kopószokásos dolgok. Szerintem nagyon jó motor és fogyasztásai is beteg.. egy tank laza 1000-1200km.
#205370shteer: ha lötyög benne akkor rossz pisztollyal, rossz lyukba vagy
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz BigBlackDog #205515 üzenetére
Jó lenne ezt a 3F szabályt újra tudatosítani, mert most drágák a szar franciák is. Oszt hogy veszek így jó áron jó francia autót ?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen