-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
#10726912
törölt tag
válasz Napfénysüti #8026 üzenetére
Én meg veszek egy quatro IFA-t, oszt gyöhet a tanyajózsi
-
#10726912
törölt tag
válasz Napfénysüti #8033 üzenetére
Rengeteget változott a baleset technika. Kivédeni semmiképp sem lehet sérülést, de valóban életet menthet. Akkor lehet ez nézőpont, ha van pénzed a biztonságos autó fenntartására is, épp ezért írtam, hogy se a kocsira, se a fenntartásra nincs. (Bár az is igaz, hogy a garázsban álló hibás verda az egyik legbiztonságosabb és nem is fogyaszt túl sokat ). Lehetett itt olvasgatni horribilis összegeket bizonyos típusokkal kapcsolatban alkatrész miatt..
Nem csekély irónia vegyült a szövegembe: de lerövidítve kb ez a lényege: biztonságos és jó autót vegyél, ha van rá pénzed. Ha nincs, akkor legalább megbízható legyen és olcsó alkatrészekkel...nekem az utóbbi van.
De a sok csillag fontos! A totálkáros kocsikból kihúzott húscafatoknál nem kell rosszabb látvány...legalább egy halvány esély a túlélésre.
De kb ugyanezt mondja mindenki, (pl Te is) csak az egyik fél megengedheti, a másik meg nem.
Szerk: Nem tudnék C5-öst fenntartani, ha lenne pénzem megvenni, ott forgolódnék álmatlanul: Jaj, csak le ne rohadjon valamiért[ Szerkesztve ]
-
#10726912
törölt tag
válasz Napfénysüti #8040 üzenetére
A japók egy orosz baltából belemezelik a verdát?
(#8042) Viszlát: +1 -
#10726912
törölt tag
Mindkét fél a szélsőségek felé terelődik Ennek így kb se vége, se hossza vita
Az X5 és társai drágább fenntartásúak és több a fizetni való rájuk. Cserében luxust kapsz, teljesítményt, vezethetőséget, kényelmet...kinyalja bárki seggét az a jármű. A 16 éves corsa meg a hasontársai egyszerűen nem egy kategória!!
Azt meg hagy döntse már el a leendő X5-Q7 stb tulaj, hogy mennyije van havonta és be tudja-e vállalni a fenntartását, + költségeket...alsóbb kategóriás kocsikkal is bele lehet szaladni a cumiba, pedig az nem X-drive, vagy Quatro és távolról sem olyan anyagokból vannak össze rakva
A "moderátori" stílus emlegetés pedig gusztustalan és egyben felesleges is -
#10726912
törölt tag
válasz dabadab #8089 üzenetére
Persze, de itt már nem egészen erről megy a vita...
Elmondja (játok) neki,felhívjátok a figyelmét barátilag, hogy sokkal drágább hozzá az alkatrész, esetleg van olcsóbb szervíz igényű ez vagy ez, ha ezt kell cserélni az X5-ben, akkor az ennyi, stb...ezek alapján már tud dönteni
A régi subaruban én is ültem, 1.8-as benzines 4*4-es volt...csapattunk vele Aztán a sógorommal örültünk neki, hogy nem alattunk szakadt ki a hátsó híd Kissé el volt rohadva szegény, fél év múlva 30-as tempónál maradt le a hátsó kerékpár a féltesóm alól (z övé volt a szerzemény).[ Szerkesztve ]
-
#10726912
törölt tag
válasz Runner_fxr #8132 üzenetére
Ne hagyd kint az út szélén, el ne lopják Remélem, össze jön az X5 és a terveid is...
[ Szerkesztve ]
-
#10726912
törölt tag
válasz Viszlát #8150 üzenetére
Sógoromnak volt 2.5-es dízele, száznyolcvanvalahány pacis, Avant Quatro, 6-os váltóval...országúton 7-8 körül evett, városban 9-10 litert. A németeknél autópályán 230-ig húzattuk..
Másfél évig melózott másodállásban a "ha csak egy kicsi hiányzik"-éknál, akkor is gond nélkül járkált, mikor mások csúszkáltak a jeges-havas úton. Sokmindent nem kellett költenie rá.[ Szerkesztve ]
-
#10726912
törölt tag
válasz Runner_fxr #8159 üzenetére
Akkor vegyél egy ésszerűt nyomorogni, amíg jobbra nem futja
-
#10726912
törölt tag
-
#10726912
törölt tag
válasz Runner_fxr #8190 üzenetére
Ha honda akkor a civic helyett inkább az accord [link] Kinézetre mindenképp, belseje is tetszetősebb, a megbízhatóságáról már keveset tudok, de gondolom, nem egy folyton lerohadó fajta...
Sehogyse vagyok a civicekkel kibékülve -
#10726912
törölt tag
válasz Runner_fxr #8209 üzenetére
Mindenki fél a nagy, luxusokkal teli, bonyolult kocsiktól, drága alkatrészek jellemzik, ami tulajoktól kijön hír ilyenkor, az a sokszázezres szopóág, azt nem verik nagydobra, hogy meddig jártak vele mindenféle gond nélkül. S persze ezt se a tehetősek kesergik el, akik pár évente veszik az újabbat, vagy benyomorog a javítás idejére a 7-es bömösbe.. Ebből kialakulnak a közhiedelmek, egy részük valóság alapú, más része meg elő ítélet..mivel kevés tulaj van, így nem áll le két garázs szomszéd beszélgetni: -Na mizu az x5-el? Semmi, most jártam meg vele pestet 300km kb 18 literbűl..nagyon megyen ez a négyliteres benzin füstölő! Ja-ja, az enyém is ilyen...ne is mondd!-
Kérdezz Opelről, Suzukiról, mindjárt lesz tapasztalat alapú jó tanács halmaz
Jó kocsi, BMW, ha meghibásodik, az nem csak kellemetlen, hanem drága is. A nagyérdemű nagy része ennyit tud róla kb (velem együtt ) . -
#10726912
törölt tag
Van ismerősöm, aki használja a 206-ost 1.4-es motorral, sok gondja nem volt vele, bár nem is hajtja túl sokat. (évi 5-6 ezret jár vele) Kb 5 éve van nála, a felesége törte a kocsi orrát, akkor szívta a fogát ( a feleség volt a hibás), de kiköhögte a javítást. 11 éves, 190ezer km van benne. Fogyasztást városra mondta 7 literre (ő tankolja, nem tudom, mennyire igaz).
-
#10726912
törölt tag
Általában a busz is elviszi oda, ahova menni szeretne . Ha neki az X5 az istene, akkor vállalja a rizikót is, lassan már mindenki 3* elmondja. Lehet olyan is, hogy megveszi, használja két-három évet és továbbadja, mert meglátja az új audi land x 11-et és közben egy nagy kiadása sem lesz a bmw-re.
A lagunát is azért vette meg fórumtárs a 3 literes motorral, mert kellett neki. Szinte semmi más nem érdekelte Mint a reklámban: "szüksége van erre a kocsira? Nem. De kell nekem!"
Ha kell neki, akkor vegye meg az X5-öt, ő nézi meg az állapotát és ő fogja magát szidni, ha tévedett...ha meg probléma mentes lesz, akkor élvezni fog minden pillanatot benne[ Szerkesztve ]
-
#10726912
törölt tag
válasz Tökmindegy #8235 üzenetére
Ő ezt már meg sem említi, szerintem tisztában van az általános kiadások + költségével Én személy szerint örülök, hogy valaki nem elsődlegesnek tartja az ésszerűséget vásárláskor és reménykedek benne, hogy olyan darabot fog ki belőle (főleg, hogy nem kis hazánkban nézelődik), amivel nem lesz előző tulaj miatti gondja
Egyébként neked melyik volt a jobb? (mindent össze vetve: kényelem, kezelhetőség, komfort érzet, apró extrák, dizájn) AUDI vs BMW vs Merci? Nem a teljesítmény vagy kategóriából adódó különbségekre gondolok (ha más kategóriák voltak akkor nehezebb talán megítélni), hanem ezen kocsik adta élvezhetőségre napi szinten.(engem valahol lenyűgöz mindhárom precizitása ).[ Szerkesztve ]
-
#10726912
törölt tag
válasz Tökmindegy #8238 üzenetére
Más kategória, ez kb olyan lenne, mint mikor a motorost megkérdezik:jó-jó, elhiszem hogy jó gyorsul, de télen milyen rajta a fűtés?? Értelmetlen kérdés
Láttam már 7-es BMW-t is, meg A8-at is, tényleg csodás az utasterük, de a Mercit utastérben semmi nem veri Az S-ben 130-nál is olyan érzés volt, mintha az ablak helyett egy néma filmet néznék[ Szerkesztve ]
-
#10726912
törölt tag
válasz Tökmindegy #8240 üzenetére
Add meg a lányod számát, elcsevegünk vele
Bocs. Nem tudtam kihagyni -
#10726912
törölt tag
válasz Tökmindegy #8248 üzenetére
GRAT hozzájuk, de komolyan (kihagyom a közhelyeket ).
Jó ízlése van a fiadnak is, adj neki egy kétütemű trabit szaladgálni és egy hét után térdre ereszkedik a 307-es előtt
Minden nap örülök a gömbölyű audi 80-amnak, hogy van és teszi a dolgát, de elég sokat ültem a 2.5-es A6-osban (kotró-avant 187 ló gázolajjal), azóta nem kicsi üröm vegyül az örömbe
Amíg nem tudja milyen a jobb, addig nem is hiányzik igazából. De utána annál inkább
(#8250) Tökmindegy: Egyik ismerősnek is van egy calibrája, az kicsit jobban fel van húzba (kb 270 körülre) 4*4, átépítve...ÉRDEKES volt az anyós ülésen is[ Szerkesztve ]
-
#10726912
törölt tag
Az lehet, de azt is bele kéne számolni ebbe a "megnézem és ítélek" dologba, hogy mennyire vigyáztak rá, mennyire kezelték a műanyagokat, hogyan tisztították a kárpitot, stb..láttam megane belsejét 4 évesen 70 ezer után lepusztulva a vezető ülésnél és látom ugyanazt a típus rokonnál szinte makulátlanul 160 ezerrel Lehet alap a kinézet, de nem döntő bizonyíték. A pedálokon a gumik kopását is megnöveli a folyamatos retek.
-
#10726912
törölt tag
válasz Tökmindegy #8564 üzenetére
Megállok mellette ,felnéz rám ,én meg ugye bakancsban voltam a hó miatt és a feje pont felpattanó labda magasságban volt.
Van jó oldala is a télnek.
Hát..remélem, hogy egy lópöcsű izomagy kedvesei lesznek a sitten. -
#10726912
törölt tag
Nagy általánosságban igaz, hogy mindent nézz át, ha vásárolsz. Legjobb lenne, ha egy szerelőhöz elvinnéd (vagy mohamedet a hegyhez). Ilyen keretből vásárolva a nagy általánosság duplán igaz (vigyél két szerelőt ). Azt is meg lehet nézni, amit te linkeltél, az a kormányvédő nem oszt nem szoroz, láttam papásan vezető tulajok kocsijában is ilyet (nem vezetési stílus, hanem ízlés ficam ), Suzuki helyett inkább a clió..(ez személyes véleményem, azok a kocsik semmire valók, bocs mindenkitől, akit ezzel sértek). Biztos, hogy lesznek hibái, ha nincs tapasztalatod, vagy olyan ember, akiben megbízol, ne is nézelődj.
Clio helyettest? [link] Nézz körül, én így kezdenék. A japán és a német lehet jobb a cliónál. -
#10726912
törölt tag
válasz Napfénysüti #9068 üzenetére
Nem csak racsingosok vannak, egyszerűen bunkók is )audisták, bömösök+ a vegyes vágott)...mikor 140-el haladok a pályán kamionsor a külső sávban, beáll mögém, villog...mikor elengedem (kamionsor után természetesen) bambul át a kocsimba ...oszt lesi hogy fél kézzel integetek neki és jár a szám
-
#10726912
törölt tag
Na megtudakoltam: Ford Focus 1.6-os diesel, 116 LE: lendkereket kellett cserélnie, katalizátorba folyadék, gömbcsuklók, féktárcsák, fékbetétek, kormánygömbfejek, + 1-2 apróság volt még. Most jár közel 200 ezernél, nem keveset ment vele.
-
-
#10726912
törölt tag
válasz Napfénysüti #9377 üzenetére
Mikor a fráncoák kivonultak a gyártásból, onnantól voltak gondok a korrózió védelemmel... Persze van ismerősnek is ebből a korszakból, elvan vele mai napig. De voltak izgalmas darabok..
-
#10726912
törölt tag
válasz AMD Power #9448 üzenetére
Azért azt tegyük hozzá, hogy ez még messze nem az azonosíthatatlan kategória...motor kasztni egyben, számok rajta, szélvédő a helyén.... 1 óra múlva viszont már erősen fejkaqpargatós lenne az állaga
(#9452) dabadab:Ezt én is így tudom, erősen romlik a tapadás.[ Szerkesztve ]
-
#10726912
törölt tag
válasz Szplöttyy #9512 üzenetére
Nem a sebességedre volt kíváncsi, csak megtetszettél neki Azóta fent vagy neki az miviven meg a fészbukon is és nézegeti a hollandokhoz a repjegyárakat a lagzi miatt
A tábláknak mennyi a maximális megengedett sebessége?
Reméljük, lehúzhatják magukat a képeikkel együtt -
#10726912
törölt tag
Elvben offos, de a légszűrőkről van szó, így megkérdem: ha eldugul a légszűrő (karburátoros 1.8-as audiról van szó), az mit okoz? Csökken a teljesítmény, ezt sejtem. De ezen felül? Konkrétan: nőhet a fogyasztás?
-
#10726912
törölt tag
Nekem az ilyen állapotban meghirdetett kocsikról mindig az jut eszembe, hogy ha a fényképezésre nem pucolta ki-kezelte le a kocsit, hogy ne lomos-romos összhatás mögött kelljen keresni a kocsit, akkor hogy bánt vele hétköznap?? Ez nem őszinte autó hatás. Ez elhanyagolt kocsi hatás.
-
#10726912
törölt tag
Az, hogy ki hogy használja (mennyire koszosan) a kocsit, egy dolog. Télen fertelmesen le tud rongyolódni nálunk a kocsi, falun lakok, minden nap megy szegény...hát össze tud benne gyűlni a kosz. Meg rajta is.
Nekem azzal volt gondom, hogy eladni kívánkozik a járművet...nem mai darab, ki tudja, milyen műszakilag, de túl sok rohadás nem volt rajta első ránézésre...legalább a gyári szépsége csillanjon meg a huszonéves csitrin, hogy beleszeressen valaki -
#10726912
törölt tag
Ha közben söröztél is egyet, akkor respekt
Viheted piacra
Én dilemmában vagyok:lemossam és előtűnik az esztétikai fertő a festés-+bújkáló rozsda terén, vagy ne mossam és két hét után lesz egy porlepte színmentes verdám, amire rá se akar nézni senki, ergo nem veszi észre a hibákat?
Te is csak nyúzod a verdát 4 hónap alatt 124 Km?[ Szerkesztve ]
-
#10726912
törölt tag
25-öt tapossa...mondjuk a szembe szomszéd suzukiján az elrohadt küszöb, meg a hiányos hátsó ív gázosabb Egyébként én is így vagyok vele...inkább a pormentes foltokat nézzem rajta 2 méterről, mint a porgalacsint lássák 200-ról A 95-ös Mondeó is küzd egy-két problémával, ami jelentősebb, mint az enyémen Bár az is igaz, hogy ez nagyon kicsit vigasztal
Rick4: 100 mosás után 90 alkalommal biztosan megázik egy napon belül. Kíváncsi lennék a sivatagban erre a kocsimosás effektre: kizöldülne a szahara?[ Szerkesztve ]
-
#10726912
törölt tag
De nem is fényképezed őket a hahura szánva, mint az eszkortot
Nekem meg mivel műszaki állapotát tekintve erős pénzhiánnyal küszködik (pl nem működik az elektromos ablaktekerő, igaz nem is vót benne ...na jó van egy pár apróság ...nem hatszámjegyű, hisz a levegő szűrőt most cseréltem...khm.), így ha nem is jó de szép tiszta
Új hozzászólás Aktív témák
- Vírusirtó topic
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Elektromos autók - motorok
- Miért vezet mindenki úgy, mint egy állat?
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Automata kávégépek
- Fűnyíró topik
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Ingatlanos topic!
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen