-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Doki16
addikt
válasz tboldi #176095 üzenetére
Simán
Jó a dinamikus erős túlzás, de pont te magad tudod, hogy amúgy milyen praktikus és megbízható olcsón fenntartható kocsi
(#176101) CactuS: Jó a CRDi, de 80% városi használatra akkor se azt venném. Ott előbb vagy utóbb le fog térdelni sajnos. A focus meg a ceed amúgy is egy kategória.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz mezmorize #176104 üzenetére
Mindegyik kisebb kategória Focusnál. A Megane-ról egészen pontosan tudok nyilatkozni. Az általad írt összegért csak M2-öt kapsz. Ennek a kacsaseggű típusnak köszönheti a rossz hírnevét a Renault Nem ajánlom, ha a gondtalan élet a cél.
(#176108) CactuS: A legújabb generációk már baromi jól néznek ki. A kettő között nem tudnék észszerűen választani.
(#176106) tboldi: Nem tudom, hogy miket költöttél rá. Volt vele valami gond ami elvitte a pénzt?
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Gaben92 #176125 üzenetére
Egy kolléganőm párja berendelt egy VW T-Cross kocsit. Most figyelj, 2017 szeptember környékén adta le a rendelést. És a mai napig csak vár a kocsira. Azt mondták neki, hogy idén október környékén talán megkapja.
Biztos nem tudnék 2 évet várni egy kocsira.[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz soldi3r #176132 üzenetére
Hopp, bocsánat elírtam. VW T-Roc, a megjelenéskor rendelte.
(#176130) soldi3r: Biztos, hogy van belőle jó és alapból rendben van a motor. Csak mára már sok a lerúgott hülyegyerek kocsi belőle. Nehéz lehet már belőle okés példányt találni.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Integrale #176170 üzenetére
Igen ez igaz, az alap Focusok bántóak gyengék beltérre. A Titanium ami már jó szerintem
Mondjuk ezek egyéni dolgok. Ízlések kár vitatkozni. Én nagyon nem csipem a Fiatot. Nem igazán van olyan modelljük ami egy kicsit is érdekelne. De azt is elismerem, hogy amit Kisza vett az egy abszolút bestbuy választás jelenleg.Én imádom a Renault Megane szériát. Egy 3-as volt nekem 3 évig. Nagyon megszerettem ez idő alatt. Nagyon jól meg kell nézni, tényleg ez a lényeg. De Egy elsőautós embernek akinek nulla tapasztalata van, nem gondolom ajánlott, főleg ha egymaga keres kocsit. Nagyon fontos, hogy ki hogyan tartotta. De sajnos a nagy többség az szarik bele és megy ameddig megy. Pedig az 1.5dci ami miatt mindenki utálja egy jó motor. Csak azt a nyomorult csapágyat kellett volna benne cserélni ami egyáltalán nagy drágaság. Meg sajnos a Renault rossz hírére a Laguna 2 ami sokat rátett. És most itt nem a megvigyázott kocsikra gondolok.
Mi újonnan vettünk 2006-ban egy Citroen C4-et. Az elkövetkező években a legrosszabb kocsinak lett választva. Népítéletben akkor nagyon le volt húzva. 8 évig volt meg nekünk, semmi gond nem volt vele soha. Igaz, hogy mindössze 55k km volt benne amikor eladásra került. JSZP-n megnéztem. Januárban volt benne 205k km.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz batai15 #176303 üzenetére
Abból inkább kézi váltóst válassz. Mert a Golf 7-ben az 1.4 TSi mellé szárazkuplungos DSG-t raktak. Amúgy a 122 lovas verziót érdemes választani. Vagy CZCA és az már biztosan szíjas.
Ha fontos az automata akkor a Toyota féle "béna" CVT a legmegbízhatóbb.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz bitpork #176305 üzenetére
Ott a pont
E-CVT a legjobb akkor ebből a szempontból. Ott nincs lánc meg semmi ilyesmi. Csak jó nagy masszív fogaskerekek. Olajcsere kell neki megfelelő időben és rengeteget elmegy.
De ha nem az élmény számít, akkor a CVT azért megbízhatóbb mint a DSG. Én konkrétan városban mindig kézi üzemmódban használtam a DSG-t. Egyszerűen hülye ilyen 40-60 között.(#176306) batai15: A mai napig láncos a CVT. [link]
Csak az E-CVT-ben nincs lánc. Ott van a bolygómű. Ha teheted ezt vedd értelemszerűen[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz CactuS #176308 üzenetére
Mondjuk szerintem egyáltalán nem kicsi az Auris 2. Mondjuk alapból csak kombit néztem de annak nagyon jó a csomagtere. [link] [link]
A hátsó lábtér az tényleg gáz, de hát ott soha se ülök Két gyereknek is simán okés lehet szerintem.
A váltóolajat meg azért érdemes cserélni. Vannak igen ellenpéldák, de jobb nem a szerencsére bízni Ebből is csak az jön le, hogy elég jól eltalálta és túlbiztosította ezt a Toyota.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Humbucker #176358 üzenetére
Ezt inkább hagyd. Tegyél még hozzá és inkább Prius 2-t vegyél. Hidd el hosszabb távon visszajön az ára. Az automata "váltó" nagyon megbízható. Az akkupakk felújítására, sok szakember van már és nem is drága.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz bitpork #176366 üzenetére
Nem úgy mondom, de egy P2 már nem sokkal drágább és kisebb üzemeltetési költséggel, valamit a későbbi magasabb eladási árral vissza hozza a többletet.
Nyilván ez akkor értendő, ha tud többet hozzátenni vagy várni egy kicsit amíg gyűlik össze annyi pénze. Így értettem, én csak segíteni akartam. Nem 1 milliós keret mellé ajánlottam neki egy Corolla hibridet.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz szotyika77 #176437 üzenetére
Munez után szabadon. 5 kilométerterre?
Hogy a kérdésre is válaszoljak. Hosszú távon nem fog jót tenni neki. Még nyáron hagyján, mert ott legalább víz be fog valamennyire melegedni, de télen a városban mindig hideg olajjal fogsz járni, ami azért nagyon nem jó.
Ilyen távra inkább valami egyszerű benzines vagy (félve mondom csak) hibrid.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz szotyika77 #176447 üzenetére
Ha a pénztárca engedi akkor egy elektromos a legjobb választás. Megvétel után gyakorlatilag a jelenlegi állásod szerint ingyen tudsz vele közlekedni. C-Zero I-miev vagy egy Leaf 1. De ezt te tudod, hogy mennyi pénzed van rá.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz tboldi #176480 üzenetére
Az azért van, hogy mindenki lássa az 1.6-os Vitara 5+1 sebességét
Szenzációs ez a buszsofőr. Minden jó váltó lehet már amit így lehet kapcsolgatni. (valószínűleg nincs fizikai kapcsolat a váltó és a váltókar között.)
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz cappa72 #176514 üzenetére
Prius+ nagyon drága. És azért hidd el meg kell venni legalább a Comfort felszereltséget, mert az alap Toyota-k bántóan "gagyik". Hozzáteszem, hogy ha újként veszed, nagyon sok km kell, hogy visszajöjjön a hibrid előnye. Ami mellette szól az a nagyon megbízható technika. Olajcserén és szűrökön kívül mást nem igényel. 180k km környékén kéri az első komolyabb karbantartást ami az EGR pucolás, ez kb 35k ft.
A VW Touran-on nagyon elgondolkodnék egy Comfortline felszereltségi szinten. Alsó hangon 4 millióval beljebb van mint a Prius. Új autó lévén meg a TSi és a DSG se ad aggodalomra okot. Fogyasztásba is max 2 literrel több mint a Prius.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz CactuS #176518 üzenetére
Ezeket 3-4 éves korukban éri megvenni. Ott már túlestek a nagy értékvesztésen. Új autót átlag embernek csak akkor éri megvenni ha nagyon sokat megy vele vagy ha kevesebbet akkor jó sokáig megtartani.
Vagy egy kollégám aki mindig óriási bukóval, de 3 évente cserélgeti a kocsijait és mindig csak újat vesz, de hitelre azt is. Évi 15-öt megy kb. Ő azt mondja, hogy neki fontos, hogy ő legyen az első aki beleül és kell neki a 3-5-7 év garancia.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz aelod #176521 üzenetére
Ez az én írásomnak szól vagy a kollégámra reagáltál?
(#176522) cappa72: Prius+ baromi jó autó. Komolyan mondom 500k km-ig valószínűleg gondja se lenne. De gyanítom nem mennél sokat egy évben ezért fölöslegesen túl sok pénzt fizetnél érte pluszban a hibrid miatt.
Nekem amúgy nagyon bejön még a Citroen C4 Grand Picasso is. A franciák azért mindig ügyesek voltak kényelemben és praktikumban
Ha választanom kellene akkor egy Highline Touran. Nagyon ott van a minőségben a VW ezen a szinten. Tele extrákkal és az 1.5 TSi már-már dízelesen fogyaszt.De szerintem is várj pár hónapot, addig tisztul a piaci körkép.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
-
Doki16
addikt
válasz Zola007 #176609 üzenetére
Most jelent meg új cikk 1.5-ért autók a Totalcaron. [link]
Egész jó ajánlások vannak benne. Ha problémamentes autót szeretnél az elkövetkező két évre akkor egy sima szívó benzin Focus, Corolla/Auris vagy Ceed.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz kisza25 #176616 üzenetére
Ennyire gagyi lánccal vannak szerelve? Számomra ez nagyon durva, hogy ennyire spórolnak. Egy autónak 100-150k km semmi manapság, és hogy ennyit se bírjanak ki, szánalmas. Nálam az Aurisra 500k km a nem hivatalos csereperiódus. És nem is lehet hallani nyúlásról vagy szakadásról.
A Kia Rio előreláthatólag 2 évig lesz nálunk. Ezen idő alatt belekerül kb 50-55k km. Érdemes ránézni a láncra szerinted? Vagy az 1.5 crdi nem gázos ebből a szempontból?
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz batai15 #176624 üzenetére
Prius/Auris hibrid nagyon olcsón üzemeltethető és ritka, hogy bármi bajuk legyen. Első generációs Auris hibridet tudnál csak jelenleg 2-3 millió körül venni. A második generáció értelmes példányai inkább 4 millió körül kezdődnek.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
Doki16
addikt
válasz freeknight #176804 üzenetére
B7 Passatban a CFFB motorkódú 2.0 CRDTI eléggé megbízható. Legyen meg a rendszeres szerviz és jól bírják. Ha odafigyeltek rá akkor sokat elmegy.
Saját véleményem, de egymagadnak ingázásra szerintem teljesen felesleges egy nagy Passat.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Golota #176922 üzenetére
Ennyiért már kapsz nagyon rendben lévő Outlander Phev-et amik 2013/2014 évjáratúak. Persze lesz benneük már olyan 150-200e km között.
Amúgy meg a lehető legjobb vétel ha problémamentes autóra vágysz az az S-Cross allgrip automata GL+ felszereltséggel. Biztos, hogy elfog menni ahova szánod és tuti nagyon sokáig nem lesz vele semmilyen gondod.
Még nem elvetendő a Passat Alltrack sem ha könnyebb a terep.
Vagy tudok egy nagyon jó eladó Q5-öt ami automata és bírja a terepet Sőt még az ára is kevesebb mint amit szánsz rá
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz akooos #176976 üzenetére
A Golf GTE más mint a Jetta hibrid. Az utóbbit nem lehet tölteni és gyakorlatilag alig 1-2 km a megtehető tisztán villanyos üzemmód.
Az Aurisból gondolom régebbit próbáltál mert az új FL utáni már jóval csöndesebb. Egyben nagyon jó a Toyota, hogy magasan a legmegbízhatóbb az összes hibrid közül. Az összes többi bonyolultabb nála és több elromló alkotórészből áll.
Amik beleférnek a keretedbe: Opel Ampera, Mitsubishi Outlander Phev, Volvo V60 D6 Phev
Szerintem ne engedd el a hibrid vonalat. Városban magasan az a legideálisabb. Ha mennél pályára is sokat akkor a Volvo a te autód a dízel motor miatt.
Amúgy tudok egy elképesztően jó eladó Aurist
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz akooos #177006 üzenetére
Rövid távokat úgyis a villannyal mész. A dízel motort meg hosszabb távra indítod csak be és akkor mindegy, hogy tél van vagy nyár. Sőt lehet, hogy találsz webasto-s modellt és akkor már eleve meleg a motor télen is.
Viszont ha rövid távokra akarod használni akkor azzal simán ki lehet nyírni.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Hát akkor meg kell követnem magam Nem is emlékszem rá, hogy ilyet írtam. Mondjuk nálam 2-3 év max egy autó. Annyi idő alatt megunom és értékvesztés sincs rajta nagyon.
Már amióta bejöttek a teljesen elektromos és plug-in autók azóta arra vágyok. És most végre elérhető közelségbe került az Outlander és a V60 D6. Csak ezért akarom eladni, mert szeretnék beülni egy elektromos autóba. Az évi 8-10000 km felhasználásom 80%-a napi max 30 km. Azt meg még jelenleg ingyen megtudnám oldani plug-in-nel. A másik meg, hogy teljesen hülyeség amit csinálni akarok, mert a HSD-nél nem nagyon találni jelenleg megbízhatóbb rendszert, de szeretnék inkább mégis egy izgalmasabb kocsit a V60 személyében. Amúgy imádom az Aurist, nagyon jó közlekedőedény. Ez egy Dunaújváros-Fehérvár-Dunaújváros szakasz végig klímázva GPS szerint 90-el: [kép]
Ez meg amiben nincs jobb a HSD-nél, a városi taxi üzemmód: [kép](#177011) Luck Dragon: Nem írsz butaságot, de nincs kőbe vésve. A PHEV csak annyit jelent, hogy plug in hybrid electric vehicle. A Volvo esetében ez dízel mellette.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Úgy indultam neki, hogy na most végre hosszú idő után találtam egy nagyon megbízható kocsit és ezt most megtartom 3 évig. De focvis cseréje folytán ránéztem az árakra és úgy láttam, hogy 4-5 millió körül már betudok ülni egy V60-ba. És ezt gyorsan cselekvésre késztetett
Azt hittem, hogy bírni fogok magammal, de nem megy
Amúgy meg rádöbbentem, hogy 2 két múlva már egy éve nálam lesz az autó. Ezen idő alatt csak tankoltam és egy olajcsere volt.Ha olyan mániákus vagy mint én akkor találni is fogsz. 4,5 millió volt a korlátom amikor autót kerestem tavaly. 2-3 éves autókat néztem és nagy részben botrányos állapotban voltak. Kb. 20 Aurist megnéztem mire ezt megtaláltam. Priusból ennyiért amúgy csak kettest vegyél. Akkor már inkább ülnék egy Megane 3-ba.. Nekem volt és nagyon szerettem. A jól felszerelt példányok elég sok extrával rendelkeznek és kényelmesek.
(#177018) CactuS: Olvastam róla sokat, bent is vagyok a csoportban. Tetszik a kocsi, de csak akkor venném ha nem találnék értelmes V60-at. Én nem bírnám azt nézni, hogy 10-15 litert fogyaszt, mert lemerült az akksi városban. Múltkor írta valaki a csoportban, hogy lemerült a kocsija és alig tudott felmenni egy emelkedőn Ez egy kicsit kiábrándított. A V60 meg a legrosszabb körülmények között is elmegy 6 literből.
Amúgy meg a HSD után jelenleg bármelyik hibrid rosszabb megbízhatóságban, tök mindegy melyikre váltanák
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Nekem Megane 3 volt az 1.5dci motorral. Szerencsére az utolsó részecskeszűrő nélküli dízelt sikerült megcsípnem.
Pedig neked valami sima szívó lenne való vagy a Prius 2. A városra magasan a legjobb. Nekem se tetszik, szerintem ronda, de nincs nála jobb ennyiért 80% városra. Sajnos vagy nem sajnos a Prius nagyon jól tartja az árát és 2 millióig nem fog beleférni P3. Turbós autó megint csak felesleges városba, oda nem kell erő a közlekedésre. Focus 2 1.6 szívóval szerintem még jó lehet. A 3 megint ritka ennyiért.
(#177026) akooos: 215 lóerő papíron a dízel motor. A kettő együtt elvileg 283-285. De ezeket nem lehet teljesen összeadni. Ha ez így működne akkor nekem az Auris 172 lóerő lenne Amúgy kis érdekesség, valójában az 1.8HSD-ben erősebb villanymotor van mint a V60-ban, csak a Toyota nem tudja annyira kihasználni mint a Volvo.
(#177027) focvis: Ha csak és kizárólag a dízel motort használod 90-100 között akkor hozható vele az 5 liter? Nálam a Passat 5,4 vegyesben volt. Hosszabb országúton letudtam nyomni 4,5-re.
Magamat ismerve én simán elmennék vele 5-6 körül max. De mivel nagyon nagy százalékban villany lenne a vegyes biztos alacsonyabb értéket mutatna.[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz CactuS #177036 üzenetére
Mi az a PCH? Valami Prius csoport?
Az Auris csoportban is vagyunk már majdnem kétezren. Pont volt két tag is aki fullos HSD Aurist keresett, de nem érdekelte őket az enyém, mert túl sok a km benne. 175k van benne. 3-4 éves autókat akarnak venni 30-50k km-el. Nagyon el vannak tévedve még mindig az emberek. Linkelt is nekik az egyik srác, aki hollandból hordja be a kocsikat egy ugyanolyat mint az enyém csak 48k km-el. Csupán egy millióval drágább és cserébe nem is garanciális. A piac egyszerűen megköveteli a tekert autókat, ez a vicc.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz máyköl #177077 üzenetére
Láttam ezt a kocsit, a szine miatt kicsit feltornászta az árát. Nekem ez már túl hivalkodó lenne Én megelégszem egy alap színnel ami nem tűnik ki a tömegből. Jelenleg őt néztem ki. [kép]
(#177089) BigBlackDog: Szerintem átok ül rajtam mostanában Egyszer csörrent meg idáig a telefon, de csak érdeklődő volt. Rajta kívül senki sajna. 414-en nézték meg eddig összesen.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Zolás #177096 üzenetére
Annyiért sajnos nem tudom tudom adni
3 milliós kerettel már belefér a Prius 3 vagy az 1-es Auris. Bármelyiket veheted, csak külsőben térnek. A teljes hajtáslánc ugyanaz mindkét autóban.
(#177091) BigBlackDog: Majd csak megjön rá valaki, ezek kelendőbb autók mint a dízel. Meg ez tényleg a legmagasabb kérhető felszereltséggel rendelkezik. Amúgy sokan elsiklanak a tény mellett, hogy az frissen behozott kocsik már nem fogják megkapni a hibrid garanciát. Most az elég nagy fegyvertény jelenleg, hogy az én kocsim hivatalosan regisztrálva van a Toyota Magyarországhoz.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Azt észrevettem, hogy mindenben a kevés kilométerest keresik. Az átlag magyar egy álmot kerget. 10-15 éves dízelt akarnak 120-al.
Facebookon már két embertől is megkaptam, hogy sok a km a kocsimban, mert ők 3 millióért akarnának ilyet ami 40-50-et futott. Teljesen abszurd pár ember elképzelése.
Tényleg emiatt tekerik vissza a nepperek a kocsikat. Mert inkább megveszi átlag magyar az órában keveset mutató, de papír nélküli autót.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz MunezXBK #177103 üzenetére
Tudom, tudom. Én is inkább ezt a kocsit vettem meg mint a sok 60-100-at futott mert azok tuti tekertek voltak, vagy csak ütöttek vágták őket. Aki tényleg ért hozzá az megveszi a többet futottat is. Csak az a baj, hogy az évtizedek óta berögzült alacsony futás a legjobb, a vásárlok 90%-ára igaz inkább. Sokan még mindig ez alapján keresnek kocsit. Meg a mühelyprn-ba is már ebből a kevés merítésből is látszik, hogy 10 km-t nem akarnak a kocsiért megmozdulni. Nem a kevés kivételről beszélek. A nagy átlag autóvásárló az ez.
(#177104) gzbotii: Nem nagyon bírom a Kopaszt, mert elég arrogáns, nagyképű, de van benne igazságtartalom.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz CactuS #177109 üzenetére
Aki behozta az Aurisom Hollandiából egészen konkrétan ő mutatta nekem azt az oldalt ahol először megjelennek az autók a kereskedők/nepperek részére. Külön fizetős szolgáltatás, de az igazán jó vételek az átlag ember meg sem látja. Mesélte, hogy ilyen autókat magánszemélynek esélye sincs megvenni. Azt mondja van egy hetük eldönteni, hogy kell-e nekik és ha nem jelentkezik rá kereskedő akkor, megy ki használtautós oldalra.
Maximálisan egyet értek veled én mire megtaláltam a megfelelő vételt nagyjából 1500 km-t leautóztam az országban. Nem azon a két tank gázolajon fog múlni egy jó autó.
(#177108) gzbotii: Ohh értem. Igen a jelenség igaz sajnos.
(#177106) MunezXBK: Hát ez komoly Nekem a Vitarámért 350 km-ről jöttek, na az messzi az országon belül. És ráadásul kétszer kellett jönniük mert csak elsőnek foglalóztak
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Átolvastam nem rég. Azért szebbnek van beállítva mint ami valójában, már már szinte tökéletes, bombabiztos autónak
A közösség része tetszik mondjuk, ez csak megerősített benne, hogy ez kell a Q5 után. Beléptem én is csoportba pont a héten és nagyon korrektek segítőkész emberek[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Laraxior #177122 üzenetére
Nem olyan rég kerestem egy ismerősömnek autót olyan fél millió környékén. Azoknál amire egy kicsi esélyt is láttam, hogy értelmes lehet lekértem a JSZP rendszerben. 5 autóból 3 tekerve volt biztosan. Most már aki nem hülye és lekéri simán ki lehet szűrni. De itthon ez még nagyon kevés embernek jut eszébe. Olyan ordító tekerések vannak, hogy az elképesztő.
Amúgy meg miért lenne könnyebb eladnod úgy a kocsi, hogy már 280k lesz benne?
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Már miért esne ki? Én is panelban lakom. A Toyota HSD öntöltő hibrid. Pont ezért használják ennyien. Csak plug-in hibridekhez célszerű a közeli töltő vagy az otthontöltés megléte.
Én amúgy csak a totalcart olvasom/nézem. Nagy ritkán vezess.hu. TV-ben nem nézek ilyeneket már. YT mindenben veri.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
Doki16
addikt
válasz tibbike01 #177414 üzenetére
Pont, hogy ezek az új dízelek amik nagyon nem szeretik a rövid városi utakat. Nagyon hamar eltud tömődni a DPF és városban regenerálni se fog tudni soha. Semmiképpen ne vegyél városi használatra dízel autót, ha jót akarsz magadnak.
Ez egy plug-in vagy HSD terepe.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Sima öntöltő hibridbe egyértelműen a Toyota a legjobb. Igen a GTE Plugin és mellé van egy 1.4tsi meg egy 6 sebességes DSG.
Amúgy FL utáni Auris már nem gáz belülről. A CHR és az új RAV4 is elég jóra sikerült már. Egy Ececutive Corolla TS meg már tök jó lett.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Filmvilág
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Politika
- Raspberry Pi
- Marvel Snap
- Ubisoft Forward 2024 - Az összes bejelentés egy helyen
- További aktív témák...
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen