-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
#27813376
törölt tag
Régóta vagyok itt offline módban. Autókereskedelemmel, adásvétellel, autótipusokkal, tipushibákkal trükkökkel kapcsolatban első kézből adok infót ha úgy adódik. Benne éltem sokáig a neppervilágban, pár éve viszont sikerült kilépnem, és teljesen más területen indítottam el a mostani cégemet, sajnos azóta is ganéj kereskedők próbálnak szarabbnál szarabb autókat eladni, amit nem hagyhatok szó nélkül.
Szóval üdv mindenkinek -
#27813376
törölt tag
Sziasztok.
A tegnap estéhez: sunahunter voltam, viszont a név nevetséges volta miatt regisztráltam az újat.
A moderátorokkal meg neduddki-val megbeszéltem privátban.
Este leszek ha lenyomtam 500km-t ebben a szép időben. -
#27813376
törölt tag
válasz neduddki #41479 üzenetére
De igen. Mostmar mindegy, ujra vagyok, ez a lenyeg
Mas. Igertem par infot.
Szoval autokereskedelem=atba$zas a kobon. Minden teren.
Hitelfelvetelnel bevett gyakorlat, hogy a hitelkepessegert a kereskedo dijat szamit fel, mondvan a bank nem ingyen vegzi. HAZUGSAG!!! Nincs dija!
Tipp annak aki uj autot vesz szalonban: kerj kolcson havertol, vagy kerj meg valakit h vigyen el egy felsokategorias kocsival a szalonba. Oltozz fel ugy mint egy uzletember. Parkoljatok ugy, hogy lassa a kereskedo mivel mentetek. Tudj tobbet a megvenni kivant autorol mint az elado. Hatarozottan mond meg mit szeretnel, milyen felszereltseggel, stb. Ezek azert kellenek mert szinte mindegyik hulyenek nezi a vasarlot, de ha azt latja hogy te egy nagyobb valaki lehetsz mint o ott, nem annyira probalkozik a bevett marhasagaival.
Alku: olyan kereskedot keressetek aki regebb ota ott dolgozik, nem, ne a tulajt, es mondjatok neki felrehivva, hogy kap zsebbe 30-50.000ft-ot az auto atvetelekor ha enged 10 szazalekot. Lehet nem fog ennyit, de szazezreket tudnak, ez biztos. Kunyeraljatok polot, kulcstartot, gyereknek kis modellautot, gumiszonyeget, mindent amit ott lattok. Ez olyan mint a piac, pofatlannak es hatarozottnak kell lenni. Ha nem megy, szoljatok, benzinkoltsegen elmegyek, segitek, mert elvezem helyrerakni oket.
Na mara ennyi, majd irok meg. Hasznaltauto elado mindegy melyik, normalis nincs. A Weltauto a legdurvabb... -
#27813376
törölt tag
Ha jo darabot akartok amit evek ota ismerunk, oszlopos Honda forum tagok hirdetnek parat.
A linkelteket egyiket sem neznem meg. Mind tuningmatyis hirdetesnek latszik. Ultetve, angyallampa, sportdob, kerekek. Aki ilyet akar, az keressen egy gyariasabb darabot. 5k korul vannak jobbak. Ebbol a tipusbol 1.5-ost kell venni, jol megy, cserebe 6 literrel beeri. Egyebkent a Hondak nagyon megbizhatoak, csak sok a hulyegyerek felhasznalo koztuk. De ez mar keprol lejon. -
#27813376
törölt tag
válasz Typhoon47 #41565 üzenetére
Konkretan en tobb kereskedesukben is voltam ellenorkent a PH-tol.
Semmi kulonleges nincs, ugyanugy megy a mokolas mint mas hetkoznapi neppertelepen, csak itt oltonybe csomagoljak az atbaszast. A mezei Pistabacsi meg Marineninek eleg a korites hogy elhiggye, itt minden korrekt mint egy szalonban. Ezt probaljak kifele elhitetni. Hasznaltautot biztos kezbol. Weltauto. -
#27813376
törölt tag
válasz RaPiDsHaRe #41566 üzenetére
A sima III-as, meg a Megan elso korben, masik ketto felejtos.
A III-as elso kerek mogotti kuszobelemei illetve hatso sarvedok hamar rohadnak, ha kemenyen kopog mikor megkocogtatod, gittelt, az meg sokat nem fog birni. A Megan belul szukebbnek hat, egyebkent nem rossz kocsi. Az elemei nekem fotorol nem egyforma szinuek, a datum csak a fenykepezo hibas beallitasa miatt van? Kerdezz ra. A belerol egyiknek sincs kep, kerj mailben olyat amin latni a vezetoules ulolapjat. Ha belul koszos a fotokon, en hagynam, mert az igenytelen tulajra vall.
Meg kell oket nezni, aztan alku. -
#27813376
törölt tag
válasz zoo8800 #41572 üzenetére
Fotorol nagyon szep. Csak az a motor (tudom, Bit meg a tobbiek imadjak) nekem nem a szivem csucske.
...
Nem tudom ezen mit mokolnak, mert szemelyesen nem lattam. A "fotorol nagyon szep" azt jelenti, hogy nem lehet megallapitani igy ezek alapjan semmi hekkerkedest ennel az autonal. Igy jo?
Nyilvan nem minden $zar ami Weltauto, de ugyanaz megy ott is mint mashol.
[ Szerkesztve ]
-
-
#27813376
törölt tag
válasz Typhoon47 #41577 üzenetére
Konkretan fel perc alatt talaltam egyet. Nyilvan feleslegesen nem fogok nekiulni bogaraszni egyenkent hogy melyik meg a fos, hogy azt bizonygassam vele, igen, van olyan. Plane nem kiglancolt allapotban lefotozva. Egy csomonak nem latom az ulolapot a foton. Ami kicsit is bugos, arrol nincs fenn sok kep... Benne eltem, lattam parat. Ez most sem lehet maskepp mint ezelott hat evvel.
Foleg most mikor az autokereskedelem hiteljuti nelkul a beka picsaja alatt van, vagy ott se.[link]
2001-es. 220e km. Egyszeruen nem hiszem el. Ennyi.
Pont az a Weltauto uzletpolitikaja ami Teged is megfogott. Kivulrol szep es korrekt minden. Ugyanugy eladjak a holtjabol feltamasztottat. Ha meg muszer es szaki nelkul mesz oda, meg is veszed.
Nem egy olyan kocsit vesznek biztositotol ami gtk-s, ezeket parszazert megveszik, aztan osszerakjak a szervizekben. [link] Az elso oldalon tele van hihetetlen adatokkal. Egyiket sem nyitottam meg. Pl. dizel Mazda 12 evesen 130e km-el de a magyar ember hulye. Nezd meg az ilferro-t...!Overdose!:
Lehetseges. Nyilvan nem ra gondoltam mikor gyari allapotu autot emlitettem. A Honda forumon is sok a tuningorult, sot......
Mara ennyi, hosszu napom volt.
[ Szerkesztve ]
-
#27813376
törölt tag
válasz audi100td #41830 üzenetére
Kuplungszett 100.000-ként, egyébként más gond nincs vele.
(#41831) bitpork:
Semmivel sem rosszabb annál szerencsére.(#41794) audi100td:
Nekem volt Legendem is. 10,5-el jártam vele. Automata, 3.2 benzin..... [link].................
Szeretem az ilyen régi vasakat, ezek is mind sajátok: [link] [link]
Mondanom sem kell, hibátlan állapotúak, szem rozsda nélkül.... Az Accord ma is megvan, apámnak adtam, imádja. 150-ért vettem anno, saját kezűleg festettem, lakkoztam át[ Szerkesztve ]
-
#27813376
törölt tag
válasz !Overdose! #41856 üzenetére
Hát ja, nekem ATS-em volt, annál 90.000, és csere. Vannak tagok akiknek többet megy el mint pl. a Kázmér, de egy Zema-nál a fele élettartamú minden
ATS-el is van extrém kíméletes üzemmód mint DWZoli, aki 7.5-el jár városban vele. -
#27813376
törölt tag
válasz bitpork #41863 üzenetére
Sehogy. Én is az vagyok, hatványozottan. Két hete nem mentem a napi használatú kocsimmal mert felraktam rá a ny.gumikat. Elvonási tüneteim vannak.
.........................
Vettem a páromnak egy munkábajárós makulátlan állapotú, ám huszonéves dízelt. Egy Fiat Tipo 1.9td-t.
Nagyon jól megy, nincs nagyobb hangja mint egy 1.9pd-nek, minusz 10-ben is pöccre indul. Ám a fogyasztása 6.5 úgy, hogy az asszonyka napi 30km-t megy vele vidéken. Szerintem ez a fogyasztás nem kevés. Van valakinek ilyen korú turbódízele? Ha igen, mit fogyaszt? -
#27813376
törölt tag
válasz Napfénysüti #41879 üzenetére
A Tipo fórumot olvasgattam mielőtt megvettem. A dízel Fiat motorok kifejezetten jók, megfelelő karmantartással. A tulaja évek óta egy számomra ismert autófényező, rendes, precíz ember.
-
#27813376
törölt tag
válasz lucifer31 #42078 üzenetére
Ajánlom figyelmedbe a sprintmonitort. Nekem a 3.2-es automata Legend evett 10 és felet. Automata 2.4-es A6 eszik 10 litert. Nem értem miről beszélsz. Nem sportautónak vesz valaki ilyen autót, hogy 13-al járjon vele.
A szóban forgó Passat 10 másodperc alatt van százon, ez a Volvo meg 11.
Igazad van, még bolhafasznyit sem marad el, szinte ugyanúgy megy, elég hozzá egy tapasztalt sofőr.A többi nagyfogyasztónak:
A fogyasztási adataim mind vidéki átlag használat mellett vannak mérve, mivel én itt lakom, nem Budapesten. A pestiek másfél litereket tegyenek hozzá. Pestre meg városi felhasználásra nem ilyeneket kell nézegetni.
Én se vettem volna háromezres kocsikat ha nem itt a Mátra lábánál élnék. Hiába utazom sokat, mégis tudok jó fogyasztásokkal járni.[ Szerkesztve ]
-
#27813376
törölt tag
válasz lucifer31 #42115 üzenetére
Mint szinte az összes turbó nélküli benzines.
Ha arról van szó, hogy sietni akar valaki, mindkettővel lehetséges. A nyomatékosabbakat dinamikusabban lehet vezetni, ezt senki nem kérdőjelezte meg. De ettől még a Volvo nem lesz lassabb autó.Igen, ezeket pörgetni kell hogy haladjon, aki ilyet vesz, az tudja. Másik kérdés, én is a Passatot venném (volt is) szinte egy az áruk, de a kérdezőnek a Volvo jött fel mint lehetséges példány.
Sőt, akkor már a 90 lovas Passat, ami atom-ultra-hiper megbízható.[ Szerkesztve ]
-
#27813376
törölt tag
Teljesen megértem. Vegyen egy sokkal jobbat és biztonságosabbat kisautóból. De ne új fapadot, hanem használt magasabb felszereltségűt. Egy év, és a 3,5 millás új nem ér csak 2 milliót.
Sokan mikor kocsit vesznek, ezzel nem számolnak, csak az éves fogyasztást nézik, pedig így többet buknak. -
#27813376
törölt tag
válasz zoo8800 #42166 üzenetére
Nem hiszem, hogy ezt meg kell magyarázni, de megteszem, hogy máskor ne hozd magad kellemetlen helyzetbe:
Nyilván mindkettőből alkudni kell, de a különbség közel másfél millió.
És egy Golf-nál, vagy egy lengyelből behozható Hondánál ez a különbség lehet sokkal nagyobb is.
Illetve a használtak ára megy lefelé folyamatosan, az újaké nem igazán....Tájékozódj mielőtt ész osztasz nekem legközelebb.
(#42168) ABE:
Nyilván mindenki oda költi a pénzét ahová akarja. Az nem az én dolgom. Véleményem persze van, és változatlanul fenntartom.(#42167) kornelka:
Linkeld légyszi, hol írtam Logan-t, nem találom.Lehet nem 1,5 millió a különbség fillérre pontosan egy éves, és egy új kocsi között, mert van hogy kevesebb, vagy több. Nem hiszem, hogy érdemes tovább magyarázni. Vegyen újat aki akar. Legyen vele boldog. De ne adja el sose, és nincs gond. Romjaiból feltámasztott kocsitól minek kell rettegni? Nem kell olyan szarokat sem venni. Pisztollyal kényszerítik rá az embert???. Van pár hozzáértő, velük kell menni használtautót megnézni.
[ Szerkesztve ]
-
#27813376
törölt tag
Jobban elvinné a magyar ember, ha harmadennyira lenne tekerve.
Minthogy ha valamiben 500k km van, meg se nézi. Pedig nem ritka ennyi km 2005-ös autókban sem. Én is évi 70-et minimum megyek. Sőt, sokan mennek ennyit. Cégvezetők, kereskedelmi vezetők biztosan. Mosolygok is a 6-7 éves 200k-t futott középkategóriás kocsikon.(#42179) Laraxior
Nagyon szépek,a formája örökös szinte.(#42178) hobizoli
Mindegy, hagyd. Mindig lesz akik újat vesznek, aminek az illatán kívül zéró előnye van.
(a sérülésmentességgel ne jöjjön senki, mert van használtban is sok olyan)[ Szerkesztve ]
-
#27813376
törölt tag
válasz bandus #42185 üzenetére
Így van. A Megane-t nem direkt választottam, véletlen volt.
De a lényeg ugyanaz. Értékvesztés.(#42186) kornelka
Én is vettem újat, nem is egyet. Ezelőtt pár évvel. Most másképp látom már. Anno ezt 8 millióért vettem 2009-ben, 8.800 volt a listaára (2.2GTA, 185le), 8k-t lealkudtam. Két évvel későb eladtam. Ma meg lehet venni majdnem feléért már.[ Szerkesztve ]
-
#27813376
törölt tag
válasz whitezo88 #42188 üzenetére
Barátomnak a BM-től vettünk egy 2.4-es A6-ost, 530k...
De szervizelt, stb. Most már van egy "nagy" baja, jobb1 féltengelycsuklót fogunk cserélni. De ez minden....
Unokatesóm kint van németbe, azt mondta mikor vettük, nem gond ha gáz van, egy százasért szerez ilyen motort komplett.Jaj azok a linkek. De már ezekben 170-től is több van-mondja a magyar vevő....
[ Szerkesztve ]
-
#27813376
törölt tag
Jellemzően igen. Ám ki lehet fogni kis ráköltéssel egy szépet és jót.
Én 150-ért vettem az Accordot, hámlott a fényezése, más gondja nincs, ez lett belőle: [link] A végén 250 körül állt meg az ár. (én fényeztem le, díszlécet készítettem hozzá mert a gyári rozsdásodott)
Ezt meg februárban szereztem 210-ért, ez is tökéletes, az olajcsere amit rá költöttem.
Környékbeli autófényezőé volt.
Nyilván egyik sem a támasztott feltételeknek felel meg, de van 200 körül normális. Igaz, amikor én kerestem, 300 találatonként volt egy.[ Szerkesztve ]
-
#27813376
törölt tag
válasz VANESSZA1 #42775 üzenetére
Akkor egy kis infó PD ügyben::
A PD elemek rossz híre tulajdonkép a 2005-től gyártott, 2.0 TDI B6-os Passatoknál kezdődött.
Az előző generációknál ilyen jellegű, rendszeresen előforduló meghibásodás nem volt és a mai napig nincs!
Azt tudni kell, hogy ennél a két generációnál, kizárólag a BOSCH gyártotta a PD elemeket!
Viszont a B6-nál annyi változás történt, hogy a kétliteres változatok nagy részébe a SIEMENS gyártotta a PD elemeket, míg az összes 1.9PD-nél a BOSCH maradt a beszállító.
A rendszeres meghibásodások kizárólag a SIEMENS gyártmányú PD elemeknél fordultak-fordulnak elő!
Tehát a történet ennyire egyszerű.
Ezzel ellentétben a laikusok, a PDTDI motorokat sajnos egy kalap alá veszik, legyen az bármilyen platform.Mára a gyártó elismerte ezt a hibát és a hét év alatti modelleknél, meghibásodás esetén bármelyik márkaszerviz köteles ingyen és bérmentve kicserélni a meghibásodott SIEMENS gyártmányú PD elemet.
Azért van kiemelve a SIEMENS, mert csak ezeknél a PD elemeknél fordultak elő a rendszeres idő előtti meghibásodások. Persze ezt nem reklámozza senki. -
#27813376
törölt tag
válasz lucifer31 #42787 üzenetére
Citrön jajj... Megvette a kettőkettes $zar Ford motorral mi?
Olvasson utána, a Craftereken hány tízezrenként cserélik a turbókat garanciába. Gari után érdekes lesz.
Vegyen 2.3-as Fiatot, sose lesz vele baja. Vagy a régebbi 2.8 hdi trióból bármit, millió km-ig nem fog hozzányúlni. (igaz, a futóműve szar, szinte komplett csere minden 70.000 után)
Sprinter jó, de valami miatt a 115cdi-k hibás szériásak. Fogyasztásban viszont bő 3-4 literrel többet kajál mint a Jumper evett. Nekem a cégbe eddig volt kb. 25 kisteher, szinte minden modell. Ja, az Iveco is atom volt a maga 2.8-as motorjával. 3.0-t viszont szintén nem kell venni, csak ha elfogadja a 13l feletti fogyasztásokat.(#42803) qdak
Nem hinni kell, arra ott a templom, hanem menj a Passat topikba és kérdezd meg mennyi embernek cserélték ki a Siemens elemeket, utána gyere vissza és írd le a számot.[ Szerkesztve ]
-
#27813376
törölt tag
válasz neduddki #42802 üzenetére
Ha nem akarod leírni helyileg hol vagy, legalább azt írd le, Gyöngyöstől mennyi km? Majd figyelem a Hondákat, Te meg a fehér SuperB-t nézd, legfejjebb megiszunk egy kv-t valahol
(#42808) neduddki
Nem néztem utána, nekem 5db. Jumper volt ezzel, hányok tőle pedig megszabadultam tőlük.
EGR, porlasztócsúcs, minusz 10 alatt nem indultak, ennyi. Amúgy elment mind 7-8 literrel, pedig L4H2-k (maxi) voltak.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Renpho talpmasszírozó
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.
- Centro Energy 410W Full Black Prémium napelem panelek