-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
-v-
addikt
válasz .:Kristian:. #35441 üzenetére
Focus klubban érdeklődj, ott van rajta a matrica, biztos ismerik az autót meg a tulajt.
-
-v-
addikt
Tök jó olvasni, hogy ezek a kis kávédarálók is mennyit bekajálnak... akkor valaki mondja már meg, miért/mire is jó a kis szívó benzin?
-
-v-
addikt
válasz Napfénysüti #35537 üzenetére
Miért, egy szintén sor 4-es, nagyobb köbcentis szívóbenya mennyivel kevésbé megbízható vagy mennyivel bonyolultabb? De akár egy sorhat vagy V6..
bitpork: jó de a tiétek dízel
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
Igen, mondjuk ez igaz, ami korszerűtlen, meg régi konstrukció, az sokat eszik...
Napfénysüti: st170.. de ezeknél a fogyiknál amiket itt olvasok simán eljárok kevesebből, messze nem tötymörögve.. mondjuk nem vagyok egy nagy fogyasztás fetisiszta, nem nagyon érdekel, mennyi az annyi, de azért nézem mindig.
-
-v-
addikt
válasz Napfénysüti #35671 üzenetére
Akkor azért fogyasztok én ilyen jól
-
-v-
addikt
válasz golya32 #35775 üzenetére
Hát ennyi pénzből ehelyett a kula hyundai helyett már elég korrekt mondeo-t is lehet venni.. Itt a súly lóerő aránnyal sincsenek akkora gondok
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz vjpeti #35941 üzenetére
Persze igazad van, nem összehasonlítani akartam, csak azt mondom, mivel az egy turbódízel, ott talán tényleg beszélhetünk ilyesmiről, hogy valamelyest meglepetést okoz, mert alul van nyomaték, ezért egész elfogadhatóan megy.. egy szívó 68 lóerős fabiánál én nem tudnék ilyesmit mondani.. de persze ez szubjektív.
"Persze, de melyik az a gyártó, akinek nincs alulmotorizált típusa a kisautójából?"
Persze ez igaz, de amúgy a VW lássuk be nem állt a motortechnika csúcsán, amíg el nem kezdődött ez a TSI-s időszak.. elég ócska, elavult szívó benzineseik voltak, és a skodákba meg pláne a legősrégibb elavult motorokat tették...
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz bitpork #36003 üzenetére
Úgy értem az, hogy kint nem siet senki, betartják a szabályokat.. nem olyan frusztrált mindenki, mint nálunk, a napi anyagi meg egyéb gondok miatt... plusz ugye az idő pénz.. kint azt se akarja megmutatni senki, hogy nekem bmw-m van, akkor nyomom neki meg púposkodok, mert alapvetően mindenkinek tellik jó autóra, de legalábbis sokkal többeknek, némethonban nem egy akkora pukkanás egy bmw vagy egy jobb autó.. és még lehetne sorolni.
-
-v-
addikt
válasz fordfairlane #36119 üzenetére
A vízmegkötő tulajdonsága miatt kell cserélni, ahogy már írták is.
wiki -
-v-
addikt
válasz bigmasterg #36215 üzenetére
-
-v-
addikt
Hát...
"A 204 lóerősre becsült csúcsteljesítménnyel ezek a modellek 7,9 másodperc alatt érik el nulláról a száz kilométer/órát"
Az elég karcsú egy 204 lóerős turbómotortól.. hány kiló lesz ez az autó, 1500?? -
-v-
addikt
válasz bigmasterg #36498 üzenetére
Az szívó moci. Egy octavia rs csak 200 ló, és 1360 kiló, de 7.2 a 0-100.
Vagy egy Focus I rs, ~1300 kiló az is, 215 ló, 6.4 a 0-100...
Focus I st csak 173 lóerő, sima szívó benya, 1300 kiló, és hosszú áttételezésű a váltója, tehát elég szar a 0-100, de így is 8s...
Vagy egy második generációs civic type-r? 197 lóerő, és valami 6.5 körüli 0-100...
Vagy egy régi MX-6 -os mazda, 165 lóerő, sima szívó V6, 7.6s a 0-100... igaz az 1195 kiló csak.neduddki : jaja, autóskártya ON
Egyébként csak azért írtam, mert így adatok alapján szerintem inkább egy 6.9-re számítana az ember.[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz milomi #36509 üzenetére
Szerintem ez úgy van, akinek van egy ilyen autója, és szép meg megkímélt, annak megér sokat. És annak is, aki tudja róla, hogy ez egy milyen autó és mennyit nyújt.. ezek azok, akiket Integra mondott, pl. klubon belüli emberkék, akik azonnal lepcsapnak egy ilyen példányra, és az elmegy sokért. Mindenki másnak, aki nem ért ennyire hozzá, vagy nincs ennyire képben, valószínűleg túlárazott kevesebbért is, mert annyiért "már van ez is meg az is", plusz ugye részben/többnyire igazak a "szét van hajtva" sztereotípiák a hahu-ra felkerülő példányokra.
-
-v-
addikt
válasz hobizoli #36534 üzenetére
Ahham itt látszik is, bár azért nem annyira durván, ahogy te írod, kettesben már végig ott figyel az ~1 bar, de egyesben is 40-től már van legalább egy fél bar.
8th: akkor az mk1 rs a 10%-ba tartozik?
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
Meg a mazda 3 mps is a 10%-ba tartozik?
Csak mert ennél is ugyanez a szitu, egyesben már ~25-től 0.5< bar nyomás van (vége fele nyilván több is),
kettesben pedig végig 1 bar (mondjuk te az 1-esre írtad)[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
Srácok, Pesten a fényszórót hol tudom foncsoroztatni? Olyan hely kéne, ahol gyorsan megcsinálják.
-
-v-
addikt
Régóta nézegetem a V6-os Xedosokat, ez a 6-os az egyik legszebb, amit eddig láttam... a faceliftelt, modellciklus végéről, kézi váltó Gyönyörű forma szerintem még ma is.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz Kornel #36935 üzenetére
Én anno végigolvasgattam Xedos 6-ról meg 9-ről is a forumokat, alapvetően inkább típusbuziknak meg rajongóknak valók, részben az alkatrészárak miatt, részben 1-2 típushiba miatt, bár jó autók nagyon, de azért inkább azoknak való, akik nem bánják, hogy némi pénz/idő/energia ráfordítás, utánajárás, bütykölés az ára a stílusnak, meg a pörgős japán V6-nak Szóval ha a fenntartási költségek az elsődleges szempont, akkor nem ajánlanám. Na meg hát már a legfiatalabb példányok is hány évesek, meg hány km van bennük.. bármi előjöhet.
Egy Xedos 9-ről amúgy még mindig nem tettem le, de szigorúan csak Németországból, mert ott találni szép, kevesebb kilométeres darabokat. 2.5-ös kézi váltósat, vagy a millert -
-v-
addikt
Tudnátok ajánlani pesten valami jó autóhifi boltot?
Olyan kéne, ahova ha bemegyek, és elmondom mit szeretnék, akkor ajánlanak nekem mindenfélét
(tehát hogy ne nekem kelljen kiokosítani magamat, hogy mi merre hány centi, mert marhára nem értek hozzá,
és nem is akarok, ellenben szépen - a mostaninál szebben - szóló hifit igen),
illetve utána a beszerelést is nyugodt szívvel rájuk bízhatom.
Igazából olyan érdekelne, amivel vannak tapasztalatok (lehetőleg pozitív ). -
-v-
addikt
Na ez az 540i
jöhetne rögvest
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- ASUS routerek
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Posta, csomagküldés
- Aliexpress tapasztalatok
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Horgász topik
- nVidia tulajok OFF topikja
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest