Új hozzászólás Aktív témák

  • Kornel

    veterán

    válasz dkaro #149716 üzenetére

    Ha a jazz-nel maradsz, csak tőle vegyél, mert a piac 60-70%-a kintről behozott lelakott visszatekert óráju dűledező foskupac.
    Ha tőle is veszed, én ettől függetlenül rászánnám azt a 15-20k-t egy komplett markaszervizes átvizsgálásra, elsősorban rozsdát keresve. Ha le van taknyolva az alja, akkor hagyd ott, 99%, hogy tüneti kezelés, elfedve a fajó igazságot. Futóművet alaposan nézzék át, legyen lengéscsillapító mérés, fék mérés, illetve rázópad is, kifejezetten nézesd meg a kormánymű állapotát, a kormányösszekötőket jobbra balra erősen mozgatva hallod, hogy kopog-e a fogaslec. Ha egy kicsit is mozog, tehát lóg a fogaslec, hagyd ott, vagy tervezd be az új kormánymű árát, 4-500k. Bontott ugyanilyen lesz, felújítani (rendesen) nem lehet.
    Ezen kívül nézesd meg, hogy mikor volt gyertya csere, bár én azt is beterveznem első szervize, 8 gyertya 30-40k körül mozog, plusz az összes folyadék és szűrő csere esedékes már ilyen korban, és 99%-ra mondom, hogy az olajon és max. a fekolajon kívül nem cserélték rajtuk semmit.
    Értsd: 10 évesen cserés a fagyallo, gyári Honda 5 literes kevert kedvezménnyel 10 ezer, csak hogy érezd az árakat ;)
    Váltóolaj szintén arany árban van a gyári, de csak gyárit szabad belerakni, a többitől megkotlik a váltó.
    Nézz rá, hogy a kuplung hogy van megoldva, ha külön körön van a hidraulika, mint a civicben, akkor ugye a fekolajon függetlenül​ abban is folyadékot kell cserélni, mert sose szoktak.
    Üzemanyag szűrő szintén cserés, mert nem szokták, a tankban van ott is elvileg, 2 órát biztos ellesz vele egy szerelő, ha nem többet...
    Nagyjából ennyi jutott eszembe, ezekre figyelj, és tervezd be őket, hogy ne érjen meglepi.

Új hozzászólás Aktív témák