-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
-v-
addikt
válasz Tökmindegy #26162 üzenetére
irigykedek
-
-v-
addikt
válasz Tökmindegy #26164 üzenetére
Nagyon komoly
-
-v-
addikt
Én nem hinném, hogy itt a korabeli, azonos kategóriás autók között akkora óriási különbség lenne töréstesztileg... pláne mióta megjelent 1-2 érdekes írás arról is, mennyire valóságosak ezek (vagy mennyire nem azok, inkább) a töréstesztek, nem hiszem, hogy ez annyira mérvadó lenne.
Szerintem ennyi pénzért inkább az számít a legtöbbet biztonságilag, hogy ha nem volt törve, nem sérült fő elem, az nyilván sokkal jobb, mint ha igen...
Meg még annyi, hogy sokszor ha megnézed az 5*-os csak azért kap plusz egy csillagot, mert ilyen ostoba apróságok is számítanak, hogy pittyog-e, ha nincs becsatolva az öved stb. stb... sokszor ezzel hozzák ki a plusz pontokat, ezek meg annyira nem sokat számítanak ugye egy tényleges csattanásnál..[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
Én csak azt nem értem, miért akarsz nekiállni a világ létező összes autótípusáról kideríteni, hogy az pontosan mennyire megbízható, milyen a törésteszt stb? Miért nem maradsz annál a pár típusnál, amikről már tudod ezeket, és teljesítik, amit szeretnél? Mindig feljön valami újabb típus, amiről semmit nem tudsz, és akkor ki kell deríteni róla mindent.. minek :S Nehogy azt hidd, vannak ilyen "csoda" típusok, amikre ha rátalálsz, sokkal jobb vételt tudsz velük csinálni, mint a másik típussal... ha találsz pl. egy szép, fasza g astrát ennyiért, annál te lényegesen jobbat semmit nem tudsz venni, nincsenek csodák ennyi pénzért. Egyik kicsit jobb lesz abban, cserébe többet költesz erre, másik meg kevesebb ebben, de több abban. De olyan ordas különbségek szvsz nincsenek ennyiért, ami megérne ennyi időt (pláne ha azt mondod nincs rá időd, akkor nem értem miért szopatod magad), meg még inkább pláne, amire neked kell, főleg városban szaladgálni arra aztán teljesen mindegy...
-
-v-
addikt
válasz Tökmindegy #26363 üzenetére
Na oké, deffenzíven mész, számítasz sok mindenre, csak nem a lehetetlen helyzetekre... arra is fel vagyok készülve, hogy ne adj isten aki kijön elém, az 80-al fogja a belső sávban előzni a kamiont.. számítok rá. De arra, hogy ÁLL valaki a BELSŐ sávban, arra senki sem számít...
Az meg, hogy gyorsan mentek, valóban nem az ő döntése lehetett, hanem utasítás. Nem tudom mi történhetett, elég lehetetlen szituációnak hangzik, szerintem nem kell rögtön bűnösnek kikiáltani valakit.. én csak sajnálom, hogy meghalt a másik autóban :SZewa: oké, hogy köd volt, lehet csak 110-el mentek emiatt.. az egy időjárást teljesen figyelembe vett, jól megválasztot sebesség pályán... tekintve hogy nem a hátulját kapták el, lehet még a lámpája se látszott jól, valahogy keresztben állt a belső sávban.. lehet ezt 80-al is ugyanúgy beszopták volna..
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
Ez nem magyarisztánon múlik, hanem a jóléten. Nyugatabbra sem mások ám az emberek, csak generációk óta jólét van, mindenki ezt szokta meg, ezért nem siet senki sehova, ezért kisimultabbak az idegek. Nem jobb emberek ők sem. Ha ott is generációk óta csóróság lenne, ugyanilyenek lennének. És ha mi is g*ci jól élnénk nagyon régóta, akkor nálunk is királyság lenne. Ez ilyen egyszerű szerintem, fölösleges ezeket a közhelyeket hangoztatni.
Tökmindegy: ködben, egy (talán még keresztben is) a belső sávban álló autót, ha tegyük fel mennek is előtted (még ha be is tartod a követési távolságot), tehát nem látod kilométerekről - a köd miatt tán amúgy se -, nem biztos hogy nem nézel be... "Ne mond,hogy ez nem így van." hát mivel nem voltam ott, ezért nem mondok semmit. Én csak annyit mondtam, hogy elég lehetetlen szituációnak hangzik, én sok mindent el tudok képzelni, de magam részéről biztosan tartózkodnék a fekete fehér, tényszerű kijelentésektől.
Edit: most ezt írják:
"A helyszínen látható féknyomok és a törmelékek elhelyezkedése alapján az látszik valószínűnek, hogy a Fiesta sofőrje elveszthette az uralmát az autó fölött. Nekiütközhetett a belső sávban a szagkorlátnak, majd a menetirányra merőleges irányba fordulva sodródott a külső sáv felé. Ekkor ütközhetett a bal oldalának a mögötte haladó kisbusz. A Fiesta ezután megint megpördülhetett, és újra nekivágódhatott a korlátnak, majd a sztráda közepén állt meg, Lázárék kisbusza pedig az árokba fordult"Talán ezért nem kéne rögtön kígyót békát kiabálni, nem?
[ Szerkesztve ]
-
-
-v-
addikt
válasz hobizoli #26906 üzenetére
Focus I 2.0-ból is van 500< le-s turbósra átépített
Turbo F1-el nincs baj, csak azért bebuzulni se kéne nekik ennyire, hogy 1.6-os, meg 4 hengeres stb... Most legalább 6 hengeres lesz, de állítólag így is szar a hangja.
Erre a mostani 2.4es V8-ra kéne inkább egy turbó. Sokkal jobb volt az F1 addig, amíg nagyobb motorerő volt, és szarabb aerodinamika. Több volt az előzés.Amúgy annyira nem kell azért leszólni a szívó mocikat se. Nincs azzal gond, csak elég köbcenti kell
Az amcsi V8-aknál nem szoktak nyomaték gondok lenni De én pl. egy ferrariba se tudnék elképzelni egy kisebb köbcentis turbót.. ezek a hotheccsekbe meg a gyorsulásversenyes mókákba valók
Vannak azért előnyei egy szívónak is8th: +1 ... nem is érthetnék jobban egyet.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz profi91 #26996 üzenetére
1.) Jól felszerelt mit jelent, ghia? Sima 1.6 vagy a Ti-VCT? Szervízkönyv?
Szerintem 1.4 - 1.6 millió. Esetleg több is. Ha van szervízkönyv, első tulajosként, alufelnivel, jó felszereltséggel mindenképp a tetejét kell megcélozni szvsz. Miért akarja lecserélni? Én biztos nem adnék el egy frankó fókát, ha most rendberakatta a dolgokat, nem lesz azzal még sokáig semmi baj.2.) Pedig a focus 2-nél szerintem nehéz lesz jobbat találni. Azon kívül, hogy rövid az ötödik, szerintem ideális utazóautónak is. Mazda 3 pl. alapból kiesik, mert annak még rövidebb talán, de mindenképp hangosabb, szóval szerintem a hosszú távra lenne használva feltétel miatt kiesik. Sokat forog és üvölt pályatempónál. Ezt mondjuk 1.6-ra értem, nem tudom a többi benyásnak másak-e az áttételei, de 1.4 biztos nagyon halovány mondjuk, 2.0 meg fehér holló.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz emerico2004 #27000 üzenetére
Ne vicceljetek már, 1.2 - 1.3-ért a legaljább 2-es fókák vannak...
-
-v-
addikt
válasz emerico2004 #27002 üzenetére
A felét kéri városban, amíg ki nem dobhatod a turbót a bekokszosodott olaj miatt Szerintem egyre többen tudják, hogy a "használt diesel rizikós" .. autót eladni sose egyszerű, de 1.3-nál egész biztosan többet ér szerintem. De persze igazad van, minden annyit ér, amennyiért el lehet adni.
-
-v-
addikt
válasz emerico2004 #27005 üzenetére
Hát igen, ebben van valami.
-
-v-
addikt
válasz Tökmindegy #27152 üzenetére
És ezen miért lepődünk meg újra és újra minden dologgal kapcsolatban? Nálunk minden erre van berendezkedve, csóró ország, kelet európa, stb.
-
-v-
addikt
Hm.. Újra érezhetően csökken a benzinár
Akkor újra 400 alatt lesz a benya az olcsóbb kutakon -
-v-
addikt
Ja, nincs mosó, tuti utólagos xenon.
J-s rendszám nem stimmel az évjárathoz, 2002/11 az IGx-xxx környéke.
Vezérlés érdekes, miért lett most cserélve. 160k a gyári csereperiódus, de annyit nem bír többnyire, szóval 180at tuti nem, egyszer már biztosan cserélve volt szerintem. Ha 120-160k között lett az előző cserélve, akkor miért kellett újra?
Elég igénytelen rossz képek amúgy. -
-v-
addikt
válasz Mr.Csizmás #27874 üzenetére
Ne viccelj, akkor pedig látnod kellett sok ilyen csodát
-
-v-
addikt
válasz mephi666 #28101 üzenetére
Ha esetleg nem olvastad volna:
Autók 300 ezer forintért - van már jó ennyiért? -
-v-
addikt
Van baj
Én is hajtottam végülis apám 1.0 fiat unóját egy ideig, élményautó volt olyan szempontból, hogy a 145-ös (vagy annyi se) 4 évszakos gumikkal minden kanyarban keresztben autóztam vele..
Megállni nem lehetett vele, mindegy volt az is, melyik fokozatban voltam, milyen fordulatszámon, sose történt semmi.
Aztán be is xart[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz bitpork #28676 üzenetére
Ebben az országban aki amit tud, elintézi okosba' ... mélyen gyökerezik ez, megszokták az emberek, hogy itthon csak úgy lehet jutni valamire/valahova, ha kikaparod magadnak a gesztenyét. Megtalálni a legtöbb kiskaput, ügyeskedni stb.. ez megy itthon. Amerre az ország tart, egyre inkább ez fog.
Új hozzászólás Aktív témák
- Módosít a memória sebességének jelzésén a Microsoft
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Napelem
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Cipő topic
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Autóhifi
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- További aktív témák...
- Eladó Ford Mondeo 2.0 TDCi Trend Bordó
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest