-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
footy
addikt
válasz HookR #146246 üzenetére
Ugy latom kb egy iranyban keresgelunk.
A C5 belseje nekem sem annyira gyerebe, az altalad emlitett dolgokon tul leginkabb a pohartarto hianya zavar.
Igazabol ha a lehetne valasztani a C5-ot az 508 belsejevel es kulsejevel, akkor tokeletes lennne. Vagy egy B8 Passat ZF 8HP-val tenyleg maga lenne a tokely. (15e euro alatt termeszetesen )
Nekem meg sajnos minimum 1 ev mire csere lesz. Te mikorra tervezed?[ Szerkesztve ]
-
-
footy
addikt
válasz sasa134 #146849 üzenetére
A 7G DSG hasznaltan elegge orosz rulett.
Az 1.4 tsi-t 2013-tol en batran ajanlanam. (viszont csak kezivel)
A VAG 1.8TSI nem tul jo hiru, ha visszakeresel itt a fourmban magus is irt rola.
A mazda 6 jo gep, csak a kategoriahoz kepest gyenge a zajcsillapitasa.
A CRV-t nem ismerem, de ha alapvetoen automatat keresel, akkor passzolnam a hondakat.
Az E61-ben eleg jo a ZF valto, a benzines motorok kozott viszont eleg konnyu betegagyat kifogni, erdemes vasarlas elott motorkodot kerni es utananezni. Altalaban a TU(technische uberarbeitung/technical upgrade) jelzesu motorokat erdemes keresni. -
footy
addikt
válasz sasa134 #146883 üzenetére
K-Astra nem fer bele? 1.4 turboval hagyomanyos automataval, szerintem teljesen vallalhato. Tsebacsi is hasonlo parameterekkel keresett mint te es az Astrara esett a valasztasa. A Mazda szerintem 2.0-val automataval verszegeny lesz, inkabb 2.5-tel dinamikus, de az a biztos hogyha te kiprobalod.
Az Accordbol az elozo automata allitolag nem volt tul jo, a fordulatszamot altalaban olyan tartmonyban tartotta ahol bugott a motor. (mar ha lehet hinni az adacnak)[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz leslieke #146905 üzenetére
C kategoriabol(Focus,Golf, etc) ujkent necces lesz a fullos 6M-ert. Vagy nagyon jol kell alkudni, vagy lejjebb kell adni.
Napi 70km-re a diesel jobban megerne, bar megertem ha nem akarod hallgatni a kerregest.
A nemet is japan melle mindenkepp felvennem a koreaiakat is. Az I30-ra eleg jo ajanlatok vannak most.
A SUV-ok viccesen tul vannak arazva, azokat en passzolnam.
I30, Astra, Focus triobol valogatnek esetleg Mazda3 ha mindenkeppen benzinest akarsz. A golf se rossz, de az nem fer bele highline(foleg ha elkezdesz ikszelgetni) kivitelben.ui
Kombit akarsz vagy hatchbacket?[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz Luck Dragon #146918 üzenetére
A J Astra azert minden ertelemben oskovulet a fentiekhez kepest.
-
footy
addikt
válasz humax #146972 üzenetére
Tuti kell a SUV? Ertem en hogy trendi, de autopalyazni felesleges. Sokkal jobb arra egy kombi(a csaladi kirandulasokhoz) C-klasse vagy egy 3-er BMW, A4 esetleg ISLexus.
En is utalom a diesel kerepelest, de autopalyan nem hallod es a fogyasztas mas dimenziokban mozog a dieselnel es benzinesnel. (Foleg ha megis a SUV mellett maradsz.)(#146974) Qru
Az XC60-at csaladhoz nem vennem. Rettenet kicsi hely van benne hatul.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz focvis #147316 üzenetére
Ezt en annyival kiegeszitenem, hogy nem mindegyikbe ennyire egyszeru. Foleg ha trendline akkor konnyen elofordulhat hogy (kormany)vezerlot is kell cserelni. (es esetleg slipring-et(csuszugyuru?))
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz Integrale #147626 üzenetére
Nekem Ferrarit dobott, pedig meg mindig hidros automata citroenre vagyom
(#147621) Tsebacsi
En is 33 eves vagyok, nekem is ki van a tokom a kemeny rugozasu autokkal es a zajos utasterrel. (pedig a golf puhabb es csendesebb mint a civic)
Lehet hogy az E46 330i az ultimate driver´s car, de leszarom en egy nehez nap utan csendben, kenyelemben akarok hazajutni.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz BigBlackDog #147651 üzenetére
Nekem 5-os, 6-os Golffal(Variant) es Leon1-2-3-mal van hosszabb tavu tapasztalatom:
Golf5-6: Nem hangos autok, de ha durva feluletu az aszfalt akkor a futomuzaj bejon. A G6 valamivel jobb szelzaj tekinteteben, de a tukrok felol 130-nal mar futyol a szel. A nemet tesztelok csendesnek mondtak mindkettot, ez nem igaz. Nem hangosak, de a csendes nem ilyen.
Leon 1: 1.4 annyira nem rossz, foleg ahhoz kepest hogy milyen regi konstrukcio es annak ellenere hogy kicsi a motor, nem nagyon zavaro a hangja.
Leon2 1.9PD: Meglepoen csendes 150-ig, altalanosan halkabb mint a Golf5. Alacsony sebessegnel zavaro a diesel csattogas(meg az ergonomiai bakik, meg a vesekorazo futomu is )
Leon3 1.4 tsi: Egeszen csendes. 160-ig alig van zaj. Ha a motort a felso tartomanyban jaratod akkor sem pentrans a zaja.
A civicben engem egyebkent leginkabb a magas motorzaj zavart. -
footy
addikt
válasz Mauzes #147690 üzenetére
Az 1.4 TSI 7gangos DSG-vel van, ami eleg szar hireben all. Az 1.8TSI ahogy en tudom nem ajanlott motor a 2.0-val egyutt. Az utobbi kettohoz pedig elvileg erosebbik DSG menne.
A mazda 2.0 kezivel elmegy, de ha turboshoz vagy szokva, akkor lehet meg ugyis kisse gyengenek fog erzodni. (automataval eleg harmatos)
A 2.5 automata allitolag kellemes kompromisszum. Fogyasztasban is eleg jonak tunik spritmonitor alapjan.A Kia-t en 2.0 szivoval kilonem. Amugyis eleg nyomatekszegeny a motor es az meg egy hagyomanyos automataval megfejelve elegge halvany lehet.
Varosi hasznalatra mindenkepp hagyomanyos automatat neznek ott sokkal kellemesebb mint a DSG.
Szoval a te esetedben a 2.5 Mazda lehet egy nyero valasztas.
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz Luck Dragon #147846 üzenetére
Ne csak a decibelt nezd. Ennel sokkal osszetettebb a dolog. El kell olvasni a leirast, , mert az olyan dolgok is lenyegesek, mint hogy bizonyos fordulatszam tartomanyban bug a motor, vagy adott sebessegnel suvit a tukor.
Tehat pl. hiaba irnak oda 67dB-t ha abban a fordulatszam tartomanyban ahol hasznalod bug a motor.
Sot van olyan auto is ami ora szerint 130-ig kifejezetten csendes, utana pedig ugrasszeruen megno a szelzaj.
Szaraz adatok alapjan ilyenek miatt nehez objektiv kovetkeztetest levonni es akkor meg ott van az hogy emberenkent(es a kor elorehaladtaval is) valtozik kinek milyen frekvenciakra erzekenyebb a fule.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz middleaged #147906 üzenetére
Elso szerias A osztaly egy fos. Rohad, szar a futomuve es az elektronikai hibak sem ritkak. A belter minosege pedig egy hulladek. 100x inkabb egy Alfa 147
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz Kornel #148098 üzenetére
Miert felsz ennyire a turbostol? Sokkal jobb kompromisszum dinamika es fogyasztas teren mint ezek az elavult szivok amiket meg lefojtanak az euro normak is.
(#148121) GaborGh
Az I3 ugy nez ki mint a fostos kutyaol 4 kerekkel. Az I8 pedig hasznalhatatlan a hetkoznapokban. (Nincs ertekelheto csomagtere es mocskosul szar a ki/beszallas)[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz gzbotii #148211 üzenetére
Nem magaval a VAG-gal van baj, hanem hogy 1,5-ert normalis (VAG)2.0CR-t nem veszel. Az 1.9-ben meg mar benne van a vilag osszes kilometere, de azert vissza van csavarva 180-ra. Az Octavia tipikus flottaauto volt, abbol egy epkezlabat alig lehet talalni a magyar piacon. JTD-bol sokkal jobb allapotut lehet venni adott aron.
(#148197) kisza25
Mefelelo karbantartassal es pici odafigyelessel a turbo is elmegy ugyanannyit. Itt most divat lett fikazni a benzines kis turbokat, de ennek nem sok alapja van. (A VW-n kivul mindenki meg tudta csinalni elsore normalisan.)[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz kisza25 #148216 üzenetére
azt is olvastad mire használnám (szinte csak helyben)?
olvastam es tartomelég felemás írások vannak róla, volt aki szinte csak dicsérte, volt aki szinte csak szidta
pl kellemetlen helyzetek városban, mert alul van egy turbo lyuk és amikor gyorsan elindulnál, hogy még átslisszanj egy lámpán, olyan mintha véletlen 3. ba raktad volna és hasonlók.
Volt aki azt írta 4 nap alatt nem tudta kiismerni a motort, hogy mikor hova érdemes váltani, mert annyira szélsőségesen viselkedett...
Ki kell próbálni hogy neked passzol-e. Lehet hogy a te vezetesi stilusodban fel sem tunik a turbolyuk. Benzinesnel egyebkent is kevesbe szokott veszes lenni mint dieselnel.Az 1.4 crdi is hasonló, papíron 1250 től 3500 220Nm, ehhez képest 2000-3000 amikor húz, van olyan, hogy a 2ben már nagyon pörögne, de 3ban meg nem elég a fordulat, jól fogyaszt, de nem jó vele városban autózni.
Gondolom az alulmotorizáltság miatt (1400 kg 90 ló)
Annak a motornak nekem sem jott be a karaktere. A relative nehez kasztni pedig halmozottan hatranyos helyzetuve teszi ezt a kombot. Viszont az alig nagyobb 1.6crdi-vel nagyon haromonikusa Ceed/I30. -
footy
addikt
válasz Tom1939 #148309 üzenetére
Ez nem tunik valos hirdetesnek. 2015-tol mar a Facelift van ez pedig azelotti belso. (Eppen lehet tulraktarozott is) A 2.5 csak a legmagasabb kivitellel volt elerheto, ugyhogy sportsline nem is lehetne. A legmagasabb csomagba egyebkent a 19colos felnik is beletartoznak es keprol ezek nem neznek ki 19-esnek.
Egyebkent maga a leiras is arulkodo: "Megtaláljuk álmai autóját" -
footy
addikt
válasz Kornel #148654 üzenetére
Mondjuk a cikk elolvasasa utan sem latom hogy valami komoly gond lenne a hibrid aurisszal.
Az inverter hibat egy masik cikkben egyebkent pont az aurisban "javitottnak" titulaljak.(#148657) Integrale
+1 nekem is ugyanez volt[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
-
footy
addikt
válasz Luck Dragon #148956 üzenetére
De az ülések borzasztóan rosszak, nagyon kemények, kialakítása sem az igazi, és minimális oldal támasza van. 40-km után leszakad az ember háta, nem érzi jó magát benne az ember.
Nem az oldaltamasz, hanem a derektamasz vagy inkabb annak a hianya a legnagyobb baj. Nekem volt olyan idoszakom hogy 40e-kmt beletoltam egy ev alatt a fobiamba. Akkor utaltam meg igazan, mikor ausztriaba jartam vele. A 600 kmes ut vegere alig birtam mar ulni. 100kmt meg el lehet vele menni egy huzamban, de a tobbi kinzas.
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
A 206-hoz nem tudok sokat hozzatenni, de clio volt parszor a kezeim kozott. Punto es Fabia pedig sajat haztartasban. En biztosan nem vennek fabiat meg1x.
A Punto 1.2 8V varosi hasznalatban evett 7-7,5litert. A fabiahoz kepest egyertelmuen jobb:
- zajcsillapitas
- ulesek
- futomu
- fek
- motor (az 1.2 8v mar 2800-as fordulaton nyomatekcsucson van)Ha neha kimentek vele palyara is akkor nem art egy 1.2 16v vagy az 1.4, de en 1.2 8v-vel is siman mentem 150-et
-
footy
addikt
válasz vzsryl #148991 üzenetére
Nem tudom hogy csinálja a Fiat, de eddig amiben ültem, az mind 1,5-2x erősebbnek tűnt, mint amilyen valójában
Alacsonyan jon a nyomatek. Azert erzi a legtobb ember a turbodieseleket erosebbnek meg akkor is ha hasonlo teljesitmenyu benzines a legtobb esetben jobb gyorsulasi adattal rendelkezik.(#148992) kisza25
A Punto2-rol volt szo vegig
Nekem egyebkent 1.4 101 lovas fobiam volt, az vitte a 200-at. (ora szerint, leejtovel )(#148993) AMD Power
Pedig nem. A Polo 4(viszont FL-ig ronda mint a bun) felette van minosegben, de a Fabia nem. (Foleg ugy erdekes ez hogy a Punto2 2evvel hamarabb jott ki, tehat akar a Polo3hoz is lehetne merni)[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz szőröscica #149032 üzenetére
valami ilyesmi:
A fux rendelheto extra volt
ui.: Meg a feher Crocs utanzat is
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz bajnokpityu #149386 üzenetére
A szamalaloval barmit ki lehet iratni
-
footy
addikt
válasz Kornel #149717 üzenetére
Jazz-nél én még nem találkoztam a fogasléc kopásával. Fórumokról nem rémlik, hogy lenne ilyesmi.
A családban van egy 120 meg még egy 160k körül. Egyiknél sincs gond a kormányművel.
Szerintem az csak a Civicet érintette.(#149721) dkaro
A Jazz minden szempontbol sokkal jobb auto mint a D corsa. Egyetlen hibája a relatív gyenge zajcsillapítás. (bár a D Corsa se jeleskedik ebben)
(Importnál pedig a rozsda)[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz Napfénysüti #149893 üzenetére
Mire kell? mennyit szansz ra?
-
footy
addikt
válasz Napfénysüti #149902 üzenetére
Akkor Bravo 1.4 T-jet
-
footy
addikt
Az a baj, hogy magyarorszagon ha valaki(nagy atlag) autot akar venni, akkor nem azt nezi mennyi penze van autovasarlasra, hanem akar egy fószvágent vagy egy ódit is megveszi belole a legszarabb fapadot (vagy hasznaltan a leglerugottabbat) csak hogy meglegyen a brand.
Pedig egy 1.4 golf arabol kijott volna egy 1.6 leon, ami a lemezek alatt ugyanaz az auto, csak a parasztnak kell a vw jel a kocsi orrara.-szerk-
A legjobb egyebkent az amikor a fenti P. elkezdi nyomatni, hogy szar az auto, "mer´ a gyarto nem ad semmit bele"[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
Pedig pont az ilyen userek azok, akik fos alkatreszekkel pekekkel "tartjak karban" az autokat. (es akkor itt mar bejon a szarragas)
A nemeteknel es az osztrakoknal a tobbseg nem alapmotoros fapados autot vesz. Foleg nem ugy mint magyarorszagon, hogy a villantas mellett a gyereknek nem jut uj cipore...(#150275) outsiders
ha teheted probald ki mindkettot, csekkold le a csomagtartot is. A kombi mindenkepp egyszerubben pakolhato, de en megertem ha megis a lexust valasztod[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Ukrajnai háború
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen notebookot vegyek?
- SirRasor: Garmin Venu SQ és Garmin HRM-Dual összehasonlítása, avagy kell-e a szíj?
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- OLED TV topic
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Formula-1
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest