-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
SzlobiG
félisten
válasz akooos #149880 üzenetére
Megmondtuk előre, hogy rozsda boglya lesz az egész és hanyagold ezt a típust. Ha a mondeo tetszik, akkor keress belőle 1.8 vagy 2.0 Benzint azzal nagy gondod nem lesz pláne ha facelifteset veszed.
(#149884) Kornel A faceliftes már nem, az elődnek viszont már vannak kényes pontjai, de a mazdától még az is messze van...
[ Szerkesztve ]
-
lenko
aktív tag
válasz akooos #150028 üzenetére
A 150lovast alapból felejtsd el (az olcsót szintúgy), többet kajál mint a 170-es és nem megy jól, valamint csak euro 3-as.
Vezérlést kell cserélni legkésőbb 200e km-nél. Kb. 190-200e Ft (ki kell venni a motort)
Ha betartották a 30e-s olajcsere periódust akkor már 150nél. A lánctányér gyengébb anyagból van, az kopik, azért indokolt a csere. Ezt leszámítva rendben van a motor. ~2éve használok egy ilyet hiba nélkül.
Próbálj minnél kevesebbet futottat venni. Olcsó semmiképp sem lesz, legalább 4e Eur-ra számíts+behozni.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz akooos #150028 üzenetére
Igaz török kereskedő, de nem tűnik rossznak. 200e km körül már nyomottabb az áruk, tudják hogy cserélni kell a vezérlést. Ott ez aranyárban megy...
Volkswagen Golf IV Lim. Highline Klima, 18´, V5 - 170 PSAz embereknek fáj az igazság!
-
hobizoli
nagyúr
válasz akooos #158388 üzenetére
Eibach, KW, Weitech...
az ilyen FK meg TA nevu nyomoreksagokat kerülden a Marea-nal kicsereltettem az elso keresztstabilzatort is a BravoHGT-ére (16mm->22mm), hat az elegge kellett volna bele gyárilag is, a gyari lengescsillapito+rugokkal is teljesen mas lett fordulas kozben, nem dolt akkorat a kaszni, hogy leerjen az ajtokilincs, de a rugozasi komfort megse romlott
mondta a szerelo, hogy hatsot is kene, mert ezen az is egy hurkapalcika csak gyárilag (~12mm), de olyan pont nem volt
a Eibach pl csinal olyan elso-hatso kitet is karajabbat sok autóhoz ~350EUR-ert
amúgy a gyari se sokkal olcsobb ujan (a elso-hatso egyben a szilenetekkel), ha elkopik es cserere szorulha ültetve van, akkor rugozas is kemenyebb lesz
mondjuk nemelyik auto uvolt az ultetesert, pl a 147 is gyárilag elegge bokorugro kinezetu, a kerekek fole siman bemászik egy bernathegyitoronymerevito is segithet kanyarodaskor, de csak az a fajta a jo, ami minnel egyenesebb, amiben van vmi göcsört, meg ilyen-olyan kis kanyarok, az fika, mert ott mar tud torzulni az is
a legjobb az, ami 3 pontos es az a tuzfalra is kitamaszkodik, de ilyen fajta nem minden autóhoz letezik[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
w333
félisten
-
szabop27
csendes tag
válasz akooos #160438 üzenetére
Szia, en jartam hasonlo cipöben, nem szükseges szemelyesen intezni. Elküldtem nekik a rendszamokat es a megfelelö papirokat, minimalis adminisztracios koltsegek utan visszakuldtek a kivonasi papirt. Irj nekik elotte egy e-mailt, hogy tudjanak rola, hogy csomag fog erkezni
-
-
freeknight
őstag
válasz akooos #172193 üzenetére
Persze, vannak normálisak is köztük. De első a nyugalom.
Az meg más kérdés, hogy egy roncsot visszahozni az életbe mennyire jó dolog, gondolom ezt a tényt a következő vevővel elfelejtették közölni.
Meg lehet csinálni persze, de én nem ülnék bele az biztos, gondolom te se. -
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz akooos #176976 üzenetére
A sok város és előváros a hybrid terepe, keveset eszik, keveset fékezel üzemi fékkel, mégis kényelmesen haladós. A legjobb hybrid rendszere a Toyotának van toronymagasan, ők azért ezt a játékot már több, mint 20 éve űzik. Ha az nem jön be az eCVTvel, akkor kiesik a Ford is, mert ők a Toyotától vették (bár a mondeo is baromi jól fogyaszt, kényelmes, csendes, viszont az akupakk a sedanból sokat elvesz a csomagtérnél, a kombi pedig még nagyon új) vagy esetleg Cmax.
Ha kell az autósabb érzet, akkor maradnak kuplungos darabok, Dél-Korea a hatsebességes duplakuplungos Kia Niroval száll be (vagy Optima), vagy esetleg az Ioniq hybrid, de az nem nagyon lesz 6 milláért még.
Ott van az outlander, amit sokan vesznek, mert PHEV, annyit tudni kell róla, hogy az akkuja nagyon gyorsan degradálódik, szóval azzal idővel lesznek gondok, plusz ha tisztán benzinnel megy, akkor zabál szépen.
Amera is játszhat(na), én nem ajánlanám. Eleve egy kényszer szülötte volt, azért csinálták, hogy megmeneküljön a csődtől a GM. Baromi bonyolult, tasakos akkuja van, ha meghibásodik, akkor csere az egész, az ~2 milla. Elől 5 hűtője van 4 hűtőkörre, ha csak hozzáér valami az orrához, casco nélkül már sikerült egy 7 jegyű javítási számlát összehozni. Hátul baromi szűkös és az ablakai olyanok, mint valami lőrés. Viszont vezetni jó, sőt egész kellemes (már ha befér az ember). Illetve még márkaszervizből is kevés tudja fogadni, még kevesebb tudja rendesen szervizelni. Bár azt hiszem még vannak garanciális darabok, a garanciát nagyon könnyen megvonják a legkisebb indokkal is, zero tolerancia van ezzel kapcsolatban, szóval ha ez irányba mész el, akkor mindenképpen egyeztess a márkaképviselet kapcsolattartójával, hogy tuti él-e a garancia.
Ha még nagyobb izgalom kell, akkor ott vannak a TSI motorral szerelt fauvék, ott annyi, hogy a csomagtér ~250 vagy 270 liter körül van, ha jól emlékszem, tehát inkább sportbabakocsis, mint babakocsis a csomagtartó.
Ami még van, de én nem találkoztam még vele: MINI Cooper S E, illetve a Volvonak is van PHEVje, abból is rengeteget hoznak be, pl: hollandoktól.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Doki16
addikt
válasz akooos #176976 üzenetére
A Golf GTE más mint a Jetta hibrid. Az utóbbit nem lehet tölteni és gyakorlatilag alig 1-2 km a megtehető tisztán villanyos üzemmód.
Az Aurisból gondolom régebbit próbáltál mert az új FL utáni már jóval csöndesebb. Egyben nagyon jó a Toyota, hogy magasan a legmegbízhatóbb az összes hibrid közül. Az összes többi bonyolultabb nála és több elromló alkotórészből áll.
Amik beleférnek a keretedbe: Opel Ampera, Mitsubishi Outlander Phev, Volvo V60 D6 Phev
Szerintem ne engedd el a hibrid vonalat. Városban magasan az a legideálisabb. Ha mennél pályára is sokat akkor a Volvo a te autód a dízel motor miatt.
Amúgy tudok egy elképesztően jó eladó Aurist
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz akooos #177006 üzenetére
Rövid távokat úgyis a villannyal mész. A dízel motort meg hosszabb távra indítod csak be és akkor mindegy, hogy tél van vagy nyár. Sőt lehet, hogy találsz webasto-s modellt és akkor már eleve meleg a motor télen is.
Viszont ha rövid távokra akarod használni akkor azzal simán ki lehet nyírni.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
Doki16
addikt
válasz akooos #179454 üzenetére
Erre nem lehet egzakt választ adni. Ha városban hajszolták és mindig töltötték akkor szinte csak a villany ment. Ha pályán hajtották akkor meg szinte csak a benzinmotor. Viszont a DSG az folyamatosan vált, tehát az elektromos üzemmódban is használódik valamennyire. De ha időben cserélgették az olajat akkor elvileg ezekkel 250-ig gond nélkül el lehet mászkálgatni. Annyi viszont előnyére válik a GTE-nek, hogy dugóban nem nyírja a sok araszolgatással a kuplungot és a kettőstömegüt. (mondjuk ezt nem tudom, hogy az 1.4 tsi mellett van-e kéttömegű)
Amúgy meg csodák nincsenek, már 2-3 éves korukban is benne lesz ezekben 100-150k km. Tehát ha akarnál se tudnál alacsony futásút venni. Én már 200 felett nem vennék, mert ott már bármikor bejöhet valami. De ez sem biztos, mert ha folyamatosan 130-al rakták bele tökéletes olajcserék mellett akkor meg elmehet sokkal többet is hiba nélkül.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz akooos #179456 üzenetére
Ez minden használt autóra igaz. Ez a GTE se más mint a többi TSi DSG. Nem az elektromos rendszer fog rajta meghalni, attól kell a legkevésbé tartani. Ott van az Outlander PHEV, egy sokkal egyszerűbb technika, de azért ott is mellé lehet nyúlni teljesen más dolgok miatt. Ott a CVT meg a sima szívó benzin a jó, de mellette fogyaszt annyit mint bármi más benzines tehén.
Ha biztosabbra akar menni az ember akkor a HSD vonalon kell nézegetni.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
-
Doki16
addikt
válasz akooos #181014 üzenetére
Még mindig nem csináltam róla normális képeket. Állandóan menés van. Csak az eddigi képek vannak:
Szomorú hír ami eszembe jutott a képek láttán. Sajnos november 1-től az összes Mobiliti töltő már fizetőssé válik. Nem sokáig tudtam kiélvezni a használatukat
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
rbalint88
addikt
-
Doki16
addikt
válasz akooos #181017 üzenetére
Még a városban ingyen töltők. Annyiban változik, hogy a Dectahlonoknál nem fogok többet tölteni. És ahogy előttem is írták az már kb 5 liternek felel meg. De csak a GTE-nél. Az Outlander áramban is többet eszik.
De nem gáz, mert apukám a Passatot mindig otthon tölti, ami még mindig kb 2 liternek felel meg, én meg a Mitsut a munkahelyemen tudom mindig tölteni. A kocsim méri az beletöltött áram mennyiségét és átszámolja pénzbe. Jelenleg 23 eurót töltöttem el a hónapban, 7600 Ft kb. De persze még sehol sem kell fizetnem érte
Otthon tölteni megéri még mindig, főleg a Passatot ami amúgy is elvan max 5 literből benzinnel. Ha nem lenne lehtőségem melóhelyen a Mitsut etetni akkor biztos nem veszek ilyen autót. Lakótelepen még azért macerás, 450 méterre van tőlem egy töltő, de már párszor lyukra futottam, mert mások is használják és tele volt. Viszont volt szerencsém találkozni azzal az emberrel aki csinálta a töltőket és direkt kérdeztem tőle, hogy ezek mikor vállnak fizetőssé. Azt mondta még nagyon soká, ne aggódjak miatta E-Mobi oszlopokról van szó. Mondjuk kicsit tartók tőle, hogy ez mennyire lesz igaz, mert a Mobiliti megvette az E-Mobit.Nagyon remélem mihamarabb megy le a Corolla HSD-k ára. Most arra vágyok
(#181018) rbalint88: Nálam azért valamennyire fontos zöldség is. De az elsődleges szempont a sok rövid táv miatti motorkímélés.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
Új hozzászólás Aktív témák
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Gyúrósok ide!
- Medence topik
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen TV-t vegyek?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Házimozi belépő szinten
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- További aktív témák...
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest