-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integra
titán
válasz zoo8800 #1530 üzenetére
már jó ideje tervben van és egyre inkább konkretizálódik, idő kérdése, hogy ezt elfogadják. én személy szerint nem bánom, legalább kevesebb dizel lesz az utakon. már igy is nagyon nagy baj van velük a károsanyag kibocsájtás miatt. azt sem tartom kizártnak, hogy pont emiatt találták ezt ki, hogy visszaszoritsák a dizel eladásokat.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz zoo8800 #1532 üzenetére
ezt nem tudom megmondani, nincsen ilyen hir róla, hogy egyszeri vagy szakaszos. eléggé követem a német politikát és gazdaságot, de erre vonatkozó hir még nem jelent meg. napi szinten jelenleg még mindig az e10-es bukta van teritéken, ahol a kormány meg az adac az olajvállalatokat okolja a csődért, és természetesen a vállalatok meg a kormányt és az eu politikusokat. (igazuk is van, a politikusok faszfejek voltak, meg kilóra megvette őket az etanol lobbi).
koromszűrő meg a többi, szart sem ér, egy ideig megfogja a megfogható méretű részecskét, majd mikor tömitődik a szűrő, "kiégeti" az egészet. ez annyit jelent, hogy megpróbálja kiégetni, de gyakorlatban simán kiköpi egyszerre az egész felgyülemlett kormot. csak idő kérdése, a legmodernebb euro6-os dizel is ezt csinálja, mert ez a technológia. a többit pedig még csak szűrni sem lehet (senki sem tudja), annyira finom részecskék, és ez az igazán veszélyes, rákkeltő cucc, ez az amit érzel a torkodra lerakódni, amikor a kereszteződésben állsz vagy elmegy melletted egy dizel, az a szúrós, torok kaparós cucc, amitől nem kapsz levegőt rendesen. minél modernebb a dizel motor, minél nagyobb nyomáson fecskendez be, minél finomabb lesz az elégetendő üzemanyag keverék, annál veszélyesebb az emberre, rosszabb a környezeti hatása és annál kevésbé szűrhető. nagyon nagy baj van már a németeknél ebből, és mindenhol az lesz ahol a dizelek egyre jobban piacot hóditanak. mivel nem merik szimplán betiltani a dizeleket, ezért feltételezem ezt az elterelést választják egy ügyes mondókával. továbbá a dizeles flotta vásárlásokat már nagyon megnehezitik, nincsenek rá kedvezmények, nagyobb a dizel autó éves adója, etc...[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz dízelracer #1533 üzenetére
a gazdaság megoldaná. az biztos, hogy a fuvarozásnál valahogy kivételt tennének átmeneti időszakra, ezt ők is tudják. de te át tudsz ülni kis benyásba, te nem vagy fuvarozó, nem kamionokkal nyomulsz.
amúgy meg el lehet dönteni, hogy mi a fontosabb, rákos leszel, vagy csak a gyerekeid, vagy "olcsóbban" közlekedsz valamivel. neked mennyit ér meg a saját és a gyerekeid egészsége?[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
-
Integra
titán
válasz dízelracer #1551 üzenetére
valószinű igy van, mármint igy lesz. belekényszeritenek hogy vegyél új (szar) autót ha lehet ráadásul valami fain hitelre. ha nem muszáj, én sem használok autót, kifejezetten utálok bp-en vezetni, szörnyű ami itt megy. belvárosban csak bkv.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz koxos:8] #1556 üzenetére
egyik exemnek pont pár hete hullott szét a clk350 motorja, cserés. pedig nem ütötte vágta. magassarkúban nem lehet ütni-vágni. 15 millás kocsi ennyit tud. ezt a mutatvánty egy jóval olcsóbb, egyszerűbb is tudja, valszeg 2x annyi km után. na mindegy.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Dare2Live #1602 üzenetére
a felhajtható ülőlapról nem is beszélve, variálhatóságban nem lehet verni a jazzt ebben a méretben. egyik ismerősöm azt mondta, hogy talán a ford fusion nagyobb, ő azért vett azt. de az meg hogy a búsba néz ki?!
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz kisza25 #1619 üzenetére
ezt spritmonitoron kellene megnézni, illetve index jazz vagy hondaforum jazz topicjában a tulajoktól. én mindig maximummal számolok, vagyis csak városi használat. 6-7 liter közé teszem. akkora súllyal, klimával az egy kimondottan jó érték.
6gen civic-kel 6.5 literrel járok csak városban (szintén 1.4 90le), igaz ez csak 1030kg és nincsen klima. viszont óra szerint most lesz benne 200e km, patyolat mechanika és hajtáslánc, szem olajfogyasztás nincsen, semmi olajfolt, tökéletes. minek vegyek másikat? sose fogja ezt tudni.. most lesz vezérlés csere, feszítőgörgő, vízpumpa, meg benyaszűrő, gyertyák, szelepfedél tömítés, összes folyadék, aztán megint 100e km gond nélkül.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz kisza25 #1626 üzenetére
nincsen értelme.
a legjobb, legmegbízhatóbb autókat legyártottak 2000-ig.
természetesen nem azt mondom, hogy nem jók a mai autók, de mikor 20-30e euro egy középkategóriás autó, ahhoz annyit kell keresni. így nekünk marad ez a kategória, ha nem akarod beleverni magad egy durva hitelbe. és ebben a kategóriában ezek a legjobb autók....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz dízelracer #3205 üzenetére
tökéletesen tükrözi az átlag magyar mentalitást a cikk.
na de nem mondok többet mert lenéző, lesajnáló, bunkó és demagóg leszek...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz kisza25 #3223 üzenetére
az a nagy baj, hogy az autógyártók sem tesznek meg mindent annak érdekében, hogy hardcode-olva legyen a futás teljesitmény az autóban. sajnos ebbe bele kell törődni, németeknél is ugyanúgy népsport a nagy visszatekerősdi, nincsenek csodák. ott egyetlen plusz van, ami segithet, ha ún. leasingrücklaufer autót vesz az ember. ez mindig első tulajdosonst jelent és az esetek túlnyomó többségében 3 évet. vagyis amennyire csak lehet, plafonnal számolhat az ember. de itt is simán megvan 120-140e km egy járműnél, különösen a traktoroknál.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz kisza25 #3228 üzenetére
szervizkönyvben sem lehetsz biztos, ahogy a srác is irta, veszel 0 km-es szalon autót. 20e km mondjuk a szervizciklus. beleteszel 30ezret, kicseréled maszkeban az olajat etc, majd még mész 30ezret. 60 ezret eléri az óra, visszatekered 19800-ra és bemész a szervizbe. szerviz hivatalos 20e km-nél olajat cserél és bepecsétel, aláir. ha vigyázol az autóra és nem töröd szét, meg nem mondod, hogy 40e km-rel többet ment az az autó. a számokkal meg tetszés szerint lehet játszani.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz dízelracer #3231 üzenetére
ebből az egészből a legdurvább (számomra), mikor megpróbál az érdeklődő hülyére venni, amit a mazdás esettel mutat be. csodálom a türelmét, én az ilyet 2 perc után elhajtom. amikor az ilyen gyökér eljátsza az ő a királyt mert ő akar venni, örüljek hogy ad pénzt az autómért istencsászárt...
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
-
Integra
titán
pár észrevétel, csak zárójelben.
alapvetően mo-i értékesitésre 1-2 finomitóból hozzák az üzemanyagot (ez más eu-s országokban is hasonlóan működik). az az üzemanyag, ami a tartálykocsikba kerül minden tekintetben megfelel az amúgy rendkivül szigorú eu-s előirásoknak és normáknak. amiben eltérnek ezek az üzemanyagok, az a különböző olajtársaságok által hozzá adott adalékokban jelentkezik. ha... ugyanis ezt előszeretettel nem teszik bele vagy lopják ki a kutasok hogy zsebre értékesitsék etc etc...
ehhez hozzájön az, hogy a tartálykocsik mennyire tiszták/szennyezettek, az adott kúton mennyire gyorsan pörög ki egy adott üzemanyag fajta az adott tartályból.. ami gyorsan kipörög, ott nem nagyon rakódik le semmi a tartályba, ami lassabban pörög ki, ott nagyobb az esélye, egy 95-ös jobban fogy, mint az evo1000000-res. nem is nagyon van különbség közöttük. egy kúton 3-4 tartály van asszem átlag, de ez változhat persze.
higgyétek el, akkora a szórás, hogy még az sem biztos, hogy másnap ugyanolyan üzemanyagot tankolsz ugyanazon a kúton ugyanabból a töltőőisztolyból az autódba, mert annyi apró tényező van, ami bármikor borithatja a képletet...
omv is ugyanolyan mint a többi egyszer jobb, máskor rosszabb, aki azt hiszi hogy egy márka minden kútján pontosan ugyanolyan üzemanyagot tankol, az óriásit téved....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
2x
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz #25954560 #3328 üzenetére
igen, schwechat-i finomitóból. szvsz a mol semmiben nem marad el.
én személy szerint mo-n 95-ös lukoilt nyomok a gépbe (ez van a közelben és útba esik), teljesen jó. csak városi használatnál 8.5-9 liter. semmi értelme komolyabb benzinnek, annyit nem ér.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
lehet megkövezni, de tetszik az új 3-as. 2 literes, 245 lovas benzines turbóval, 8 gangos zf automatával, startstoppal. ha elmegy 10 literrel a gyár által behazodott 6.5 helyett, már jöhetne is. csak ne lenne legalább 11 milla...
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
urak, mondjatok nekem valami minőségi ülésfűtő cuccot, anyumnak kellene autóba télre.
ezektől az 1-2e ft-os csodáktól ódzkodom, nem éppen bizalom gerjesztőek.....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
-
Integra
titán
válasz Dare2Live #4088 üzenetére
ez így lesz az lpg-vel is, ha kellő mennyiségban fogy, és majd ha elektromos autók lesznek és mindenki azt hiszi, hogy 500km-re tankolva áramot a 18e forintnyi benya helyett majd 2000 ft-ból megússza, hatalmasat téved. úgy megbasszák majd azt az áramot is, hogy simán ugyanannyit fogsz fizetni mint a benzinért. ez ilyen egyszerű. sőt, majd ha otthon szeretnéd tankolni az autód árammal, azt is el fogják érni, hogy speciális csatlakozón keresztül lehessen majd csak tankolni, amit ők leplombálnak és más árért kapod azt az áramot.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
így van, rá kell ülni arra ami van és addig használni amíg szét nem esik. ezért nem cseréltem én sem autót, koptatom tovább az intit. így vesztem a legkevesebb pénzt. minden más csak óriási pénz kidobás. sajnos mo-n jelenleg ez a realitás.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz jasszer #4092 üzenetére
mindig azt fogják szipolyozni, aki a rendszerben van és tisztességesen adózik, mert a legkevesebb ráfordítással belőlük lehet a legtöbbet kisajtolni. ahhoz már nullák, gyávák, inkompetensek hogy a fekete gazdaságot levágják és visszatereljék normális mederbe. ha igaz a szám és ennek az országnak a negyede fekete gazdaság... ez olyan összeg, ami ha adózna, akkor itt nem lenne gond, vagy látványosan kevesebb. illetve ha nem lopnának ennyit maguknak. csodák nincsenek. na de ez tényleg off itt.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz hobizoli #4279 üzenetére
ezek ilyenek sajnos... tisztelet a kivételnek, mert nagyon normális rendes srácok is vannak köztük, csak ritka kevesen. ha nem imádnám az autóm alapvetően, nem lenne elpusztithatatlan és végletekig megbizható, karakteres és kanyargép, már eladtam volna a picsába és átülnék egy nagy automata gengszterbunkóx5mllandcruiserterepjárós történetbe és függetlenül attól, hogy sosem parkoltam tilosban, nem toltam le senkit és normálisan megyek ilyen vassal is és azonnal megbélyegeznének vele, pont leszarnám ki mit gondol... mert a nyugalmam a legfontosabb már. na a nyugalom az, ami a mostanimból egyszerűen totálisan hiányzik.. jön a raccsingos parasztja, turháztat, menjünk gecó.. vagy ez, vagy állandóan kátyúkat kerülgetek, és idegelem magam, hogy szétesik az úthálózat és a kocsim is, miközben csak még több pénzt húznak le rólam... de van, hogy le tudnának köpni, olyan irigyen néznek rám, látom az arcukra van irva, hogy miért patyolat tiszta és jó az autóm.. érted, egy 14 éves japán vasra, aminek nincsen már semmilyen anyagi értéke, de a parasztja belizingel magának 4-6 milláért okádék kommersz tucat szart... aztán jól összekarcolják, a kis köcsög gyerek meg nekidől a biciklivel és a friss fényezésem kúrja szét, mert a dohányzó anyja nem tanitotta meg viselkedni.. mit csináljak az ilyennel? verjem ki belőle a károm? hamarbb viszi el a tüdőrák (remélhetőleg).. iszonyú az az irigység, felületesség és közöny ami itt megy.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
vedd meg, ennyi pénzért.. szarért húgyért kapsz már ilyen erős autókat, egy vagyon az üzemben tartás és a szervizelés, de ha belekalkulálod a vételár mellé, hogy még lehet,hogy legalább ennyit rákell költened alkatrészekre, plusz ezen felül majd tankolod is, akkor ess neki nyugodtan. de ha csak éppen hogy kitudod köhögni a vételárat és talán még 1-2 ezer eurod van szervízre, akkor hagyd, mert csak magaddal fogsz kegyetlenül kiszúrni.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
piszok jó alap ez a gt86... s2000 óta nem volt ilyen jó örömgép, amit annak is terveztek az alapoktól, ez biztos...
én 100%, hogy a lecsupaszított, lemezfelnis alap verziót venném, mert pár dolgot biztos változtatnék rajta. és az is biztos, hogy ehhez súlyhoz nekem még kellene +100 le és 150nm nyomaték, tehát egy turbo kit must have. fék és egy állítható futómű csere, a kovácsolt felnin pedig megfogja az ember a cserével járó többlet súlyt és kész az igazi örömgép....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
ezt a tuningosok kifogják sakkozni, hogy melyik felni méret az ideális hozzá, melyik felhasználásra. a 16-os felnivel egy baj van, kicsi fék megy be alá (310mm 4 dugos monoblock nyereg max), a standard, valóban combos fékrendszere 17 collos felnik alá mennek be, 330mm 4-6 dugos monoblock nyergekkel. a legtöbb cég is igazából utóbbit gyártja kínálja, porfi, összeillő kitben. 16-os alá szinte csak spoon-t vennék, az plug and play. ezen vacilálok az integránál is, hogy a jdm 16-os alá csak a spoon megy be. viszont nagyobb fék esetén elég nagy költségekbe verném magam, új felnik, gumik, fékrendszer, minden csere.. arról nem is beszélve, hogy már most /45-ös gumival járok, és betonkemény, 17-es felni esetén meg /40 kéne...
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Mágus2 #23307 üzenetére
nézd, kis pénz, kis foci, mi ezt sosem fogjuk megérteni mert kevés a pénzünk. ott ahol ez nem gond, ott komoly kultúrája van ennek, ezért csinál a toyota egy fapados belezett verziót, ami csak azért kap lemezfelniket gumival, hogy haza tudd vinni.
az autóépítés sajnos alapvetően nem a mi világunk
kint ennek hatalmas piaca lesz....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz hobizoli #23310 üzenetére
egy ideje benzines turbo awd-vel nyomom és imádom.. de... azért ez más mint egy gt86. nekem egyik nem zárja ki a másikat, nem vagyok elkötelezett egyik mellett sem. mindegyik élményszámba megy.
lehet, hogy majd lesz belőle. de a kérdés, hogy mennyi lesz akkor az árcédulán? 12-13 millio? lehetne, csak ki venné meg? inkább megépítik majd a tuning műhelyek. szerintem a toyota ezt ismerte fel, megint elkezdték építeni azt a szubkultúrát, ami anno megvolt a 3 nagy japánnál. jól teszik. csak idő kérdése, és óriási mennyiségű megbízható upgrade lesz a gt86/brz számára.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
hajlok rá, hogy marad a spoon majd, hozzá tartozó fém fékcsövekkel és cserélek főfékhengert is nagyobbra, ha szükséges. nem autózom már annyit, 2 hónapja nem is használtam. nyáron úgyis csak motorozom amennyit csak lehet, utazni meg nagy autóval járok. szóval nekem nem éri meg kukázni a fél autót, ami amúgy ahogy van, igazából tökéletesen működik.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Tökmindegy #23342 üzenetére
na, saxo vts az egy brutál jó kis gép, veszettül megy és nagyon jól kanyarodik
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Kornel #23354 üzenetére
ő a felelős, ő ment hátulról és ő ment nagy sebességgel. németországban sok az olyan korlátozás mentes autópálya, ahol csak 2+leállósáv van, nem pedig 3+leállósáv. előbbinél én sosem forszírozom nagyon kamionok mellett a 200 feletti sebességet, 3 sávosban már lehet keményen döngetni 230-50-et is minden gond nélkül. 2 sávosat én veszélyesnek ítélem meg ha forgalom van..
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Tökmindegy #23397 üzenetére
meg aztán 3 milláért milyen állapotú a6-ot kapsz már.. egy véres torkú gyárkéményt.. vágom én hogy audiiiiii meg 6-os és az utak királya máris a sofőr... aztán az első szervíz számlánál infarktust kap az ember, hogy miért kell ennyit költeni rá.. és a motor attól még mindig véres torkú marad..
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Tökmindegy #23402 üzenetére
dolgoztam ott pár évet, én is csak ezt tudom mondani..
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz SyntaxeError #23405 üzenetére
nézd...
először is dolgoztam pár évet a szakmában, elég jól kiismerem a piacon. másodszor nem koleszban tengetem a napjaim, ennél már jóval idősebb vagyok, nagyon rég voltam már 20 éves...
harmadszor -és ez neked nem fog tetszeni- a kis ember különösen szeretne többet mutatni mint ami reálisan lehetséges. te is. ne érts félre, nem lenézlek etc, hanem reálisan látom a dolgokat. az, aki 3 millát tud összekaparni egy eredetileg 12-15 milliós autóra, az gondban lesz vele, ezt borítékolom. tovább nyújtózkodsz mint ameddig a takaród ér. akkor mondanám, hogy vegyél ilyet, ha lenne 7-8 millád rá. de nincsen. neked nem a6-ban kellene gondolkodni 3 milláért, hanem egy sima 2 literes szívó benzines kombiban, mert feltételezem családi autót szeretnél. de te sem látod a lényeget, csak azt, hogy megvehetsz egy AUDI A6 3 literes dízelt!!! ez a pszcihológia... pezseg a véred, hogy végre beleülhetsz a nagyok autójába és majd te is az utak királya lehetsz.. értem én hidd el, annyi ilyet láttam már.. absz megértemi, mind törekszünk a jobbra és a többre. csak van aki reálisan méri fel a lehetőségeit, van aki meg nem. te 3 millából nem reálisan méred fel a lehetőségeid, ahogy itt a legtöbben szintén nem, de az életben sem.
sajnálom, hogy ezt mondom, de ez van. neked a költségekkel, az üzembentartással és a szervizeléssel kéne foglalkoznod, mert az egy ilyen autónál tetemes.
nézted már mennyi egy a6 méretében 4db téli és nyári gumi? tudod mennyibe kerül egy kettős tömegű lendkerék? befecskendező rendszer csere? netán felújítás? egy dízelről beszélünk, ami okdni fogja a kormot, ez biztos, 3 milláért nem kapsz csilivili darabot szalonból, csak egy széthajtott, visszatekert órás bontószökevényt. lásd már reálisan a dolgot.
persze, vedd meg ha akarod, te pénzed, te életed, de lesz majd álmatlan éjszakád, mikor rájössz, hogy mennyi az annyi. aztán majd elkezdesz spórolni ócska utángyártott alkatrészekkel mert a gyárira nincsen pénzed. és az autó még rosszabb lesz idővel mint megvetted..
kis pénz, kis foci. tetszik vagy sem, ez a realitás....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz SyntaxeError #23409 üzenetére
hahaha, ezt melyik haverod haverjának a haverja mondta?
én komolyan a helyedben először sürgősen elmennék egy audi szervízbe, hogy megérdeklődjem a fő elemek és kopó alkatrészek árát, mert halvány lila gőzöd sincsen róla.. csak saját magad miatt mondom, csak egy jó tanács.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz bitpork #23413 üzenetére
nem szóltam le, kifejezetten leírtam ezt is, hogy ne legyen félreérthető. az hogy te nem tudsz különbséget tenni a realitás és a leszólás között, ez a saját problémád. bámulatos, hogy mennyire nem látjátok reálisan a helyzetet és még meg is sértődtök rajta.
egy passat nem egyenlő egy a6-tal. te is csak beszélsz a levegőbe.
és igen, jártam egy ideig a6 3.0 tdi quattro s-line-nal. de tök mindegy, vegyetek a6-ot, fasza gép 3 milláért, főleg egy dízel... természetesen mo-n minden ilyen autóra különösen vigyáztak, sosem taposták, csak hosszú autópályás utakon használták, sosem városban rövid távon, mindig garázsban, csak a kalapos apuka használta és döntötte bele a pénzt a szervizekre.. pont ez jellemző az országra. édes istenem..[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Dicker #23417 üzenetére
"Egyébként ez azért annyi, amennyi, amiért sok 30-40 milliós lakás is 6-10 millióért kel el." - mutass már nekem ilyen lakásokat, mindjárt veszek is 3-4 ilyen lakást, a linkeket privátban küldheted is komolyan.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
-
Integra
titán
válasz Dicker #23426 üzenetére
tudom, de nekem ezek nem érik meg.
meg aztán ez is attól függ, hogy mit és hol szeretnél. a hegytetőn nem fogsz féláron építési telket kapni, ahol a madár se jár, mert ott nem sürgős a telkeket eladni, akinek itt van telke az simán kotlik rajta, nem hajtja a tatár. nekem meg persze az kell.. és amiket kinéztem, ott mind ez a szitu basszusaccordból 7gen modellfrissítés után darabot, nagyon jól összerakott, masszív, rendben van. a 2 literes benyás a tuti manuál váltóval, de az 5 sebességes automatával se rossz. a 2.4-es benyás iszákos rendesen, főleg rövid távon, városban (12-15liter), de hosszú úton elmegy az is 8,5 literrel. dízelt passzolom, soha nem volt dízelem, nem is lesz
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...