-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
első fékbetét 9-14k, hátsó fékbetét 8-12k, hátsó féktrárcsak 10-15k, gyártótól függően. infók innen: [link] munkadíj nem tudom mennyi, függ attól, hogy márkaszerviz-e vagy sem, de mondjuk ilyan 5-8k/óra lehet az is.
[ Szerkesztve ]
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
a_tesz
Korrektor
Főként azért, mert ha már a negatív rajta van, a pozitívat meg véletlenül hozzáérinted a kasznihoz, akkor szépen rövidre zárod a jó autó akkumulátorát, ami nem annyira egészséges.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
Qru
MODERÁTOR
De ezt egy biztosítót készítette nem az újságíró. Nem azért hogy szórakoztassák a jónépet, hanem mert ilyeneket is felhasználnak a díjszabás kialakítása során. Az, hogy leközölte az újság az egy másik dolog. Nyilván, hogy növeljék a nézettséget de ettől még maga a kimutatás valós és tény, hogy azt egy biztosító készítette és mivel a biztosítók nem a jó szívükről híresek tutira veheted nem azért hogy mi jókat hőbrögjünk/nevessünk rajta.
Dolgoztam biztosítónál szóval tudom miről beszélek. Régen az ezüst kocsi volt a menő ezért annak volt magasabb kockázati felára pl egy zöldhöz képest. Most divat a fehér most ennek van jelentősebb díjnövelő értéke. Szted ha kötelezőt kötsz pl netrisken miért kíváncsiak még arra is, hogy miylen alsógattyát hordasz?? Mert minnél több infót tudnak rólad annál könnyebben beárazható vagy mint kockázati tényező.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
runner 125
nagyúr
-
EQMontoya
veterán
Attól függ, hol hajt az autód. Én is így jártam, csak nekem kátyútól púpos lett a bal első. Mivel hátsókerekes a kocsi, a régi hátsó szett ment előre és az új gumik mentek a hajtott kerekekre. Ha összkeresed vagy elsőkerekesed van, akkor előre rakd az újat.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
Én inkább előre tenném, de szerintem mindegy. Elég új és modern autó az, meg amúgy sem az a nagyon száguldozásra sarkalló karaktere van. Kétlem, hogy addig forszíroznád, hogy akár az eleje, akár a háta megcsúszik.
Elsőkerekes autók valóban meg tudnak csúszni a hátukkal, de itt hátul azért van kardánod, féltengelyed, diffid, tehát van benne súly is valamennyi.
Én a helyedben párban cserélném mindenképp, azzal nem játszanék. Esetleg pótkerékre tarsd meg, ami megmaradt.
Same rules apply!
-
runner 125
nagyúr
Jah látom CR-V. Az összes CR-V generáció Haldex rendszeres, minden esetben az elsődlegesen hajtott kerekek az elsők, csak bizonyos kipörgés esetén kapcsol hátra, magyarán ha aszfaltozott helyen használod, az év 3%-ban fog hátra is erőt vinni.
Mind kopás, mind tapadás tekintetében előre kell tenni.
Eleve egy hátsó kicsúszást (ellen)kormányzással, gázelvétellel sokkal könnyebb korrigálni, mint egy első megcsúszást."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Régebben írtál 2005-ös crv-ről. Akkor most tisztázzuk, hogy ez az autód?
Vagy közben valami légrugós audid lett?Ha az előbbi, ahhoz 10k/db-tól indulnak az új első telók. 20-25k körül már "márkásabbak" is vannak.
Az a 300k viccnek is rossz.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Qru
MODERÁTOR
Legközelebb megnézem de nem hiszem, mert az enyémen nem téli gumi van. Már pedig aki hegyen lakik és 4wd cr-v-vel tolja kötve hiszem, hogy nyárival járna. Bár amilyen sóherek az emberek (lsd én )...
mod:
zsoltee10:
Nincs benne rendes diffizár így az elpörgő keréken elmegy az összes nyomaték és a tapadó kerékre nem jut. Ugye a nem tapadó kerékre átvihető nyomaték 0 lesz amivel hiába osztasz-szorzasz ugyanúgy 0 lesz az eredmény.
A hagyományos nyitott diffi egyenlően osztja el a motor nyomatékát a két kerék közt. Ezzel nincs is baj, amíg mind ugyannyira tapad. Ha viszont az egyik kerék például tükörjégen áll, akkor az lényegében semennyi nyomatéktól máris kipörög. A másik, tapadó kerékre pedig pont ugyanennyi nyomaték jut: semennyi. Így nem mozdul az autó. Ezt a cr-v-ben az elektronika felügyeli de mivel szar a szoftvere nem képes kezelni egy ilyen szitut mikor az egyik keréken 0 lesz a tapadás.Nézd meg a TC nagy SUV tesztet, ugyan az a rendszer van a Dákó Dusterben is és mégis mennyivel jobban teljesít (tényleg nézd meg azt a videót). Csak a hardver nem elég, kell hozzá egy okos vezérlés/szoftver is vagy egy komolyabb 3 diffizáras rendszer. Persze annak is vannak hátrányai (gondozásigényes, plusz súly, növeli a fogyit, elég sok helyet foglal el és az esetek 99%-ban egy átlag autósnak elég az butább rendszer amit jó programozással elég ügyessé/okossá lehet tenni. Láttad vidit, a módosított szotfveres simán átment a teszten a hw meg azonos volt bennük. Nyilván a Honda csak ezért nem fog visszahívást indítani... MErt az óriási presztizs veszteség és a júzerek kb elhanyagolható %-ánál jelent ez gondot.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Declare
őstag
Azert ne mondd mar, hogy nem örült blama egy 4 kerekes suv egy Honda-tol, ami igazabol csak ket kerekkel megy....nyilvan nem durva terepre veszik, de egy sikos aszfalton felmenni nem epp durva terep es pont azert veszik nagyon sokan, hogy telen is problemamentes legyen vezetni....es mindezt ugy, hogy mellette a rivalisok meg nyilvan mind hozzak ezt az elvarast.
-
Qru
MODERÁTOR
Nyilván nem offroadozásra van, a vevők 90%-a soha enm hagyja el vele az épített utat.
A bosszantó az ebben, hogy jó is lehetne ez a rendszer mert csak a szoftvere szar. Nézd meg az Outlandert, az nyerte a suv tesztet és abban sem különb a 4wd rendszer, csak egyszerűen normálisan megírták a vezérlési szoftvert hozzá.Declare: Igen 40%-ban az ővék. Ebből kifolyólag az enyémben is már a Toyotától kapott VVT rendszer üzemel és ugye ott a BRZ ami eleve közös fejlesztésként indult, ott már pl a befecskendező rendszer is a Toyota-tól van nem csak a változó szelepvezérlés.
mod:
gaborbol: Azt nem tudom de ezek alapján inkább engedd el ez az Ecotec dolgot.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
8th
addikt
Az oké, hogy marketing de ha már egyszer aláraknak egy awd hajtást az ne csak dísz legyen már. Annál még a golf mkII syncro primitív viszkokuplungos szarja is többet ér pedig az is egy igazi szutyok. Lejárt tükör jeges úton simán felvitt Budán a hegyre. Pedig az nem egy fejlett computer vezérelt haldex rendszer ott nem fékezgeti elektronika a kerekeket a jobb tapadás elérése végett.
-
Qru
MODERÁTOR
Sajnos ez a régebbiekre is él (youtube-on van fent egy videó róla majd megkeresem). Nem komoly terepre valóak ezek a megoldások a gyár ezt nem is tagadja. Az az inkorrekt, hogy egy preparált autót küldtek vissza a tesztre de a széria autókban ugyanúgy nem változtattak semmit, mondván a vevők 90-95%-nak jó így is. Pedig egy sima szoftver update sokat javítana a terepjáró képességén.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
TaaT
veterán
"2014. június 18.: A tízmilliárdos nap
A Kaliforniai Szövetségi Bíróság ezen a napon adott helyet annak a 79, összesen tízmilliárd dolláros keresetnek, melyet a GM termékek vásárlói szenvedtek el autóik értékvesztése miatt. A kereset nem csupán az érintett típusokra vonatkozik, hiszen egy ekkora botrány az egész autógyárra (és a többi termékükre) is rossz fényt vet. Az egyes típusok értékvesztése 500-2600 dollárra tehető."
Akkor már csak idő kérdése az egész.
Give them hell Ukraine!
-
szőröscica
addikt
Most nem azért, de ha szoftveresen megoldható a dolog, akkor nyugodtan frissíthetnék az autót gyártási évtől függetlenül. Mint ahogy más esetekben ez meg is történik: a Ford Transit Custom-ünk még az állófűtés miatt is járt szoftverfrissítésen, pedig az aztán egy igazán rétegextra egy alapvetően melós kisteherautónak szánt modell esetében. De hogy a márkánál maradjunk, apám Accord 2.2 dízele is járt bent szoftverfrissítésen, ha jól emlékszem a DPF regenerációval összefüggésben.
Ezek nagy valószínűséggel nyilvánosságra sem kerülő ügyek voltak, nem is értem, hogy egy ilyen nagy visszhangot keltő esetben miért nem frissítik a lehető leghamarabb az összes érintett autót. Blama.
-
Declare
őstag
Te a Honda marketing osztalyarol vagy? De most komolyan, arrol megy 2 napja az eszmecsere, hogy ciki e az, hogy egy 4 kerek meghajtasu suv nem tud elindulni egy sikos lejtön, mert csak az elsö kerekeit hajtja, mig a konkurens ford (vagy mi volt a videoban) egy fel masodperc alatt elindul? A valasz roppant egyszerü: igen.
Ha az ember suvot vesz azert veszi legfökepp (szerintem), hogy telen sokkal komfortosabb legyen a vezetes, mint egy elsö kerek hajtasu alacsonyabb hasu autokkal es pont nem akar azzal gepeszkedni, hogy hintaztassa az autot, meg a pörgö kerekekkel tapadast fogjon. Ezert vesz suvot, mert hozzakapcsol az elsö kerekek kipörgesekor a hatso es hopp problema megoldva. Na most ezek szerint ha valaki ezt a Hondat veszi, akkor kidobott penz, amit a suvra meg a 4x4 re költött (kis tulzassal).
mod: (#99572) Qru em kell tükör jeg. Eleg egy atlag videki uthalozatot nezni egy atlagos telen (nem olyan mediterran telen, mint tavaly volt ). Kell egy stop tabla, letaposott, sikos, jeges hoval es egy pici emelkedö. Azonnal nehezkes az elindulas. Az csak Bp kivaltsaga, hogy leesik fel mm ho es azonnal kiszornak 1millio tonna sot
[ Szerkesztve ]
-
-
Declare
őstag
Az egesz egy videorol indult, meg egy storyrol, amit Qru meselt. Mind a kettö azt tamasztja ala, hogy hat vannak ott gondok.
Nekem nincs bajom a hondaval, de azt megmagyarazni, hogy egyebkent ez nem blama, meg különben is ilyen aztan elö nem fordul az eletben....na ez a marketing osztaly, azert irtam
A masik, meg hogy en semmi extrem, valosagban nem elöfordulo körülmenyt nem erzek a tesztben. Egy emelkedö, ahol elpörögnek a kerekek? Videki Magyar uthalozat es egy normalis tel kell csak hozza
-
runner 125
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
de nem azert vesz az ember egy qrva 4WD-s autot, hogy az csak FWD-kent mukodjon, es holt sulykent cipelje magaval csak a 4WD hajtaslancot
mert akkor vesz FWD-t, oszt he'egy sw update meg nem igenyel nagy dolgot, vagy alkatreszcseret, csak belesz@rnak a dologba
több drón kell ;P
-
8th
addikt
Csak épp qrvára felesleges alá az awd ha egyszer marhára nem csinál semmit . Már az önmagában mekkora blama, hogy az első dombocskán máris felült az alja és úgy elakadt, hogy le kellett rángatni kötéllel. Még ha ez oké is lenne (nem az) akkor is, ha megnézed a videót tehetetlenül elforogtak az első kerekek mialatt a hátsók konkrétan nem csináltak semmit. Milyen ratyi hajtás csinál ilyet? Nem osztogatott az sehová sem nyomatékot, az erő mindig a legkisebb ellenállás felé hat ezért szépen elveszett mind az első kerekeken. Lejtőn megállva is egyedül csak a Honda nem tudott visszatolatni az összes többi gond nélkül igen pedig ott nem ült fel az alja és a hajtott tengely lett leterhelve az autó súlya által. Tovább megyek már a videó elején még a tesztek megkezdése előtt megjegyezték, hogy a Hondának a havas sík terepen is érezhetően nehezére esik a mozgás. Azért az tényleg vérciki, hogy egy alsó hangon is 7,5milliós SUV csak ennyit tudjon. Állítom ott bármelyik utcai awd autó röhögve visszatolatott volna egyik másik talán még a kaptatón is tovább jutott volna mint a CRV.
-
8th
addikt
"a valosagban az ilyen jellegu hajtasok, amik megcsuszas eseten adnak hatra nyomatekot nem sokat ernek."
Ööö... a tesztben szereplő autók egyértelműen cáfolják mindezt másrészt szinte az összes autógyártó a Haldex rendszert használja.
"ilyen a vilagon nincs, hogy megallsz a problemas helyen, aki ilyet csinal, az nyilvanvaloan nem ert hozza."
Valóban. Mert az ugye teljesen elképzelhetetlen, hogy télen hóban mondjuk Budán hegynek felfelé meg kell állnod egy kapualjból kitolató hülye vagy egy lefelé döngető 10tonnás kukásautó vagy bkv busz miatt. Az meg végképp lehetetlen élethelyzet, hogy lefelé jövet a havas letaposott erősen lejtős utcában valamiért meg kelljen állnod és visszatolatnod akár csak xy métert is. Á olyan tényleg a világon nincs, sőt soha elő nem fordulhat. Teljesen hétköznapi szituációkba beletörik a bicskája annak a kamu SUVnak.
Ja persze persze, a vezetéstechnikai trénerek nyilvánvalóan nem értenek hozzá azért akadtak el és azért nem tudtak feltolatni a hondával míg minden mással köztük a filléres francia-román dákóval is gond nélkül. De lehet, hogy csak a Subaru titokban lefizette őket? "Ez durvan inkorrekt, valoban, csak nem a honda oldalarol. Nem veletlenul van a cikkben, hogy honda szar, subaru meg kiraly, ez egy honda lejarato subaru reklam." WTF? Sírok...Ezzel a hozzászólással simán elnyerted nálam a nap kommentje díjat pedig még csak reggel van.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
Tudod mit, akkor itt vannak a kívánt érveid, bár totál fölösleges, mert te vagy az aki elbeszél mindenki más mellett, meg B-ről kezd el beszélni meg B mellett érvelni, amikor A-ról van szó csak hogy ne maradjon alul.
ez szerintem se azt nem bizonyitja, hogy csak elol hajtott a crv a tc tesztben
Te látod pörögni a hátsó kereket 8.18-tól? Ott nem akadt föl, de rohadtul nem látom, hogy dolgozna az AWD.
"Az összkerékhajtási rendszer hasonlít a Volvóban lévő Haldex-rendszerhez, vagyis elektromos szivattyú állítja elő a nyomást, amely a lamellás tengelykapcsolót zárja, szükség esetén"
Na akkor nézzük már meg a videón 13.08-nál tök jól látszik hogy a Volvónál szépen küldi hátra is a nyomatékot pont amikor kell, és fel is megy. Na vajon ha fizikailag ugyanaz a két rendszer, akkor mi is lehet a különbség a kettő között? Hm? Sw-e esetleg talán-e?
"Két kivétellel az összes autó alapvetően fronthajtásos, szükség esetén pedig többtárcsás kuplung zárja a hátsó hajtást, a kérdés, mi működteti."
Szóval mindegyik kb. ugyanolyan rendszer de messze a cr-v a legótvar szarabb a tesztben.
Ezért aztán megéri felárat fizetni egy awd-ért, meg cipelni magaddal fölöslegesen, hogy kb. nem csinál semmit ... a dácsia is agyonveri.Erről meg amit írtál:
ami csak csuszaskor kezd zarni, az altalaban sok mindenre nem joEnnyit ... tényleg nem ér semmit, csúszásra kezd zárni, és hopp!!! mégis felmegy. Igazad van, ez nem sok mindenre jó akkor. A cr-v meg előtte mit is csinál? Na most jöhet az, hogy ez mennyire nem valós helyzet, ilyen sose lesz bla bla. Rendes terepjárókról meg senki se beszélt, szóval totál fölösleges őket idekeverni.
De fölösleges veled vitatkozni, nem érted vagy nem akarod érteni a másikat, és ha A érveddel alul maradsz hopp hirtelen felbukkan egy B aminek bár semmi köze az előzőhöz (= klasszikus egymás mellett elbeszélés) de úgy tűnik, mintha partiban maradnál. Hagyjuk ...
Vagy nem tudod mit, vegyél elő egy n+1-dik "érvet" hogy hát a usernek ilyen úgyse kell soha, és így is mennyivel jobb mint a FWD, meg voltaképp az összes ilyen rendszer szar, és úgysem tudnak annyit mint egy land rover defender, meg ez nem is terepre való és amúgy is különböző téli gumi, tehát semmi nem bizonyít semmit. És különben is be tudsz gurulni a márkakereskedésbe biztosan frissítik, és akkor minden jó, tehát itt mindenki hülye csak te vagy a helikopter.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Miért vezet mindenki úgy, mint egy állat?
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Politika
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Xiaomi Mi 10T Pro - a házon belüli ellenfél
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Apple notebookok
- Kabrió
- Intel Core i5-7640X / i7-7740X "Kaby Lake-X" és i9-7xxx "Skylake-X" (LGA2066)
- OLED TV topic
- További aktív témák...
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest