-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
-v-
addikt
Hali!
Mit gondoltok, Mondeo I-es ST200-asból lehet itthon találni nem szétgyilkoltat?
A sima 2.5-ösről is érdekelnének vélemények!Köszi.
Üdv -
-v-
addikt
Sziasztok,
Tudom, hogy itt nem annyira LPG-s a társaság, de hátha meg tudja nekem mondani valaki, hogy a magasabb fogyasztáson kívül teljesítménycsökkenésre is számítani kell LPG-vel való üzemnél? Még a legújabb rendszerekkel is? Ha igen, ez kb. mennyi?
Köszi
-
-v-
addikt
Sziasztok.
Mondeo I-es vezethetőségéről tud nekem valaki valamit mondani?
Futómű, kormány, fék.. mennyire feszes, közvetlen.
Tudom, hogy nem egy focus I.. de dülöngélős kasztnit, puha futóművet, meg
nyomom bele a kásába a féket autót nem szeretnék. -
-v-
addikt
válasz lajafix #6040 üzenetére
"egy mondeo I minimum 15 éves"
Rosszul mondtam, MK2 érdekel.
"állapotot veszel, nem márkát"
Ez bármilyen használt autóra igaz, nem? Egy 3 éves autó is lehet 200e km-es szétgyilkolt. Meg nem értem hogy jön a kérdésemhez"de ez egy ilyen korú autónál már lényegtelen"
ööö miért is? -
-v-
addikt
válasz Mr.Grincs #6038 üzenetére
Köszi, ez jól hangzik.
2.0-t nézegettem, 2.5-ről azt olvastam sok helyen, hogy az azért jó eséllyel szopóroller.
Igazából ez az MK2 2.0 mondeo, meg focus I 1.8-2.0 ami így elég sok nézelődés után kezd körvonalazódni ebben az árban számomra.
A triviális szóbajöhetőeken kívül (g astra...) tudtok még esetleg mondani, amit érdemes nézni?
Dízel semmiképp, kicsi gyenge motor semmiképp, francia semmiképp, kisautó semmiképp.
Főleg nem városba kéne (vagy max. ritkán és este). Fontos lenne, hogy kanyargós utón se sírjam el magam a futómű miatt, habár nyilván tisztában vagyok vele, ennyi pénzért nem élményautót veszek. De a vezethetőség egy fontos szempont.
Esetleg az is, hogy gázosítható legyen.
Még nem aktuális, de majd lassan, addig fel akarom okosítani magam minél jobban.
Régi V6 mazdára lennék még nagyon vevő (xedos6, 9, 323f), csak nem tudom esélyes-e értelmes példányt felhajtani, meg aztán az is szopóroller gondolom jó eséllyel.[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
Hogyha egy autón az évjáratához mérten jóval későbbi rendszámot látni
(pl. hogy lehet egy 2000-res évjáratú autón L-el kezdődő rendszám?), annak lehet más magyarázata, mint hogy külföldről behozott? -
-v-
addikt
válasz molnarpeter #6100 üzenetére
Ez teljesen egybeesik (már ha nem te vagy a levélíró )
-
-v-
addikt
Több mk3 mondeot is látok 1m alatt (2.0 benyásakat nézem).
Ezek nagyon széthajtottak, vagy miért ilyen olcsók?
Vagy ennyit érnek tényleg? -
-v-
addikt
válasz molnarpeter #6120 üzenetére
Szerintem erre meg fogod kapni, hogy évi 10e km-re nem a dízel éri meg
-
-v-
addikt
A V6-os mondeok bírják a gázosítást? (MK2-re és MK3-ra is vonatkozik a kérdés)
Az lpg-re nem ajánlott autók listájában nem látom, de mintha itt olvastam volna hasonlót. -
-v-
addikt
Sziasztok,
Hogyha egy vidéki, neppernél lévő verdát el akarok vinni egy általam választott, pesti szervizbe átnézetni vásárlás előtt, akkor ennek mi a menete, tudja valaki?
Bele szoktak ebbe menni?Kösz
-
-v-
addikt
válasz !Overdose! #11484 üzenetére
És ez így egyben mennyi zseton kb. szervizköltséggel együtt (vmi kb. tól-ig ár)? Mondjuk valami tucat - nem prémium márka - kompaktot (astra, focus stb.) meg vmi közepes árú szervizt feltételezve.
-
-v-
addikt
Az lenne a jó, ha tényleg bejönne már végre valamelyik akksifejlesztés, pl. ez, és akkor szabad lenne a pálya az elektronyos autók előtt.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz Dare2Live #12857 üzenetére
Hát, ez alapján a leírás alapján nyilván a másik fél volt a f*sz, ellenben a hibásak szerintem ti, mondjuk ez csak érzetre, lehet a kreszben van erre valami, én nektek drukkolok.
Egyébként én nem nagyon értem ezt bevallom... ha látom hogy jönnek, el se kezdek akciózni, ha meg tényleg ennyit belátni és semmi nem jön, akkor elképzelhetetlen számomra hogy nem lehet befejezni a manővert.
Semmi személyeskedés, és nem is konkrétan ehhez kötődik, de csatlakoznék az olyasmi véleményekhez, hogy nem kell elkezdeni Y-ozni kanyarban, sőt úgy általánosságban, csak akkor és olyan kezdjen olyan manőverbe ami nem oda való (mert időigényesebb stb.) - vagy inkább ne is kezdjen - aki tud rendesen vezetni, és pikkpakk lezavarja, ha pedig neadjisten a manőver közben olyan történik, amire nem számított - mert pl. jön valaki ezerrel - akkor is hamar és megfelelően tudjon reagálni a forgalmi helyzetre.
A jóisten mentsen meg minket a 60< éves fateroktól és a női sofőröktől - tisztelet a kivételnek. Ha mindenkinek csöpp érzéke lenne és deffenzíven vezetne, semmi ilyen nem történne soha - csak sajnos boldog boldogtalan kap jogsit, és a 80 éves bácsika is kimehet a forgalomba, kár hogy 10mp a reakcióideje, de azért persze, vezessen ő is.[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz Dare2Live #12997 üzenetére
Mivel a 100 km/h az többé kevésbé legális sebesség lakott területen kívül, ezért nagyjából pont ilyen sebességre kell(ett volna) számítani egy ilyen manőver megkezdésekor, sőt többre, mert mint mondtam, deffenzíven kéne tán vezetni, készülsz rá, hogy esetleg nem 100al jön valaki - volt már ilyen velünk is, hogy többel gurultunk mint amit szabadott volna, nem?
Szóval ha ténylegesen ennyi idő nézett ki a fordulásra, akkor az játszik amit mondtam, bele sem szabadott volna kezdeni a manőverbe, pláne egy nőnek, aki - no offense - valószínűleg nem kezeli olyan határozottan, gyorsan és magabiztosan az autót, mint mondjuk te.
Most abba nem megyek bele, hogy szerintem ennyi idő is elég, 13mp-el a manőver elkezdése után én már 7000res fordulaton pörgettem volna a verdát 100al a forduló után Egyébként ha már haladsz valamennyivel szerintem rögtön más a szitu, mert akkor mész az úton rendesen menetirányban - lehet hogy csak 50el de erre nincs szabály - és automatikusan a hátsó a hibás.[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz Dare2Live #13002 üzenetére
Igen, ezért mondom én is, hogy a f*sz nyilván ő volt, mert nem is látott titeket, no comment.
Ettől még szerintem is az dönti el a dolgot, hogy te épp manőver közben voltál, magyarul fordultál ki a buszmegállóból, és akkor szerintem az játszik, hogy a főútnak elsőbbsége van, vagy ha már iránybaálltál és mész akárcsak 10-el is, akkor már a főúton kézlekedő entitás vagy, akibe ha valaki belerongyol hátulról mert gyökér, nyilván ő a hibás."Olyat meg még senki se mutatott nekem, hogy ha 250m belátok akkor nem indíthatok Yt"
Persze hogy nem, de te magad hangsúlyoztad ki szerintem kellőképp, hogy nyilván az idő számít, nem a hányméter. Van azért 1-2 olyan hely, ahol főútra kell kimenni, kanyar, belátsz azért ottis 2-300m-t de mégis necces és jó bő gázzal kell meg okosan, mert tépnek ott az autók és pikkpakk jön valaki..
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz Dare2Live #13006 üzenetére
Sajnos az a baj, nekünk volt egy valamelyest hasonló esetünk még nagyon rég.
Budaörsi út, M1-M7 kivezető, fordultunk ki az egyik utcából (Pannonhalmi) rá. A szélső sáv buszsáv, és ott záróvonal is van. Bratyó vezetett, kinézett, semmi, elkezdtünk fordulni, erre egy gyökér a záróvonalon át elkezdett sávot váltani szépen át a buszsávba, telibetolt minket, szegény 120as skodánk megtört eléggé. A hibásak mi lettünk, mert a főút az főút, és mi még nem kanyarodtunk ki rá, így mi szoptuk be mert nem adtunk elsőbbséget.... Az hogy a csávó záróvonalon jött át és már rég kanyarodtunk amikor átjött - magyarul ugyanúgy nem látott minket, mint a te esetedben - senkit nem érdekelt.
Szóval onnantól, hogy a kadettes azt mondja, ő nem látta és akkor kanyarodtatok ki, vagy bármit, ti lesztek a hibásak. Nekünk is ez volt, a csavó mondott ott mindent - és ilyenkor automatice a főúté az elsőbbség szabály visz mindent, na csak ezért mondtam.[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz Bull Boss #13012 üzenetére
Persze, stoptábla, ott meg is álltunk, és az elsőbbséget is megadtuk mert senki sem jött a sávunkban, ő jött nekünk oldalról mert átjött a záróvonalon egy belsőbb sávból amikor már félig kikanyarodtunk. Az elsőbbséget nyilván meg kell adni, de arra sajnos nem tudsz készülni, hogy valaki szabálytalankodni fog és még nem is lát.
Szerintem annyiban hasnló, hogy a buszmegállóból is elsőbbségadási kötelezettséged van, mert rámész a főútra, és attól még mert a másik a f*sz, mert egyáltalán nem is lát, simán neki adhat igazat a rendőr - pont arra hivatkozva, amit írsz, igen.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
Ezért van az, ha néha néha felkerül egy értelmes verda értelmes áron, az max. 1 hétig van fent aztán el is viszik Tisztára mint az albi hirdetések.
Arról nem is beszélve, mennyire szűk a választék itthon.. ugye itt csak az 1.4-esek 1.6-osok fogynak.. megnézem mobile.de-n tele van olyan felszereltségű/motorú autókkal, amik itthon 2 havonta tűnnek fel használtautón ... pl. 2 literes benyás focus (főleg II-es, de I-es se sok), mazda 3 pl. alig létezik...
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
Ah egy ilyet de vennék ha lenne 2.5-3m ótóra...
Kombi nalunk nem is volt st-bol.[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
-
-v-
addikt
Kicsit off, de:
Nézegettem vezetéstechnikai tréningeket, és van pl. az autóklubnál is meg a hungaroringen is van pálya. Utóbbi jóval drágább, de összehasonlítva annyira nem látom, mivel tudna többet.
Van valakinek tapasztalata hova érdemes menni, mik a különbségek? -
-v-
addikt
Adásvételi szerződést azt le lehet valahonnan tölteni?
-
-v-
addikt
Ha már fóka, tudtok ajánlani olyan szervízt/márkaszervízt ahova érdemes vinni állapotfelmérésre/átnézetésre I-es focust? Nem baj ha nem olcsó, csak minél alaposabb legyen.
-
-v-
addikt
Sziasztok,
Kötöttem kötelezőt biztositas.hu-n, de azt irja ahhoz, hogy a biztositas ugyeben eljarhassanak, kuldjek meghatalmazast alairva (ez oke), es adasveteli masolatot...
Na de adasveteli meg nincs, azert kotottem biztositast hogy miutan alairom az adasvetelit, el tudjam hozni, legyen kotelezo. Most akkor ez nem is el addig ez a biztositas?
Vagy mi ennek a menete?? -
-v-
addikt
válasz bitpork #15726 üzenetére
"Elvből nem vagyok hajlandó tekerni az órát! "
Helyes!
Szerintem nem igaz, hogy nem lehet eladni a nem tekert kilométerórájú autókat sok kilométerrel.
Vannak azért emberek, akik tudják, hogy a gondos karbantartás, leigazolható előélet stb. sokkal többet ér, mint hogy mennyit mutat az óra...[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz stangli #16690 üzenetére
Ismerőséknek van mazda 3, már évek óta, volt totalcaron a "hogyan tegyük tönkre az autónkat" cikk, na annak minden pontja igaz, így van használva az autó mióta megvan nekik, és semmi baja.. én azt se hiszem el, hogy az az autó még egyben van.. szóval szerintem a mazda 3 megbízhatósága és minősége vitán felül áll.
-
-v-
addikt
válasz Tökmindegy #16837 üzenetére
"Én a motorteret fél évente kiöblítem"
Ezt sose értettem, ennek mi értelme van?
-
-v-
addikt
válasz Tökmindegy #16846 üzenetére
Nem tudom, ha épp nem akarok ablakmosót tölteni vagy olajszintet egyebet nézni, nem szoktam nyitogatni a motorházat. Folyást meg ígyis észrevenni, annyira nem retkes.
Én biztos nem kockáztatnám, hogy beázik valami. -
-v-
addikt
válasz sunahunter #17064 üzenetére
Ez nekem pont annyira hihetetlen, mint az 1.6-ossal a 16 liter.
-
-v-
addikt
válasz sunahunter #17124 üzenetére
Érdekes. Bratyó 110le hdi-jéban van 110e, és nem volt még cserélve, ha jól tudom.
A kettőstömegű élettartama azért nagyon függ a vezetési stílustól is. -
-v-
addikt
válasz bitpork #17129 üzenetére
Persze, naná Egyébként csak azért mondom, mert én is sokáig néztem mondeokat, és az lett a konklúzióm, hogy a 2.5 V6 a legjobb vétel Dízel kiesett, mert eleve dízelt használtan én nem vennék, pláne a 2.0 tdci-ről sok rosszat olvasni.. 1.8 benyásból nagyon sok volt a céges, ennek megfelelően gyanúsan olcsóak is (amúgy vszínű elég halovány is lehet az a motor 1400kg-hoz). 2.0 vagy 2.5 benya maradt, utóbbinak jobb szerintem az ár/érték aránya, nagy benyásat senki sem vesz manapság, ezért occsók. Ha a fogyi nagyon számít, akkor viszont 2.0 (mondjuk ha sikerül egy 6 sebességeset kifogni a V6-ból, akkor nem vagyok benne biztos, hogy pályán meg országúton nem az fogyaszt jobban), de azok drágábban is vannak.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- GTA VI
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- Okos Otthon / Smart Home
- Milyen autót vegyek?
- MasterDeeJay: Volta a bányából azaz CMP 100-210 kisteszt (Tesla V100 mining)
- Telekom mobilszolgáltatások
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- További aktív témák...
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban