-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz kisza25 #178332 üzenetére
Tudod amit lerendel azt ki is kell fizetni, lehet előbb el kell adni készletről, hogy rendelni tudjon, ha már nagy a készlet.
most komolyan ezt honnan találtad ki? ki mondott neked ilyet?
ne viccelj már, azt rendelsz amit akarsz, kifizeted az előleget, szalon továbbítja, aztán mikor megjött az autó kifizeted ez egész árat, az importőr kiadja a papírokat és lesz rendszámod
ne találjunk már ki baromságokatcryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz kisza25 #178338 üzenetére
szerintem csak az van kifizetve amit forgalombahelyeztek (amit kedvezményesen kapnak tesztautónak), vagy amiben biztosak hogy pár nap alatt ugyis eladják
a többit nem szokták kifizetni és a papírjait sem küldi le az importőr, pont azért, hogyha nem tudják eladni, akkor adott esetben másik szalon át tudja kérni a központi rendszeren keresztül
ugyanez van az alkatrészekkel, látják egymás készletét és ha sok idő lenne lerendelni, át tudják kérni a másik szalonból (persze cska ha átadja, de átadja mert neki is az a jó ha forog a készlet)cryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz kisza25 #178341 üzenetére
el nem tudom képzelni, hogy nem tudják kezdettől fogva hogy szar az egész, de mégis gyártják, a nők meg megveszik a forma miatt...a jókis uniós bürokrácia szabadította ezeket az emberekre
alig tudsz már egy normális benzinest venni, ami oké hogy többet eszik picit, de 10 évig kutya baja akkor is ha városban megy többet
1.6 benzin szuper motor volt renultnál, vw csoportnál, fordnál, mindenhol...talán a fiatnak sikerült megkavarnia kicsit azzal a dupla vezérműtengelyes megoldással, de azzal is csak sok km után volt gond...amennyire emlékszem a stilos időkrecryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz petyus_ #178605 üzenetére
egy normális karosszériáshoz ha elviszed meg fogja tudni mondani, hogy a nyúlványok sérültek-e esetleg
a perrel óvatosan, mindenképp konzultálj előtte egy jó ügyvéddel, mert ez számomra nem tűnik rejtett hibának, aztán ki tudja...
lehet hogyha tennél egy megfelelő ellenajánlatot a kereskedőnek, akkor elfogadná
pl kérnéd a hiba kijavítását és a kötelező szervizt...cryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz petyus_ #178610 üzenetére
ha belemennek a cserébe rendben van
de egy szakszerűen kiajvított hiba szerintem lehet mondjuk max 5 % értékcsökkenés
itt mondjuk az a helyzet hogy ugye nem szakszerű a javítás, mert hézag van, ezt mindenképpen ki kellene javítani
de azért ez nem ad okot elállásra szerintem...
meg egyébként tőled is elvárható lett volna vásárláskor, hogy megbiznyosodsz az autó állapotáról, ez pedig egyértelműen laikusként is látható hibának tűnik...ezért nem gondolom hogy ez rejtett hiba lenne
ügyvéddel meg azért mondom hogy óvatosan, mert neki nyílván az az érdeke, hogy legyen per, munkadíj
és lehet hogy a végén neked azt a díjat amit kifizetsz nem is fogják megtéríteni...bonyolult lehet egy iylen ügy, sok esetben láttam "salamoni" döntést, aminek a végén senki sem járt jól, csak az ügyvédek akik felvették a munkadíjatmég egyszer pedig kiemelném, mert úgy látom hogy nem vagy tisztában a fogalommal: a rejtett hiba az az amit megfelelő körültekintő állapotfelmérés után sem lett volna módodban észlelni (pl egy motorhiba ami a vásárlás után 2 nappal jön elő). egy több milliós autónál elvárható gondosság, hogy szervízben átvizsgáltasd, szakértővel megnézesd, festékréteg vastagságát megmérd stb. stb. te pedig ezt elmulasztottad (ez nem "korholás" vagy "leoltás", egyszerűen csak ténymegállapítás, tehát kérlek ne értsd félre)
(#178614) bitpork
szerinted sem hiba a szakszerű javítás, vagy egyedül vagyok ezzel a véleménnyel?
szerintme max ár leszállításra ad okot, de ehhez objekítven meg kellene tudni állapítani egy sérülésmentes és egy sérült árát...elvileg ha jól tudom az eurotax programban lehet ilyet igaz? de amennyire én tudom egy 3 milliós kocsinál egy ekkora sérülés lesz kb 80 ezer ft értékcsökkenés maximum...[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz petyus_ #178629 üzenetére
azért az már más, ha papírt is adtak róla, hogy nincs korábbi sérülés, ez így elég erős adu
egyébként mi a pontos neve ennek a résznek? esetleg nem azt jelenti hogy nincs most fennálló sérülése?
csak az AAA autos trükkös állapotlap miatt kérdezem, elképesztő, hogy azok mit össze trükköznekcryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz freeknight #178656 üzenetére
csak az átrozsdásodási garanciát, a simát nem kellene hogy érintse, és az előbbit is csak a sérült részre
cryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz hobizoli #179133 üzenetére
vagy ha nem a török kereskedő intézte volna el németbe, itthon meg az itteni nepper csak honosítja
hoppá? lehet hogy nem értett hozzá a vásárló? lehet ezért van a műszaki vizsga, csak hibás a rendszer és szigorúbb ellenőrzés kellene?persze bla bla bla
én akit ismerek nőt 99% se a kopott gumit se a szar hátsó féket nem venné észre...
nem az a baj hogy fogalmad sincs mi történt, hanem hogy okoskodsz, ítélkezel előre, utálom az ilyet....
(persze szerencsére nem a prolik ítélkeznek)cryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz alázógyík #179212 üzenetére
15 éve volt ez igaz amit írsz
szerinted a mostani 4% thm max hitelekből (és sok helyen 0 vagy 2 stb.) mennyi jutalék van?
talán a használtautó 10% körülieknél van még valami, de a srác 1 éves bmw-t akar venni, nem hinném hogy akkora balek lenne hogy iylenbe beleugorjon, ritka a gazdag hülyecryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
-
őstag
ezen is lehet azért vitázni, hogy mi a jobb a környezetnek, lefuttatni egy autót max 7-8 év/200e km magas szervizperiódussal, aztán újrahasznosítani,
vagy gyakran olajat cserélgetni, rozsdát javítgatni, újrafesteni részeket kisipari körülmények között, részecskerszűrőt (nem) cserélni, környezetszennyezo módon használni....20 éves koráig életben tartanicryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz Integrale #179569 üzenetére
az alacsonyabb munkaerő költségek miatt olcsóbb egyelőre nálunk, ez biztos
a többi véleményes
főleg a sok kiberhelt részecskeszűrő, utángyártott katalizátor, szabályokat be nem tartó zugműhely miatt
érdekes lenne megnézni hogy egy 8 éves 200 ezret futott passat, mennyit szennyez, amikor belekerül az "okos" környezetbe, ahol mindenre van megoldás, de csak az számít, hogy menjen, így vagy úgy
gyári javítási módszerekkel midnenesetre biztos nem éri meg ezeket üzemben tartanicryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz rbalint88 #179573 üzenetére
arról beszélek, hogy az döntő tényező mi éri meg (ezen lehetne az adóztatással, állami szabályokkal módosítani-csak nálunk pont hogy az új autóra magasabb az adó, nem a régire)
nálunk még megéri a régi szarokat üzemben tartani, nyugaton nema szennyezéssel kapcsolatban pedig az a dilemmám, hogy nem egyértelmű számomra hogy egy 8 éves lefutott dízelautó akkor okoz-e több szennyezést ha újat gyártanak helyette és bezúzzák vagy ha még 12 évig üzemel úgy hogy orrán száján folyik az olaj, kiberhelik belőle a környezetvédelmi dolgokat stb.
cryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
én úgy tudom csak akkor tud oxidálódni, ha sérül, de akkor is csak minimálisan, mert utána magától újraképződik az a felületi védelem rajta, tehát nem fog átrohadni mint egy vaslemez
de nem vagyok kémikus, tehát inkább nem mennék bele ebbecryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
anyja pics@jat az olcsón közelekedni vágyónak, ha cserébe szétmérgezi a környezetében a tobbi embert a kiherélt füstölő ócska sz@rjával
ennyi erővel lopni is lehessen ha valaki csóró, nem?
elolvastam az irományodat és borzalmasnak tartom a hozzáállástszerk: nyugodtan lehetne a régi autóknak szépen fokozatosan, de azért dinamiksuan emelni az adóját évről évre és odaadni támogatásnként a normális hibrideknek, elektromosoknak.
plusz amit nem értek hogy az lpg-t miért nem támogatjuk, az is jóval "zöldebb" mint a benzin és a dízel[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz Coyot #179956 üzenetére
Engem a globalis felmelegedesnel jobban zavar hogy lokalisan mergezove teszik egyes emberek a levegot a mocskos ocska dizel verdajukkal es a vegyes tuzelesu kazanjukban minden szarnak az elegetesevel. Ha ezt lehet a szegenynek, akkor lopni is lehessen, sot valoszinuleg azzal jobban jarnank. Debreceni vagyok, miota volt egy kis lehules megint budos a levego a fel varosban mert a sok barom bedurrantotta a vegyes tuzelesut. Melle meg ugyanugy jon megy a sok 20 eves passat. Igen, szetadoztatnam mindet, ez az allapot nem lehet normalis.
azt hogy neki olcsó legyen az autózás, mert kókány módon karbantartott ócska verdával jár, megfizeti a lakosság többi része, az árat pedig úgy hívják tüdőrák, tüdőtágulás, szívroham.
Kb oylan a hideg időszakban kimenni az utcára mintha folyamatosan dohányoznál.[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz Coyot #179959 üzenetére
de az a legnagyobb baj, mert attól leszek beteg (remélem nem)
én igenis kivetnék első körben egy évi 200 ezres adót a passatodra és odaadnám 4 priusosnak azzal hogy eltölöm az éves adójukat, ezzel kompenzálva, hogy ők drágábban megvették a tiszta technikát. ha maguktól nem változnak (vagy lassan) a dolgok pozitív irányba, bele kell nyúlni adóztatássalez van ez a véleményem, de ezzel be is fejeztem, mert úgy látom itt a többség meg van gyozodve róla, hogy neki joga van olcsón közelekedni, kerül amibe kerül
aztán persze ugyanezek majd szidják a politika topikban az egézségügyet, hogy mennyit kell sorbaállni az orvosnál, az nem jut eszébe hogy ő is aktívan tehet erről, hogy ennyi beteg van
amennyire én tudom a légszennyezés az egyik legnagyobb felelőse a sok tüdőbetegnekcryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz Coyot #179965 üzenetére
Nyilvanvalo hogy politikai okokbol nem lehet lepni az ugyben, tul sok embernek elfogadhato ez igy ahogy van. Ennyit tudok tenni hogy elmondom a velemenyem. Mar ez is valami, hatha lesz aki elgondolkozik rajta, hogyha lopni, rabolni nem szabad annak ellenere hogy szegeny vagyok, akkor a regi dizel auto es a vegyes kazannal masokat (es sajat csaladot) mergezni miert alapjog, foleg olyan helyen, ahol amugy elerheto a foldgaz vezetekesen. Nem is eri meg faval.tuzelni, csak szemettel. Hiaba pimaszkodnak meg kotekednek itt egyesek, hogy tegyek ellene, egyelore ennyit tudok tenni hogy itt panaszkodok. Szivesen feljelentenem amelyik szemettel tuzel, de amikor utcankent 15 hazbol jon a fust, nehez lenne megmondani. Legolcsobb haz is 30 milla itt lassan (csak a telek), de gazzal futeni nincs love, persze.
cryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz diegho #179968 üzenetére
mert ez az otthonom és nem utálom, hanem szeretek itt élni. de ez egy probléma amit meg kell oldani
költözzön el az ostoba aki műanyaggal fűt, meg a hozzád hasonló piszkoskodó
mivel így felkaptad a vizet gondolom te is magadra vetted...
lehetne egy sziget a parlagfüvet le nem kaszálók, 20 éves kiherélt dízellel egymás orra alá füstölők, műanyaggal fűtőknek...költözz te oda azt javaslomnekem is a komcsi idők jutnak eszembe a feljelentgetésről, de szégyen nem szégyen minden telket bejelntettem idén, ahol nyáron nem volt lekaszálva a gaz (névvel, címmel...nekem jöhet ugatni nyugodtan, örülhet ha megússza egy eljárással)
ha lenne ötletem hogyan lenne megvalósítható és lokalizálható, biztos hogy az összes szeméttel fűtőre is ráhívnám a rendőrségetmindenki olyan problémát próbáljon megoldani, amihez megvan a kapacitása
hogy oldjam meg én kínának a co kibocsátását bazki? ami ellen tudok tenni, azt igenis megteszem, ennél több senkitől sem elvárható
majd ha tüdőbetegen fekszel te vagy egy szeretted a kórházban (remélem nem kerül rá sor), akkor emlékezz hogy itt beszóltál...cryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz bitpork #179974 üzenetére
ha a boltban rajtakapnak egy tolvajt, nem elvárás hogy a tolvaj anyagi problémáit a bolt oldja meg, mielőtt megbüntetik
ha én felemelem a hangom mert mérgeznek engem, a családomat és saját magukat, akkor nekem mielőtt felemlegetem a problémát, meg kellene oldani az ő egzisztenciális gondjaikat?
(pedig az utóbbival nem az anyagi javaimat veszik el, hanem mindannyiunk egészségét)
és igen, a te dízel terepjáródra is adót vetnék ki....ez így rendben van szerinted?
cryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz bitpork #180010 üzenetére
kiváncsi lennék te hogy oldanád meg
ha arra várunk hogy skandináv rendszer legyen, még 100 évig szívhatjuk a büdöset
fentebb meg látni, miylen stílusban, meg miylen okosságokat böfög vissza a helyi hangadó (le sem írom a nevét, ne reklámozzam), az ilyennek nehéz is lenne a gondolkodását megváltoztatnicryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz q13579 #180019 üzenetére
nem írják a fizetős reportban?
vagy ez még csak az ingyenes?
mindenképpen tisztázni kellene vásárlás előtt
egyébként vannak ügyes fényezők, ahol nehéz biztosra megmondani, hogy utólag fényezett-e az elem vagy gyárilag, habár amennyire én tudom a pótelemeken mindenképp vastagabb elsz valamivel a fényezés az alapozó miattcryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz q13579 #180027 üzenetére
nem rábeszélni akaralak félre ne értsd
de ha tényleg ennyi a festékérték az egész elemen, nem gitt a fele, akkor ez azt jelenti hogy elemet cseréltek gyári újra (a magas összeg is alátámasztaná ezt)
na most függően attól, hogy miylen javítás kellett (vagy nem kellett) még, ez szerintem simán oylan mintha nem történt volna semmi...
persze ha mondjuk kellett javítani esetleg az oszlopokat, vagy futóművet, az másha nagyon jó az autó (árban, felszereltségben), akkor én alapos átvizsgálással megpróbálnám ezt kideríteni, ha csak kicsit jó, vagy átlagos, akkor hagynám a fenébe
cryptot minden termékemért elfogadom
-
-
őstag
válasz Drughi #180794 üzenetére
bocs hogy bezavarok a nyomozásba Sherlock, de az autókereskedők 99% ban kivonják forgalomból amit hirdetnek, hiszen miért is fizetne cégautó adót és biztosítást rá
a 3 tulajdonos pedig jó eséllyel azért van, mert lízinges volt (első tulaj a bank, ezután lejárt a lízing megvette a használója (2) olcsón és eladta a kereskedőnek (3))aztán persze lehet hogy nem ez van és valami nagy összeesküvés van a háttérben, de 4 éves 100 k körül futott autóknál ez szokott lenni
ettől még persze meg kell nézni, de nehogy már ez legyen a gyanús
az információ beszerzés is fontos, de az értelmezés iscryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
- Periferiak - Telefon - Barkacsolas - Nyari - Konyhai -- Cuccok olcson--
- Playseat challenge
- Mindenféle matrica, szinte minden felületre! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- ELADÓ ANENG DT9205A vadonatúj multiméter