-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
ha valaki éppen nissan almerát szeretne vásárolni, és éppen 2005-2006 környékit, akkor tudok egy remek vételt. valóban keveset használt, garázsban tartott, teljesen megkímélt állapotú.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
veterán
a csaladi dacia logan mintha kezdene megadni magat... ha motorfeket hasznalok, olyan mely, morgo hangot hallani a motorterbol,ami korabban nem volt jellemzo. igy latatlanban otlet? sajnos szuleim teljesen nem ertenek hozza, naluk nem letezik karbantartas,vagy iesmi. majd ha megall akkor meg lesz csinaltatva. tudom,hogy hulyek,de nem tydok hatni rajuk... szal otlet,higy mi okozhatja ezt? leginkabb alacsonyabb fordulatszamon hallani ezt.
koszi minden hszt
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
veterán
az melyik az a második generációs jazz?
eddig nem akartam autót vásárolni, mivel az asszony leendő céges kocsija mellé feleslegesnek gondoltam. viszont ma volt az első munkanapom egy új helyen, odafele bkv-val mentem, hazafele egy kolléga már el is hozott autóval, a különbség 30 perc volt (50p vs 20p, kb 14km), szóval ez nem kis időmegtakarítás lenne. ezért gondolkoztam el egy, hogy 6-7 liter fogyasztású kisebb autóra mégiscsak össze kellene spórolni a pénzt.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
veterán
válasz Typhoon47 #34698 üzenetére
attól, hogy nem lassít le senki, még le kellene. és nyilván nem olyan helyen akarják betartatni a sebességi korlátozást, ahol maguktól is betartják az emberek. szerintem igazán szánalmas viselkedés a rendőröket hibáztatni, mert te gyorsan hajtottál, teljesen jogos a csekk, ha kaptál, felháborodásod meg felesleges
integra: a hsz-ed egyik felével egyetértek, a másik fele meg szerintem felesleges... sajnos ma magyarországon sokan vannak, akiknek elég nagy történet 30 rugó, ha másért nem mindenkinek jóljön egy tank benzin, amit kifizethet belőle vagy csak én lettem túl érzékeny erre, hogy már pályakezdőként, 8 órás munkával keresem a pénzt
#34705 miért, annak mi értelme lenne, ha olyan helyen mérnének, ahol tudják, hogy nem hajlamosak a vezetők hibázni? remekül felépített érvelés
[ Szerkesztve ]
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
veterán
válasz Integra #34712 üzenetére
én régóta azt az elvet követem, hogy ha valami ellen tudok tenni, akkor teszek, ha nem akkor meg leszarom, de idegeskedni akármin is teljesen felesleges
amúgy nyilván vannak sokkal fájóbb pontjai is a közlekedésbiztonságnak, mint a 20-30 km/h-s gyorshajtások kiszűrése, ezt szerintem senki nem vitatja. a kereszteződésbe beragadó barmok példája erre remek, jobbat nem is tudnék mondani. de az is igaz, hogy jómagam nagyon ritkán közlekedek kocsival.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
veterán
válasz Csaby25 #38547 üzenetére
szerintem is 1.6, az 1.4 kevés lesz. a zasszony egy 1.6 tdci-t hajt egy hete (abból asszem a gyengébbet), az teljesen jól elviszi a kombi kasztnit, pályán sincsen vele gond. cserébe pedig vegyesen fogyaszt 5,6 litert. szóval ha most a benzinesek voltak a kérdés, akkor a válasz nem. az 1.6 dízelt venném, a magasabb felszereltséggel.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
veterán
első fékbetét 9-14k, hátsó fékbetét 8-12k, hátsó féktrárcsak 10-15k, gyártótól függően. infók innen: [link] munkadíj nem tudom mennyi, függ attól, hogy márkaszerviz-e vagy sem, de mondjuk ilyan 5-8k/óra lehet az is.
[ Szerkesztve ]
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
veterán
kicsit off, de ez a topik pörög jobban. nem vagyok eg ynagy sofőr, és magamtól nem sikerült rájönnöm, hogy párhuzamosan parkolva a szűkebb helyekre miért is háttal állunk be, azaz elölről miért nem kivitelezhető ez a manőver. tuti valami triviális a megoldás de nem sikerül rájönnöm
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
veterán
válasz Rivaul #39232 üzenetére
igazából egyszer mondjuk csak úgy megsaccolhatnád, hogy időben mennyit nyersz a dologgal. aztán összehasonlíthatnád az órabéreddel mondjuk, és akkor rájöhetsz, hogy mennyire éri meg valójában gyorshajtani
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
veterán
válasz Typhoon47 #39250 üzenetére
hát nem tudom, én/mi nem megyünk olyan sokat, de a sebességhatárt azért betartjuk, városban és pályán is. nem kell félni, hogy esetleg lefényképeztek-e valahol, jobb az autónak, jobb a fogyasztásnak, még ha ez a mi esetünkben annyira nem is mérvadó, de ne terheljük meg jobban a környezetet, ha nem muszáj
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
veterán
válasz tomcsi23 #39625 üzenetére
van ennél drágább is, olcsóbb is, alkudni is lehet de szerintem ilyen korú kocsiknál rengeteget számít, ha tisztában vagy az előéletével. azért mertem ide bedobni a linket, mert ami a hirdetésben le van írva, az meg is történt, vigyáztak rá, garázsban tartották. szóval aki ilyesmi kategóriában keres ilyesmi autót, az ezzel kifejezetten jól jár.
szerk: persze félreértés ne essék, én nem értek az autókhoz, nem tudom meghatározni, hogy ez mennyire reális ár. csak annyi, ha olyan ismerős adja el a kocsiját, akiét én is megvenném, mert tudom, hogyan bántak vele, azt be szoktam tenni ide, hátha valaki pont olyat keres, és akkor mindenki jól jár, én meg örülök, hogy segíthettem
[ Szerkesztve ]
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
veterán
válasz DeFranco #40387 üzenetére
wow, igen pofás gép, amennyit utánajártál tuti igen szép állapotú, grat hozzá. így már nem csodálom, hogy inkább nem kockáztatod meg vele a hosszú utat.
nálunk most 2-es focus van, és én nagyon szeretem vezetni, gondolom ez is hasonlóan felhasználóbarát kocsi
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
veterán
válasz .:Kristian:. #40434 üzenetére
mennyivel jön ki olcsóbbra 100 km megtétele gázzal?
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
veterán
válasz bitpork #40444 üzenetére
ilyen kijelentéseket te hol tanulsz? meg főleg vicces ez annak tudatában, hogy dízelt hajtasz...
mindkét (vagy mindhárom) üzemanyag-típusnak megvannak az előnyei, hátrányai, mindenki kiválaszthatja magának, hogy melyik felel meg legjobban az igényeinek. de azt kijelentni, hogy csak a benzines az igazi autó, szerintem teljesen felesleges.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
veterán
válasz fenergie84 #40495 üzenetére
szerintem a flottaautóktól egyáltalán nem kell tartani, ebben nem értek egyet montoyával. ezek a kocsik megkapták mindig a kötelező szervizeket, márkaszervizben, folyamatosan ellenőrizve vannak, nincs az, hogy kigyullad valami lámpa, aztán majd két hét múlva fizu után elviszem szervizbe. nekünk egyszer volt ilyen, motorhibát jelzett, másnap reggel itt voltak a kocsiért, délutánra meg készen is volt. plusz nem hiszem, hogy amikor 3 évesen cserélik a flottát, 90-120k km-ekkel, akkor a flottakezelő nekiáll az ilyen relatíve alacsony futásteljesítményű autókból 200 db-ot visszatekerni és ahogyan a cikkben is írják, semmi baj nincsen a 2.0 tdci-vel sem.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
veterán
válasz Integra #40508 üzenetére
szerintem ez totál általánosítás (bár nem kétlem, hogy nagyobb tapasztalattok van ebben), de egy normális középvezető miért taposná ki a lelkét a kocsinak, csak azért mert nem az övé. nálunk legalábbis nincs másként használva az autó, mintha a miénk lenne.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
veterán
válasz DeFranco #40514 üzenetére
hát nem tudom, ami most barátnőmnél van, azt szó nélkül megvenném, nagyon tiptopp kis autó, nincs benne 80k km (bár 3 éves sincs még ). na mindegy, egy darabig még úgy sem fenyeget a veszély, hogy saját autót vegyünk, szóval egyelőre inkább csak olvasgatok. kis szerencsével addigra apósék lecserélik az elantrát, aminél aztán jobb vételt el sem tudnék képzelni
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
veterán
én csak abból indulok ki, hogy miért változna meg az ember vezetési stílusa azért mert nem a saját tulajdonú autójában ül. de lehet csak én közlekedem túl normálisan, időben elváltogatva, sebességhatárokat betartva, mindegy, milyen kocsiban ülök éppen
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
veterán
válasz Integra #40532 üzenetére
amíg van addig nyilván felesleges saját autóra költeni, mikor itt van ez 0 ft-ból. én az eddigi ismereteim alapján nem tartottam volna tőle ennyire, de gondolom nem véletlenül mondjátok ennyien, egybehangzóan ugyan azt. hszóval ha majd valaha oda kerül a sor, akkor észben tartom
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
veterán
válasz Kornel #40563 üzenetére
én úgy fogalmaznám meg, hogy hamarabb le kellett volna zárni az autópályákat, hogy megakadályozd azokat a hülyéket, akik mégis elindulnának.
mi már délután 2-3 fele láttuk, hogy nem fogunk hazamenni este. felkeltünk pénteken reggel, és szépen nyugisan hazaautóztunk, mindenféle gond nélkül.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
veterán
válasz bitpork #40574 üzenetére
no offense, de ha ugyanazt a pénzt kapod most is, mint 17 évvel ezelőtt, akkor időközben valamit nagyon, de nagyon rosszul csináltál, és ez végképp nem az ország hibája. annak ellenére, hogy itthon szerintem is elég nehéz boldogulni, főleg, ha vállalkozásod van, és netán becsületesen akarsz dolgozni.
amúgy egyetértek integrával, nem lett volna szabad elindulni és kész, főleg az első, reggeli hírek után. ahogyan mondtam, mi inkább az m3-ast sem kockáztattuk meg, csak péntek reggel. azt meg külön fel tudnám pofozni, aki kisgyerekekkel indult útnak felelőtlen módon, és kitette őket az egész (vagy több) napos hóban várakozásnak, csak gratulálni tudok az ilyen felelőtlen szülőknek.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
veterán
válasz bitpork #40587 üzenetére
hát nem irigyellek, én többek között e miatt a rengeteg buktató miatt nem mernék/akarnék belevágni itthon egy saját vállalkozásba, még akkor sem ha lenne ötletem és pénzem hozzá. ez az ország a kkv szektor temetője lett.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
veterán
vezetéstechnikai kérdés: a kuplung nyomásakor ti kitámasztjátok a sarkatokat, vagy sem? ezen még sosem gondolkodtam el.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
veterán
köszi, én is így nyomom, de az asszony nem, lehet ezért megy neki nehezebben a váltás na majd gyakoroljuk a dolgot.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
veterán
dzsííz, de rossz látni ezeket a költségeket, így összességében, és akkor még nem is tankolt az ember... asszem jobban meg kell becsülni, hogy eddig összesen csak 1k-t kellett autóra költenünk
el is vette a kedvem attól, hogy legyen saját, pedig munkába járni jó lenne, de nagy pénztemető, így marad az ami még most van az asszonynál
de szerintem 5-6 év múlva azért veszek egy 5-6 éves mazda 6-ot, mert az rettenetesen tetszik.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
veterán
Off kerdes: plaza parkolokban, ha meg az ingyenes 1-2 oran belul vagyok, akkor is le kell csekkoltatnom a fizetoautomatan a kis kartyat, vagy kimehetek egybol? Azaz athajthatok-e a parkolon kiszallas nelkul?
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
veterán
mi ugyan nem tankoltunk még sokszor, de sosem volt ilyen. megkérdezik, hogy segíthetnek -e valamiben, mondom köszönjük, nem. asszony bemegy fizetni, közben én tankolok.
egyszer a shellnél kértünk segítséget, izzócserénél, nem volt nálam csavarhúzó. a kutaas kihozta az izzót, 3 perc alatt kicserélte, teletankolta, lemosta, mi meg adtunk neki egy ötszázast. én még nem találkoztam ilyen erőltető magatartással.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
veterán
válasz DeFranco #41472 üzenetére
szerintem fordítva sokkal jobb lenne. mi legalábbis így csináltuk. ugyan ez volt a helyzet, de nem kellett ennyi óra. 5 alkalommal volt barátnőm az oktatónál, vagy 6. aztán amikor meglett a kocsi elkezdtünk késő éjjel mászkálni a városban mindenfele. aztán egyre nagyobb forgalomban, aztán környező városokban, autópályán. másfél hónap alatt elértünk odáig, hogy egyedül hazament pályán tiszaújvárosba. egyedül még a parkolást kell gyakorolnia, főleg párhuzamosan, az megy kicsit nehezebben. meg izgul, ha emelkedőn kell elindulnia, és áll valaki mögötte ezt úgy gyakoroltuk, hogy kimentünk budaörsre ahol fasza hosszú, meredek utcák vannak. és elindultunk-megálltunk 10 m-enként, amíg fel nem értünk a tetejére
szerintem így egy olyan ezrest tettünk az autóba, de most már nem izgulok, ha egyedül kell mennie vele valahova
mire ezt leírtam rájöttem, hogy abban is van ráció, amire te gondolsz. itt a xi kerben a metro végállomással szemben van egy nagy parkoló, ami tök üres általában, ott szerintem nyugodtan lehet gyakorolgatni.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Motoros topic
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Politika
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- MIUI / HyperOS topik
- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Renpho talpmasszírozó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Centro Energy 410W Full Black Prémium napelem panelek