-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Djuree
félisten
válasz Poultier #149800 üzenetére
azigen.
hát igen, ember legyen a talpán akinek minden eszébe van olyankor. hiába alap az olajszint, lehet ilyenre nem is gondolnék h nincs benne elég olaj. legjobb többen megnézni ha van lehetőség, vkinek csak az eszébe jut az is.
meg ugye nekem most 22 éves a kocsim, abba semmi nincs, ebben a mazdában meg külön szervó olaj meg minden, nem is értek ezekhez az újabb verdákhoz.
megnézem,meghallgatom kb. ennyit tudok tenni. meg megnézem az olajat.[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
akooos
veterán
válasz SzlobiG #149781 üzenetére
Néztem már jó párat, valóban ritka a rozsda nélküli. Volt egy 2006-os, az teljesen makulátlan volt. Nem tudom, hogy meddig volt típusfelszereltség a rozsda
A motorja miért foshalom?
Milyen autót érdemes akkor venni? Nagy csomagtartó, dinamikus közlekedés, klíma és tempomat a lényeg. Jobban örülné valami erősebb szívóbenzinnek (ezért is jött szóba a 2.3-as Mazda6), de a dízeltől sem zárkózom el. B5.5-ös Passat lenne a legideálisabb, 131 lovas dízellel, de lehetetlen találni a 250 km-es környezetben normális állapotút vagy nem elszállt árút.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #149803 üzenetére
Igen, a "mezei" 2,3-as olajtöltete alulméretezett. Az MPS-ét szokták áttenni rá (PnP tehát nem egy nagy törtétnet kivitelezni).
mod:
Amúgy ha sűrűn nézed az olajszintet és mindig rátöltesz amikor kell akkor nincs gond.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szőröscica #149805 üzenetére
Erősen változó a motor kopottságától és a használat módjától függ. Nem az olajfogyás maga a fő probléma, mert az nem eszik többet mint egy hasonló ccm-es/korú/konstrukciójú motor de nyilván egy 2,3-as motort azért veszel, hogy odapörkölj neki és ha nem nézed rendszeresen (kvázi minden hajtósabb karika előtt/után de általánosságban minden tankoláskor) akkor nagyon könnyen kifut az "olajkeretből" ami végzetes a motor szempontjából. Ezért teszik fel rá a MPS nagyobb méretű "kádját" akkor van miből csipegessen.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Integrale
veterán
Lapozd fel az osszes korabeli szaklapot, turd az internetet es tajekozodj.
A 19 padlolemezet, futomuvet hasznalja, eleinte meg a motorok is azonosak voltak. Egy eros facelift mint a B6 B7 Passat.
Az autogyartok ritkan hasznalnak csak 4-5 evig egy padlolemezt.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
8th
addikt
válasz Integrale #149808 üzenetére
Nem kell tájékozódnom képben vagyok csak olyan magabiztosan kijelentetted, hogy az csak egy facelift (holott ez nyilvánvaló nem igaz hiszen a nulláról fejlesztettek egy teljesen új autót arra a padlólemezre), hogy kíváncsi lettem a közös padlólemezen és hajtásláncon kívül van-e valami plusz infód róla. Ezek szerint nincs. A logikádat követve ezek szerint a Fiat Coupe csak egy egyszerű Fiat Tipo facelift? A Bachetta csak egy Punto facelift? Az Uno csak egy Fiat 127 facelift?
[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
Igazad van, a facelift szón elcsúsztam az első hozzászólásnál.
Egyébként az akkori tesztek amiket olvastam róla (hazai, külföldi), újradizájnolt Renault 19-ként hivatkoztak rá. Aztán, hogy ez kinek facelift, kinek teljesen új modell, nézőpont kérdése. Nekem nem fér bele a teljesen új modell kategóriába, mert tudod te is nagyon jól, hogy nem az."Bad reklám is reklám too"
-
rbalint88
addikt
válasz wttfw #149799 üzenetére
a 9,5 sec dízel gyorsulásból elég könnyen lehet 7-7,5secet csinálni
ha hasonló korú és tudású autót nézel, azokkal se lesz kevesebb szívás. vagy egyszerű macpherson+csatolt lengőkar futóművest veszel, ami se mozgáskultúrában, se kanyarsebességben nem tudja ezt a szintet vagy nagyságrendileg ugyanennyi problémád lesz a futóművel. hozzáteszem, nekem most pár apróságot cseréltek benne, az alsó lengőkart majd hamarosan kell, mert már kezd kiszopósodni benne a szilent -de még nem zörög-, aztán van benne (legalább) 304ezer km, még a gyári. a többi lengőkar is még gyári. hátul meg most lett megbontva a futómű először... leginkább azok panaszkodnak rá egyébként, akik a kínai fos lengőkart veszik meg bele, meg egyesével cserélgetnek, nem párban, esetleg még valami ordas nagy felnin járnak kotongumival.
pl ez jó lehet: [link] -
-
kemalboy01
tag
Erről az autóról mi a véleményetek?
Lexus ct 200h
Mennyire drága a fenntartása? Illetve mit kell kicserélni benne és az mekkora tétel lehet? -
molnarpeter
nagyúr
válasz kemalboy01 #149817 üzenetére
Prius szerviz átvizsgálás nem árt, amúgy olajcsere (néha váltóban is), és kb ennyi Megbízható, takarékos (üzemanyaggal, fékkel, stb).
-
Qru
MODERÁTOR
válasz kemalboy01 #149817 üzenetére
A szokásos olajok/szűrőkön kívül érdemes az akkupakkot is beméretned márkaszervizben. Szerencsére cellánként cserélhető ha esetleg gáz van és utólag is vehető rá akkugari.
Cvt váltós azt európaiként szokni kell kicsit de engem nem zavar. A hátsó traktus szűkös a csomagtér minimális, cserébe keveset eszik városban. Amire figyelni kell hogy az akksipakk nem szereti a tartós állást (önkisülés). Motorikusan jó, megbízható de a nagy önsúlya miatt azért nem egy rakéta.
Sokáig szemeztem én is (meg haverom is) a ct200h-val végül letettem a hibridről mert én elég keveset járok városban.
mod:
Azért nem olcsó az alktrész hozzá mert prémium márka. Ritkán romlik el de pl egy kicsi kocc is húsba maró, 1 db fényszóró olyan 200k környékén van hozzá... És akkor nem beszéltünk egy futómű felújításról ami szintén nem olcsó vagy akár egy rozsdás kipufogó cseréről...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #149820 üzenetére
A led-mátrixos igen az horror drága még egy olcsóbb autónál is (pl K Astra) de ez bixenon és csak a DRL led benne mégis k. drága. Kérdezd meg Bögrét neki mennyi volt a Lexusba a kanyarkövetős bi-xenon lámpatest (ha jól emlékszem 240k/db).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
htomi85
tag
válasz kemalboy01 #149817 üzenetére
Ugyanaz a vas mint az Auris HSD.
Kicsit vonzóbb kívül-belül, cserébe magasabb szerviz óradíj. -
nagyúr
Sziasztok, muternak keresunk 6 kiloig (+atiras, szerviz) kisautot, Punto 2 FL eddig talan a befuto. Rozsdan kivul mire kell figyelni ennel a tipusnal?
Ezen kivul nezten yarist, de ennyiert nincs ertelmes, wagonR tetszik neki, de errol nagyon gyorsan lebeszeltem oket, C corsa nem tetszik neki, Fiat panda-t javasolta meg a szerelonk, azt a tipust nem ismerem semennyire.
-
kmisi99
addikt
Sziasztok!
Még nagyon a tervezés legelső előtti stádiumában vagyok, de attól még nézelődök autók terén.
A mazda 6 1. generációjáról sok jót olvasok és nagyon is tetszik. Tudom, hogy rohadós fajta, de más téren nem szidják. Benzines 1.8 vagy 2.0 szedán érdekel 2002-2006 közti.Olyan 1M ft +15-20% az extra költségekre javításokra reális vagy felejtsem is el, hogy jó mazda 6-ost kapok ennyiért?
[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
tudtok valamit, hogy az opel jelenlegi 1.4 és 1.6 turboja milyen konstrukció?
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
nagyúr
válasz bajnokpityu #149831 üzenetére
Az 1.4 láncos, az 1.6 szíjjas.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tboy93 #149829 üzenetére
Rozsda nem jellemző max az alján, futómű és a szokásos kopók, kormány is kopoghat tekergesd meg állóhelyben is, hogy nem ropog-e.
Az alapmotor az 1.1-es ami Seicento-ban is van 54 lóval nem leszel a belsősáv réme cserébe nagyon jól fogyaszt. Én egy ilyennel nyomtam le egy Bp-Frankfurt-Bp távot és semmi gond nem volt, a 150-et (óra szerint) hozta. Az olajat sem eszi ha nem volt rideg tartáson. A vezérlés csere se egy horror költség. Az 1,2-es motor 69 lóval már potensebb jóval, ha Anyudnak lesz érdemes nem fapadosat venni a city szervó miatt imádni fogja. A futómű kicsit billegős (kivéve a 100hp verziót) de gondolom nem a time attack-en akar indulni vele...
mod:
Integrale: Jogos, Seicentot akartam írni nem Puntót.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
Zsir koszi. 1.2-es a kiszemelt.
-
Djuree
félisten
mazda 6 alja.
érdekes módon ami van 2 oldalt az a perem, ahova az emelőt is be lehet akasztani, az el van rozsdálva. amúgy nincs rajta sehol rozsda. ez hogy lehet?
mennyire gáz ez így? ezt szeretném megvenni...[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Gergőke88
addikt
válasz bajnokpityu #149831 üzenetére
Az új 1.4 turbo egyelőre csak a K Astraban van.
-
-
-
ß3NC33
tag
Sziasztok!
Nemrég érdeklődtem itt a GTI-k iránt. Kicsit változott a helyzet, gondolkoztam és az éves 25-30k-s futás mellé jobban passzolna egy dízel kocsi. És rátaláltam erre. Vélemények? Ha áldásotokat adjátok rá ( ), jövő héten el is ugranék megnézni és megbeszélni a részleteket!
Köszi
Új hozzászólás Aktív témák
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest