-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
footy
addikt
válasz aero. #143504 üzenetére
Hat nem tudom, de nekem a 2.0 Mondeorol, meg ugy altalaban a mondeorol nem az elvezetes vezethetoseg jut eszembe. Persze a kategoriatarsakhoz kepest jobb(mar ha a tobb visszajelzes jobb) futomuve van, de az auto meretebol es sulyabol adodoan egyaltalan nem elvezetesen vezetheto. En mikor az asszony Jazz-evel megyek valahova, siman vicsorogva piros mezoig kiforgatva csapatok vele hegyi(ertsd szuk-kanyargos-erdei aszfaltozott) utakon. Egy mondeoval ezt nagyon nehezen tudnam elkepzelni.
(#143537) LuckyL
-1
Az elektronikanak is az a jo mint a motornak: allando homersekleten folyamatos mukodes.
Nem beszelve arrol, hogy az elektronika csereje filleres tetel a motorehoz kepest. -
footy
addikt
válasz roberto211 #143544 üzenetére
Szerintem inkabb a motor karaktere a meghatarozo. A hondanal urtartalomtol fuggetlenul az az erzesem, hogy kivanjak a forulatot.
Pedig a genti Jazz sincs kifejezetten porgosre hangolva.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz focvis #143560 üzenetére
Az a baj, hogy attol meg az ules trendline marad es az ugy fos
En inkabb varnek egy comfortlinera...(#143556) Pho3bus
Mindegyik kompaktra igaz, hogy ha a fapadost veszed meg akkor nem nyujtja azt az auto amit tudna.
Golfbol minimum comfortline-t kell venni, az Astranal nem tudom hogy vannak a felszereltsegi szintek. A Focusnal viszont a trend kivitelhez is be lehet ikszelni sok mindent. (normalis ules, digit klima, stb.)(#143562) LuckyL
mást nem tudok mondani
na latod ez legalabb igaz[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz focvis #143565 üzenetére
A comfortline ulese nem csak tetszetosebb, de kenyelmesebb is es van benne derektamasz. Nekem a trendline ules 80-100km utan kenyelmetlen, de a comfortline ulesben siman lenyomok 200-250-et.
Persze ha csak varosban jarkal az ember rovid tavokat akkor lehet fel sem tunik, de az elso hosszabb ut utan rajon az ember hogy nem az ulesen kellett volna sporolni.
A munyag kormany se melto a kategoriahoz, de ahogy te is irtad azt viszonylag egyszeruen lehet cserelni.
Nekem amugy a legrosszabb "elmenyem" az ulesekkel 1-es stiftben es a fabiaban volt. Na azok tenyleg a legalja... -
footy
addikt
+1
A ZF8HP erzesre nem is lassabb mint egy DSG es takarekossagban is pariban van.(#143711) Pumma
Az oke hogy meg lehet erositeni a DSG-t, de akkor se megy el annyit mint egy hagyomanyos automata amiben rendesen cserelik az olajat. Plusz meg az erosites sem olcso. En mikor filoztem a DSG-n talaltam egy nemet webshopot ahol erositett kuplungot arulnak, de ez 1500 euro + 500 euro szereles. Aztan hogy a kettostomegu meddig birja mellette az is nagy kerdes... -
footy
addikt
válasz #94529552 #143742 üzenetére
Nincs olyan ember akinek sajat tapasztalatabol ertekelheto mintat lehetne osszehozni. Viszont a ceg flotta uzemeltetojevel szoktam beszelgetni es barati korben is van jopar automata/DSG. Se a Lexusok, se a BMW-k es a Mercedesek(Volvo csak egy van de az se problemas(Van Qoros is de az meg keveset futott)) automatajaval nincsen gond, pedig mar van egy par ami 300 korul vagy afelett van. A ceges flottabol pedig mar kiritkitottak a DSG-s autokat. Passat meg van, de csak kezivel.
Nem bizalom kerdese az olajcsere, mert ha leinformalhato eletu az auto es a gyarto eloirja akkor konnyen ellenorizheto. A gond inkabb akkor van ha az elozo feltetelek egyike nem teljesul. A problema az hogy egy DSG rendszeresen szervizelve is tud aknamezo lenni. Egyebkent altalaban az altalad emlitett 200-250k-nal jon egy nagyobb felujitas(kuplungok es/vagy lendkerek).
Ezen tul a DSG-nek nem csak a varosi hasznalat az ellensege, hanem a hegyvideki is. Sajnos tul alacsonyan tartja a fordulatot hegymenetben is, ami a 2tomegu lendkerek korai halalahoz vezet.(#143762) joamilestoné
Ha meg az indexet is hasznalod akkor add el az autot, mert nem vagy jogosult BMW-t vezetni[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
En nem ertem ezt a szivomaniat... Ha palyanapozni jarnatok akkor meg csak-csak de a hetkoznapi eletben sokkal hasznalhatobb egy turbomotor. Ha rendszeresen van szervizelve akkor nincs vele semmi gond, lerugni pedig a szivot is le lehet. A paranoiasok meg lefelezhetik az olajcsere intervallumat es kesz...
-
footy
addikt
válasz Kornel #143853 üzenetére
A kozvetlen befecskendezes se cumi, csak a VW-nel volt gaz az elso 2 generacional, mas gyartot nem nagyon erintett a problema. Jopar forumot atturtam mar, a lendkerek cserejet meg soha nem olvastam, de a turbo csereje is nagyon-nagyon ritka. Tul van lihegve ez a turbo/lendkerek para.
Jah, nemreg hallottam; sogor ismerose vett egy BMW 320i-t, vegig pecsetelt szervizkonyvvel 170e km-rel noi tulajtol.
Elvitte a szervizbe mert elegge fustolt. Ott kiderult hogy az autoban soha nem volt olaj cserelve.
Az elozo tulaj nem engedte az olajcseret, mert valaki azt mondta neki hogy az penzpocsekolas es ne engedjen az olajlobbinak.(#143856) I-sty
Ha nem lenne muszaj, en tuti nem dizelt hajtanek, hanem valami biturbo benzines V6-ot(#143868) Motion_Blur
Ebbe a kategoriaba siman belefer egy 1.4tjet bravo. Ha nem rugod hidegen semmi baja nem lesz. Ha paras vagy akkor csokkentheted az olajcseret 15-rol 10e km-re.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz BigBlackDog #144064 üzenetére
Nekem volt 1.9PD 5os most pedig 1.6CR 6-os van(mindketto variant). Mindenben jobb a 6-os, de nem kell egetvero kulonbsegekre gondolni. Neked kell eldonteni hogy megeri-e a felarat.
Ha a zajkomfort kiemelten fontos akkor inkabb 6-osat vedd.
-
footy
addikt
válasz Tsebacsi #144443 üzenetére
Franciat nem akarsz? En meg mindig ra vagyok gyogyulva a C5-re.
A olajkavaros valto, hydro-s futomu, kiforrott 2.0 HDI.
Jol emlekszem hogy te az Insigniat valamiert kizartad?Amugy a kompaktok kombi valtozata mindig zajos es ugy tudom ez nalad is szempont. (csak G7 kombi miatt irom)
-
footy
addikt
válasz Tsebacsi #144477 üzenetére
A 2.2-es mondeo tuti nem powershifttel van hanem hagyomanyos valtoval. Azt mar en is neztem, viszont allitolag a 2.0 motor jobb mint a 2.2 es az automata pedig eleg darabos.
Egyebkent ha Passau kornyeken talalsz autot, akkor tudok (magyar ezzel foglalkozo)embert aki megnezni neked.
-
footy
addikt
válasz BigBlackDog #144524 üzenetére
Seat Exeo nevű csodáról mi a vélemény
Oreg technika dragan... -
footy
addikt
válasz szilchi #144605 üzenetére
Az elso generacios A klasse egy hulladek. Rohad mind es a futomu egy fos. A focus sokkal jobb valasztas
(#144606) benczeb
Ha ujkent veszel autot miert akarsz szivot? Az 1.0@125LE ecoboost sokkal kellemesebben viszi a kasztnit mint az 1.6 szivo es kevesebbet is fogyaszt. Ha valami lenne meg mindig ott az 5 ev gari. (de nem lesz)
Ne hagyd magad megvezetni a totalcarosok hulyesegevel, hogy a turbo pikpak tonkremegy es a gatyadat is rakoltod.ui.:
Jah, focusba mindenkepp kerd a jobbik ulest mert az alap trend ules eleg gagyi. -
footy
addikt
válasz tresh #144609 üzenetére
Már ha le tudja viselni azt az ocsmány 3 hengeres motor hangot
Teljesen jo a 3-as Focus szigetelese, belul alig hallani valamit a 3 hengerbol. A kerdezo amugysem technikai beallitottsagu, ugyhogy abban sem vagyok biztos hogy feltunne/zavarna.5év után meg ha elakarja majd adni sz@rt se kap majd érte.
Aha, nezd meg mennyiert mennek a VW csoport TSI-vel szerelt auto.
(Meg G5-bol is dragabb egy 1.4tsi mint az 1.6 szivo, pedig azokban mar van meter rendesen es az elso szeriak tenyleg problemasak voltak)1.6 szívó val meg még akkor is járni fog amikor ez az ecoboost csak egy rossz emlék lesz a Fordnál l
Biztos lehetsz benne, hgoy ez nem og megtortenni.
Ha mar a tartalekra akarsz celozgatni; asszem hobizoli linkelte multkor hogy az 1.0EB-t 200le kore lehet huzni ugy hogy csak az intercoolert kell cserelni. Huzd fel az 1.6 szivot 200LE-re es meglatjuk hany percig uzemel
A turbo pararol annyit, hogy lehet 200-250-nel cserelni kell egy turbot, de addigra a fogyasztason mar reg behozta az arat es melle mindekozben egy sokkal jobban hasznalhato autod volt.Aki azért az a motorért pénzt ad,ott nagy baj van
Aki azert vesz meg egy uj autot elavult rossz karakteru szivoval, mert szimplan fel, hogy gond lesz a turboval annal van baj.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz tresh #144625 üzenetére
Am halkan megsúgom Mágus első kérdés mindig ha CR van szó hogy mi a motorkód mert abból se mindegyik ajánlott pl az első genesek PD-re vannak építve aminek szar az olajpumpa tengelye..
Na de ezaz, hogy pont nem a CR rendszerrel van a gond hanem a regi blokkal(illetve a hozza tartozo segedberendezesekkel.)-Szerk-
En nem is tudnek olyan gyartot mondani akinek tenyleg komoly gondja volt a CR befecskendezessel.
Erzekenyebbek? Igen. Viszont ha normalisan van szervizelve es jo minosegu az uzemanyag akkor nincs veluk gond.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz hobizoli #144649 üzenetére
Aha, szerintem ezt a 100e kmes autobildes szetszedos videot mar linkeltem regebben.
Azt mondja "Wunderbar" csavo a motor allapotara. -
footy
addikt
válasz zgospel #144651 üzenetére
Az autobild 100.000 km-t megy minden autoval teljesen vegyes hasznalatban(varos, autopalya, orszagut), 3-4 kulonbozo sofor vezet minden autot. Ez a teszt kb 2 evig tart.
Egyebkent van egy ket auto ami flottaban marad tovabb(pl Golf 5).(#144652) Tothgera30
A fenti hasznalat megegyezik egy cegautoeval.(#144653) hobizoli
Ja en lattam es nem is parazok a tartossag miatt...
(Amugy van ott Dekra technikus is mint fuggetlen szakerto, de magat a tesztet az autobild szervezi)(#144656) Pumma
Karogok vannak ott nem ketelkedok. Az olyan kijelentesek mint "Most fords start dying before 200,000km" egyszeruen komolytalanok. Egyebkent valaszolnak is a legtobb kommentre es alul le is irjak, hogy azert nincs hosszabb teszt, mert ez is 2 evig tart. 200e km-es tesztnel az auto mar tullenne a modellcikluson a teszt vegere es egyebkent is tobb modellt tesztelnek egyszerre.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz zgospel #144658 üzenetére
2 év alatt 100 ezret menni az ha heti 5 napon át mentek vele az napi 192 km. Most ez csak egy durva becslés, de azért jó közelítés.
Ez egy nagyon rossz becsles(kb mint a "Ez az auto mar megkerulte a foldet" jah akkor van benne 40e km ), palyan ez kb 1,5 ora. Sot a cegnel(Gracban) dolgoznak magyarok akik Szombathelyrol jarnak at. Oda-vissza napi tobb mint 200km. Ez csak a te fejeben sci-fi. Rengetegen ingaznak ennyit. Sot meg az osztrak kollegaim kozul vannak joparan akik ennyit vagy kozel ennyit mennek naponta.
Ha meg pörög a turbó, akkor ugyanúgy benyel annyit városban mint az 1.6 szívó.
Ezt senki nem is vitatta, a kulonbseg annyi, hogy egy turbos tud keveset is ennyi ha adottak a korulmenyek.Az autógyárak sem azért fejlesztettek ilyen motorokat, mert ez milyen marha jó dolog, hanem azért, mert tarthatatlan uniós normáknak kell megfelelni, miközben gazdaságosan kell legyártani. Sokkal olcsóbb és gyorsabb volt egy turbót ráb*szni egy kis motorra, mint tovább reszelgetni az 1.6 meg 2.0 szívó benzineket, esetleg egy nagyon jó hibrid rendszert összerakni.
Ez csak egy resze a dolgoknak. A masik az, hogy mikor bement az egyszeri user a fordhoz es kiprobalta a fokat 1.6tdci-vel utana pedig 1.6tivct-vel akkor azt mondta a masodikra hogy neki nem kell ilyen szar mert nem megy es sokkal tobbet is eszik. Magyarul: inkabb sziv a dieseles nyugokkel, de kell neki a nyomatek.
Szoval van am igeny a masik oldalrol is. Ha magamnak valasztanek en biztosan turbosat vennek, a fenti pelda alapjan az ecoboostot, mert kevesebbet eszik mint a szivo es a nem kell porgetni hogy alkalmas legyen dnamikus kozlekedesre.Egyebkent nem muszaj venni tubosat, lehet venni szivot is(meg). Viszont itt a legtobben ugy fikazzak ezeket a motorokat hogy meg csak nem is ultek olyan autoban amiben benne lett volna,de meg csak az autobild szetszedos videojat sem neztek meg. A vicces az, hogy meg csak senki nem is tudott linkelni olyat hogy lenne forumbejegyzes vagy mobile.de-n talalat motorhibas ecoboostra.
Vegyetek szivot, topic zarhato
-
footy
addikt
válasz Acheron #144896 üzenetére
Ha ilyesmi kell, akkor inkabb a Chrysler 300c-t neznem meg. Abban az E-Klassenak a technikaja(padlolemez, valto, egyes(diesel) motorok) van es nem is egy ordoglakat meg az alkatreszellatas sem trukkos.
Integrale
Erre gyanakodtam en is, de nem talaltam egyertelmu utalast guglival.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
-
footy
addikt
válasz Tsebacsi #145371 üzenetére
Szerintem az autóvásárlás pont olyan dolog ahol a reális döntés nem mindig jó döntés.
Ezt adom. Minden nap gyozkodnom kell magam, hogy ne adjam el a golfot
Mantrazassal indul minden reggel : -jo a fogyasztas, le van cserelve a vezerles, nem tudnek jol kiszalni belol, inkabb a hazra kell penz...Viszont mas reszrol ha valakinek csak kozlekedesi eszkoz az auto, akkor a 6 havi kereset jo kiindulo pont lehet.
-
footy
addikt
válasz BigBlackDog #145573 üzenetére
Mert a sok wannabe rich boy annyiert mar bangle-t vesz.
[ Szerkesztve ]
-
-
footy
addikt
-
footy
addikt
válasz SG3rg0 #145729 üzenetére
Ez a mindenutt gondolom a becsnepper rovat a TC-n.
Nem kell mindent elhinni amit ott irnak, a 3.gen(2013-) TSI-kkel semmi gond nincs. Altalanosaggban a turbos motorokkal sincsen egyebkent gond, akkor sem ha 10evre tervezel. Be kell tartani az olajcsereket es hidegen nem kell tiporni aztan nem lesz vele gond. Szivobol egyebkent a mazda az egyetlen aki hasznalhato karakteru szivo benzinest gyart.
Egyebkent miert szedant keresel? Nagyon nem praktikus karosszeria. Viszont ha ez tetszik, az mas kerdes.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz Mauzes #145738 üzenetére
Nincs ember aki ezt megmondja neked. Ahogy te is irod fugg a tipustol, ezen belul a motorizaltsagtol, felszereltsegtol is. Ehhez jon meg a futasteljesitmeny, altalanos allapot(volt-e torve, esztetikai allapot)
Aztan arrol meg nem is beszeltunk, hogyha jon 5 ev mulva egy ujabb valsag, akkor tokmindegy mennyi er, mert senki nem vesz semmit*.
Egy szo minnt szaz olyat vegyel ami megfelel az igenyeidnek, ne olyat amit majd talan jol el lehet majd adni.*Persze a luxusautok mas tortenet
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz Acheron #145849 üzenetére
Ha hosszu tavra tervezel es nem faj kiadni egy par szazast valtojavitasra akkor jo lehet a fenti Jetta DSG-vel.
Most nezem hogy ez hibrid. Akkor viszont a 6gangos olajos van benne egy elektromotorral megtamogatva.
En azt siman megvennem. Az egyetlen hatrany hogy a csomagtarto nem 500L hanem valami 350 korul.A Passat es A4 kozott nincs oriasi kulonbseg fenntartast illetoen, sot sok alkatresz kozos is. Viszont a fogyasztas elegge durva ezeknel. 10 ala menni konkretan muveszet
-
footy
addikt
válasz Mágus2 #145870 üzenetére
a dízel sem fog elromlani 4 év alatt még városban sem, utána meg az elektromossal is szopnál.
Nem trollkodasbol kerdem, de miert fog szopni az elektromossal?
Ha abbol indulok hogy a prisunal is es a teslanal is mindenki priccolt az elejen aztan kiderult hogy alaptalanul, akkor ennel se kellene nagy gondnak lennie.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz Mágus2 #145880 üzenetére
Mondjuk a VW-nek ritkan sikerul elsore normalisan megcsinalni valamit ...
De legalabb nem kell aggodnod hogy nem lesz melod(#145881) Acheron
Ha az automata nem feltetel akkor en siman bevallalnek egy 3 gen. leon 1.4 tsi-t .
Egyebkent meg akar a hibrid jetta is johetne.
Esetleg J Astra 1.4 turboval hagyomanyos automataval?
En amugy nem felnek ennyire egyebkent a turbos benzinestol. Atturtam egy jopar forumot, de a kettostomegu cserejet meg sehol nem olvastam. A kokszosodast is csak a VW TSI 1-2 generacional. A turbocsereje is ritka mint a hollo. Mas reszrol te amugy is relative keves km-rel veszel autot, szoval nem volt sok elozo tulaj (jo esetben egy) es nem volt sok ideje ridegtartasra.ui.: Diesel(turbo) ide vagy oda, jaraskulturaban es karakterben nincs parban egy benzinessel(turbos).
Ha nem mennek evente 35ezret csak mondjuk 20-at tuti benzinessel jarnek.(#145888) [vilike]
Borzaszto, mar en is elkezdtem dizeleket nezegetni
Ez mar a veg[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz blt.62 #145918 üzenetére
Nem olyan rosszak ezek terepen. Az a titka hogy nem kell sajnalni es offroad gumi kell ra.
Az ML szintszabalyzos, ami szinten nem hatrany. A tobbit nem ismerem lehet hogy az X5bol is a Q7bol is van ilyen valtozat. Az biztos hogy a fenntartasa egyiknek sem lesz olcso.ui.: Ilyen fellepos autot tuti nem vennek, 1 hetig volt nalam X3 amin rajta volt, de a tervezo anyja vegig csuklott.
Masra nem jo, csak osszeganezni a nadrag szarat.(#145921) runner 125
A Land Cruiser nem rossz auto, de a belter minosege mostmar egy kompaktban is gaz, nemhogy a SUV kategoriaban. -
footy
addikt
válasz kovacsroli #145952 üzenetére
footy: az igénytelenség elég relatív, pláne egy matiz után.
Igy van, nem is a szemelyes igenyeim alapjan mondtam, hanem a Jazzhez es Focushoz kepest.
antiSUVosok:
nem tudom hanyat probaltatok mar, de offroad gumival egy ML meglepoen eletkepes terepen is.
Ha valaki elmegy kirandulni a csaladdal akkor nem dagonyazni fog , hanem annyi a lenyeg hogy ne jojjon zavarba az auto ha le kell menni az aszfaltrol. Erre pedig alkalmas fentiek kozul szinte barmelyik. Sot egy Audi allroaddal is siman lehet abszolvalni kisebb erdei utakat.ui: Az meg tuti biztos hogy miutan probaulte a german triumviratust nem fog beleulni egy Nivaba.
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz lenko #145957 üzenetére
Ne traktorgumit kepzelj el. Rengeteg fele atmenet van a valodi "terepgumi" es a csak aszfaltra valo kozott.
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz runner 125 #146073 üzenetére
Soft turbo. Az a legjobb, alacsony nyomas kicsi lag es megis van nyomatek szinte az fordulatszamtartomany alatt. Nem ugy mint egy szivonal, hogy 4-5kozott van egy kis pup azon kivul meg halott.
Ez a motor orokelet+1 nap kategoria. Az meg mar csak hab a tortan, hogy egy pl ausztriaban 2-300 eurot megsporolsz az adozason a 150 loeroshoz kepest.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz HookR #146191 üzenetére
En mar felhagytam azzal, hogy az autoszerelonek vegyek autot. Nekem kell hogy tetszen es jol kell hogy erezzem magam benne. Mar nem az a lenyeg, hogy ne legyen benne draga/nehezen javithato alkatresz.
Ha szereted a kocsit akkor nem sajnalsz ra kolteni, ha utalod akkor meg mindent sajnalsz tole.
Irok egy par ellenervet hogy nehezebb legyen donteni
Passat B7 elavult, fantaziatlan dizajn, DSG
Golf VII muanyaghatasu auto, DSG
I40W ha elfogadod a belsejet, akkor nem nagyon tudok ellenervet mondani
508SWfransziaebbol csak bizonyos valtozatok csendesek (a testvermodell C5 csendesebb)
Octavia III ez egy olcsositott golf akarki akarmit mond
Mondeo az ujhoz nem volt szerencsem, de a powershift miatt passzolnamInkabb egy V70-et, vagy C-Klasse-t neznek ha csendes automata kombi kell. (mar ha C5-ot nem akarsz)
(#146194) LuxusGSM
Tudod a 3 F-es szabály! Francia, Fiat, és Ford ...
Tudom es mindig kacagok rajta[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Borotva, szakállnyíró, szakállvágó topic
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Kerti grill és bográcsozó házilag (BBQ, tervek, ötletek, receptek)
- Háztartási gépek
- Politika
- Építő/felújító topik
- Motoros topic
- SörcsaPH!
- Szinte bankkkártya méretű a LattePanda x86-os SBC-je
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest