-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz barnam_ #143814 üzenetére
Pont most voltam a splash-sel mosoban, mert a kedd reggeli benzinkutas fellangolas nem hozta le a mocskot.
Was'hn'go huszti uti egysegben ot autonyi sor kivarasa utan 1400-bol mostam le a gumiszonyegekkel egyutt, hozzateszem tiszta is lett. A vegen fel perc mar ment a levesbe, de tobb is veszett mohacsnal...[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz BigBlackDog #143854 üzenetére
a hely nem probléma, kb tágasabb, mint a golf4 széria. a nem egyszerű mutatvány az lesz, hogy találj jól felszerelt darabot nem horror árban (csak amit a civic tud: digitklíma, 4 villanyablak, tempomat, ülésfűtés, tolatóradar)
amúgy egy blueGT 1.4TSI jöhetne belőle már csak egy rendes hifi kellene bele és 3M-val drágábban tudná ugyanazt, mint az Alfa -
rbalint88
addikt
válasz BigBlackDog #143861 üzenetére
Civic helyett én biztos vagy ebben a kategóriában vennék egy fiatalabb, leinformálható dízelt vagy egy kategóriával feljebb és akkor jöhet kutya, gyerek, nem lesz gond a kocsira. De ez ugye inkább 3,5-4millás mutatvány...
-
rbalint88
addikt
válasz BigBlackDog #143864 üzenetére
Amit megnéznék még, az a Lancia Delta dízel, mindegyik jó konstrukció és akár még fiatalabbat is tudsz venni a Civic árából. Ülésfűtés mondjuk horrorritka benne, de hát semmi nem lehet tökéletes
ülésfűtéssel ez az értelmes kínálat: [link], [link], [link], [link]
Civic árából fiatalabb dízel kevés méterrel eléggé necces. Octaviából, Focusból talán, mert azokból Dunát lehet rekeszteni. Golfok eléggé tartják az árukat, de CRTDI motorral bármelyiknek neki lehet futni. -
rbalint88
addikt
válasz Acheron #144014 üzenetére
Ha egy normális szervizből lesz számlád a kuplungcseréről, az nem ront szerintem semmit az eladási esélyeiden. Kell bekérni ajánlatot egy-két helyről, meglátod megéri-e a márkaszerviz a felárát.
Valeo kuplungkészlet 42ezerért kapható bárki által megvehetően, munkadíj szerintem számlás helyen is megvan 30 körül.Motor témára: Volvoból, ami 5hengeres, olyat keresnék. V70-ben előfordul még automatával 2010-ig kb. utána jött a ford ecoboost...
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz Acheron #144017 üzenetére
mintha ezt a Mondeot nézegette volna joamilestoné is, mielőtt megjött az esze és megvette az E61-et
S80 nem rossz, de én biztos nem vennék fekete bőrös autót ülésszellőztetés nélkül.
A Passatot hanyagolnám. Mágus2 leírta milyen gondjai vannak a 2.0TSI-nek -kb a dpf-en kívül minden elő tud jönni rajta, mind a dízelen-, plusz sokat eszik, meg ez a példány elég felemás felszereltségű.
új, lárvaarcú S60 nem jön be? az is volt még asszem klasszik 5hengeresekkel. ja, 'asszák meg, csak a T5 AWD.
de a D3-D4-D5 dízelek jók és 5 hengeresek. -
rbalint88
addikt
válasz pilóta #144132 üzenetére
1.gen avensis jobb választás lenne. egyetlen felszereltségbeli hibája, hogy tempomat nem volt benne gyárilag és utólag csak 150+ezerért lehet bele rakatni univerzálisat. nem kimondottan rohadós és nincsenek nagyon durva típushibái. 1.6 kicsit csirke hozzá, 1.8-nak gyűrűproblémái voltak (cserélték gariban, ha megcsinálták, akkor vehető), 2.0 D4 benzines első generációs közvetlen befecskendezős, így tud kokszosodni, de azt vezérléscserekor ki lehet tisztítani, csak számolni kell vele.
kornelka: a szivik is megeszik padlón 50 litert, max nem tudja kiírni
-
rbalint88
addikt
FL utániban sok dolgot javítottak. fék, világítás, felületvédelem, picit talán biztonságosabb is lett.
nagyon kényelmes autó, sok a hely és bár nem látványos az ülése, hosszú távon is meglepően kényelmes, nem tör össze.
szóval ha 8-900 körül nézelődik az ember, akkor érdemes FL utánit venni szerintem. nekem dízel volt belőle, az is jó, csak pályán nagyon zajos. 110 a max hosszú távon is kényelmes tempó, mert ordít a motorja. -
rbalint88
addikt
úgyis alig pörög a topik, kevés a flém, indítok egy kicsit én is
kb 800-850-ig átírással, első szervizzel milyen agilis, jól kanyarodó autót ajánlanátok, ami használható napi közlekedésre, ritkán nagyobb utakra. a hétvégi örömautózás lehetősége erősen fennáll, főleg ha értelme is van kivinni az autót szerpentinezni magyarán kanyarodni is tud, ereje is van, fék se árt, bár az ugye a buziknak van. különösen nagy trükköket nem kell tudnia. évi két tervezett szervizlátogatáson kívül minél kevesebbet kelljen szervizbe vinni és/vagy a felmerülő problémák otthon, műhely nélkül is megoldhatók legyenek.
ja és ne legyen bmw, bár ebben az ársávban a szervizkritérium azt úgyis kizárja[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz BigBlackDog #144243 üzenetére
úgy néz ki összejön. a kérdés az, hogy ha mégse lenne gazdaságos, akkor merre lépjek. egyébként felmerült az is, hogy inkább most átülök valami óccóautóba -btw 145-ös Alfákat nézegetek-, aztán -3 év múlva asszonynak veszünk valami rendes, max 6 éves, automata kombi hodályt. bár volt 5 VW-m és nem feltétlen vennék újra magamtól, a kényelmes és racionális családi autó feltételnek viszont a B7 Passat felel meg
legjobban a szóba jöhető márkák közül (Audi, VW, Volvo). -
rbalint88
addikt
-
rbalint88
addikt
válasz BigBlackDog #144412 üzenetére
Ha a regi a6 felnis octavia, akkor a fapadossaga okan hanyagolnam.
-
rbalint88
addikt
válasz kovacsroli #144445 üzenetére
1.6 benzin, 2.2 dízel felejtő. ahogy focvis is írta, 1.9 cdti 150 ló a legjobb választás hozzá.
-
rbalint88
addikt
-
rbalint88
addikt
-
rbalint88
addikt
válasz BigBlackDog #144560 üzenetére
Rad fel jo dragan, hatha valakinek pont ilyen kell keves km-rel. Elkotyavetyelni nem eri meg, anniyra nem rossz azert 2,8-at tud szerintem ugy, hogy egy honapon belul elmegy.
-
rbalint88
addikt
válasz domojko #144704 üzenetére
tetőcsomagtartó nem jelentene megoldást? megbízhatóságban, szervizköltségben és fogyasztásban is egyértelmű visszalépés lenne a swift után ez a vectra. oké, kényelemben ad pluszt. viszont én nagyobb motorral venném, ha muszáj váltani, terhelten már azért többször meggondolós vele egy országúti előzés. 2.0 ugyanennyit eszik (nem erőlködik) és még tartalékaid is maradnak.
-
rbalint88
addikt
válasz adalbert1 #144740 üzenetére
azért nem feltétlenül, mert:
- a dízeles autónak általában jelentősen magasabb a bekerülési költsége
- a dízel-specifikus problémák javítása márkaszervizben erősen horror lenne
- lehet, hogy a várhatóan megbízhatóbb működés fontosabb szempont volt
- lehet, hogy a 308e km egy része sok rövid útból jön össze.
- lehet, hogy utálják a dízelt.
- lehet, hogy a flottakezelő annyival kedvezőbb konstrukciót adott erre, ami kompenzálta a fogyasztást.
amúgy a képek alapján törve is volt az autó, de egy ennyit akár meg is érhet.geleati: kormány és a váltó nem szép, az utastér többi része viszont eléggé megkímélt. akár tekergetve is lehet. az én ízlésemnek cseppet fapados, meg szedán (inkább gts-t néznék, praktikusabb és szerintem szebb is). amúgy nem tűnik lelakottnak.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz wttfw #144982 üzenetére
Jo a bravo, nincsenek komoly bajai. Kormanyrol tud lerohadni a bor, meg a digitklimasoknal a befujast iranyito motorok szoktsk rosszalkodni, kb ennyi. Ha sok a rovidtav akkor tjet, palyazni talan inkabb mjet. Abbol inkabb a 120 lovas 8 szelepest vedd, a 16v hengerfej erzekenyebb picit.
-
rbalint88
addikt
válasz akos727 #145005 üzenetére
Kuplungot kettostomeguvel egyutt szokas cserelni. Nekem valeo kettostomegu 120e, kuplung erosites kevlarozas 60e -kb ugyanennyi egy normal uj szett is, huzocsapagy 20e, munkadij 40e lesz kb. Kettostomegut minimum sikoltatni erdemes, de ha 10e km mulva beszarik, akkor 40k munkadij megy a lecsoba. Szoval keszulj ugy, hogy az is cseres.
-
-
rbalint88
addikt
Turbo azert hozzaallastol fuggoen elmegy 300-ig is, bar erdemes elobb feujitani. Dmf hasznalat es labfuggo, 100-300 kozott barmit tudhat. Dpf kis odafigyelessel sokaig eletben tarthato. Cr rendszer 400-500-at elmegy normalis gazolajjal, meg ha nem jarsz ures tankkal allandoan (gazolajhutes miatt). Csak ahogy a szamokbol is latszik, ezek potencialisan addigra fognak beszarni, mire egysegsugaru magyar juzer meg tudja venni -direkt nem azt irtam, hogy megengedheti maganak-, aztan meg jon a kamillazas, hogy azt a szuk millat mikorra fogja kigazdalkodni az auto... 2l fogyasztaskulonbseggel, nagyvonaluan ugyanugy 350-nel szamolva benzint es gazolajat 150e km, mire egyaltalan nullan van. Es a kulonbozetbol elmehettel volna azert nehanyszor nyaralni a benzinessel szoval jo a dizel, csak vannak aprobb kockazatai.
-
rbalint88
addikt
válasz Luck Dragon #145131 üzenetére
Lasssan harom honapja hasznalok egy 1.2-es splasht, az en labammal 7,2 es 8,2 kozott evett (atlag kethetente tankolok), de ki van hasznalva mind a 86 loereje. Autopalya+bp-i dugo, napi 2x17km, meg hetvegen varos+out 2x30km. 150-et szepen viszi, csak nyelezni kell, birja.
Btw az frankon hianyozni fog, ahogy a kettest 90-nel leforogja es veri a revlimitert
Egy-ket szemellyel egeszen jol megy, futomuve is stabil. Mondjuk egy ket het kell, mire ezt el is hiszed, de fasza kis gep. Belter kopogos, de nem is akarja eladni magat premiumnak. Csomagtarto az mondjuk tenyleg vicc, de szaladgalos autonak, ket embernek teljesen jo. Hosszu palyazasnal mar hangos, mert sokat forog (130@4000 kb) -
rbalint88
addikt
válasz salieri. #145152 üzenetére
1,4-1,6M kozott nincs itthon ilyen megane? Ketlem... lepapirozva utazassal ennyibe lesznek ezek is. Ilyen erteku autot nem hoznek kintrol, csak nagy tetelben.
Tomi: igy hasznalni jo a splash, de a sajat penzemen en se azt vettem, hanem sokkal rizikosabb cuccot, ami cserebe elmenyt is ad.
Új hozzászólás Aktív témák
- Ukrajnai háború
- Milyen okostelefont vegyek?
- Politika
- Elemlámpa, zseblámpa
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Viccrovat
- Gumi és felni topik
- Hegesztés topic
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- További aktív témák...
- BMW F10 F11 F30 F31 G30, G80 stb Jubíleumi, M Power vagy fekete embléma szett
- Athom WLED 15W E27 RGB+Warm+Cold White okos villanykörte
- Toyota 2009 Avensis CRUZ tetőcsomagtartó
- Kompakt ( CFL ) fénycsövek ( 13 db )
- Krups, Krups Quattro darálós automata kávé főző kávéfőzők, full vízkőtelenítve és pucolva
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen