-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
neduddki
nagyúr
válasz bandus #16861 üzenetére
HI!
Tug meg roa tobbet itanna rainditom Mester, hogy kerdezze korbe
udv
neduddki
p.s. egy ismerom, nyiregyrol akar nemetbol hozott bimmert vennei, mert allitasa szerint rendesek a a sracok, en mondtam neki meg utanan neznek
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Tökmindegy
senior tag
válasz bandus #16861 üzenetére
No ezekhez igazán értek. Volt nekem egy ilyen 2 hónapig Fiam mondta ,hogy fater ne bomolj már 316 BMW be?
Summásan.
A kocsi jó. A mortor tökéletesen teszi a dolgát már ha nem ismered a 320 as vagy a feletti bömösöket. Nem egy takarékos autó amúgy. Szóval BMW hez képest értsd ezeket!
Nem ebből de másik hasonló BMW imből kiindulva nem olyan vészesek az alkatrész árak ám,persze szakszervizben infarktust kapsz. Mondhatnám ,semmivel sem vettem drágábban hozzájuk alkatrészt mint bármely más vashoz. Persze ne nagy dolgokra gondolj ,de egy gömbfej,fékbetét ,ilyesmik nem drágák.
Amúgy az egyik liblingem ez a fajta kasztniFúúúú, végre van egy kártya mégdrágábban mint amennyiért eddig sem tudtam megvenni! Király!!"by capulet75"
-
-
Rivaul
addikt
válasz bandus #38964 üzenetére
Változó eléggé. Benzinesnél gyakrabban kell valamivel ha jól tudom. Ahogy írták sokat függ magától a használattól. Város, hideg, pálya, kocsi kora, futott km stb.... Én 9-10ekm között cserélem a szettet. 180-at futott "öreg" benzines. Amúgy maga az ár is változó, én kompletten így itthon magamnak 8k bol megvagyok total-olajjal, szűrőkkel.
[ Szerkesztve ]
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
Revolit
senior tag
válasz bandus #38983 üzenetére
Mert gondolj bele, ha elölről próbálod meg, akkor kilóg a segge, de már nagyjából bent vagy, hogy viszed be a seggét? Nem tudod, csak ha "húzod" az eleje után, de már nem tudsz hova menni. Ellenben ha beseggelsz, akkor az eleje lóg ki, alákapod a kormányt és pici hely is elég hogy bevidd az elejét.
Háát, nem tudom érthető-e, a lényeg, hogy az elejét majdhogynem egy helyben (MAJDHOGYNEM, mielőtt leszólnátok ) állva is tudod oldalra mozgatni, a hátulját nagyon nem
-
Revolit
senior tag
válasz bandus #39228 üzenetére
Óóóó nem is tudom, 70-es szakaszon kint felejtett 30-as táblák, mert sz*rnak bele visszaszedni egy felújítás után pl, meg csak úgy kiraknak egy 50-es táblát 90-es úton amit az 50m-re lévő kereszteződés fel is old, de persze pont ott mérik sebességet (tudom, 45ezer forintom bánja).
Ha nem arról szólna abszurdisztánba a sebességmérés, hogy még több pénzzel nyúlják le az embereket, még egyet is értenék veled...
-
Rivaul
addikt
válasz bandus #39228 üzenetére
Azt ne mondja nekem itt senki hogy szögre betartja a sebességhatárt... Egy 60 as táblánál 65 nél már lőnek ami akkor is bekövetkezhet ha csak lejtőn üresbe rakod... Én nem vagyok álszent itt a 6-os főúton nem megyek 60-70-el. Volt hogy 130nál letoltak szó szerint az útról, 80 ról gyorsítottam mert nem tudtam kimenni külsőbe de addig tolt... Teljesen mind1 milyen sáv külső vagy belső. Vidéken lehet nem de a belvárosba dudálnak, anyáznak, villognak, tolnak stb... Én nem teszem ki magam ennek inkább ésszel de tartom a tempót. Azért mert nem 40 el mész még lehet normálisan közlekedni. Nem abból van a baj nagy része hanem mikor mindez felesleges állatsággal párosul. Meg lehet kövezni hogy 60 as táblánál 75 el megyek de ez van. Tartom a tempót, s ilyenkor nemártana egy detektor, ez van.
Revolit
Így van. Nem a biztonságosabbá tétel ami mozgatja őket hanem a g..cizéses pénz hajhászat[ Szerkesztve ]
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
whitezo88
nagyúr
válasz bandus #39626 üzenetére
valóban elsőre nem olcsó mivel e36 és a legkisebb motoros, az idegen meg nem ismeri az előéletet. ilyen sok km-es autónál meg érdemes nem kitenni, mert az emberek kilencven százaléka kb 200 ezer km felső határra szűr, ha nincs beírva, akkor megjelenik abban az autó. max a leírásban meg lehet adni, hogy ennyi, de garázsos, kímélt, karbantartott.
-
válasz bandus #40445 üzenetére
1: Nem tanulok, legalábbis nem ezt.
2: Szívesebben vettem volna a 4.2 v8 kivitelt, de az idehaza, az anyagi lehetőségeim mellett = csőd.
3: Nekem Gazsi és Lujzi is munkaeszköz...és mint ilyen a praktikum oltárán sok minden feláldozandó.
4: Régebben is többször leírtam, hogy az igaz motor nekem a vényóc. Az alfa véhatosa hangban már egészen közel állt hozzá. Én ezért szerettem az alfát. És ha Mlékszel az általam tulajdonolt kocsikra, akkor többségében benzinesek, és nem 1 belőle v6 volt. (golf 1 gti, ford scorpio-2.8, alfa 164-3.0, renault 25-2.2,fabia 1.4,alfa 164-3.0, passat + kesőbb egyidőben az allroad)
5: a listából is látszik h az Alfa kedves a szívemnek. És mint lélekben alfás az a véleményem hogy alfába gáz nem való. Kb mint az általam említett F1 és rally világába.EQMontoya: vajh miért kérdeztem? És hol mondtam hogy traktorból sok van?
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Integra
titán
válasz bandus #40507 üzenetére
én meg tartanék tőlük... láttál te már flotta autót használó alkalmazottat, aki konkrétan szarik bele az egészbe, mert nem az övé, és úgyis majd kitakarítják neki? ahogy hideg motorral tapossák, mert úgyis kapnak majd másikat 3 év múlva? ahogy lelakják? ...
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
neduddki
nagyúr
válasz bandus #40507 üzenetére
HI!
asztan maikro nem es darbvosan yun ki belule az olaj a pocsetoles ellnere: pl Novoth multkori cikk /ha jol emlexem O volt/
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
ABE
őstag
-
DeFranco
nagyúr
válasz bandus #40512 üzenetére
En is ugy hasznaltam a cegest mintha a sajatom lenne, meg koltottem is ra jocskan, de sajnos nem ez az atlag.
Amit a tobbiek mondanak az igaz, a szervizek tenyleg szarnak bele a ceges autokba, a szamlat kiallitjak, de mogotte a munkatartalom minimalis, legalabb lesz miert visszahozni, ebbol van a bevetel. Meg ugysem hasznaljak 5-6 evnel tovabb, addig meg ugysem rohad le. Naja, csak utana.
Szervizkonyv az egy vicclap, amikor ABE-el neztunk Focusokat olyan nett szervizkonyvet lattunk 220k-rol 2013 januarig vezetve (kulonbozo tinta, kulonbozo iras, minden stimmel) hogy csak na, a kocsiban meg volt minimum 400k. Szerviz a kereskedessel szemben, probald meg lenyomozni.
A tobbseg meg szarik bele, padkazza, tolja neki uveghangon, cementet szallit, csak kapja mar meg az uj modell, ha meg kulcsos, az meg rosszabb.
Felsokategoriaban meg eseleg van ertelme, egy csak munkaba jarasra hasznalt vezetoi autora azert szoktak vigyazni, legalabb is nem gyilkoljak szandekosan, de ez olyan mint a garazsban tartott nemdohanyzo holgytulajdonos.
Cegest csak akkor ha ismered az eloeletet percre pontosan. De inkabb akkor sem.
-
harry
veterán
válasz bandus #40512 üzenetére
Miért ne használná így? Nem kár érte, nem kell finomkodni, nem az ő kára. Nem beszélve arról, hogy sokan kaphatnak ilyen kocsit, nem kell ahhoz magas beosztás, bár nem tudom, ez mit befolyásol (pl. szervizesek, külső telephelyre / ügyfélhez kimenni, pont ahol sok a megállás / indítás, hideg üzem).
Nem mondom én sem, hogy általánosan rosszak és nem szabad, de azért ne csak ez a rózsaszín köd lebegjen az ember szeme előtt, hogy céges volt, akkor biztos mindig időben és ráadásul megfelelő minőségben, jó alkatrészekkel javították... már persze, ha nagy cég volt, és tellett rá egyáltalán, azért ott sem feltétlenül igaz ez.
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
DeFranco
nagyúr
válasz bandus #40518 üzenetére
mert te a normalis 10%-ba tartozol a maradek 90 kisstilu alja gyoker. nezz meg barmit ami koztulajdon. lehet kifogni jo cegest, persze van ra matematikai esely, az a magatulajdonu auto sem jo, amin sporolasbol negy evig nem cserelnek olajat, de cegest en csak akkor vennek ha tudnam hogy ki hasznalta az elso perctol fogva, mert 90% hogy egy kis kocsog aki szarik a farmra, ugysem az ove
@ABE: EN nem vennek, az indokaim azok amiket leirtam. A szemelyes tapasztalatom is ez sajnos, de ez csak a maganvelemenyem
@nedugdide: szerencsed hogy telefonrol vagyok meg videken, de bosszantsal meg, es kiengedem az argont az ablakodbol
-
harry
veterán
válasz bandus #40518 üzenetére
Persze nem törvényszerű, de láttam már negatív példát... akár amiatt is, hogy amit nem tehetsz meg a sajátoddal, azt majd kipróbálod a cégessel. Még ha nem is kell széthajtásra gondolni, de az apróságokat biztos nem veszik olyan komolyan (pl. csak meleg motorral nyomni neki, főleg télen, kikerülni a kátyúkat / tócsákat, stb).
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
Integra
titán
válasz bandus #40533 üzenetére
nézd, ha van egy közeli ismerősöd, akiről tudod milyen, hogy tiszta, rendes, ápolt és a környezetére is igényes, és neki van egy ilyen céges vasa.. amit rendben tart (mert lehet ilyen is), akkor az egy másik történet, ott talán jót lehet megfogni. nekem nincsen ilyen ismerősöm, ellenben látom, hogy 2-3 multinál milyen szinten megy az autók tönkretétele, leszarása, de még közép-felsővezető szinten is a 15 milliós autóknál is..
ha előbbi ismerősöm lenne, lehet, hogy azt az autót ajánlanám. de nincsen. vakon meg a büdös életben bele nem mennék ilyen vásárlásba. dízelbe pedig abszolút nem. én nem húzom magamra önként és dalolva a szopóálarcot, de biztos van aki igen...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Új hozzászólás Aktív témák
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Milyen TV-t vegyek?
- Fotók, videók mobillal
- Xbox tulajok OFF topicja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Aliexpress tapasztalatok
- Hálózati / IP kamera
- Tőzsde és gazdaság
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...