-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz ZavaBalazs #169398 üzenetére
nem éri meg kopogtatni nála. kb 500-700ezer forint a költsége, ilyen kommerszebb autót nem érdemes így hozatni. először nézd végig az itthoni kínálatot, aztán ha nagyon nem találsz semmit, akkor indulj csak neki a külföldnek.
-
rbalint88
addikt
válasz ZavaBalazs #169408 üzenetére
Becsnepper is atkurhat, akar nem is feltetlenul akaratlagosan, de o is ugyanugy hasznalt autot ertekesit, ami kockazatot rejt magaban. Nala talan kevesbe a mukodesi modell resze ez, mint atlag neppernel. Azt viszont o se latja fetetlenul, hogy 10 honap mulva kuka a motor...
-
rbalint88
addikt
válasz Sethdobaloah #169448 üzenetére
Valamibol engedni kell. 5 evnel fiatalabb autobol automataval ebben a meretben opelt vagy suzukit vennek, meg azok vannak legkozelebb a keretedhez, azok is inkabb a max 4-hez. Talan astrabol lattam egy 2014-est 2,5millioert, de abban 200+ezer km volt. Ha nem baj, hogy idosebb az auto, akkor hibrid toyotat neznek, prius, auris leginkabb, a yaris mar kicsi lesz. Focusbol a turbos benzinesek kaptak hagyomanyos automatat, de azok is inkabb 4-5M kozott vannak, ha egyaltalan felbukkan (es abbol csak a 2015-os facelift utanit vennek).
Szoval nehezet kerdeztel. Duplakuplungosoknal csak akkor vagj bele, ha van felrerakva legalabb fel milla a 150ezer km kornyeken* aktualis kuplungcserere. Es ebbol meg mindig a vw group dsgjevel jarsz amlegkevesbe szarul, mert ahhhoz legalabb van hatteripar, egy ford powershift vagy fiat-alfa tct, netan hyundai-kia dct kesz anyagi csod, mert leginkabb csak markaszerviz tudja erdemben javitani.*hasznalattol fuggoen lehet ez akar mar 100ezernel is, de kibirhatja 200folottig is, mindkettore volt mar pelda, a legtobb 150 korul fogy el.
-
rbalint88
addikt
-
rbalint88
addikt
válasz Ádám16 #169474 üzenetére
napi járósnak is tökéletesen alkalmas, nem is eszik sokat. csomagtere kicsi, alacsonyan ülsz, ezért este jobban vakítanak és a buszok az arcodba kormolnak, ezek a hátrányai csak.
a nyári "majd azt kibírom" dolgot azért gondold át, utána zuhanyzás szükséges lesz. ja meg sapka a napszúrás ellen. -
rbalint88
addikt
válasz BigBlackDog #169494 üzenetére
Irta is, hogy szaga van. Az biza HF...
-
rbalint88
addikt
válasz kovacsroli #169498 üzenetére
A fagyalloszag sose tekintheto normalisnak. Ha fogy a vized es hatul szaglik, akkor te is keszulhetsz egy hengerfejjel a karacsonyfa ala. Erdemes mielobb megcsinaltatni, mert ha elodazod, eselyesen kuka lesz a hf.
-
rbalint88
addikt
válasz hobizoli #169552 üzenetére
Ezzel is tolnak a nagyobb, erosebb motor fele. Merthogy az elbirja, meg palyan kevesebbet forog. Persze, adhatna 100k felarral hatos valtoval, de akkor ki venne meg a 2.0tdi-t? 1.6tdi tok eleg normalis kozlekedessel mindenre egy golf/octavia kasztniban. De ha nem rosszabb vele palyazni, mert eleg keveset forog a motor, akkor joval kevesebb nagymotorost adnak el...
Btw egyik ismerosnek csereltek a ceges verdat, fluence helyett oktav kombi lett, hat ennel nagyobb autot max akkor vennek, ha 4db ketmeteres botsaskaval elnek egyutt. De ebben is becsoveskedik az 1.6tdi-t ot ganggal, nehogymar palyan ne kapj agyergorcsot, miertnemvettedmega2.0-tparaszt. -.-‘
-
rbalint88
addikt
válasz G@bi90MR #169638 üzenetére
Golfba és Focusba viszonylag egyszerű utólag berakni a tempomatot (Focusnál kormánycsere kell hozzá), Astrát passzolom.
Ha szeretnél vele jót autózni, akkor Focust vegyed. abban elég sok az ülésfűtéses (főleg a dízelek sajnos).
De ülésfűtést is lehet utólag rakatni, kb 60-70ezer egy gyári jellegű megoldás. Ilyen korú autókban amúgy is gyengélkedhet már a gyári, mert beletérdeltek az ülésbe és megszakadt vagy csak simán elégett már a fűtőszál a sok használattól.
Klíma azért már általánosságban van ezekben az autókban, inkább azt kell vadászni, amelyikben nincs.
Ha szeretsz vezetni, akkor azt tartsd szem előtt, hogy az Astra basic közlekedőedény,a Golf egy sokkal jobb közlekedőedény, a Focus futóműve, váltója magasan veri a másik kettőét, élvezetes vele menni. -
rbalint88
addikt
válasz zolnagy #169704 üzenetére
A corsa lassan 15 eves fejlesztes cicomazva, a suzuki ket eves. A corsa tagasabb, a suzuki mokasabb. Utasbiztonsagban elvileg nincs nagy diffi, szoval az egyeb szempontok kerulnek eloterbe. Ha csaladi autokent funkcionalna, akkor inkabb corsa, mint suzuki a hely miatt. Ha van melle valami batar, akkor a suzukit vennem.
-
rbalint88
addikt
válasz energy4ever #169905 üzenetére
600-ig egy jo oreg g astra talan belefer, ahhoz is van minden sarkon alkatresz es kevesbe gyurodik ossze, mint a regi swift. Annyi legyen az elvaras, hogy ne legyen latvanyos baja, ne fustoljon, olaj ne legyen a vizben es forditva. Ja es ne rohadjon. Ha fekben-futomuben sem kell cserelni semmit, az csak bonusz.
-
rbalint88
addikt
-
rbalint88
addikt
válasz szőröscica #170071 üzenetére
Nem, csak hengerfejes lesz. A kozepso henger hutese nem elegseges, ezert 150ezer feletti futasnal bele lehet kalkulalni egy hf felujitast. Ha meg nincs baj, akkor eleg egy ovatos sikolas es tomitescsere.
-
rbalint88
addikt
válasz Tom1939 #170192 üzenetére
1.4T-ben szerintem nem is lesz, mert mar lenne, ha muszaj volna. Ugye vitara faceliftkor mar euro6d temp volt ervenyben es nem raktak bele. Es sok markanal lattuk azt, hogy ideiglenesen nem lehetett kapni bizonyos motorokkal, amig az euro6d tempes megfelelosege nem volt megoldott. (Ez lehet akar csak annyi is, hogy nem volt meg lemeozva az uj szabvany szerint, nem okvetlen modositasi kenyszer miatt)
Ali_G: 8,5-ert fullfull astra van kb, 1.6t, automata, matrixled, futos-szelloztetos agr borulessel. Insignia 4,9m, tul nagy. Es 8,5-ert max szalon demo van, nem olyan jo 1.5-os motorral... A toyota chr-t tobb ismeros is dicserte, abbol akar hibrid (begetesre tesztelni kell) vagy 1.2t is jo. Kifuto volvo v40 biztosan, s60-v60 talan belefer meretben es arban is, utana kell erdeklodni. De octaviabol is ki lehet hozni eleg fullosat ekkora keretbol. De konnyen lehet, hogy az is tul hosszu mar.
-
rbalint88
addikt
-
rbalint88
addikt
válasz bitpork #170288 üzenetére
De az elettartam azt jelenti, hogy atlag hozzank hasonlo honpogar megveszi a sarkanyt 200e km-rel, amiben soha nem volt cserelve, akkor meg man kis tulzassal bacchatja. Sok valtos szaki azt mondja, hogy akkor mar egy csere vagy powerflush tobbet art, mint hasznal, annyira elkopik a valto bele addigra.
-
rbalint88
addikt
válasz nandow #170465 üzenetére
az összes ilyen magasabb építésű autót löKdösi a szél pályán.
múltkor a splash-nél is zabszem pozitív volt a helyzet, amikor az akusztikus védőfal mögül 130-cal kibukkanva oldalba kapott a 80km/h-s szél... fél sávot úgy arrébb fújt, hogy csak na. mondjuk ez anatómiailag még rosszabb gép, csak 900kg és talán magasabb, de biztosan rövidebb-keskenyebb. -
rbalint88
addikt
válasz footy #170582 üzenetére
Az ecoboost a kisebb problema, a raakasztott powershift valto a baj. Volvobol csak geartronic matricas automatat erdemes venni, de az 1.6 es 2.0 benzineseken powershift van az utobbi ~8 evben.
Civic vs ceed temakorhoz: megvarnam a proceed gt-t, az 204 lo es van ahhoz is automata. Aztan meg kuplungcsere elott eladnam...
-
rbalint88
addikt
válasz molnarpeter #170689 üzenetére
azért discontinued, mert a WLTP ciklus szerint már nem teljesíti a zöldrendszámos kritériumokat.
-
rbalint88
addikt
válasz ALI_G #170907 üzenetére
Az 1.5T kb 2-3 honapja van piacon, teljesen uj motor, a 2.0T 4 hengeresbol csinaltak szeletelos modszerrel. Az mar kint van 2-3 eve talan, de nem huhognak miatta erdemben.
A dizelek mar kicsit regebb ota piacon vannak, 4 eve kb, nem hallottam rosszat roluk sem. Volvoknal nem a motorral szokott baj lenni, inkabb az elektronikat szidjak az ujaknal, a fedelzeti rendszer szokott lagolni es lefagyni. -
rbalint88
addikt
-
-
-
rbalint88
addikt
válasz gaborbol #171126 üzenetére
mondjuk az első linken levőnek a belseje az 3 évesen, 70e km-rel ilyen puruttya fos állapotban levő bőrbelsővel mindegy, milyen technika van benne, mert 5 éven belül elfogy az autó körüle...
a 4-es prius szerintem borzasztó kívülről, ha néha véletlenül szembe jön, mindig megijedek tőle.
ha az nhtsa rápirít a kiára, akkor se csinálják meg a dolgokat kérdés nélkül? -
rbalint88
addikt
válasz sumsang #171411 üzenetére
állandó városi használatra aki teheti, az villanyautót vegyen. a technikának is ott fáj legkevésbé, meg a környezetnek is.
csak ugye nem mindenki tud szalonból válogatni vagy nem engedhet meg magának több autót, így marad a belsőégésű. és aki a használt piacról válogat, az azt fogja tapasztalni, hogy ha egy fapad kivitelű astránál többre vágyik felszereltség és/vagy helykínálat tekintetében, akkor 80% legalább dízelmotorral szerelt lesz. -
rbalint88
addikt
Ott bukik egyebkent a dztori, hogy minden kidauto budi lesz belul. A suzukik legalabb oszinten azok. Viszont jo oket vezetni, lelkes a motor, a mechanikai erzet jo. Hasznaltauto.hu-n nezd az arakat, ott elegge realisakat latsz mar.
Hozzateszem a keves kis limos tapasztalat alapjan az up is egy tok elheto auto. Mondjuk az villannyal az igazi
“Premium” belteru kisauto nem nagyon van az audi a1-en kivul, de az fapadosban se jon ki a keretbol. Meg ugye az is kerdes, hogy nagyanyosnak mennyire szempont a belter minosege es mennyire az, hogy konnyu legyen beulni, tekerni a kormanyt, stbstbstb. Mert pl a corsa belterben tuti igenyesebb mint egy suzuki, de regi fejlesztes, emiatt akkora A oszlopa van, ami egy ovodascsoportot kitakar. Helyi, rovid utas csoszogasra biztos az ignist vennem. Nalunk a splash volt ilyen 500m-es utakkal gazdagon megszort ridegtartason, most 9 evesen van benne 49k km, most kellett kuplungot cserelni, egyebkent semmi baja nem volt ezen kivul. -
rbalint88
addikt
Vegulis tok korrekt egy 15 vagy hany eves 1.2 ecotecet hasonlitani egy szalonuj 1.4-eshez meg ugye hasznaltan vettek, ki tudja hogy volt hasznalva stb. Nekunk g asztma kombiban volt ilyen 1.2, 2003 januarban vettuk at, 13 evet es 96e km-t ment bp-i ingazasban nehany stabpalcaval es izzoval, meg talan tiz eves kora korul kellett lengescsillapitokat cserelni. Aztan amikor meglett az utodja, akkor megsertodott es egy olajgombat is kert. Mondjuk az teny, hogy bp dugozassal 9 korul evett, de napi 2x8km-en mas korabelivel se lett volna jobb.
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen