-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz TayRol #95925 üzenetére
"Családi autónak, sok pályázással, kevés rövid távú városi kiruccanással (az is inkább 10+km alkalmanként), komótos, takarékos autózáshoz kellene."
Nekem kb. pont ilyen idos C5-om van, csak mas motor/felszereltseg, szinten 60k km koruli futasteljesitmennyel kerult hozzam. Tokeletes auto arra, amit irsz -- en is pont erre hasznalom egyebkent. Kiemelkedoen csondes es kenyelmes, fantasztikus ulesekkel. A Focus es tarsai biztos jo autok a maguk kategoriajaban, de ez szerintem mas szint -- en BMW E90 helyett vettem ezt vegul, mert sokkal kenyelmesebbnek ereztem. Ha ramkeresel a topicban, akkor par dolgot irtam mar rola. Ennyi km-el gyakorlatilag ujnak kell lennie belulrol.
Van a Totalcaron is jo sok cikk rola, imadjak. Es miota a C5 II kijott (2008), azota nem derult ki rola semmilyen veszedelmes tipushiba, pedig az mar 6 eve volt.
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
válasz TayRol #95935 üzenetére
Én ugyan hülye vagyok hozzá -bárki megmondja, de ha hosszú távra tervezel az autóval, akkor szvsz számolj a nagyobb motorral. Ha jellemzően városon kívül használod, az az 1-2 liter többlet fogyasztás megéri hogy a használat módjához képest túlmotorizált és tudod kímélően használni. Nekem most a 3.0 tdi fogyaszt átlag 7.7-8 litert.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
runner 125
nagyúr
válasz TayRol #95935 üzenetére
Szerintem felejtős, ekkora autóban egy 2000-es diesel sem enne többet.
mod.
2.4 D5 kézi váltóval 5,7-6 vegyessel mindig kijön.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
válasz TayRol #95938 üzenetére
Allroad 3.0 cr tdi, tiptroniccal 4x4-gyel és 1880 kg-mal.
MOD :Természetesen tisztán városban rövid távokkal ez 11,5 liter. Viszont ahogy bemelegszik, táblán belül 9, táblán kívül -szigorúan a magam TaaTás sítlusában- 6,8-7 liter.(#95941) emvy : mit merészelsz leírni itt?! Hogy a francia ( meg a német ) nem fosch?!
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
nagyúr
válasz TayRol #95935 üzenetére
Nem ismerem az 1.6-os HDI-t, de azt latni kell, hogy ez egy nehez auto. Mint azt mar megbeszeltuk, a tomeg tul sokat nem szamit abbol a szempontbol, hogy a konstans tempot mennyire birja az auto, viszont meredek elozeseket nem fogsz tudni vele bevallalni. Nekem a valtom is masfajta automata, tehat arrol sem tudok nyilatkozni. Fogyasztasilag nem lesz jobb, mint a nagyobb motorok egyebkent, viszont olcsobb.
Szoval ez nem egy csucs-C5, nincs hidro, nincs navi, nincs 200+ LE, viszont ahogy nezem, ez a hahu legolcsobb 2011 vagy fiatalabb C5-je, raadasul elvileg megbizhato forrasbol kerulne hozzad. En azt mondom, menj vele egy probakort -- a tipus nem 'veszelyes', tehat ne azert ne vedd meg, mert fos francia. Ha tul lassu, vagy mittudomen, az jo indok, de egy megnezest meger.
De mondom, azok alapjan beszelek, amit en tapasztalok -- mas motorral, mas valtoval, mas felfuggesztessel, mas karpitozassal, stb. A zajszigeteles viszont mindegyiknel ugyanaz.
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
válasz TayRol #95947 üzenetére
Ja, de igazabol tokmindegy egy bizonyos szint folott (es alatt). Ugye anno leirtam, hogy probaltam 250 loero folotti 3-as BMW-ket, es azok is foslassuak, ha valaha volt mar nagymotorod -- es ha jol remlik, mi motoroztunk egyutt ejszaka Visegradra A 700 lovas Model S meg meg nincs latotavolsagban... szoval ha 'elfogadhatoan' megy, akkor az mar eleg, 'jol' menni meg ugysem fog
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
caprine
aktív tag
válasz TayRol #96042 üzenetére
MAZDA 6 Sport 2.3 GT kombiban nagyon ritka, ahogy látom ez éppen full ráadásul az ára is jó. Megkiméltnek tünik, jó nagy belül, megbízható verda, kolléganőmnek volt, amíg a fia ki nem operálta egy betontömbön a motort belőle (ő karc nélkül kiszált a kocsiból). Alkatrészek elég drágák, telo 100e/db bele.
A oktavia a 122LE turboval nagyon jó autó, remek fogyasztás, szerintem ideállis motor hozzá, ráadásul az utolsó arccal, nekem tetszik.
Ha saját szívedben nem találsz békét, nem fogod azt megtalálni a világon sehol. (SCKG)
-
nesa
veterán
válasz TayRol #96052 üzenetére
Nemkombiba nekunk 2 hete jott meg egy ilyen de abba most sincs meg 300km, tetszik hogy egy kategorat feljebb lepett, szelesebb lett.
megmondom oszinten nagyobb temponal nem neztem de ez a 6 os valto kb olyan hogy 6 ot valthatsz de allig van kulonbseg az 5 es 6 kozott lehet 150 nel mar erezhetobb de annyival meg nem mentem vele.
[ Szerkesztve ]
-
TayRol
veterán
válasz TayRol #96060 üzenetére
no, közben befutott még egy lehetséges alternatíva: 2000 ccm, benzines, 146 lovas mondeo kombi. ritka, mint állat. ilyen, csak fél millióval olcsóbban. lehet 2 évvel idősebb is. szerintetek?
illetve a tempomat eléggé leszűkíti a találati kört, ezáltal kérdem, hogy lehetséges (és megéri) -e utólag beszereltetni ezekbe a fordokba?[ Szerkesztve ]
-
-
Kornel
veterán
válasz TayRol #97219 üzenetére
ahol a többit is, nem kifejezetten erre szakosodtak, de megcsinálta a többivel együtt.
azt mondta 5 évet kibír.(#97220) runner 125: üregvédelem nem lett megcsináltatva, utólag én is elgondolkoztam rajta, hogy legalább a küszöböknél szükség lett volna rá.
majd utánajárok, de ha valaki tud bővebb infot erről, akkor hallgatom
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
válasz TayRol #97226 üzenetére
Ha pesti lenne nem ennyi lenne HB megyeben egy kis karosszerias muhely, lehet nekem az ismeretseg miatt is mondott ilyen kedvezo arat, de egyebkent sem dolgozik dragan, es becsuletesen megcsinalja. Julius vegen voltam, azt mondta ha meg akarom csinaltatni, leghamarabb szeptemberben vihetem. A 35k-bol egyebkent 5 a hatso merevito es 5 a lakatolas, tehat csak maga az alvaz es uregvedelem 25k. Nekem tiszta rozsda az alja, tehat lenne mit kapargatni, 1 hetes folyamat.
[ Szerkesztve ]
-
Sátán44
addikt
válasz TayRol #97369 üzenetére
Dede
Ahogy írtam korábban, jó messze lakom Pesttől. Mire végzek a munkában és utána indulok fel Pestre, lehet addigra már meg sem lesz. Elég jó vételnek tűnik.
Azt mondja, hogy a szervizkönyvét elhagyták, de a tulaj állítása szerint rendszeresen karbantartott. Nepper is kicserélt benne pár alkatrészt. Kisebb apró karcolások találhatóak rajta, de állítása szerint egyben van a gép.
Kis bohóccal is lehet nagy cirkuszt csinálni... :-)
-
hobizoli
nagyúr
válasz TayRol #97420 üzenetére
viszont amig nem volt a MAV, addig lazan 2-2.5x ennyik voltak a KGFB-k szogugyanarra az autora, hujere kerestek magukat az arkartelezve meg ugyis, hogy a szervizek is lehuztak oket a g.cibe a javitasi araikkal
emlexem nekem az 1.9TD Tipo a AllianzHungaria-nal 31k/volt per negyedev...es nem voltam Malus-ban sem ehhez
Bp-i 30 ev alatti juzerrel
es legolcsobb sem volt sokkal 30k alatt, a tobbi meg ettol csak feljebbaztan jott a MAV a 2/3 meg 1/2 araival, es lesoporte a piacot nagyjabol 2 ev alatt, es ha nem sikkasztanak benne a tulajok, akkor akar meg ma is mehetne a bizniszuk
erdekes modon utana ezek nagy nevu biztositok, mint az Allianz meg tobbi is maris tudott MAV szeru arakkal is dolgozni, most meg mar siman az alatt is vannak, mint a MAV arai voltak
(mikozben realerteken nezve meg annyit sem fizetunk az inflacio meg a kereset emeledesek miatt ma, mint kb 10 eve)több drón kell ;P
-
jozefgucci1
addikt
válasz TayRol #97488 üzenetére
Az a "baj" hogy nekem a téli is 235/60 R18 -as mint a nyári mert az előző tulaj ekkorát vett rá viszont legalább jó gumit. Michelin latitude ment rá még egy teles gumi sincs mert novemberben vette és februárban már a kereskedésben volt a kocsi. Tehát nekem a fogyim így nem fog változni szerintem .
Origin :jozefgucci1980 , Cod =játszótéri mászóka színekkel operáló, vérpistikebőszítő játékmenet...
-
-
válasz TayRol #97674 üzenetére
"autópálya 140-nél tempomattal 10,2; országúton 5 személlyel 100-as tempóval 8,9"
Ezt kicsit sokallom, igaz mi 4 személy + csomagokkal (de abból jó sok) toltunk le egyben 900km-eket, és az A3 Regensburg-Passau között szinte végig le van korlátozva 100-120-ra Bayernben, de akkor is 2 lityóval kevesebbet kajált az ötös, pedig ez méretre és formára is leginkább egy kétajtós szekrényre hasonlít, szemben a hatossal, ami azért áramvonalasabb, meg talán mélyebben is van az alja.
"Egyik esetben sem kiméltem a kocsit a gyorsítások alkalmából."
Valószínűleg itt lesz a kutya elásva, a 116LE-s 1,8-as motor a 1,5t-s testhez amúgy sem kimondottan, de 140 körül már nem egyáltalán nem dinamikus, szóval nem szoktam kitolni a szemét.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz TayRol #97690 üzenetére
Jah, hát az enyém még bejáratós, nem szívesen tolnám 4k fölé a mutatót. No meg családdal másképp megy az ember - ezért is lett nagyszekrény, és nem valami sportkombi.
Szerk.: Játszani majd kicsit később veszek egy NC-s MX5-öt munkába járáshoz...
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
-
raczger
őstag
válasz TayRol #98044 üzenetére
Szokott járni Magyar Timeattackre is (fotóztam is, mikor 458 speciale-vel ment), nem egy fakezű, kíváncsi vagyok mi történhetett. Bár én a helyébe városban biztos nem mernék ilyen autóval járkálni akármennyi pénzem is lenne.
Mostanában biztos ő is irigykedik egy szép ezüst Mazda6 iránt, ami feltűnt a mélygarázsban
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
tomiii.
aktív tag
-
Új hozzászólás Aktív témák
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel