-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
válasz
Tsebacsi #227129 üzenetére
jó lenne a Lexus RX de az a baj, hogy a 8M az még az a határ, ahol nincs még AL20 (negyedik generáció, 2015-től) csak AL10 az meg... hát barátok közt is 10+ éves lesz, ráadásul amelyik nem F Sport, az még ronda is
ez a legolcsóbb 4th gen most, de máskor se szokott lenni 8,5 alatt hirdetve. -
footy
addikt
válasz
Tsebacsi #227129 üzenetére
70+ -hoz en nem neznek foldszintes autokat.
C Zafira-t jol felszerelve(sportules+xenon nagy navi,stb) 1.4T vagy 1.6T + automata komboban az utolso evjaratokbol.#227132albiosz
Nekem meg a sokat szidott szijjasbol volt 2db. 1 Picasso+ 1 Cactus.
Az utobbi meg mindig megvan es ennel is elojott az olajfogyasztas problemaja (kb 87e km). Remenyeim szerint tisztitassal javithato(itt Ausztriaban garancias) mint a Picasso eseteben(115e?-nel jott elo), ahol a javitas(tisztitohabbal) utan megszunt az olajfogyasztas.
A vezermuszijbol is van tobb revizio, ha ujabb(erositett es ellenallobb) kerult bele(a megfelelo gyari!!! olajjal egyutt) es nem csak rovid tavokra van hasznalva az auto(el tud parologni a benzin) akkor nincs vele gond.
Az ujabb(2024 kozepe?) 1,2PT motoroknal mar lanc van, de 1-2 honappal ezelott meg mindig volt olyan uj auto amit a regebbi szijjas motorral szallitottak ki. Nalam az azert esne ki, mert csak duplakuplungos automataval van, ami nem a baratom. (bar ez is valami ujabb fejlesztes szoval lehet hogy jobb, de tapasztalatom azzal nincs) -
-
BigBlackDog
veterán
válasz
Tsebacsi #171989 üzenetére
Ezek nálam az apróságok közé tartoznak mind. Az ülés az fontos, a futómű is azért szempont, de nem éreztem a Civicét sem korlátozottnak (valószínűleg nagypapásan vezetek). Viszont az nekem is feltűnt, hogy az UFO menetstabija nagyon gyorsan beleszólt, kb. lehetetlen volt kihozni a normál kerékvágásból.
-
-
BigBlackDog
veterán
válasz
Tsebacsi #149354 üzenetére
Mondjuk nálam érzésre a 16-os lemezfelnivel sokkal másabb volt a helyzet. Rugalmasabbnak, könnyebben kezelhetőnek éreztem. 17-es alura visszaváltva nekem is az általad írt dolgok tűntek fel először. Persze, egy turbós más világ, de azért a Civic sem szörnyű. Igazából én csak annyit érzek, hogy 17-es alufelnikkel mintha erőlködne már, elnyújtottabb-darabosabb a gyorsulása, a 16-os garnitúrával meg már egész folyamatos volt a dolog (legalábbis azzal már meg tudtam volna békélni hosszabb távon is).
-
-v-
addikt
válasz
Tsebacsi #148632 üzenetére
hülyére veszik a vevőt
Mondjuk akárhányszor eladok valamit, mindig meglepődök, mennyi gyökér van a másik oldalon is, meg milyen érdekes elképzelései vannak néha a vevőknek is .. minden tiszteletem annak, aki ezt tudja úgy kezelni, hogy nem lesz belőle arrogáns, faszarcú gecinepper
-
Nordik
őstag
válasz
Tsebacsi #148289 üzenetére
Az utca túloldalán lakok. De a mi házunk előtt ha akarnék se tudnék megállni. Eddig ritka volt, hogy helyet találtam. Így ense tudok megállni a ház elott. Ha nem oda állok ahova jelenleg akkor igazából nem is kell autó mert olyan messze kellene megallnom vagy annyit forgolaszhatnek...
-
vzsryl
nagyúr
válasz
Tsebacsi #147907 üzenetére
"Észérvekkel próbáljunk hatni rá"
Drágám, ez az autó kövérít!
...
Nézzünk valami másfélét!!!44négy!(#147908) adalbert1: Külföldről pótolják bőven az akkori eladási hiányt, de így se győzik...
Szerintem a C-Max is kiváló járgány, nekem is nagyon tetszik. Tulajdonképpen egy családiasabb fóka, és a magasabb kasztni ellenére is nagyon jól vezethető, nem billeg, kiváló a futóműve.
-
Kornel
veterán
válasz
Tsebacsi #147859 üzenetére
Egyelőre még nem akadt ki. (Asszony)
Egyébként 50-50, hogy marad-e idén, vagy megy.
Őszintén szólva lenne pénz akár egy új kompaktra is, de nem vagyok benne biztos, hogy el is akarok költeni.
Amúgy vinnék, nincs is hirdetve.
Avensis tetszik, megtestesít mindent, amit nálam egy autó jelent.
Kalap jöhet, mingya' 35 vagyok -
vzsryl
nagyúr
válasz
Tsebacsi #147792 üzenetére
Valamit valamiért. Ha nekem olyan autó kell, amiben van kettőstömegű, akkor nem sajnálom rá, pedig rohadtul nem látom értelmét benzinesben, ráadásul anyagilag is megviselne egy ilyen alkatrész csere, de ha egy majdnem 3 milliós Volvo lenne a hőn áhított vágyam, akkor az a néhány évente előforduló nagyobb beruházás nem hatna meg, főleg ha nem is lenne rá szükség, mert pont nem döglene be alattam... Azért nem 10k km-enként kell cserélni egy kéttömegűt...
Te se olyan autókat nézel, amiket gombokból fenn lehet tartani, de a kényelemre, luxusra áldozol. Ez így van rendjén.
Ha 300k-ért vennék egy csotrogányt, akkor már más a helyzet, de 3millió mellett már alapból fenntartanék 500k-t csak egy első, fullos szervizre.(#147795) kdavid94: Ez a pontos helyzet.
-
gaborbol
őstag
válasz
Tsebacsi #147687 üzenetére
Egy extrasabb Optimat vezettem az eleg kellemes volt. Abbol atulve egy alap Mazda 6-ba meg eleg lehangolo elmeny volt. Persze nem jo osszehasonlitasi alap mert nem ugyaz az a felszereltsegi szint es nem is vezettem oket sokat, csak ki a repterre meg vissza. A kia kenyelmesebb volt, hely is tobb volt benne es eszmeletlen milyen extrakkal szortak tele. Ha letakarjak az emblemat azt mondom valami Audi talan. Lehet rosszul emlekszem, de mintha fogyasztasba is kicsivel jobb lett vola a kia
-
lenko
aktív tag
válasz
Tsebacsi #147655 üzenetére
Előjön, hogy mihez képest nincs, de a külső tükrök környékén elég érdekes zajok keletkeztek. Nem tudom, most hogy állnak a csíkszeműek, de nekem kb. 10évvel ezelőttig, az összes autójuk hangos, vagy így, vagy úgy....Pályán nem kicsit fárasztó, egy kelleténél hangosabb monoton zaj.
-
#94529552
törölt tag
válasz
Tsebacsi #147636 üzenetére
i40 Crd: alul semmi ereje nincs, 1500-ig döglött ló, 2000-ig csak félig döglött, ott beköszön a turbó és 3000-ig van értékelhető menés, onnantól inkább csak a zúgás nő, de nem érdemes forgatni
Ja, azok ott csak kiragadott példák voltak, amivel összehasonlítottam pl a gyorsulást, és a fogyasztást is, de egy parkradar bármelyikbe mehet éppen utólagosan is, vagy nem? -
_adaml21_
őstag
válasz
Tsebacsi #147156 üzenetére
Amúgy tetszene is az Opel, mint mondtam, de nem csak a Sprintmonitor alapján ítélkezem a fogyasztásról, ismerősöm említette, hogy céges Octavia helyett egyszer egy 150 lovas Astra K-t kapott pár napra, és amíg Oktávval eljár 6.5-ből, Astra bőven 8 fölött evett.
Ami még nem annyira tetszik, hogy cégautóként nagyon veszik, kis túlzással minden második új autó az utakon Astra K (a másik fele meg Oktáv).
A lopással meg úgy vagyok, hogy tök mind1, hogy Astrát, Mazdát, VW-t, bármit veszek, kb. első dolgom elvinni, és egy Paizs védelmet belerakatni.
Belülről az anyaghasználat sem az igazi, néhol olyan illesztési hézagok vannak, amik jó pár évvel ezelőtt is cikik voltak. Még egy 3 éves Insigniában ülve sem éreztem azt, hogy megütné a VW szintjét, pedig az egyel magasabb szint, mint az Astra.
-
-v-
addikt
válasz
Tsebacsi #147158 üzenetére
Ja amúgy nem rossz persze, csak futómű kicsit dobogós meg pattogós, kicsit jobbat vártam, belül amúgy tök csinos, ülés fura volt, nem állítgattam de elsőre nem volt túl kényelmes, üléspozíció is túl magas nekem.
Szerintem egy octavia egy kicsit jobb, egy golf meg sokkalde ezek abszolút csak első benyomások.
-
z123456789
addikt
válasz
Tsebacsi #146389 üzenetére
Jaja, ezt mondtam én is neki. Bár már így is istenes szintre jutottunk a(z 1.4) fabia ültetés ötlettől.
Minit meg tudja venni baráti kedvezménnyel dealertől. Amiket írsz, alap árban is túllépik ezt. :S(#146390) Integrale
Mazda nem játszik neki, Spider szintén drágábbra jönne ki neki. Meg szerintem az sem tetszik neki. De megemlítem, hátha.Köszi nektek.
-
-
-
kovacsroli
senior tag
válasz
Tsebacsi #145945 üzenetére
a Fiesta csomagtérben nem nyújt sokkal többet a matiznál
Daewoo Matiz 0.8 CD 1999-2001 >> 104 liter
Ford Fiesta 1.6 Ghia 2002-2005 (3 ajtós) >> 284 literfooty: az igénytelenség elég relatív, pláne egy matiz után.
penge111: és meg is áll 8 alatt városban még az 1.6-ossal is, én ezért a pénzért nem vetném el a fiestat. Persze több pénzért jobb autót lehet kapni.
-
Atomgeszi
nagyúr
válasz
Tsebacsi #145691 üzenetére
(#145691) Tsebacsi Nem csak KRESZ-ből, eleve hogyan marad életben..
Egyszer belém tolattak a Tesco parkolóban, mivel kisváros ugye mindenki ismer mindenkit, bent vásárolunk az asszonnyal, jön szembe egyik haver: Te hallod, nekimentek a kocsidnak. Mondom mi van?? Azt mondja jaja, egy római.
Na, mondom ebből lesz még valami. Csávókám, egy Hyundai platóssal nekidurrant teljes erőből az autónak, a bal elejét levitte a francba, de olyan érdekes pózban is állt meg az autó, mert nem egyből ott állt meg, hanem egy 15 méterrel előrébb, szóval menekülőre fogta már, csak éppen NEM INDULT AZ AUTÓ.. Ekkor nagy bűnbánóan már ő is jött befelé,hogy szóljon a vevőszolgálaton, baleset történt.
Kitöltöttük a papírokat, életem első ügye volt, senkinél kártörténeti lap, mi legyen? Felhívtam karosszériás haverom, mondta, hogy elfogadják a történet lapot is. Te, hogy az mit írt le, csak ami megmaradt: "Tescó parkoloban", "Hunday gépjármüvel" "nekitólatam" "elissmerem vétkeségem" "szeméji számom".. Én imádkoztam, hogy a biztosítós elfogadja. Elfogadta szerencsére.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest