-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz concret_hp #142280 üzenetére
Meg is valaszoltad . Kispolszkiban is nottek fel emberek, ahhoz kepest meg sokszoros minosegi kulonbseg van. Nem lesz tole osszetorve a kolok lelkivilaga, ha "csak" egy swiftbol kamillazik ki.
-
rbalint88
addikt
válasz Acheron #142325 üzenetére
octavia vagy s-max közül amelyik neki jobban tetszik. ha nincs 2-nél több gyerek, tökmindegy, mindkettő hodály. mondjuk ha az s-max valami erősebb, mint az 1.6tdci, akkor arra szavaznék.
toyotás kérdésedben én aurist biztos, hogy nem vennék. viszont ha bejön a hibrid vonal, akkor megnézném a helyedben a kia niro-t, élőben is pofás. sajnos beülni nem tudtam, akkor hozták az országba, még fóliás volt a pappasnál. 7év vagy 150k km garancia, meg eleve nem egy ördöglakat... és nem buta bégetős cv van benne. dizájnra is szerintem mérföldekkel jobb, mint az auris, aminek főleg a beltere és a feneke problémás számomra, még így a facelift után is.
-
rbalint88
addikt
válasz Acheron #142366 üzenetére
ízlésről nem vitatkozunk, de bennem megfordult az ebéd a C-HR láttára... Mammutban volt kirakva, de 5m-nél jobban nem mertem megközelíteni. ha hibridben (is) gondolkozol, megnézném a helyedben a KIA-kat. szerintem minőségben ugyanott, dizájnban előrébb járnak, mint a Toyota.
-
rbalint88
addikt
válasz sosperecek18 #142398 üzenetére
az első jobb első negyede biztosan fújva volt, az tuti kapott pofont. a második nekem sokkal szimpatikusabb.
és meglepődtem, hogy így tartják ezek az árukat ennyiért már nézegetném gombóc swiftet is, sokkal jobb vezetni és bár nem tudom milyen magasak vagytok, 180cm felett sem kell két jobb térd a beszálláshoz... -
rbalint88
addikt
válasz Plafoon #142464 üzenetére
Volvot, 2.4D / D5 motorral. Ha automatát szeretnél, akkor mindenképp a 185 lovas verziót keresd, ahhoz már 6gangos automata volt, az 5gangos viszonylag problémás. Biztonságos autók jó hangszigeteléssel és nagyon jó hifivel, ami hosszú utakon nem hátrány. Ahogy az sem, hogy biztonságos, így ha pályatempónál csuknak össze, jó eséllyel szállsz ki belőle komolyabb sérülések nélkül.
Ami számomra számítana még, hogy jó hangja van, nem a sztenderd orrhangú kerregés. -
rbalint88
addikt
a kiegészítéssel együtt azt mondanám, hogy max golf méretben nézelődnék. pug 307 az izzócseréken kívül nem kimondottan nyűgös darab.
de pl egy jól kifogott 147-et se vetnék el és akkor legalább csak feleannyira fogsz sírni, mert kanyarodni még tudsz vele
g astra az egy nagyon szomorú dolog, bár 13 évig kb semmi gondunk nem volt vele (az utolsó hónapban kellett olajgombát cserélni, egyébként csak a kötelezők), nem tudnám jó szívvel ajánlani olyannak, aki egy kicsit is érdeklődik az autózás iránt. már az indexkapcsoló működési érzetétől tökön szúrja magát bármelyik jóérzésű autóbuzi.
800-ból ami még jó lehet, az egy 1.5-ös gombóc swift. őszinte, jó mechanikájú autó. -
rbalint88
addikt
válasz Wiz Khalifa #142567 üzenetére
Egy-ket evig ulj meg a thaliaban, ha megy napi szinten, hasznald el. Nem eri meg atulni egy masikba, foleg hitellel, ami ugyanakkora vagy nagyobb riziko. 800 ezerert ugyanaz a szar van, csak szebb csomagolasban.
Ha karban is szeretned tartani az uj autot es nem csak eletben, mint ahogy a thalia van, evi 200ezer ft rakoltessel egy szogegyszeru benzinesnel is szamolhatsz, mert oregszik es kopik a technika. Hopp 4 gatlo, hopp egy kuplung, egy-ket gyujtotrafo, kis szervofolyas, berohad a fek, porsen a kasztni, csak ugy ropkodnek a deakok es sztistvanok. A masik meg, hogy egy 1.4 v 1.6 clio nem ad annyival tobbet egy thalianal, hogy erdemes legyen felulni a hiteles rollerre. Inkabb amit torlesztore szannal, rakd felre fel evig es ha ugy erzed ez menne evekig, kerdes nelkul -mert a bank nem kerdez, csak vonja-, csak akkor vagj bele. De szerintem ennyit nem er egy picit jobb auto.
Csak teoretikusan: thalia elmegy 300-ert, kiszemelt verda 800, sporolt penzt nem tolsz bele, kell ra egy vezerlescseres szerviz es par aprosag meg egy kozepszar gumiszett, akkor 800+atiras 70+ szerviz 150+ gumi 60, maradt egy tankolasra valo. Hitelezel 800-at, az 3 evre kb 35 havonta. Magyaran 3 evig 35 ezerrel "keresel kevesebbet" havonta. Megeri? -
rbalint88
addikt
válasz szőröscica #142723 üzenetére
Mer az jappppan dci, niylvan jobb szereti az eneost
-
rbalint88
addikt
válasz BigBlackDog #142758 üzenetére
nemcsak máshogy öregszik, hanem eleve más. más anyagra, más alapozóra kerül ugyanaz a festék.
-
rbalint88
addikt
válasz juve600 #142772 üzenetére
ha mindenképp alulmotorizált autót szeretnél venni, akkor hajrá. egyébként a típusról nem beszélnélek le, de azért egy 120 ló és 150Nm a minimum ekkora bódéba szerintem. 13 évig volt unokatesómnak 1.2-es astra kombija 75 lóval. gyakorlatilag nem lehet vele előzni. nem hosszú nekifutással, nem lendületből, sehogy. tök mindegy mennyire cipőzöd, mennyire váltasz vissza, nincs hatása a menetteljesítményekre. az 1.6-os 100 lóerős se egy villám, de azzal azért nem 5 golyós oroszrulett egy országúti előzés... ez viszont pont annyival nehezebb, hogy ha beülteted a családot, akkor ugyanannyira nagyon nem megy, mint az egykettes asztma.
egy turbofelújítás nem a világvége, és ha nagyon falábú vagy, akkor is elmegy öt évet, havi max kétezer forint leosztva cserébe az előzés biztonságáért szerintem nem sok. -
rbalint88
addikt
válasz concret_hp #142797 üzenetére
az a baj az átlag flottás autóval, hogy
a, az emberek nem tudnak vezetni
b, mivel céges autó, még annál is jobban leszarják, mint a sajátjukat.nálunk a cégnél két embernek van dízele, egyik se tudja, hogy be kellene melegíteni rendesen, nem egyből üvegelni, plusz hajtás után kicsit visszahűteni, hogy a turbó ne menjen szarrá. plusz az egyikük mindig úgy állítja le a kocsit, hogy előbb elveszi a lábát a kuplungról, mint a motor leállna, így mindig odakúr egyet a kettőstömegűnek...
-
rbalint88
addikt
válasz molnarpeter #142800 üzenetére
az a baj, hogy esztétikailag mindkettő olyan, mint az új. plusz még nincs bajuk, de ha így használják még pár évig, akkor lesz. és mondjuk a turbó kivételével egyik se olyan, amit kvázi sima szemrevételezéssel meg lehetne szakérteni...csak majd egyszer valaki megveszi, jajjdeörülneki, aztán széthullik az autó és jön a buksivakarás.
-
rbalint88
addikt
válasz lenko #142878 üzenetére
megint előjött belőled a MérnökÚr...
kevered a szarul hangolt kipörgésgátlót meg a gumikat a nyúlmókusokkal. meg a a rosszul megírt vezérlőszoftot a szívóbenzin karakterisztikájával.
elmondom neked, hogy volt gyári 180 lovas Golf4 GTI-m, ami dízeleket megszégyenítően elbutult 5ezer felett. ültem tomcsi23 ugyanolyan motoros Leonjában, ami lelkesen, saját magát behergelve forog a tiltásba, nem említhető egy lapon a két motor. pedig csak annyi a különbség, hogy az egyik brigádnál nem szartak bele a programozásba.
de tovább megyek, ott a szarolasz szardízel alfám, amit nemhogy értelmesen meg tudtak írni, de ráaádsul a kipufogót se alibizték el és négyhengeres dízelhez képest szép, életvidám hangja van. és bár a papír sok mindent elbír, hankook túragumin, gyári programmal otthagyta a sperres, hátsókerekes IS200-at sportgumikon, ami 15 lóerővel erősebb... Qru is a subaruval csak indulásnál tud ellépni az összkerékhajtás miatt, de 20 fölött már gyorsabb az Alfa, mert vannak benne nyúlmókusok=tartalék=akarat. -
rbalint88
addikt
Ez egy olyan lista, ami az én fogalmaim szerint nem teljesülhet.
ami az én inerciarendszeremben csendes, kényelmes, de jól kanyarodik, jól megy és még földútra is be lehet vele menni, az nem alacsonyan fenntartható.
Nálam erre egyből az Audi Allroad jut eszembe, ami légrugós, így sportos menethez le lehet ereszteni, terepezéshez felemelni, hodálynyi hely van benne, bringa is befér és 180 lóerős a leggyengébb verziója.
USB mondjuk csak utólagos (dension, yatour) megoldással van benne, de hát semmi se tökéletes.
A fenntartása az mondjuk átlag 500ezer/év, lehet egyik évben egy milla, másikban csak 100ezer.
Szóval azért kell hozzá lóvé, de műsor is van cserébe.
Csajomnak majd pár év múlva ilyenben vagy XC70-ben gondolkozunk. -
rbalint88
addikt
egy BMW 3er E46 és Seat Toledo. egy luxus suv vagy középkategóriás autó elég lett volna, ha nem volt szakszerűtlenül javított sérülése. a bmw nagyon összenyomódott, szerintem az már volt gányolva.
btw kérdés, hogy a seatos be volt-e kötve, mert az ő autójára nézve túlélhetőnek tűnik az eset. de az is valószínűsíthető, hogy rosszul lett és azért ment át a szalagkorláton, aztán már az ütközés pillanatában halott volt.[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz szabonagyur #143119 üzenetére
meg van az az óriási előnye, hogy:
- nem áll benne a pénzed, azt be tudod fektetni
- nem kell attól félni, hogy jön egy jó kis több százezres javítás, akár egy évben többször is
- ha tk-ra vágják, nem neked kell hadakozni a biztosítóval
- nincs a használtautó vásárlásával járó para, hogy vajon mennyire volt törve és tekerve.
nyilván ezen előnyök kihasználásához kell rendelkezni egy jó fizetéssel és rendezett háttérrel, meg hajlandósággal arra, hogy autót hitelezz. nálam itt elbukna a dolog, nem való nekem a drága autóasszonynak felvetettem, hogy talán vennék átmenetileg 166-os Alfát, azt mondta ha még egy Alfát hazahozok, kicsontoz ráadásul nem mosolygott hozzá és kés volt a kezében... (főztünk)
-
rbalint88
addikt
válasz Integrale #143125 üzenetére
nem sok szívás van vele, hanem egy nagy, de az is inkább időben. mondjuk pénzben is kurva sok lesz, de hát semmihez nem olcsó egy olyan kör, amiben a következők vannak: 4 új gátló, kapcsolt részek cseréje, új turbó, kettőstömegű, kuplung, hengerfejjavítás. eből azért látszik, hogy a nagyja kopó-fogyó cucc, az egyetlen hiba a vízfogyasztás, ami erősen hengerfejproblémára utal.
ez így összegszerűen 7-800k között lesz, minden frankóra megcsinálva, minőségi alkatrészekkel-, viszont remélem olajcseréken és pár apróságon kívül a következő pár évben nem kell rá költeni. eddig legalábbis nem volt gondom vele, most meg összejött minden egyben, ez van.
egyébként kb úgy vagyok vele, hogy most fizetem meg a vételárban jelentkező 4-500ezer forintnyi árelőnyt
asszony német (és svéd) autó párti, olaszból csak a Maseratik tetszenek neki, aztán viszonylag kevéssé meggyőzhető arról, hogy egy V6-os benzines 166 az nagyon jó lesz nekünk, mert szép, szép a hangja és különben is egyébként ha lenne neki is egy szívecsücske autója és adottak lennének a körülmények, nem lenne gondja vele.
ha lesz valaki hülye, aki jó árat ad a 156-ért, még akár át is ülnék egy 166-ba, de nagyobb a realitása annak, hogy megmarad a 156, pár évig használom napi járósnak, valamikor kap egy Q2-t és játszós autó lesz belőle, ha jön helyette egy Giulia. -
rbalint88
addikt
válasz rbalint88 #143126 üzenetére
az kimaradt, hogy tavaly azért cseréltem le az avensis d4d-t, mert azon is elfogyott már minden, ette az olajat (1l/3000km), erősen kartergázos volt a motor, kezdett szarakodni a váltó nyelestengelycsapágya, elfogyott alóla a futómű, viszont azt az autót nem szerettem, úgyhogy semmiképp nem akartam költeni rá.
az Alfát imádom, azért sem fáj ráborítani ezt az összeget. -
rbalint88
addikt
válasz KAMELOT #143130 üzenetére
Haha. 1 ev es 3 honap alatt egy gombfej csere volt a vasarlas utani kotelezo szervizen kivul. most van ez a komolyabb kor, aztan remelem megint hosszu ideig semmi, csak a kotelezok.
Plusz mivel nekem az autozas hobbi is, hajlando vagyok kompromisszumot kotni a szervizigenyesseg teren csereb azert, hogy ne vsak veleszkozt hajtsak, hanem elmeny legyen eljutni a-bol b-be. A fenntartasos dologra csak annyit, hogy 8. autom, elotte se epp suzukiztam, ugyhogy fenntartas teren nem hiszem, hogy nagyon meg lehetne lepni. A csoda ubermenschwagen passatomra ket ev alatt raborult ket misi es meg csak igazan komoly baja se volt... ugyanigy csak tisztessegesen karban volt tartva. Ezt a kategoriat ennyibe kerul fenntartani, el kell fogadni es ez nem megy sokaknak, ebbol vannak a megoldjuk okosba szerelesek es a kotvany fosok miatta.Ja es lehet rohogni: esetemben az alfa volt a racionalis valasztas. Tudtam mit varok az autotol, mennyi penzem van ra es a szoba jovo tipusok kozul ez gyozott meg eloben leginkabb. A legkomolyabb vetelytars az 1.gen A4 facelift volt, de az nem vezetesi elmenyre van hangolva.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz Mágus2 #143135 üzenetére
hehe, anno gondolkodtam W8-as passatban, aztán amikor felhívtam egy tulajt és elkezdte mondani a dolgokat, akkor azért keresgéltem a földön az állam. Az a vicc, hogy egy 4.2 V8 A6 fenntartása sokkal olcsóbb És ugye presztízsben, beltéri minőségben, de helykínálatban is előrébb van a Passathoz képest.
btw A6 C5 3.0 és 4.2, valamint Allroad 2.7T és 4.2 mekkora öngyilkosság? szigorúan automatával.tboy93: vannak gyártók, akik nem alibizik el a kipufogócsinálást szerintem nem harap a srác, kérdezd meg tőle, max meglepődsz, hogy egy sima 1.6-nak lehet ilyen hangja
-
rbalint88
addikt
-
rbalint88
addikt
válasz Nestor16 #143247 üzenetére
Kepek alapjan erdemes megnezni. Vezerlescserekor egy szivosortisztitast erdemes, kozvetlen befecsis es tud kokszosodni. Egyebkent nem rossz auto, csak celeszkoz a-b eljutasra. Gyarilag nem volt benne tempomat, igy utolag csak univerzalis jatszik 120+ ezerert. Ha palyaznal vele sokat, az egy nagyon hasznos dolog.
-
rbalint88
addikt
-
rbalint88
addikt
-
rbalint88
addikt
válasz roberto211 #143525 üzenetére
kb fél éve kerestünk használt volvot. 3-4 évest, automatát, vezetett szervizmúlttal. nézzük a mobilét,vannak egész jól felszerelt törésmentesek, 10-13k eur, 170-260k km között. úúúú az SOK. mondom hüjevagy, dízel, jellemzően céges, németeknél pálya, óriás távolságok, stb. de azaz SOK. oké, akkor oldd meg. nyilván vettek 4,7-ért egy 115ezret futott 5 éveset. jó, 10 év alatt nem nagy különbség, meg lehet, hogy karbantartásban visszahozza, de akkor is, szerintem nem ért ennyi pluszt... 1 millából már komplett motort lehet cserélni.
-
rbalint88
addikt
válasz roberto211 #143529 üzenetére
ez is nagy lépés, az újonnan vett g astrát 13 év után adtuk el 96ezer km-rel, ennek a helyére jött a 115k km-es volvo skandallum!
-
-
rbalint88
addikt
válasz dedike #143576 üzenetére
mire használnád?
én ezek közül vennék valamit: suzuki vitara, ha tetszik akkor s-cross is szóba jöhet, hyundai i30, elantra, kia ceed, ceed sw. ezeknek értelmes felszereltséggel (bluetooth, tempomat, ülésfűtés) és értelmes motorral (minimum 1.0T vagy 1.6 szívó) ki kell jönnie ebből a keretből. -
rbalint88
addikt
válasz akos727 #143600 üzenetére
147 jtd 8v jo valasztas. Futomuvet egyszer rendberakod jo minosegu alkatreszekkel es akkor sokaig nincs gond vele. Mindenkeppen magas felszereltsegut keresnek, tempomat es digitklima legyen benne. Ulesfutes sok borosben sincs sajnos, azt ki is lonem, a futetlen bor csak buntetesnek jo.
A tobbi se rossz konstrukcio, de ebben az arkategoriaban mar leginkabb allapotot veszunk, nem tipust. Nem tudom mennyire surgos a vasarlas, de ebben a kategoeiaban kell turelem, hogy kifogj egy jo vetelt.Jojo5: ebbol a negybol az elso jutna el nalam a megnezesig. A tobbi eleg alap felszereltsegu.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz cafat #143616 üzenetére
SCI motort nem erőltetném, első generációs közvetlen befecskendezéses, lekokszolódik. vagy bele kell kalkulálni, hogy vezérléscserélnél/5-6 évente ki kell tisztíttatni rendesen, ami minimum 100e Ft.
A 146 lovas kétliteres tudtommal sima szívócsőbefecskendezéses és egy jó motor, nagyobb bajok nélkül.Fabia állapottól és futástól függően 5-600ezer Ft-ot tudhat. Beszámíttatás helyett inkább megpróbálnám eladni olcsón-gyorsan, még mindig jobban jössz ki vele.
Mi amikor be akartuk számíttatni az autót, mindig olyan árat mondtak, amiért inkább nem hagytuk ott. Eddig a családból 3 autót adtam el így, hogy gyorsan mennie kellett, 2 óra, 4óra és 2 nap voltak az eladási idők... és még így is 100-150ezerrel kaptunk többet mindegyikért, mint amennyi a legjobb beszámítós ajánlat lett volna. Mindezt 5-700ezres autóknál -
rbalint88
addikt
válasz Buster17 #143722 üzenetére
szerintem felejtse el. Feküdni kell benne - amúgy jó dolog a mélyen ülés, de gondolom nem azért van most is picassoja, mert szereti, ha gokartpózban ülhet és vicsorogva kanyarodhat. Nem kimondottan megbízható az 116i és nem alacsony fenntartási költségű, ahogy egyik BMW sem.
Zewa: JTD motor a Mazda 3 bódéban? Ha csak a kettő közül lehet választani, akkor inkább Mazda, nálam az Opel belsőt nem veszi be a gyomor. Fiat Bravo-t is megnézném, akár 1.9 akár 1.6 jtd-vel. Vagy Lancia Delta ugyanezekkel a motorokkal, táncterem méretű utastérrel. De ha a stílus is számít, akkor ott az Alfa GT, ha nem viszel gyakran egynél több utast, akkor teljesen jó alternatíva. Hely van benne, csak hátra be kell mászni. Csomagtartója még nagyobb is, mint az eredetileg elképzelteknek.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest