-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
zenke
aktív tag
válasz kalmanchris #43859 üzenetére
szarfostdipdtdiszrdízelszarvw.Meg tudod mondani nekem melyik alkatrészre menne rá a gatyám is?
[ Szerkesztve ]
Galaxy Ace Xperion V5, Galaxy SIII 4.1.2+Siyah, Galaxy Note2 Stock 4.1.2
-
Balupapa
senior tag
-
MunezXBK
nagyúr
válasz kalmanchris #43875 üzenetére
Kilo...mint ezer, nem kiló.
-
Balupapa
senior tag
válasz kalmanchris #43878 üzenetére
(itt sem említik googleban se találtam hogy lenne benne )
egyebkent meg a 3 henger miatt kb halottnak a csók lenne.[ Szerkesztve ]
_-=*WheelWhores*=-_
-
válasz kalmanchris #43902 üzenetére
Sztoj! Én ajánlottam nem itt nem is olyan régen C5-t...
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
_NCT
őstag
válasz kalmanchris #43901 üzenetére
Is-Is. Nem biztos h a szerelő útjára engedné az autót, ha tudná h szar... Valami miatt mégis rosszalkodik az ECU...
-
MunezXBK
nagyúr
válasz kalmanchris #48699 üzenetére
Azért van. Diesel 1.500 körül leadja a max. nyomatékot.
-
akos727
senior tag
válasz kalmanchris #48697 üzenetére
Nem lenne gond, ha tobb lenne, de elmegy vele szerintem Nekem is ez volt a nemet autopalyan, hogy becsatlakoztam 4 autohoz, es csak mentem veluk. Nem igazan neztem az orat, de nem tunt fel, hogy viszonylag gyorsan megyunk, addig amig ra nem neztem az orara, mert az 180-190 kozott mutatott, de nem igazan ereztem, hogy megterhelnem az autot.
-
akos727
senior tag
válasz kalmanchris #48705 üzenetére
Ez igy van. Nem mentem meg a 140 loerossel, de nagyon megneznem a ketto kozti kulonbseget.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz kalmanchris #48702 üzenetére
Nekem 1.500-nál adja le.
-
Revolit
senior tag
válasz kalmanchris #48807 üzenetére
Na-na, mindjárt jön DeFranco, majd meglátod!
-
tresh
addikt
válasz kalmanchris #48990 üzenetére
Mindig az oltja fikázza a francia gépeket aki nem ült még benne sose volt neki mert a szomszéd barátja harcsázás közbe mesélte hogy a szobatársa francia autója egy kalap szar..
-
Impressa
őstag
válasz kalmanchris #48990 üzenetére
Kimaradt a Ferrari
(#48987) Dany007 főnökömnek Berlingója van 220 ezer Km van benne, 2 tul. eddig egyetlen gond volt vele, a kopó alkatrészeken kívül, a főtengely vezérműszíjtárcsa, ami ugye műanyagbetétes emiatt átugrott a vezérlése, de szerencsére túlélte a vas.
[ Szerkesztve ]
Kávégépek szervizelése. :) Jura, Melitta, Saeco stb. 705077032
-
Dany007
veterán
válasz kalmanchris #48990 üzenetére
Erről még nem hallottam, de biztos vagyok benne, hogy minden típusnál van valaki aki semmiképpen se venné, ezért vagy azért.
Én a Fr autókról hallottam ezt statisztikailag a legtöbbször. De mondom, semmit nem jelent. Akkor jelentene talán ha már lett volna 4-5 féle francia típusom éveken át hajtva... És még az sem biztos. -
Melack
veterán
válasz kalmanchris #49034 üzenetére
Nekem is ez a hiba, hogy k. olcsó. De a fehér Megane még mindig b. a csőrömet.
Ex-Informatikai Szolgáltató Asztali Munkatárs
-
!Overdose!
őstag
válasz kalmanchris #49042 üzenetére
Most, hogy mondod francia coupe-t még nem vezettem. Kíváncsi vagyok, amint tehetem kipróbálok egyet, hogy mennyivel érzem biztonságosabbnak, mint a többit.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
válasz kalmanchris #50423 üzenetére
Nem a francia megoldások műszaki tartamát firtattam. Csak annyit mondtam h nekem a francia ülés derék gyilkos.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Melack
veterán
válasz kalmanchris #50462 üzenetére
Köszönöm, ezt fel is jegyeztem
(#50465) bandus: mert mindenki a "Taxi"-t hallotta ki. Erre tuti rá fogok mozdulni, mint "árcsökkentő" hiba...
[ Szerkesztve ]
Ex-Informatikai Szolgáltató Asztali Munkatárs
-
veterán
válasz kalmanchris #50462 üzenetére
azt nem értem, hogy ezt eddig miért nem mondta senki sem az első lökösnél is, de főleg a hátsónál ordít, hogy az nem az eredeti.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
EQMontoya
veterán
válasz kalmanchris #50790 üzenetére
+1, ennyiert inkabb MX-5 vagy MR2, azok legalabb hatul hajtanak, es valoszinuleg a gond is kevesebb lesz veluk. Persze ha valakinek az olasz design jon be, akkor hajra, egy cabrio vasarlasa azert alapvetoen erzelmi dontes.
Rivaul: annal surubbet semmikepp. Mar az sem nagyon valo modern motorokba, de azt leirhatod, hogy mirol van szo.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
Peetey91
senior tag
válasz kalmanchris #50790 üzenetére
MX-5-tel úgy vagyok, hogy tetszik is meg nem is. Tetszik, mert nyilván több darab van belőle, alkatrészek így gondolom olcsóbbak, betonbiztosnak állítják, tehát ésszerűség szempontjából megéri. Viszont mint említettem, több darab van belőle az utakon. A barchetta formájába beleszerettem, jobban tetszik, mint a Mazda, bár vezetni még nem vezettem a Fiatot.
Elég sokat olvastam a neten, eléggé dicsérik az olasz autót, még megbízhatónak is állítják több helyen.
Mondjuk az tény, hogy a kategóriájában minden tesztben az mx5 a viszonyítási alap.[ Szerkesztve ]
-
pomk
őstag
válasz kalmanchris #51580 üzenetére
Nem vagyok extrém, dinamikusan vezető, előzgető sofőr. Teljesen átlagos használatra szeretnék egy megbízható, jó fogyasztással rendelkező, olcsó lakatrész árú, de ha kell dinamikus motort...létezik ilyen egyáltalán?
EQMontoya:
Találtam egy ilyen Mazda 6-ot. Nekem szimpatikus. -
!Overdose!
őstag
válasz kalmanchris #52314 üzenetére
Milyen Civic-ről van szó?
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
DeFranco
nagyúr
válasz kalmanchris #52377 üzenetére
Focus mk1 1.6 benzin, annyira már nem esik be, ezért volt alapjárati motor csere, most már csak alkalmanként van némi beesés, nem sok, csak épp megbugyog, aztán dobja is fel a fordulatot ezerre. Annyinak sem szabad lenni?
Eddig rendesen leesett 300 köré, és jojózott, most jóval jobb, csak tapasztalat híján nem tudom, hibátlan-e.
-
8th
addikt
válasz kalmanchris #52716 üzenetére
Az alkatrész áraira lettem volna kíváncsi de ahogy elnézem nem kell tőle félni. Tudok egy 1.3-as karbis benzines 5ajtós kocka Kadettről ami a közeljövőben eladó lesz. Alkalmi vétel. Vannak problémái diffi búg a váltó kettesből és négyesből random kidobálja sebességeket de ettől függetlenül is nagyon jó vétel. Kapott egy teljes motorgenerált a karosszériája pedig gyakorlatilag teljesen új és makulátlan. Néhány évvel ezelőtt csavarjaira lett szedve az autó. Új homlokfal az egész kocsi kívül-belül homokszórva, lakatolás, kihegesztés, üregvédelem 3réteg alapozó + fényezés. Azóta garázsban alszik a ponyva alatt. Belseje kicsit le van lakva de utolsó csavarig típus tiszta, a műszerfala repedésmentes. Egy kárpitozás kell neki és mint ha új lenne. Utána néztem az alkatrészeknek. Fékjavító készlet karburátor felújító készlet felfüggesztés-futómű alkatrészek csövek tömítések mind mind filléres tételek. De például egy Sachs kuplung szett is csak 18k hozzá, vezérlés szett vízpumpával 12k. Az elég baráti és minél kevesebb ép példány létezik belőle annál inkább felértékelődik a típus.
Dr.Zoo: Valóban. Rá is írok. Már amúgy is kíváncsi vagyok, hogy halad az rwd kadettel.
[ Szerkesztve ]
-
EQMontoya
veterán
-
giigz
veterán
válasz kalmanchris #53606 üzenetére
A 12 legrosszabb közül 1 francia... Csak szánni tudom az olyanokat, akik azt hiszik, hogy a francia autó rosszabb, mint bármilyen más ország gyártója. Legalábbis ez a franciát nem mert az szar, ez vicc...
[ Szerkesztve ]
-
e=mc²
őstag
válasz kalmanchris #53606 üzenetére
Ezert irtam, hogy vilagositsatok fel! En laikus vagyok autok teren, csak arra hagyatkozhatom, amit hallok/olvasok.
Az viszont teny, hogy ismeretsegemben van/volt Citroen, Peugetot, Ford, Fiat, Renault, Alfa, Opel, VW, Skoda, mindegyikkel vannak folyamatosan problemak. Csak a gond ott van, hogy akinek francia, esetleg olasz kocsija van/volt, lecserelte, utana sokkal kevesebb gondja volt a kovetkezojevel.
Nyilvan en olyan autot szeretnek, amirol nem keringenek sem remhirek, sem pletykak, mert azert oszinten valljuk be ezeknek lehet alapja.
A fenti listabol inkabb ezert is valasztottam olyan autokat zommel, amirol hasonlo "jokat" nem hallottam.
Meg egyszer mondom, kerlek titeket, irjatok le mivel lohetek melle, mivel kevesbe. Ezert is jottem ebbe a topicba.
[ Szerkesztve ]
Ambulimax Provider
-
Xero
nagyúr
válasz kalmanchris #53809 üzenetére
De ez mindegy, mert elpusztíthatatlanok.
-
Xero
nagyúr
válasz kalmanchris #54347 üzenetére
Átlagban valóban kihozható belőle 6-7l, és 500-ért már vannak jók, de közel sem modernebb egy Fabianal. Arról nem is szólva, hogy klímával pont annyira megy mint egy 206-os 1.4-el és klímával. Szóval alig.
Tapasztalat.
-
Melack
veterán
válasz kalmanchris #54347 üzenetére
Néztünk Citroent is, megvallva, mögöttem már nem fértek el, és nem is volt túl kényelmes - kolléga hasonló fizikális paraméterekkel rendelkezik, mint én.
Ex-Informatikai Szolgáltató Asztali Munkatárs
-
Rambovits
senior tag
válasz kalmanchris #54347 üzenetére
Ez látod jól hangzik. Nem tudom mennyire megbízható darabok ezek.
A hardver az, amivel ha elég sokáig játszol eltörik. A szoftver az, amivel ha elég sokáig játszol működni kezd.
-
Alvin_ti4200
félisten
válasz kalmanchris #54352 üzenetére
Ha a kollégát érdekli a típus, bizniszelhetünk
-
Xero
nagyúr
válasz kalmanchris #54360 üzenetére
Íme a két megbízható hátsó híddal foglalkozó szervíz: [link]
(#54363) MunezXBK: Egy garázsban tartott 10 éves gépnél azért nem várná az ember.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz kalmanchris #54365 üzenetére
Három hónapig volt fent hahu-n 550-ért, egy hívás sem volt, majd inkább családon belül ment el 500-ért.
Osram NB volt benne jó pár éve. Előtte passz. A garázs pedig valóban fűtött garázs volt.
Az ülésnek a háttámlájával volt a gond. Egyszerűen nem tartott. Ismert probléma. Tartalék ülés is volt hozzá.
(#54370) MunezXBK: Nyilván közlekedett is, de pl az utolsó évében 95%-ban garázsban állt. Pont ezért is került eladásra, mert volt még három másik.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz kalmanchris #54377 üzenetére
Itt a második ülés döglődött már és ott volt a tartalék.
szerk: Mondjuk akkor feltételezem, hogy felszereltség függvényében variálhatták az ülések kialakítását is.
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz kalmanchris #54566 üzenetére
Ezt nem lehet máshonnan nézni... És még csak nem is szubjektív, hacsak nem egy V8 -as benzinszörnyet hajtasz, ami tudja produkálni a dieselhez hasonlító nyomaték érzetet.(De még az sem, szvsz ha 1500-tól már maximumon vagy...) A kényelmes pedig abban merül ki, hogy gondolsz egyet, hirtelen előzés, lenyomod a gázt, és már vége is az előzésnek. Közben a fordulatszámmérő még a 3000-et sem hagyta el, és nem váltottál vissza, nem váltottál utána fel, csak egy nagyobb taposás volt, és két irányváltás.
Don't Tread On Me
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz kalmanchris #54579 üzenetére
A megadott 110 ló az a dzelnél is annyi ez rendben van. Vezettél te dízel autót? Ez a fordulat tartomány nekem valahogy nem ül. Ha csak dízel taxiban ültél, az nem ér, ők nem forgatják 1500 fölé.
3000 fordulaton ha nyomok egy padlót a tdi-nek, azért még történnek érdekes dolgok.
[ Szerkesztve ]
-
!Overdose!
őstag
válasz kalmanchris #54579 üzenetére
A teljesítmény inkább származtatott, mint a nyomaték. (nyomaték x fordulat)
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
MunezXBK
nagyúr
válasz kalmanchris #54579 üzenetére
Csak a dízel 1.500-nál leadja a max. nyomatékot.
-
válasz kalmanchris #54579 üzenetére
Érdekes, nekem Gazsi 1500-nál meglépve megtáltosodik, de nem kicsit. Persze a súlyához mérten. Arról nem is akarok beszélni, hogy a kicsit is újabb dejzeleknél a turbólik már messze nem olyan mint a régi mociknál. Gondolom a bimmer is azért rak az 535 d-be kettő turbót, h kétszer legyen lik
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
MPowerPH
félisten
válasz kalmanchris #54579 üzenetére
És akkor állíts egymás mellé egy 1.6 szívót, és egy 1.5 dieselt. Feladat, A-ból B-be jutás, közepes forgalom, végig előzgetni kell, mert 70-80-al megy a sor. Diesel-el előbb hazaérsz, ez garantált.
Turbo lyukról már nagyon nem érdemes beszélni, mivel az összes modern 1 turbos diesel változó geos csigát használ, így ez a fogalom már a múlté. Van némi késleltetés(szinte észrevehetetlen), de jóval kevesebb, mint amennyi idő alatt egy szívóbenzin erőt gyűjt, és amennyi régen megszokott volt.
Nyomatékot pedig igenis ne mellőzzük, mert a nyomatékból autózás működik, sokkal kulturáltabb, mint a szívóbenzint mindig üveghangon járatni, mindegy egyes előzés alkalmával kiforgatni. Nem mind1, hogy 130Le@340NM, vagy 145Le@190NM. Ez egy 2.0i Mondeo, és egy 2.0TDCi Mondeo adatai. A diesel uzsira megette a benzinest, hiába gyengébb 15 lóval. Mindkét autó saját használat alatt is volt, egy időben.Az, hogy az erő mikor jön, teljesen motor karakterisztikától függ. Ismerek olyan diesel autót, ami pont olyan, mint amit Te leírsz(pont egy Mondeo 2.2TDCi, ami tényleg használhatatlan ). De egy D5-ös Volvo pont úgy megy 4000RPM fölött, mint 3000RPM fölött kicsivel, és vígan elforog 4500-ig, erővesztés nélkül, csak úgy mint egy Accord 2.2iCTDI, vagy egy E90 320D. Amit én használok dettó, 4800-nál kezd elfogyni, és 5000-ig engedi.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz kalmanchris #54586 üzenetére
1.3 multijet nem igazi dízel, főleg ha nagy bódéhoz van, az kb. olyan mint egy benzines, csak gázolajjal működik. Belevágták a H Asztrába is, de nehéz neki az az ól. Nem lenne az rossz motor, ha könnyű autót építenének köré.
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz kalmanchris #54589 üzenetére
Jaj, ezektől a tábláktól mindig rosszul vagyok. A benzines otthon áll a házunk előtt, mai napig használatban van, tudom miről beszélek. Ne gyorsulási adatokat nézegess, mert az a hétköznapokban nem mond semmit, vagy maximum az üres autópályán. Mi most nem gyorsulási versenyről beszélgetünk, hanem mindennapi használatról. A rugalmasságban van a kulcs. Innen látszik, nem próbáltál még rendes diesel autót. 2 órás ilyen folyamatos előzgetős út után azért megnéznélek téged is(csináltam régen sokszor, Budapest-Pécs a 6-os úton tényleg elég fárasztó, de nem volt mit tenni, mert nem volt M6-os, és a kamionok sorban mentek, a birkák pedig tötyögtek mögöttük), és az üveghangon járatott kicsi, rohadtul nem erre tervezett szívót is. Te hulla fáradt leszel a folyamat váltórángatástól, az autó meg leeszi a gatyádat, mert az 5000RPM, és fölötte nem pont az optimális fordulatszám fogyasztás szempontjából.(csak sajna azzal így lehet haladni)
De hangsúlyozom, továbbra is benzines párti vagyok. Csak egy bizonyos szint alatt életképtelennek tartom azt a vonalat. Igaz, jelenleg diesel autóm van, ellenben nem tudom szeretni. Na persze e mellett beismerem, hogy teljesen más kategória, és ezután csakis turbos benzinesbe ülnék vissza.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
hobizoli
nagyúr
válasz kalmanchris #54589 üzenetére
pl talan a 80-120-ra pislogj oda
a leglenyegesebb elozeshez a jo(bb) rugalmassagtöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz kalmanchris #54579 üzenetére
ez eleg bla-bla, hogy de ha 1500 alatt...., mert 2500-3000 alatt a benzines sem megy, foleg ha 16v, ugyanugy turbolukban vagy
meg aztan mi van ha elektromos gazpedal van a benzinesben (is), az sem ad olyan gazreakciot mar, mint a hagyomanyos bowdenes volt regen
savvaltas elott fel sec-l mar belelepsz a gazba, beleszamolva a tubolukat, akkor mirol beszelunk?
geoscsiganal meg eleve mi az, hogy turboluk?ma egy atlag benzines ~1500-l forog tovabb, mint a dizel
csak a dizel ~1500-l lejjebbrol mar elindulugyhogy az rpm sav, ahol huznak, kb azonos szelessegu, de a teljes rpm savja nagyobb(!) reszeben huz a dizel, mint a benzines
szamold ki, es csodalkozztöbb drón kell ;P
-
Zoza24
senior tag
válasz kalmanchris #54589 üzenetére
itt a linkelt oldalon valami nem oké a tdci mondeó-nál...nekem is 6-os váltós van,de pl a 0-100 gyorsulás nem 11,3 hanem 9,8,pont mint ami a benzineshez van írva...volt egy teszt egyébként az egyik autós magazinban is,hogy ég és föld a két kocsi között a különbség a dízel javára...
Forza Italy!
-
Arcképgyáros
válasz kalmanchris #55181 üzenetére
egy osztókör módosítóval sem? azt hiszem az annyira nem drága
-
Arcképgyáros
válasz kalmanchris #55183 üzenetére
nem nagyon értek hozzá bocsi.. nem szeretnék csak egy sexy felnit venni
[ Szerkesztve ]
-
válasz kalmanchris #56413 üzenetére
De a legszarabb az automata dízel audi...csak a miheztartás végett
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- 3D nyomtatott versenypályák