-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Revolit
senior tag
Sziasztok!
Erősen elgondolkodtam egy használt, ~96/97-es 316i BMW vásárlásán, szigorúan benzineset. Mennyire ajánlott vétel, vagy inkább maradjak a Golf 3 / B Vectra vonalon?
Bevallom eléggé vonz maga a márka (BMW), na meg hogy hátsó kerekes.
Nem raknék bele sok kilométert évente, szerintem max ilyen 6-8 ezret. Pesti vagyok, ezért városban elég sokat használnám.
A kérdés, hogy ha sikerül egy jó állapotban lévőt találnom, akkor azért ha én is rendszeresen karban tartom, ez egy elég megbízható autó, nem? Nem várom el, hogy soha semmi ne romoljon el benne, realista vagyok, tudom hogy 15 éves autó...
Illetve mennyire igaz a normál (6-7 / 8-9 l) fogyasztás, tényleg hozza mondjuk egy 116 lóerős 1.8 benzines?Előre is köszönöm a válaszokat!
[ Szerkesztve ]
-
-
Revolit
senior tag
Köszönöm mindenkinek a 316i-re adott visszajelzéseket, többek között ezek miatt is már meggyőztem magam, ha BMW lesz, akkor 318i.
Van egy ismerősöm, kicsit dízel bu*i, és mindig győzköd, hogy az kell nem a benzines, itt mi az álláspont? Főleg ugye ~97-es 3-as BMW terén, de úgy egyáltalán, használt dízelt Ti vennétek? -
Revolit
senior tag
Sziasztok!
Már olvasgatom egy ideje ezt a témát, de még mindig nem tudtam dönteni, állandóan változik, hogy mit akarok.
Főként városban használnám, ráadásul jelen állás szerint rövid távon (kb 7 km), minden nap munkába járáshoz. Néha azért lenne egy-egy hosszabb út is pályán.
A fogyasztás és fenntarthatóság lehetőleg kedvező legyen, de ha csak ez számítana, swiftet vennék. Azért nem árt, ha van valamennyi presztízse is.
A rászánt összeg 5-700 ezer.
Az autók, amiket néztem:G Astra
Toyota Corolla (2000 utáni faceliftes "duplalámpás" változat)
Nissan almera/primera
Carisma, Lancer
Mazda 323
Esetleg talán Megane, kolléga dicséri de... franciaA swiftet se zártam ki 100%-ra, mert tényleg az lenne a leggazdaságosabb megoldás, de... az első autóm (eddig csak ez volt) egy 1.0-ás 5 ajtós fapados swift volt.
Ti mit ajánlanátok?
Köszi.
-
Revolit
senior tag
válasz bandus #38983 üzenetére
Mert gondolj bele, ha elölről próbálod meg, akkor kilóg a segge, de már nagyjából bent vagy, hogy viszed be a seggét? Nem tudod, csak ha "húzod" az eleje után, de már nem tudsz hova menni. Ellenben ha beseggelsz, akkor az eleje lóg ki, alákapod a kormányt és pici hely is elég hogy bevidd az elejét.
Háát, nem tudom érthető-e, a lényeg, hogy az elejét majdhogynem egy helyben (MAJDHOGYNEM, mielőtt leszólnátok ) állva is tudod oldalra mozgatni, a hátulját nagyon nem
-
Revolit
senior tag
válasz bandus #39228 üzenetére
Óóóó nem is tudom, 70-es szakaszon kint felejtett 30-as táblák, mert sz*rnak bele visszaszedni egy felújítás után pl, meg csak úgy kiraknak egy 50-es táblát 90-es úton amit az 50m-re lévő kereszteződés fel is old, de persze pont ott mérik sebességet (tudom, 45ezer forintom bánja).
Ha nem arról szólna abszurdisztánba a sebességmérés, hogy még több pénzzel nyúlják le az embereket, még egyet is értenék veled...
-
Revolit
senior tag
Szerintetek megéri vadászni egy jóféle 94-98 közötti Mazda 323F-re (a sportosabb kinézetű)? Mert kezdem feladni...
A másik variáció egy 98-2004 közötti 1.6 focus lenne, abból is inkább a 4 ajtós.
Főleg városban használnám az autót. A mazdát inkább azért venném, mert tetszik, de mert jó is állítólag
A focus meg azért tetszik is, és az is jó.Egyébként amik még fontolóra vettem, az a 2000-2006 Accent, és a 200-03 esetleg 03-07 almera, de most jelenleg eléggé a fóka felé húzok, jövő héten szeretnék is elmenni kipróbálni legalább egyet.
Pár plusz infó: 182 centi vagyok, 76 kiló, a fiestában nem férek el kényelmesen, tehát ennél nagyobb autót nézek. Mivel munkába járásra használnám városra olyan 7km oda/vissza, ezért két fő szempont, hogy bírja a rövid városi utakat (bmw-t többek között ezért zártam ki, pedig tetszik e36) és ne is kelljen benzinkutat magam mőgé kötni.
[ Szerkesztve ]
-
Revolit
senior tag
Köszönöm a válaszokat mindenkinek
harry, az a baj, hogy 98 utániba nincs az a típus ami nekem tetszik Akkor már a focus jobban tetszik. És persze ha kicsit olcsóbban jutok az autóhoz, az sosem gond, de végül azért megemeltem keretet, és most olyan 6-700e körül nézegetek. De a kinézet azért nem elsődleges szempont (de szempont!), tehát ha focusnál van jobb ajánlás ilyen árkategóriában, akkor megfontolom!
-
Revolit
senior tag
Ez vajon miert ilyen olcso?
[link] -
Revolit
senior tag
Kinéztem hahu-n egy autót, de extráknál fennakadt a szemem az egyik elemen: részecskeszűrő. Ez mind szép és jó, de benzines autót nézek (focus 1.6). A kérdésem, hogy mit keres egy benzines autón részecskeszűrő? Vagy én tudok valamit rosszul? Azt hittem ez a dízelekre kell (dízelekhez meg nem értek, azt se tudom pontosan mire való, bár sejtem).
-
Revolit
senior tag
válasz DeFranco #42927 üzenetére
Üdv! Ugye Te vettél nemrég focust?
2004 előttieket, de lehetőség szerint facelift utániakat nézek, és már eléggé elkeseredett vagyok
700 ezernél nem akarok többet adni az autóért, hogy maradjon is valami ha gáz lenne. Ennyi pénzért, 6-700-ért pedig ugyan szépen ki szokták suvickolni őket (azt se mindig, de ha csak koszos lenne az autó... már venném is), de mindig van valami. Vagy kiégetett ülések és/vagy repedezett műszerfal, hiányzó elemek, vagy körbekoccolt sarkok
(komolyan mondom.. megnéztem autót, 3 sarka sérült volt, mondom megnézem már 4. sarkát is csak kíváncsiságból, az is meg volt húzva Most akkor ez milyen gazdára utal? Oké, meghúzod az autót, talán 2 helyen is, de körbe mind a 4 sarkot?!?! És más - más sérülés: horpadás, repedés, guminyom, karcolás...)
Esetleg egyszerűen "valami bűzlik" az autó körül, ilyen is volt. Valahogy nagyon sumáknak tűnt eladó (értsd: kereskedő).
De a kedvencem hogy meg se nézem a kilóméterállást, de már tudom: száz-nyolcvan-valahány ezer kilóméter ez már tényleg szánalmas...Na mindegy, kicsit hosszúra sikeredett, a lényeg, hogy van esélyem 6-700-ért normális állapotú 2001-2004 közötti focust találni? Vagy emeljem az összeget/keressek olyat, ami helyre pofozható?
-
Revolit
senior tag
válasz Bdanyy #42932 üzenetére
Szintén Üllői - nagykőrösi
Egyébként én is 99-01 közöttieket néztem főleg, igazából azért írtam 01-04-et, mert azok a faceliftesek és jó lenne ha... de mindegy, ennyi van rá, ha szép állapotban van jó a 99-es is.
A karcok/parkolási sérülések egy bizonyos fokig nem érdekelnek, sőt az sem ha volt kocc és törött a lámpa stb., de azért van egy határ. Tehát a 4 sarkos amit írtam, ott az egyik saroknál meg volt repedve/törve tobb helyen is a sarka, az azért nagyon nem volt szép pl. Meg volt ott más probléma is (ajtá alja eléggé rozsdásodott, de ez úgy hallottam ford-betegség, azért is néztem mindegyiknél, és azért még 99-ben is volt, ami nem rozsdásodott ott!! )Kérdés: egyiknél (szépen ki volt suvickolva úgyhogy eléffé feltűnt) a motortérbe benézve láttam, hogy a jobb első felfüggesztésnél alja tájékán vannak ilyen csatlakozó elemek, ami a csatlakozás környékén nagyon rozsdás volt, de msáhol nem, és elég iparos munkának tűnő pontforrasztás volt. Nekem ez nagyon nem tűnt gyárinak vagy simán lehetett? Nem tudom mennyire érthető mire gondolok, sajnos nem nagyon vágom a dolgok neveit
Másik oldalon meg nem láttam, hogy milyen, mert aksi meg műanyag takaró elemektől nem lehetett látni. -
Revolit
senior tag
válasz DeFranco #42937 üzenetére
Köszi a választ, a szívem biztatóbbat várt de az eszem valami ilyesmit
Hát, igen, ebből lehet még spórolás lesz inkább...
Egy volt amin nagyon elgondolkodtam... 600 volt, 01-es facelift utáni! Műszakilag úgy tűnt semmi gond vele, szépen is ment, ellenben esztétikai nyűgje volt sok És nem is festés, mert az is szép volt korához és többi esztétikai állapotához képest! (Nyilván nem karcmentes, de ezzel tényleg nem volt bajom) De... hiányoztak műanyag borító elemek, hiányzott vonóhorog takaró elem, repedezett volt műszerfal, ülések elég (nagyon...) piszkosak, belső gombbal nem nyílt hátsó csomagtartó, szélvédő az cserés, és ami leginkább fájt, hogy 2 kulcs volt ,de csak egyikkel indult az autó, mert a másik állítólag elkopott, ez is ford betegség, de én még máshol nem találkoztam ezzel (bár nem is tesztvezettem sok másikat).
Szerintetek egy ilyen már megéri az árát? Nem tudom mennyire találni hozzá ilyesmi pótalkatrészeket (takaróelemek, ha nem is teljes műszerfal, de minimum rádió-borító elem). És tényleg úgy tűnt nekem, hogy nem volt törve sem. -
Revolit
senior tag
válasz DeFranco #42945 üzenetére
Köszi ismét a választ, ezzel én is valahogy így vagyok egyébként, csak tényleg ez volt a legjobb amit láttam, akkor képzelheted...
De tényleg igazából nem is értem, nem voltak festésen tényleg csak apró karcok, semmi látványos, menni is jól ment, de a belső... Nagyon megosztó volt az egész autó. De igazad van, aki ennyire nem becsüli az autót... most belegondolva, ez talán tipikus céges autó... szervizek valszeg megvoltak, mert menni ment szépen, de ezt leszámítva el volt hanyagolva... parkolni meg megtanult emberünk az előző céges autójánszerk.: Annyi a baj a logikámmal, hogy céges autókat asszem 4 évente cserélik, ez meg ugye 01-es... mindegy, csak jár az agyam itt össze-vissza
[ Szerkesztve ]
-
Revolit
senior tag
Közben igazából le is írtam az előző pár hozzászólásban a tapasztalataimat, mást nagyon nem tudok elmondani, összefoglalva: elszomorító
És mondom, én is amiket néztem azért 99-01 közöttiek voltak jellemzően, hahu-n 98-tól kerestem én is, és úgy mentem el keresgélni. 02-nél idősebbet szerintem nem is néztem, max kívülről amíg meg nem láttam árcédulát
Mindenesetre még alszok rá egyet, aztán emglátjuk... vagy tényleg emelem picit összeget, vagy elkezdek másfele nézegetni, mert ez így nem akar összejönni (6-700ért 2000 környéki 1.6-os focus).
Bár ami talán lejött, én eléggé igényes vagyok ha autóról van szó, ugyan még csak egy volt, de ezt már az anyatejjel szívtam magamba, hogy az autót nagy becsben kell tartani
Szóval engem tényleg elszomorít mikor ilyen lepusztult autót látok... főleg amikor kiégett ülések vannak... hát no[ Szerkesztve ]
-
Revolit
senior tag
válasz Bull Boss #43379 üzenetére
Remek kérdés... szerencsére robogóval inkább csak magadat ölheted meg...
Ne haragudj, de már a kérdés is felidegesít, főleg hogy került már kórházba családtag ittas vezető miatt... nagyon ideges tudok lenni ha már csak szóba kerül is, igyál vagy vezess ba**a meg, ennyire fontos az a ku*va pia?!?! -
Revolit
senior tag
válasz zoo8800 #43388 üzenetére
Nem értem egyáltalán miért kell... bár én eleve úgy vagyok az alkohollal, hogy marha ritkán iszok, mert nem látom sok értelmét. Azt viszont biztosan tudom, hogy igenis van akinek az egy sör is megárt! Sőt, ha éhgyomorra leküldök rövid idő alatt egy erőseb sört még nekem is a fejembe száll, pedig én azért viszonylag jól bírom az alkoholt. És igen, tudom hogy van az a szint, ahol még nem befolyásolja a vezetést, de akkor is, az embernek egyetlen egy darab élete van, egyszerűen felelőtlenségnek és gyengeségnek tartom azt, ha valaki nem tudja megállni, hogy igyon vezetés előtt...
-
Revolit
senior tag
Sziasztok!
Látom nagyon hasznos infót adtatok a focusról kollégának, én is focusokat néztem de most megláttam ezt, és szerelmes lettem belé Meg tudnátok picit szakérteni légy szíves? Mert sajna nagyon messze van, hogy csak úgy elmenjek megnézni
Előre is köszönöm
szerk.: hát a lényeg lemaradt [link]
[ Szerkesztve ]
-
Revolit
senior tag
Mit ajánlanátok főleg városba használatos autónak, kettővel szemezek most, a 2002-től gyártott 1.4 (esetleg max 1.6) corollával (2002, 2003-as évjárat) és az egyel korábbi 1.3 swifttel, 2006/2007-es évjárat. Autópálya szinte nem lenne, 80-90% város a maradék meg inkább főút mint pálya.
Igazából corollát vennék, de az bizonytalanít el, hogy 4-5 évvel fiatalabb swiftet kapni ugyanennyi pénzért, és azért talán nem mindegy. Úgy tudom mindkettő nagyon megbízható márka, de azért az 5 év az 5 év. A keret egyébként egy millió környéki, ezt maximum egy százassal lépem túl, de akkor valamiért nagyon meg kell hogy tetszen az az autóJa, és csak úgy kíváncsiságból, a piros swiftek akciósak voltak anno vagy mi a halál van?
-
Revolit
senior tag
válasz Melack #45291 üzenetére
Panda nem tetszik Ha 5-600 ezerért keresnék autót, lehet nem érdekelne ennyire, de ha már feltornásztam egymillióra a keretet (miután rájöttem, hogy 6-7 de még 800-ért is esélytelen normális autót kapni) akkor igenis elvárom, hogy ha nem is meghalok a gyönyörtől, de ne az legyen, hogy ránézek, és elmegy a kedvem a vezetéstől Egyébként ízlések és pofonok, nem szeretnék vitát indítani semmiképp, csak leírtam, miért zártam ki a pandát!
Írtátok a Dacia-t, azzal nem terveztem, de háát... megnéztem most hahu-n, az 1.4-es amik vannak egymillióig az 75 lóerő, és kilóra ugyanannyi kb, mint swift/corolla, amik meg 90+ lóerősek. Ez már nem meggyőző, bár tudom, hogy nem lóerőt nézünk... De a másik, hogy nem túl gyakori autó, ezért az az érzésem, hogy fenntartása sem nagyon van versenyben egy swift-tel, de még talán corollával sem. Viszont tény, hogy népítéleten elég jó pontszámot kapott Logan is, de most egy újabb típust felvegyek a listára, mikor végre kezdem lenyirbálni egyre, vááá
[ Szerkesztve ]
-
Revolit
senior tag
válasz EQMontoya #45297 üzenetére
Szerinted tényleg egy swift-tel akarok csajozni? Akkor nem egy helyről kapjuk a típus hírnevéről az infókat
Mellesleg az utolsó előtti bekezdésedre szerintem illik a 2006-os swift...
És oké, hogy állapotot veszünk, de lássuk be, egy fiatalabb autó több eséllyel van szebb/jobb állapotban. Én is 10-11 éves corollában gondolkodtam, mint olvashatod a beszélgetést indító hozzászólásomban, de mivel a swiftről is sok jót hallok, megbízható, kényelmes és városba ideális, és még fiatalabb is mint a corolla, elgondolkoztam, hogy nem-e érné meg akkor az jobban, ennyi, nem érdekel, hogy ki mit gondol rólam az autóm alapján, az anyagiakhoz mérten NEKEM tetsszen, vigyen el A-ból B-be, ne menjen el rá minden további fizetésem és ennyi kb... -
Revolit
senior tag
Kedves szakik! Erről valami vélemény?
Megnéztem, az autó újra volt fényezve, az egész, mert volt a jobb hátulján egy parkolási sérülés, motorháztetőn pedig kavicsfelverődések. Benéztem motorháztetőbe és kocsi alá, bár nem értek hozzá, nem nagyon láttam törésre utaló jelet. Más baja nincs, csak a teljes újrafestés, ami nem is lett a legszebb, de azért nem vészes.
-
Revolit
senior tag
Tulajnak van műhelye, ahol újrafényezték, ezt mondta.
A kocsihoz jár alufelnin a nyári gumi szett, még a téli van rajta, azért az acél felni.De asszem lebeszéltetek róla, és különben sem döntöttem még mindig el, hogy tetszik-e fehérben, bár ha csak a színen múlna, akkor megvenném
#45693: felpattogzásra nem is gondoltam... köszi, meggyőztél!
[ Szerkesztve ]
-
Revolit
senior tag
Lassan az lesz, hogy ha ellopják az autódat, megbüntetnek, mert hagytad ellopni... szép dolog, hogy igyekszenek vigyázni az értékeinkre (HA-HA, jó vicc), de miért kell ezért pénzbírsággal is sújtani? Ha meg nincs lehúzva az ablak, azért büntetik meg, mert otthagyta a kutyát... (Ha meg már le van húzva az ablak, oly mindegy, hogy nyitva van vagy zárva...
-
Revolit
senior tag
Az ilyen utólag beépíthető elektromos ablakemelő cuccokról mi a vélemény? Ilyesmikről
-
Revolit
senior tag
Ma voltam megnézni egy 2003-as Megane-t (ezt)
Nem terveztem franciával, de miután már vagy 30 autót megnéztem (ebből kb 5-6ot tesztvezettem) gondoltam miért ne. Hát most nyilván nem lettem okosabb műszaki tekintetben (főleg, hogy nem is vezettem), de tény, hogy belül kényelmes, tele van ötletes extrákkal és szép (Kívülről sem csúnya, de nem is egy szépségbajnok)
A műanyagok a kapaszkodóknál valóban mállanak, és a kormány is csúnya, de erre számítottam, mert azt több helyen is hallottam már, hogy ez Renault betegség...A lényeg, hogy most nekem igazából megtetszett a Megane, ezek a 2002 utáni 1.6-os benzines megane-ok mennyire ajánlott vétel, valakinek esetleg tapasztalata? 70-80% város, ha 8 literrel itt beéri az már szerintem baráti.
2005-2006-os swiftet nézegettem legutóbb, de kiábrándító volt kicsit... és ott sem volt egyetlen egy olyan, aminek ne lett volna karcos/kopott/foszló elég szembetűnően az ajtó kárpit/műanyag... és a belső sem fogott meg, még a GS sem...[ Szerkesztve ]
-
Revolit
senior tag
Sziasztok!
Ma megnéztem egy focust, és eléggé tetszett, semmi kivetnivalót nem találtam benne, egyetlen oka (azon kívül, hogy még nem vittem el szerelőhöz átnézetni) hogy nem vettem meg, hogy gázossá van alakítva. Állítólag nagyon minőségi, én ebben nem is kételkedem, inkább az a kérdés, ha főleg városban használom, akkor kell nekem a gázos, megéri hogy x évente azt is vizsgáztatni kell, illetve plusz egy hibaforrás? Nem gondolkodtam gázosban, ezért nem nagyon értek hozzá, de úgy tudom, folyamatosan drágítja kedvenc kormányunk a gáz árát...
Egyébként vélemény az autóról? [link]
[ Szerkesztve ]
-
-
Revolit
senior tag
-
Revolit
senior tag
Szerintetek mi a reális ár egy full-fapad 1.3-as 2006-os fiestáért? 40k kilóméter van benne, abszolút sérülésmentes és nagyon becsületesen karban volt tartva, tehát műszakilag és esztétikailag hibátlan.
Nézegettem hahu-n, de eleve full fapadosat se igen találtam, na meg ilyen kevés futásteljesítményűt sem. Azt mondanám 900ezer reális ár érte. Attól félek, hogy mivel full-fapad később nehéz lesz eladni, és jobban fog romlani az értéke.Egyébként nagyszülőké, most megvehetném ezt is, csak azért egy elektromos ablak, központi zár meg klíma lehetne benne
[ Szerkesztve ]
-
Revolit
senior tag
Náh, a focusnak nem túl jó a töréstesztje
[link]Az fájt hogy csak néztem és hallottam a becsapódást... 400g, elég durva.
[ Szerkesztve ]
-
Revolit
senior tag
válasz szőröscica #47411 üzenetére
Én elég rosszakat hallottam a második generációs almérákról Nekem is tervben volt, de olvasgattam fórumokon, teszteket (nem csak itthoniakat) és szinte mindenhol azt hallani, hogy minden téren romlott a minőség az előző generációhoz képest. Persze ha az eslő generációról van szó, akkor nem szóltam
-
Revolit
senior tag
válasz amargo #47508 üzenetére
Hát, majd megmondják az okosok a tutit, mert én csak abból tudok kiindulni amit olvastam, ugyanis végül el se mentem tesztvezetni egyet sem. A forrásaim: ez a fórum, népítélet, totalcar tesztek és google kereső, ilyenkor főleg külföldi fórumokon tulajok által írt véleményekre vadászok. Ezek alapján én végül elvetettem a második generációs almérát ebben a kategóriában. Tudom, hogy a népítélet nem a legmérvadóbb, de 181 ember mégiscsak 7 alá értékelte, míg az első széria 7,67-et kapott. (Mielőtt megkapom én is a magamét, megint hangsúlyoznám, nem csak ez alapján vetettem el! )
-
Revolit
senior tag
Hónapok óta nézem, hogy melyik autó érné meg nekem, fogyasztások, szervizköltségek, optimális motor városba stb stb.. de tegnap kiütött a huszonéves énem, rögtön megfeleztem az összeget amiért most kocsit tudnék venni és csak a szívemre hallgatva (meg minimálisan az eszemre is) végül nagoyn nézegettem a 6. generációs Toyota Celica-kat. Ezekről mik a vélemények, csak kíváncsiságból kérdezem, bár ki tudja mi lesz a vége... 1.8-kat nézegetem inkább. Ilyeneket
-
Revolit
senior tag
válasz Kornel #47614 üzenetére
Én soha nem vezettem előtte, szüleim ilyen féltős típusok, és soha nem adták oda kocsit hogy vezessem jogsi nélkül Szóval úgy mentem tanpályára, mondtam is oktatónak hogy soha nem vezettem, elmagyarázta mit hogy, jól le is fulladtam egyből, meg másodszorra is és még párszor Aztán rögtön első nap óra végén "itt jobbra" ami kivezetett a forgalomba... nem tudom hány liter vizet izzadtam, és emlékszem, hogy azt néztem, hogy az ablakörlőhöz képesz hol az útpadka, ahhoz képest tartottam nyomvonalat (vagyis próbáltam) Na mindegy, szóval azért szerintem az nem igaz, hogy csak akkor elég, ha vezettél előtte... elsőre mentem át tanpályás vizsgán (nem jut eszembe neve) és másodszor forgalmin, utána már a saját első autómat önbizalommal vezettem, szerintem friss jogsishoz mérten egész jól. A kresz miatt voltam csak bizonytalan, meg bizony követtem el "mazsola" hibákat úgy mint zöldet kaptam, azt hittem enyém az út, de én kanyarodtam szembe meg jöttek, dudáltak is rám ezerrel.
@DeFranco: jó hát ha nem tanítják meg akkor értem... szerencsére én régi swiften tanultam, azt annyira nem féltette oktató, tudta hogy mindent kibír az
[ Szerkesztve ]
-
Revolit
senior tag
válasz alienpapa #47636 üzenetére
Az én meglátásom, hogy összességében rosszabbul fogsz kijönni, mintha itt vennél használtan egy ugyanolyan felszereltségű, ugyanannyit futott (ugyanoda tekert) autót, de típustól függően megérheti kimenni, mert itthon széthajtotatt kapsz míg kint találhatsz szép állapotban lévőket. Na meg nem magyar utakon kopott a felfüggesztés... De ez szerintem tényleg típus függő, egy swiftért vagy corolláért én biztos nem mennék ki, egy BMW-ért már elgondolkoznék...
-
Revolit
senior tag
Még jó, hogy van hozzá szervizkönyv, már majdnem nem akartam megvenni
Bő leírás, csak a legfontosabb egy törött autónál...
Új hozzászólás Aktív témák
- Amazon Prime Video
- Aliexpress tapasztalatok
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- Így állítsd be a gyermeked androidos készülékét
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Autós topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Trollok komolyan
- Fujifilm X
- Milyen egeret válasszak?
- További aktív témák...