-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bull Boss
senior tag
Én polo GTi-ről váltottam ignisre (1.6@125LE / 1.3@93LE) teljesitményben gyengébb, de inkább csak a nyomatékosság hiányzik belőle, összességében egyenletesen húz mintha zsinóron húznák. Én tettem fel 185/60R14 gummákat ignisre(elengedhetetlen) igy már stabil kanyarokban is!! aki csak teheti ignises cserélje le az életveszélyes virsli gumikat egy ilyen méretűre... Am a csomagtartó szerintem egyáltalán nem kisebb mint a wagon R-é. Ebbe is simán befért egy 82cm-s samu tv , de nagy komód is és még sok más... szerintem egy nagyon jó autó az ignis. Igazi igásló. Láncos motor ami indul minden körülmény között, minimális szervizigény, majdnem 100ló, magas felépités (nem utolsó..) mi kell még?!
-
Bull Boss
senior tag
válasz dízelracer #5209 üzenetére
kihagyhatatlan ajánlat volt
-
Bull Boss
senior tag
válasz dízelracer #5224 üzenetére
volt már ilyened?
-
Bull Boss
senior tag
válasz dízelracer #5230 üzenetére
nekem volt a kezem alatt ilyen lupo 220ezer kmnél K.O. sajna a legtöbb hazai ilyen, ha nem akkor meg visszatekert... kintről érdemes behozatni megkimélt 1.2es lupot de azokat is horror áron adják.. Ami sztem a legjobb vétel olyan polo mint nekem volt (6N/6N2) csak nem GTibe hanem 1.9 SDI be. még a sütőolajjal is elmegy és gyilkolhatatlan akár az ignisem
-
Bull Boss
senior tag
Sziasztok! 2 millió körül szeretnék venni Passatot. Most találtam két egész jó vételt is, [link] [link] bár nyilván meg kell őket nézni.. Először is kérdezném mik a tapasztalatok ezzel a tipussal? nagyjából 5évesen már bőven 100ezer feletti futásteljesitménnyel árulják őket van amibe 200-300 körül is van. Mire lehet számítani egy ilyen megvételénél, kb mekkora költség? Illetve még egy fontos kérdésem: ebben a szériában árulnak 1.9 és 2.0 TDI-t is. Ez utóbbi 140 lovas.. melyiket ajánljátok megvételre? Köszi előre is
-
Bull Boss
senior tag
A linkekből, abból hogy 5éves korról beszéltem (B6passatok asszem legfiatalabb is 6-7éves), ragaszkodom a modellhez, aztán előző modellekbe nem volt 140 lovas 2.0TDi stb.. szóval nagyon szűk volt a keresztmetszet, nem szorult különösebb magyarázatra melyik modellről van szó, csak nem tudom a tipus kódját ennyi.
-
Bull Boss
senior tag
Hi újra! Raktak fel új HD képeket is a passatról [link] tetszetős, de végül sok ráalvás után úgy döntöttem, nem veszek dizelt semmiképpen sem, a szivó benzin teljesen megfelel csak a fogysztás ne menjen 8 felé. Elvárás - legyen "nagy autó" kinézete (mint pl passat), 2007-nél fiatalabb legyen, 2 misi környékén. Várom a tippeket.
-
Bull Boss
senior tag
egyszerűen nem tudnék ezután több százezret kiadni egy illyen PD cseréért, olvastam a BMW-s storit is meg akárkivel csak találkozom mindenkinek ott lebeg a feje fölött démoklész kardja aki ilyennel jár. egy időben sokat vezettem 1.gen octaviát 1.6 105 lovas mocival sztem kellemes volt. Ezelőtt polo GTi-m volt 1.6-120LE most ignist vezetek Mondeok 1.8as benzine mennyit ehet? városban gondoltam 8L-re természetesen. bár mit ne mondjak annyit az 1.3as ignisem is megeszik..
-
Bull Boss
senior tag
Erről a széria leonról vvan valakinek tapasztalata? [link] nem az a tipikus nagy autó, de meg tudnék vele barátkozni
-
Bull Boss
senior tag
válasz bitpork #12805 üzenetére
elvileg a PD nélküli passatokkal nincs is gond. A régi TDI-k életre vannak itélve, az SDI-k ről nem is beszélek. Annyira nem vágom sajnos a témát, még szerelni sem szereltem dizelt soha. Azt meg csak tapasztalatból hallom, meg itt is mondtátok, hogy 1.9 jobb min 2.0 tényleg nem tudom mit tegyek
-
Bull Boss
senior tag
OMG megtaláltam a megfelelőt [link] errőla motorról mit kell tudni??
-
Bull Boss
senior tag
esküszöm nektek minden gyári benn!!! első perctől kezdve én szerelem az autót! a féltengelyek gyáriak! 300ezernél elkezdett a jobbelső kopogni, szétszedtem bezsiroztam, új gumiharag azóta is hibátlan. Kuplungon érződik kicsit, hogy cserés lenne, de városba még az is tökéletes. Jah féktércsákat cserélek még rajtuk, de mást nem.
Szerk: illetve még a két első gátlót 13 éves korában a gyár visszahivás ügyén ingyenesen kicserélte de a gyáriaknak sem volt semmi baja...
[ Szerkesztve ]
-
Bull Boss
senior tag
a régi swift órája 100ezerig mér, 7x fordult sőt már most 30ezer körül jár, szóval 730.000 van benne Jah és mondok mégvalamit amit nem fogsz elhinni! 40ezrenként cserélek olajat benne gyilkolhatatlan darabok.. gyertya csere se sűrűn volt.. váltóolaj is 1x volt töltve
[ Szerkesztve ]
-
-
Bull Boss
senior tag
Amúgy most tegyük fel, van egy baleset az úton, vagy egy sárga villogós karbantartó. És ezekbe rohan bele valaki. Ki a hibás? (vonatkoztassatok el attól, hogy egy megordulásról van szó)
-
Bull Boss
senior tag
én azt nem értem, hogy az ütközéskor álltatok vagy mozgásban volt az autó? Én elsőre arra gondoltam, hogy az opeles azt hitte álltok és megpróbált elmenni mellettetek, majd mikor látta hogy az autó mozgásba kerül fékezett és belement. tehát hogy volt pontosan a szituáció?
szerk: am nem csak kereszteződésben lehet megfordulni?
[ Szerkesztve ]
-
Bull Boss
senior tag
Amúgy ez ráncfelvarrott darab egész pofás... [link]
-
-
Bull Boss
senior tag
bizalmi elvre gondolsz?
ha már KRESZ, akkor felhoznáma számomra egyik legzavaróbb problémát. ilyen dupla körforgókban mi a KRESZ? én úgy tanultam anno, hogy aki a belső sávban van az azért van ott mert nem akar kihajtani az első lehetőségnél, aki a külspben az meg ki akar hajtani. Errefel keresztül kasul hajtanak ki az emberek belőle... mikor megyek az auchanba mindig félek hogy valaelyik barom rámhúzza inkább elengedem...
-
Bull Boss
senior tag
válasz dabadab #12975 üzenetére
ezt a válaszod nem igazán értem. Akkor mi értelme a belső sávnak, hogyha valaki a külsőben marad végig, holott csak a 2. vagy 3. kijáraton távozik. Ember legyen a talpán aki egy zsúfolt körforgalomba sávot vált..
Jah és mégegy kérdés: Igaz, hogy sárgán való áthaladásért is büntetnek? Ha igen akkor a legalább 3 féle sárga közül melyikre vonatkoztatható??
1. Villogó sárga (mondjuk körültekintés/lassitás nélküli áthaladás)
2. Sárga ami pirossal együtt jelenik meg, de még nem zöld
3. sárga, ami a zöld után jön de még nem piros[ Szerkesztve ]
-
Bull Boss
senior tag
válasz Dare2Live #12997 üzenetére
Dare! nem értem az esetet, kérlek fejtsd ki konkrétabban. megfordultatok igen.. fordulás közben (mikor a mezőt nézte az eleje) mozgásban volt az autótok mikor ütközött az opel vagy nem? Én úgy képzelem el a dolgot, hogy az opelos ment a normál tempójában és láthatott titeket nyilván, de úgy gondoltam megálltok és nem fejezitek be a megfordulást hanem elengeditek őt. Igy folytatta a normál tempójában az utazást, mire ti megmozdultatok az azt megelőző (mezőt néző Y álló helyzetből). Ha igyvan, akkor elvileg a Kresz szerint nektek egyértelmű jelzést kell adnotok arra, hogy az autóst elegeditek, ha pedig nem adtok, akkor ki kellene várnia mig megfordultok. Sok az agresszív, sietős ember én azért gondoltam erre a helyzetre javits ki ha nem igy van. Egyébként a kiteszem az indexet és nekem van elsőbbségem csak a városi buszokra érvényes, a távolsági ha indokolatlanul kihajt eléd, téged hirtelen mozdulatokra késztetve, akkor veszélyeztet, ugyanez már nem vonatkozik a városi buszokra.. Egyébként, ha kitettétek az indexet, körültekintőek voltatok, akkor sem veszélyeztetés, sem akadályozás jogcimen nem kerülhettek szóba.
-
Bull Boss
senior tag
nekem 2000be volt egy balesetem. M7es balaton felé vezető szakaszon. Megállt előttem egy suzuki belső sávban blokkra fékezett, rosszullétre hivatkozott. akkoriban még 110 volt a max, 130al mentem kicsit fékúton kivül voltam éppenhogy megtoltam a hátulját, talán még a lökösön se látszott volna nagyon, de kb hogy feleszméltem mi történt hátulról belémrohant egy polos aki olyan erővel lökött bele az előttem alló kocsiba hogy az enyém elejé + persze hátulja és az előttem lévő hátulja is full összetört (megjegyzem 1.0 swift volt) két embert vettek elő. Engem meg a mögöttem levőt. Engem mert féktávon kivül voltam, meg a polost aki belelökött másodjára de sokkal durvábban az előttem levőbe. Ő lett a nagyobb hunyó én a kisebb. Akkor megtanultam, hogy vigyázni kell a fékúttal illetve bármibe mész bele az esetek nagytöbbségében a hátsó viszi el a balhét..
[rvilike]: a te storyddal ne keverd össze. Ott elsőbbség adási kötelezettséged volt (talán táblád is volt) mivel felsőbbrendű úton haladó jármű elé hajtottál ki indokolatlanul. Ebben az esetben pedig nem tartozik elsőbbség adással a mögötte haladó felé.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Tőzsde és gazdaság
- Villanyszerelés
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Viccrovat
- Gaming notebook topik
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Elemlámpa, zseblámpa
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- További aktív témák...