-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
harry
veterán
válasz Revolit #34975 üzenetére
Ismerősömnek ha jól tudom ilyen van talán április óta, ő elégedett vele, 700k körül vette, jó állapotút sikerült találniuk, azóta nem nagyon kellett rá költeni. Fogyasztásra talán annyit mondott, hogy neki elég, ha 10l alatt van, szóval gondolom, ezt hozza.
Ez alapján azt mondanám, ha sikerült kifogni egy jó állapotút, akkor lehet nem lesz gond, de nem igazán értek hozzá, van-e valami betegsége a típusnak, milyenek az alaktrészárak, stb., majd még páran mondanak rá valamit.Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Revolit #38834 üzenetére
G Astra se rossz, eszi az olajat mind de amúgy rendben van, nem egy rakéta és a Swifthez képest többet eszik de cserébe túlélsz benne egy olyan karambolt is amit a Swiftben már nem. Alkatrész nem drága hozzá vészesen.
Almera/Primera: Megbízható, szintén nem olyan drága a fenntartársa. Primera a legnagyobb presztizsű a felsoroltak közül.
Charisma/Lancer: Jók, nem romlanak el, viszont döguncsik. Igazából csak jót tudok mondani róluk.
323: Hát sok a széthajtott, de kellő krültekintéssel vállalható.
Megan: Azok se olyan rosszak mint a hírük de én is idegenkedem a francia kocsiktól.
A saját sorrendem:
Primera/Almera, Lancer/Charisma, 323, GAstra, Megane.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
ABE
őstag
válasz Revolit #41363 üzenetére
A Focus egy nagyon jó konstrukció (abból is a modellfrissítettet ajánlom 2002-től), el fogsz férni benne, élvezet vezetni, az 1.6-os motorral sem nagyon lehet melléfogni, fogyasztása is konszolidált.. Viszont arra készülj fel, hogy elég sok lepukkant példány van a piacon, amik nem érik meg a pénzüket. Ha nincs rá különösebb okod, ne ragaszkodj a 4 ajtóshoz, egyrészt az a legkevésbé praktikus, másrészt kisebb a választási lehetőség is.
-
harry
veterán
válasz Revolit #41369 üzenetére
Tudom, pont azért kérdem, mert más típus ugye 98'tól, és árban az van kb. a többivel egy kategóriában, feltételezném több tekintetben is jobb elődjénél, és ha már szánsz rá ennyit, akkor inkább az, de nem tudom pontosan, miben-mennyivel másabb, meg tudom, a forma is számít.
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
EQMontoya
veterán
válasz Revolit #41369 üzenetére
'98 előtti nagyon baba. Osztrákiában nézz szét, vannak jó áron (1500eur alatt) eladók: willhaben.at .
Pl. ez. Elhozod 1200-ért, 160 ropi rá a regadó, viszont ilyenkor nem fizetsz vagyonszerzési illetéket! Tehát kb. egy 100-assal drágább, mint itthon venni egy ilyet. Átírással 500-ból van egy japán v6-od.
V6-okon hátul is tárcsa van, illetve szépen szólnak. A megbízhatósága pedig elég jó. A v6 kényesebb a hűtésre, arra kell figyelni, amúgy sok para nincs vele.
Same rules apply!
-
Bdanyy
addikt
válasz Revolit #42930 üzenetére
Én passatokat néztem, legalja helyeken (üllői, nagykőrösi ) , az tetszett mikor a kereskedő szerint, a szélvédőn lévő info szerint, es a fedélzeti szerint is más volt a futás (jellemzően az óra mutatta a legkevesebbet, ~15 éves bőven 100k alatt pl). De a sérülésmenteseknél is szépen látszódott az utólagos javítás szabad szemmel is.
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
harry
veterán
válasz Revolit #42930 üzenetére
Majd érdekelnének a tapasztalataid, hasonlóban gondolkodom én is.
Noha nekem nem kritérium az ilyen ifjú járgány, szerintem a 98-02 közöttiek reálisak ennyiért, ami attól, hogy idős, még lehetteljesen jóaránylag normális állapotban, vélhetően többet futott, noha ez sem mindig törvényszerű, az meg főleg nem, hogy össze van gányolva. Szóval én merítenék a régebbiek közül is.
Vagy másik lehetőségnek Mazda 323F, 98-02 között szintén.[ Szerkesztve ]
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
DeFranco
nagyúr
válasz Revolit #42930 üzenetére
Azzal megnyugtatlak, ha azt mondom, hogy 900-1000 (de hülye ez így, egymillió.) körül sem találtam jobbat?
Az én tapasztalatom az, hogy ez a kategória (megbízható, egymillió körül, kicsivel 10 év alatt) most piszkosul keresett, és akinek jó van, nem is adja el, mert nincs hova felfelé mozogni. Az 5 éveset nem adják el, mert nincs pénz újra, a 10 éveset nem adják el, mert nincs mire (5 évesre) cserélni. Ami rendesen működik, azt most semmi pénzért nem adják el. Vagy csak marha nagy mákkal.
Focusból rengeteg a céges, azoknak a torka rend szerint véres, ami nem az, az is szívás. Privátban huszadszorra ütnek, hogy írjam meg a bejegyzést a kálváriámról, de most diplomát írok, nincs idő, de ha leírom lesz mit olvasni (ha gondolod elmondom azé', hijjafe ahogy egy tanult kolléga szokta bofögni volt)
Amit láttunk, az vagy a halálból volt feltámasztva (tekeredett kasztni, légzsák csak bemondva, kormány cserés, kerék kanyarodáskor beleér a nemtommibe), vagy nem volt rajta egy módon fényezett elem (bal oldal rücskös jobb oldal tükrös), vagy nem volt rajta párhuzamos illesztés, vagy 220k vezetett pöcsétes szevízkönyv után foszlott a kormány.
Két tanult kollégával beszéltem (rákúr és gepprádd csak hogy inkognitóban maradjanak) mindkettő végignyalta nekem a hahu-t és kijelentették, hogy ilyen állat nincs. Ezek után hiába 4 ajtós, minimális alku után megvettem.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz Revolit #42944 üzenetére
Mire rendbeteszed, ott vagy, mint egy 900-assal. Jó esetben. Aki ennyire igénytelen, az szerinted mennyit törődött az autóval, mennyit áldozott rá? Tankolta, taposta, műszakiztatta. Repeat.
Én abszolút amatőr vagyok, a leckét tudom visszamondani, de egy ilyen autóból én azt olvasom ki, hogy hidegen taposták, elhanyagolták, hanyagul javíttatták, olajcsere, stb. kb. felejtős, vezérléscserét hírből nem látott, amit muszájból cseréltek az utángyártott vacak, az első takarításnál találsz vagy 20-30 repedést meg törést amit úgysem lesz szived nem megcsináltatni. És akkor még futómű, fékek, hengerek, trafó, vízpumpa, akku, hűtés-fűtés ami valószínűleg piszok módon el van hanyagolva. Tipikus más szarát nem megvenni kategória.
Sokan nem fognak velem egyetérteni, de én ilyen kocsit nem vennék meg. Az sem jó, ha látványosan tip-top, de ha szerényen, decensen látszik, hogy vigyáztak rá, finoman kezelték, az többet ér egy műszaki átvizsgálásnál is (ahol a nagy hibák jó részét nem is tudják feltárni, nem fognak nekiállni motort bontani, meg görgőzni, ettől függetlenül természetesen kötelező).
[ Szerkesztve ]
-
zoo8800
veterán
válasz Revolit #43382 üzenetére
Próbálj meg különbséget tenni 1 és 10 sör között. Az előbbitől nem lesz részeg az ember, az utóbbitól már igen. Ha külföldön járok, akkor általában ki is használom, hogy lehet inni egy kicsit, és nem érzem úgy, hogy ezzel veszélyesebben vezetnék.
Engem ez az idióta agymosás idegesít fel, amit bemeséltek az embereknek, hogy aki iszik, az egyből részeg, és tömeggyilkos. Gondolkozz egy kicsit.rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz Revolit #43393 üzenetére
Én igazából nem tudom, és nem értem, miért kellene megállnom a (sör)ivást. Még azt sem érzem, hogy magyarázkodnom kellene miatta. Európa legtöbb országában szabad, itt nem. És magyarázhatsz, hogy így meg úgy a magyar közlekedési kultúra, mert nem ezen múlik. Az olaszoknál vagy a görögöknél is lehet inni, és 100%, hogy annál a közlekedési kultúránál a magyar is sokkal jobb.
Sajnos én általában épp akkor iszok (innék), ha nem vagyok otthon, így engem eléggé érint a probléma. Egyszerűen szar kólával koccinatni. Ez tapasztalat.[link] Most nézem, még Svájcban is lehet inni egy kicsit, ahol egyébként minden tilos.
[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
válasz Revolit #43393 üzenetére
Én erről azt gondolom h igyon aki akar. De viselje a következményeit. Pl ittasan már nem halált okozó közúti baleset okozása a vád, hanem gyilkosság -annak a büntetési tételeivel. Ennyi. Ha ez sem visszatartó, akkor semmi.
(#43381) giigz: nem csak hogy van de egyre szigorúbb : mintha 0,008ról levitték vonal 0,005-re. Gyk már egy cukros beteg kisebb rohama is büntetőjogi kategória Bicikliseknél , ha jól emlékszem.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Bull Boss
senior tag
-
neduddki
nagyúr
-
Melack
veterán
válasz Revolit #45284 üzenetére
Ennyiért már Dacia is van, abban meg hely is van. És ezt nem bántásból mondom, de tényleg így van. Már ha nincsenek előítéletek a Daciával
(#45288) giigz: és még ugyanannyiba is kerül - tényleg fogós kérdés
[ Szerkesztve ]
Ex-Informatikai Szolgáltató Asztali Munkatárs
-
Melack
veterán
válasz Revolit #45300 üzenetére
Nekem a Swifttel az alábbi gondjaim voltak/vannak:
- förtelmes a rugózása, Pesten egyszerűen tragikus
- nyekereg ezerrel, pedig ismerős kocsija nem lelakott
- 2 fő elfér gond nélkül, 3 már neccesen (3 és 4 ajtóssal is utaztam már, nem egy leányálom).Bár a te leírásod alapján ezekkel neked nem kell számolni.
Csajozás: Homasitába berongyolsz, megveszel mindent, felaggatod, és jó is lesz Gépsárkány
(#45303) MunezXBK: jahhh, az már szinte a Tesco parkoló távolság Nálunk legalábbis annyira van tőle egy benzinkút
[ Szerkesztve ]
Ex-Informatikai Szolgáltató Asztali Munkatárs
-
8th
addikt
válasz Revolit #45284 üzenetére
Suzuki Ignis-t.
+ nagy hasmagasság
+ az erős futómű bírja a rossz utakat
+ ridegtartást jól viseli
+ olcsó alkatrész
+ egyszerű konstrukció minden szerelő ismeri
+ hatalmas a választék belőle
- buta futómű
- terhelésre hamar fáradó fékek
- mérsékelt komfort
- gyenge ütközésbiztonság
- városon kívül sokat fogyaszt -
EQMontoya
veterán
válasz Revolit #45300 üzenetére
Az új Swift szerintem is racionális választás, és nem is rossz autó. Érzetre sokkal autóbb, mint pl. egy Thalia.
giigz: Azért azt megsúgom, hogy a 11 éves prémium autó szervizelésére eddig egy petákot nem költöttem. Bocsánat, hazudok: a jobb egy ülésfűtés gombjának a háttérvilágítását szolgáltató izzót kicseréltem.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
hobizoli
nagyúr
válasz Revolit #45293 üzenetére
75LE vs 9xLE az csak egy adat a max teljesitmenyrol
a reszterhelesi loero az megint mas kerdes, kozepes rpm tartomanyban ahola legtobbet hasznalod, ott a 8v motorok min ugy, de akar jobban is mennek, a csak inkabb fent eros 16v-knelLasd hugi Ignis-e, 1.3VVT 16v 93LE, de kb erzed seggre 70-75-snek autonak alul
130-t nyugosebben viszi, mint a 1.3 8v 68LE-s Swift
tobbet is zabal tobb, mint egy literrel (OK, mondjuk ebben erosen benne van a bodeja alakja is mar ott)
fent meg mar inkabb csak bőg, de alig gyorsul, hiaba 93LE-s papiron uveghangnaltöbb drón kell ;P
-
a_tesz
Korrektor
válasz Revolit #45300 üzenetére
Én a helyedben azért választanám a Swiftet, mert abból tényleg van választék is, meg tudsz nézni szerintem kapásból 20-30 autót, ha bemész pár kereskedésbe, meg dögivel találni magánszemélytől is eladókat, és nem mellesleg tényleg nem egy idejétmúlt tervezés, és mégis gombokért van hozzá sok minden.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
zenke
aktív tag
válasz Revolit #45688 üzenetére
Egy újra fényezés normális helyen laza 200-300e ft.
Szóval ez nem csak koccolva volt. Inkább TK-ból lett felállítva. Hanyagolnám.
Inkább tegyél hozzá még 100-t és vegyél egy normális, nem kontárul újrafényezettet. GS felszereltség, de az alufelni hová lett róla?
[ Szerkesztve ]
Galaxy Ace Xperion V5, Galaxy SIII 4.1.2+Siyah, Galaxy Note2 Stock 4.1.2
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
- GTA VI
- Milyen NAS-t vegyek?
- Alkoholista nevelde
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Franciaországban nyit a Honor 200 Lite
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
- Jövedelem
- Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
- Milyen videókártyát?
- További aktív témák...
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban