-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
nesa
veterán
válasz hobizoli #82273 üzenetére
Hogyne persze, azert tisztaban vagyok vele. csak az 5.fokozatban ter el a D 0,827 a TD 0,794 ezmeg nemis lenne nagy kulonbseg de a vegattetel UA D 3,563, TD 3,167 ,mondjuk nekem egyel magasabb gumik is vannak rajta.
(#82274) qdak
Kimasoltal egy off-os megjegyzest es egybemostad a tobbivel, igy azert egesz mas mint ahogy en irtam.
egy vesszo valoban kimaradt, de gondolod nem varosba megyek vele ennyit, igazabol sehol nemmegyek ennyit, fizettem mar eleget buntetesre.[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz molnarpeter #82279 üzenetére
Eleg sok kocsinak mar nincs motorszama a forgalmiba, csak motorkod van, ha ilyen veszi meg nemhiszem hogy erdekli.
(#82276) hobizoli
Nemegesszen de majdnem, a TD lent alapjaraton gyengebb es nemcsak a vegattetel miatt, de mindegy is mert ahol a csigam igazan megindulna 2200 felett, en meg 2,1-2,2 nel elvaltok.
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz runner 125 #83106 üzenetére
Koleganak is ilyen van vagy volt, vitara 7XL 7 szemelyes.
-
nesa
veterán
Ausztriaban mennyi nyari guminal a minimum profil melyseg?
-
nesa
veterán
válasz DeFranco #84262 üzenetére
Egyebkent a 80 as evekbe ez a zastava kicsit se szamitott rossz kocsinak a szupermini kategoriaban.
Talan a zastavak voltak a legfinomabb keleti autok, a floridat se volt rossz vezetni.Ezt a zastava koralt ugyhiszem 1980 ba kezdek gyartani,nyugati oldalon se adott tobbet ez a kategoria.
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz Dany007 #84329 üzenetére
Nemfigyeltel a kresz oktatason a 130, 90, 50 a 3500kg megnem halodo jarmuvekre vonatkozik, vannak kivetelek de altalaban e felett 80, 70, 50 a megengedett.
Amugy talan valahol leis van irva orszaguton ahol a 90 a megengedet minimum 67 el kene haladi ez alatt buntetheto. -
nesa
veterán
válasz runner 125 #84386 üzenetére
2010 be enis hasonloan jartam megaltam a pirosnal mar a fekrol is leszaltam mikor eg yfabia belerongyolt a 323 as hatuljaba a 4 savos kereszdezodes kozepeig turt gyak semmi baja nemlett a mazdanak a fabia meg rendessen osszetort.
Na itt van gyurodesi zona, kinai transporter vs original nemet .
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz !Overdose! #84637 üzenetére
A merci dizel nagyon nagyon rossz pelda, inkabb nezz meg egy oreg diesel passatot ahoz merd az 40 eve is kb 5l evett meg most is kb ugyanott van, nyilvan a tomeguk valtozott meg tobbet nyujtanak ma mint akkor mindenteren de hogy mennyibol jutsz el A-bol B-be uzemanyag koltsegbe, azota a szerviz is draga lett....
-
nesa
veterán
válasz Laraxior #84689 üzenetére
Egy a lagunahopz hasonlo meretu dizel also hangon 20k val kevesebb lenne, cirka 80 literbol meglennel vayg meg kevesebb, de a multkor meg V8 as BMW akartal az mar nem palya?
es a lagunad ha most ennyit eszik, mennyit fog telen?
A dizel telen is annyit eszik mint nyaron sot ha nyaron klimazol nyaron eszik tobbet.Nekem most ugy alakul az citrom evasion fogyasztasa hogy 7,8-7,9 naygreszt varosba, reggel nem, de delutan mindig klimazok es ez igen nayg szeltolo kocsi ez cirka +1,5L a tipohoz kepest, ha egyedul megyek vagy csak 1-2 gyerekete viszek majd a Tipot fogom tobet hasznalni 3 emberhez nem kell a 7 szemelyes.
#84694) Cadal
En megneztem de ez nem 7 szemelyes kocsi, inkabb 5+2, amugy baromi olcso mar enis elgondolkoztam rajta de emgneztem es inkabb nem, vettem hasznalt de rendes 7 szemelyest.3 gyerekules pont ugy fer bele mint barmelyik 5 szemelyesbe egysorba nemjo mert szar bekotni az ovet ha osszernek az ulesek sok alkalom utan szetbassza a kezed...
es ha bentvan a 3 gyerekules nemlehet hasznalni a 3. sort mert ahoz ki kell szedni egy gyerekulest hogy bebirj szalni hatra...A 806, 807 es vagy a sharan es testverei sokkal jobban hasznalhatoak, azok 7 szemelyesek.
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz runner 125 #84701 üzenetére
Azis inkabb 5+2 de mar majdnem jo, dizele viszont nem jo.
(#84711) runner 125
Nemjo szetcseszi az ember kezet, a 3 ules osszer, nemis jo egysorba 3 ulest rakni, nalam a nagyobb elmegy a 6. fotelba ha megszuletik a pici augusztusba.[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz runner 125 #84820 üzenetére
Leteznek szebb acelfelnik is amiket szepen meglehet csinalni, meg nagyon regen a zastavamon voltak nagylyuku lancia vagy alfa felnik ezustre fujva, mondjuk az baromi ritka volt, mert soha elotte, se azota nemlattam senkinek olyat, megvolt a kozepe is, szep volt nagyon.
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz !Overdose! #85063 üzenetére
Ha rendessen hanyna az olajat nemlenne rozsdas az alja.
-
nesa
veterán
válasz ReSeTer #85728 üzenetére
Ez nem ilyen egyszeru hogy full A4 vagy alap A6,addig egyszeru meg egyesul vagy, ha van feleseged +100 gond, es minden egyes gyerek + helyet foglal... szoval en tuti csak A6 ba gondolkodnek ha ez a 2 tipus kozul kellene valasztanom, de inkabb vettem 7 szemelyest, ami nem 5+2, hanem valodi 7.
-
nesa
veterán
válasz mokus1 #86273 üzenetére
Nem, amugy a konyvebe ne az AH nezd meg hanemm mekkora indito Ampert ker, boztos a 90 es is belefer, valoszinu a konyveba talalsz egy 650-700A korululi erteket utanna megnezed mit is az aksidon es nyugottan lehet aludni, ha veletlen kevesebb lenne akkor se dul ossze a vilag lehet 1 evvel kevesebbet bir ki az akku.
-
nesa
veterán
válasz Anulu79 #86638 üzenetére
Ez 3 kulonbozo kategoria sharan 7 szemelyes, zafira 5+2 , az ignis meg nagyon kilog a sorbol a 4 fovel (papiron 5)
En ilyen sharan kaliberu szeltolobol nem vennek benzinest, gazolajbol is legurit vegyesbe 7-8L havernak varosba 10 et guritott gazolajbol a galaxy.
Meg nemis raktam kepet az en vasamrol, majd lehet jobb kepet is, ha nemlesz ekkora polarizacio.
-
nesa
veterán
válasz Kornel #86681 üzenetére
A muanyag karaszoriahoz ez dukal, remelem par ev mulva elerjuk azt hogy a motor is muanyag lesz, azt nem a mehbe kell majd leadni, hanem otthon ledaralod az autot es eladod a granulatumot a drotfononak meg a bili frocsontonek..
Mondjuk a kompozit nemtudom mennyire haszosithato ujra, szerintem semennyire.[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz zsolt19900 #86842 üzenetére
Ez igazabol nekem 3 as golfnak tunik, csak 4 es face...
-
nesa
veterán
válasz Bull Boss #86849 üzenetére
Ami kell horvatokhoz Hullazsak ahanyan vagytok, 1 deszkadarab ,1db faek(ez nemtuti) autopaja szerintem a foldkereksegen a legdragabb fizetokapus mi H1 el mentunk 2 katba soroltak mondvan tul hosszu meg 190 nel magasabb, egyik se volt igaz mert nincs 190 magas tobb mint 10k volt 1 ut a palyan + ugyanennyi vissza, a sebesseget nemerdemes tullepni mert ugy megbasznak hogy evek mulva is azt meseled a kocsmaba, ha nemfogadod el van rogton itelo birosag, reggel gyorsitasz delutan kapod az iteletet.
Ja a fizetokapunal jo ha van pontos osszeged mert mergessek ha kell visszaadni ordibal mint egy balkani...
Az utak keskeny szarok, a burkolat atlagos minosegu, en kicsit felek az ilyen utakon.
Ezt most lotem 2 hete.[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz MunezXBK #86866 üzenetére
nemtudom ervenyben van-e meg de regen a rendor kerte,azert a ha megpusztul a paraszt legyen mibe hazakuldeni, lehet hogy unioba leptek ezmar nem kell, de deszkadarabot azert keri a rendor ha megemeled a kocsit nehogy az emelo megnyomja az aszfaltot, mondjuk foldes reszen jol johet a deszka.
Altalaban nincs veluk baj, csak van keves igazi balkan paraszt azok szeretnek visszaelni... amugy nemertem miert nem szereted oket,artottak neked,en sokat ismerek de nemigazan problemassak, inkabb 1000 horvat mint 1 indiai halgato.[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz ReSeTer #86868 üzenetére
A kepen egy 50m szakaszt latsz ennyibol kar lenne itelkezni vannak ott is szar utak,meg szar autopalya is ami raz, de azt is latod hogy milyen keskeny, es ez fo ut volt sajnos mind ilyen keskeny.
az osztrakoknal autokaztunk mult heten ott jobb utak vannak, bar azert ott is mentem magyarossan szar uton a nyaralas alatt. -
nesa
veterán
válasz parandroid #86916 üzenetére
Maximum de az komprumiszumos.
-
nesa
veterán
válasz parandroid #86958 üzenetére
check-engine sarga, pont mint az ablakfutes, van aki ezert megal,en valahogy ugy vagyok olajnyomas legyen a tobbit kb lesz@rom.
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz parandroid #86965 üzenetére
Akkor ez nem fenyeget, valoszinuleg a budos eletbe nemlesz garancialis kocsim.
Szerintem meg az egyszerhasznalatos kocsikba ez gondolom nalad az olcsot jelenti (nalam ez a 50-200e ft kategoria) nincs ilyen lampa, ezek leginkabb a 2000 utani modelleken terjedtek el tomegessen, persze lattam mar ilyet 95 os gepbe is.
-
nesa
veterán
válasz parandroid #86970 üzenetére
Szerintem mi nem ugyanabban az orszagban elunk.
-
nesa
veterán
válasz Anulu79 #87040 üzenetére
Fiat 1,9D, f@r@tolajozni akarsz?
(#87042) Nkboy
Az opel 1,7D talan a letezo legfosabb dizel amit valaha autogyarto kiadott, 0 fokon problemas,azt messze kerulni kell.Olyan az igenytelen dizel aminek annyi elektromos resze van hogy lebird alitani ezek atomhaburu utan is indithatoak,persze ha van aki meg el
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
Nem, nagyhirtelen kb 6db ugrik be ebbol 3 taxi volt ,1 kolegame, 1 a szerelome, meg 1 mit tom kie, mind szidta hogy 100k+ km utan nemakar hidegbe indulni....
Szerelom 1x tragyalenek nevezi, maskor meg foskeveronek.
Nem osszekeverendo a szinten 1,7 es turbos ISUZUval mert az jo cucc asztraba volt vag y3 fele 1,7
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Szinte bankkkártya méretű a LattePanda x86-os SBC-je
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Mesterséges intelligencia topik
- Gaming notebook topik
- Vezetékes FÜLhallgatók
- World of Tanks - MMO
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen