-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kickass
őstag
válasz Integrale #79596 üzenetére
Ha folytószelep takarítás megvolt, és alapjárati motor új, akkor olyan sokminden nem lehet.
Rossz vagy elkoszolódó légtömegmérő, valahol szintén az LMM után lyukas szívócső, ami miatt falsot szív.
Ha jól tudom tiédben csak 1 lambda van, ha előtte nem lyukas a rendszer akkor az se lehet gond. Mióta van meg a jelenség? Alapjárati mikor cserélve lett újratanítottátok?Vezérlésmódosítóról rákérdezhetsz Erhardnál (Albaalkatrész albaalkatresz.hu) esetleg még az Elaforgot (fiat-selenia.hu) érdemes megkérdezni. Ezekkel az árakkal csak akkor versenyezhet az Unix/Bárdi ha van ismerősöd legalább 40-45% kedvezményre.
-
Dany007
veterán
válasz Integrale #79670 üzenetére
Köszönöm!
Tehát mondjuk egy ilyen vagy ilyen?
És vajon mennyire kényelmes egy ilyet vezetni meg ülni benne? A hátsó tér nem túl nagy, az világos, de az nem is probléma. Vagy lehet inkább boyracereknek való? Mert láttam elég sok a sportfelszereltségű modell, de nekem igazából csak szimplán megtetszett kívül-belül nem versenyezni kell.. -
Dany007
veterán
válasz Integrale #79673 üzenetére
Hmm akkor jó, én is valahogy így gondoltam.
Persze, igyekszem nem a legolcsóbbakkal szemezni, a legolcsóbb amúgy 350k. 99-esből meg a legdrágább 790k. Egy olyan 600-ig 650-ig eltudnék menni + átírás. Most az, hogy az átírás 70 vagy 90k az már nem számít igazán.
De persze még csak egy felvetés... Eddig nem tetszettek az Alfák de ez a típus ma valamiért megtetszett. Az 1,6-os 120 lovas is elég lehet akár, de csak az átírás miatt nem szükséges.
Láttam olyat is amit egy Alfal klubbos árul.. az csak nincs elhanyagolva. Bár semmi sem lehetetlen.
Ez is meg ez is szépnek tűnik, de persze külső alapján nem lehet megállapítani műszakilag milyen.Ha már kicsit ismered a típust, hadd kérdezzem meg, hogy nyitod ki a hátsó ajtókat? Nem látok rajta kilincset...
-
Dany007
veterán
válasz Integrale #79680 üzenetére
No hát akkor az azért nem annyira szörnyű. Akkor a te számaid alapján az 2x55k +45k 100k km alatt. Vagyis 165k / 8-10 év. Vagyis évi 18-20k. Az nem gond. Piára többet költök évente.
Plusz a szűrők cseréje... gumik mondjuk 5 évente.. meg bele kell számolni pár meghibásodást is évente.
Hát ha egy 100k / évben megáll a dolog akkor még bőven elfogadható szerintem. (persze úgy gondolkozom, hogy 10-15 ezer km / év amennyit megyek vele) -
Dany007
veterán
válasz Integrale #79684 üzenetére
Ez a legrosszabb az autókeresési mizériában. Mindig vannak személyes példák kb mindenre. Eddig kb minden létező típusról volt legalább egy ember aki azt mondta, hogy istenkirály a gép és azt hogy pénztemető az életbe nem venne többet olyat. Szal ez alapján nehéz dönteni... Persze ha millióim lennének nem lenne gond, de sajnos kevésből kell kihozni a maximumot.Igazából nézzük a szélsőségeket.
1.: Veszek egy 98-2000-es Swiftet. És elautókázok vele kellemesen, ha költeni is kell rá, ami elvileg igen ritka, akkoris bagóért megúszom... persze kényelem vezetési és esztétikai élmény nulla a köbön. De legalább elvisz a-ból bébe és olcsón.2.: Vagy veszek egy nekem tetsző közepes autót, ami lehet a Mondeo, Galant vagy épp most ez az Alfa. Kockáztatok mert ennyiért tényleg ki kell fogni a jókat. Lesz egy olyan autó amit szerethetek, ami kényelmes, jól megy, jól érzem magam benne és jó érzés mikor vezetem. De lehet, hogy egy-egy szerviz alkalmával majd pár hónapig össze kell húzni a nadrágszíjat, sőt akár az is, hogy egy rövid időre le kell tenni az autót amíg megkeressük a szervizre valót...
No, ez persze a két szélsőséges eset, de én még így is azt mondom, hogy még így is inkább a 2-es lehetőséget választom!
@nyogo83:
Köszönöm. Azért ez "ejha!" kategória! : o A kétévente plusz 150-200k az már elég durvának hangzik... átgondolom...
[ Szerkesztve ]
-
Bull Boss
senior tag
válasz Integrale #79758 üzenetére
Az 1.6osa sztem francia az 1.9 a multis. Nagy keresgélésbe vagyok már napok óta. Dizeles autót szeretnék mindenképpen, mert még sosem volt és unom már, hogy a kis benzinesek mind 10 körül esznek nekem... pénzem max 2 millió van a témára és 2007es évjárattól keresek autókat. Franciák és Olaszok alapból kizárva. Valaki egy jó tippet tudna adni?
-
válasz Integrale #83466 üzenetére
Az 1.9jtd is traktor???
Mostanában olyan dieseleket gyártanak, hogy kegyetlen....1.6tdci ford motor járása minden csak nem kulturált, mint valami 20éves szétütött fordtransit.1.7cdti opel szintén....rázza is a bódét szépen, hangra is nagy kerregős, besz@rás mán. És akkor ezek szerint az alfa is ilyen.
A saját sz@rfosch franciám meg szépen jár úgy, hogy a két említett autónál ~4X több KM van benne.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
hobizoli
nagyúr
válasz Integrale #85210 üzenetére
Te nem jartal iskolaba? ez egy sima izobar allapotvaltozas, a nyomas fixen marad a nyomasszabalyzo miatt, de a legsuruseg no a alacsonyabb homerseklettol
es minnel hidegebb a levego egy feltoltott motornal, az annal tobb oxigent tartalmaz egysegnyi terfogatban, es az annal tobb uzemanyagot kepes hasznosan elegetni -> rendszer hatasfoka no
több drón kell ;P
-
veterán
válasz Integrale #85286 üzenetére
VM Motori fejlesztés, olasz, de nem Fiat.
Szerk: @ kornélka: benzinessel vezettem Epicát, annak szép hangja volt (sor6), de erőtlen, maga az autó tágas, sok ilyen taxi is fut Bp-en, a kidolgozása nem valami igényes (fényes műanyagok, öntési sorjás féknyereg) többet nem tudok róla. Kérdezz meg esetleg egy taxist aki ilyent használ.
[ Szerkesztve ]
-
jozefgucci1
addikt
válasz Integrale #86707 üzenetére
Kénytelen volt mert mondtam neki , hogy ha nem képezünk egy alacsonyabb árat neki akkor le sem megyek Pécsre . Ez nekem oda vissza 700Km .Magas volt az ára így is hát még hogy eredetileg 4.2 millióra tartották és egyszer már levitték . Most azt mondta a tulaj hogy ez a végső ár . Leinformáltam tényleg annyi a Km benne és a legjobban felszerelt jelenleg . Jó lett volna olcsóbban de majd holnap kiderül .Vagy ez sok érte tényleg egy 7 éves autóért ?
Origin :jozefgucci1980 , Cod =játszótéri mászóka színekkel operáló, vérpistikebőszítő játékmenet...
-
-
runner 125
nagyúr
-
-
akphsaiid
csendes tag
válasz Integrale #96431 üzenetére
Köszönöm a linket. Megyeget az angol, majd holnap átolvasom.
Nekem is nagyon bejön a HGT hangja.
Ha meglesz a győztes, majd kérnék olyan tanácsot is, vagy inkább tippet, hogy hogyan tudom kiszűrni a sz*r példányokat.. Gondolok itt modell jellegzetességekre, amiből észre lehet venni, hogy fossá volt törve, vagy a motor hangjából ítélve egyéb nyalánkságok és stb... -
-
8th
addikt
válasz Integrale #103599 üzenetére
Az, hogy mostanra eltűntek inkább az az oka, hogy olasz, nem pedig német. Ha VW lenne rajta akkor most az lenne a non plus ultra, nem pedig a Golf 2 ;3.
Ez tökmindegy rakhattak volna a Tipo-ra akár Mercedes Benz csillagot is akkor is pont ugyanott lennének ahol most. Az, hogy mostanra eltűntek annak nem az az oka, hogy olasz hanem az, hogy silány minőségű autók voltak. Nincs mit szépíteni ezen. Ha a Tipo mint modell valóban olyan jó lenne érdemes lenne ma is foglalkozni vele hiszen ugye baromi olcsó elvileg nem is rohad vészesen jó tágas ill. komfortos és megint csak elméletben korszerűbb is mint a hasonszőrű társai. Aztán valahogy mégsem kell senkinek még a fanatik fiatosok sem nagyon foglalkoznak vele maximum csak kényszerből mert az árából nem kapnának semmi használható(bb) autót. Miért? Mert olasz? Nem. Azért mert olyan amilyen.
(#103600) footy: Ez bármelyik hasonló futásteljesítményű turbódízelre áll. Egyszerű adagolós turbódízel motorról beszélünk ami nem egy ördöglakat, ahogy a többi gyártó hasonló felépítésű motorja sem ergo pont ugyanannyi esélyed van beszopni bármelyikkel. Ez pedig ugye nem előkamrás hanem közvetlen befecskendezésű. Nyugodtan forgathatod nem hajlamos hengerfejesedésre.
(#103601) nesa: Keresztfaternak volt. Uno D (1.7) majd Tipo TD. A Tipo talán négy évesen került hozzá első tulajtól. Küzdött vele néhány évig de megunta, hogy folyamatosan szerelőhöz kellett hordani valami hibával és átült egy használt Passat B4 TDI-be amit a mai napig a legjobb autójának tart.
Nem, nekem nem volt Tipo-m de ez mit sem számít. Nem kell valamit tulajdonolnod ahhoz, hogy tudd az szar. Tripperem sem volt soha attól még tudom, hogy az is egy szar dolog.[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz Integrale #103608 üzenetére
Itt a 155/tempra kombi. a belsejebe meg ugyhiszel dedra muszer fal van.
[ Szerkesztve ]