-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
gaborbol
őstag
Tegnap vettem egy 2003-as szuzit (liana) baratnom szuleitol.
Annyit tudtak mondani rola, hogy az auto megy minden gond nelkul, aztan egyszer csak az automata kirakja magat uresbe es ennyi. Fel nap eltletevel megint hasznalhato aztan ismet elojon a hiba.. Elivttek szervizbe.... ketszer is, szerintuk tulmelegszik benne valami, de nem tudjak rajonni, hogy mi lehet, es mivel a szervizben nem produkalja a hibat igy visszaadtak oreg kocsi..adjak el inkabb alkatresznek, mert nem erdemes vele foglalkozni.
Hazatrelereztem a hetvegen haverral, nagyon idom nem volt ra azota, csak felnyitottam a motorhaztetot... a radiator kupakot leszedve latom a lamellakat, kiegyenlito tartaly csont szaraz, motorolja minimum jelen. Es a szervizben nem tudjak mi lehet a baja..
Mondtam nekik elsore ugy nez kis semmi komoly baja, ha jo lesz visszaadom nekik. Nem ugyan kell nekik, mert ketszer is lerohadt az uton es nem biznanak mar meg benne.
Nem a szerencsetlen kocsiba nem kene megbizni, hanem az otvar szereloban
Jo lesz nekem melos kocsinak[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
válasz Mágus2 #18076 üzenetére
A TC-s cikkben es a linkelt dokumentuben is utalnak ra, hogy nem megfelelo olajcsere eredmenye.
Doksiban az is benne van, hogy nem megfeleloek a nivopalcak es nem mutatjak rendesen a valos olajszintet. A valosagban mar keves volt, de a palca szerint meg jo... Ha valaki rendszeresen cserelt olajat es a szerviz nem csak pecsetelt, akkor itt ezekkel sem lett volna akkora gond.
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
Lassan atfordul az S80(2000 ev) kilometer oraja a 320.000, szerencsere nincs vele semmi gond, de elkezdtem gondolkodni, hogy le kene cserelni valami masra
Kis meretu autobol van eleg, igy valami nagyobbat szeretnek ami jol jonne kirandulni, hetvegre, nyaralasra, akarmire
Ami tetszik es belefer a keretbe az kb 2004-2007 evjarat tipustol fuggoen.
Volvo XC 90, Nissan Murano, Ford Edge, Cadillac SRX ide jonne meg a Lexus rx 330 es az Infiniti fx 35, de arban ezek jobban tartjak magukat, valamint az alkatresz arak is sokkal magasabbak hozzajuk, ugy hogy ezeket ki is huztam a listarol. Mivel USA ezert csak benzines van es igazabol mind 3-4 liter korul vannak, szoval ez nem igazan donto.Kinezetre az XC 90 tetszik leginkabb valamint mivel mar volt volvo ezert az lenne az elso valasztott, de mivel szinten volt volvo tudom ,hogy az sem mentes az S80 betegsegeitol Igy ami vallalhato belole az V8-cal szerelt yamaha 4.4. vagy egy frissen javitott T6 vagy egy eleve hibas T6.
Amirol szuper jokat irnak az a Cadillec, es ami meg tetszik/probaltam, mert van kolleganak az a ford edge.
Otlet esetleg valakinek?
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
Koszi! Most olvastam.
Nalunk nincs dizel csak benzines van mindenbol. Abbol vagy a 2.5 5T javasoljak a V8-at ami kozte van az mar eleve rizikos. Az en volvom dupla ennyi idos es 320K van benne a valosagban es kb igy nez ki ugyhogy ebbe is siman van annyi,ahogy ok is celoznak ra.
BMW nem jon be nekem, H santafe, meg van ismerosnek arran nem is gondoltam valamirt,de megnezem oket.
koszi!
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
válasz bitpork #38790 üzenetére
Olvasgatom a Volvo forumokat es v8 meg a t5 re irjak ,hogy azokban nincs gond a valtoval tomegesen mint a t6 ban, mert azokban mas valto van nem a 4 sebbesseges legendasan szar gm automata.
A V8 hoz 6 seb automata jart es azok jok, vagy nem volt szervizelve vagy kifogott egy szart. A V8 ban a motornak van egg tipikus hibaja valami csapagy berohad es ki kill szedni a motort a kocsibol, 3500 dollar as atlagos javitasi koltsegInfiniti arban is sok. fx 35lenne elerheto , de pl majd haromszor annyi egy automata valto csere mint egy hasonlo kocsiban: (
Mazda cx7 bekerult meg a csoportba.[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
válasz V.Stryker #39326 üzenetére
Pont tegnap kerdezte valaki a Volvo topicban, hogy mire lehet szamitani egy 8-12 eves premium auto eseteben, konkretan az S80.
Ha van sajat muhely, szerviz tapasztalat, bontoban alkatresz akkor ugye mas a helyzet, de ha nincs akkor tudmoasul kell venni, hogy ezekbe az idosebb premimum kocsikba eves szinten beletesz az ember 200k-400k Ft-ot. Ha ezt valoban megengedheted magadnak, tenyleg csak akkor vagj bele.Tipustol markatol fuggetlenul ez van, mindegy mit nezel.
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
válasz Kornel #41423 üzenetére
Haverom vitte a ceges astrat markaszervizbe valaki lekoccolta az elejet + kotelezo szervizre, nem volt egy eves sem, kesz a kocsi lehet jonni erte. Kollegano ment erte, visszaert vele a ceghez, mondja havernak: Te Tomi meg tudnad nezni a kocsit, idefele jovet valami lett a muszerfalon.
Se olaj, se huttoviz, de semnnyi nem volt benne. Megcsinaltak a kocsit, szerelo leengedte belole a cuccot, jot a munkaido vege, faszika szepen hazamnet. Aki meg jott reggel azt hitte, hogy kesz es ki is adtak az ugyfelnek, hogy viheti.
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
Miert is tennenk az impala egy mondeo/passat szintu auto semmi koze a premium markakhoz. Buick, Lincoln, Caddilac, ha premium markakat akarsz osszehasonlitani a nemet markakkal.
A masodik felevel meg egyet tudok erteni, de ez mar joideje igy megy-ment. Egyszeruen nem csinaltak olyan kocsikat amik fogyasztas/ar/megbizhatosag soran versenykepesek lettek volna a konkurenciahoz kepest. -
gaborbol
őstag
"Foreign-made vehicles imported into the U.S., whether new or used, either for personal use or for sale, are generally dutiable at the following rates:
Auto 2.5%
Trucks 25%
Motorcycles either free or 2.4%
Duty rates are based on price paid or payable. Most Canadian-made vehicles are duty-free"Ezen kivul "van" meg egy extra ado, de ...
Vehicles that get at least 22.5 mpg (combined) don't have to pay the Gas Guzzler Tax. The Tax rate goes from $1,000 for vehicles that get at least 21.5 mpg (combined), but less than 22.5 mpg (combined) all the way up to $7,700 for vehicles that get less than 12.5 mpg (combined).
Amik 11.5 liter kombinalt fogyasztasnal tobbet fogyasztanak azokra extra ado vonatkozik ami $1000-tol indul egy a fogyasztas fuggvenyeben felmehet $7700/18.8L
Viszont ezek alol kivetel a teher szallito autok es minden olyan jarmu ami teher szallitasra alkalmas: pickup truck, minivan-egyteru amibe dontheto ules van(mindbe az van) valamint a sport es hobby autok
De mi szamit import kocsinak?
Itt keszul a VW/Toyota/Honda/Acura/Mazda par vagy jopar modellje,Hyundait ugy reklamozzak itt, hogy made in USA, usa munkahelyet tamogat aki ilyet vesz, mert az is itt keszul.
-
gaborbol
őstag
válasz runner 125 #52487 üzenetére
Az szep Azt en is elfogadnam az atlagos 11.2 liter benzin helyett. Meg mindig tul nagy itt a jolet, hogy a dizel auto elterjedjen. Benzin 198ft/liter dizel meg 210 korul...
Uj Jetta es Passat, par ezereves merga kivetelevel nem is latni dizelt. Hasznalt priuson gondolkodom neha, aztan.. az XC 90 megis jobb lenne
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
Mostani tudasommal en is azt vennek, de ebben cserelve lett az automata mielott megvettem volna, es mivel kormanyu cseres lett rogton ezutan, igy szinte alkatresz arban eladtak.
Ha Xc 90-et vennek akkor azt a T5-el vennem, azt mondjak el lehet vele jarkalni szepen, vagy a V8, de mint kiderult az is tipushibas 2005-2006, a T6 meg ugye turbo+automata, szoval...
bitpork: Telen varosban 13-14L gond nelkul, pedig soha nem utom vagom.
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
válasz whitezo88 #52932 üzenetére
Messze nem fogyaszt annyit. Crown vick 15 liter korul elvan varosban orszaguton meg 11 korul. bobsys-nek van itt a forumon o talan pontosabban meg tudja mondani/ meg tudja erositeni.
A taxiba $2.5 ha csak beulsz,es onnan +2 dollar/merfold, a benzin literje 190-210 forint korul van.
Nem tudom odahaza mennyi eppen, de ha kb fele akkor olyan mintha 7,5-et fogyasztana?[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
Annyira nem hulyeseg, hogy 1-2 hete beszelgettunk a volo topikban a tulajokkal, hogy a 2000-es evjaratu S80 is gyarilag tudja mar ezt.
Leallitom a kocsit, kulcs ki, bezarom, es ha ugy erzi, hogy szaritani kell a klimat, akkor bekapcsolja a belso ventit es nyomatja maxon a levegot rajta, majd kikapcsolja, ha vegzett.
(Persze nehany esetben gond is van belole, mert bekapcsol magatol, majd valami hiba folytan nem kapcsol ki es lemeriti szepen az aksit. Software update, control unit, vagy belso motor csere a megoldas, vagy en szaritom ki )
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
válasz runner 125 #55519 üzenetére
Ez kivetelesen nem a tulaj hibaja, hanem a beszallitoe aki azzal a gumiszeru festekkel vonta be a gombokat amik ahogy oregszik az anyag szarra olvadnak a napon. Elso generracios S80 ugyan ez a szitu:
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
Sima ablaktisztito meg orange cleaner (narancs alapu tisztitoszer) ,de szerintem barmilyen nem klor alapu tisztitoszerrel megprobalhatod. Egy durvabb regebbi torolkozvel meg megdorzsolve lejon szepen.
Eloszor olyan helyen probald ki egy kis helyen ahol nem latszik annyira( a biztonsag kedveert)
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
válasz runner 125 #55613 üzenetére
igazabol az emberek fejeben van irrealis elvaras es a kereskedok azt elegitik ki.
Mielott kulfoldre koltoztem volna arultam a 2.0 Hdi-t a vasarban, jottek megnezni sokan, szep szep,de 9 evesen 230k kilometer az nagyon sok volt par urge szo szerint kirohogott, hogy mit akarok mar ennyi kilometerrel benne, mert ket sorral arrebb van egy ugyan ilyen fele ennyi kilometerrel.
Mondtam nekik akkor meg kell venni mielott elviszik
-
gaborbol
őstag
válasz Dany007 #57260 üzenetére
Ha konkret kerdes van volvoval kapcsolatban tedd fel batran, ha tudunk szivesen segitunk.
S80 eslo par evjarata hemzseg a tipushibaktol 2003-2004 tol felfele erdemesebb nezlodni, T6-ot kerulnem a turbo es az automata miatt, inkabb a 2.9 szivo benzin vagy a T5-ot valasztanam.
A sved legenda ne tevesszen meg, tele van nemet, franica, osztrak, spanyol alkatreszekkel, az elozo szeria sokkal sokkal megbizhatobb mint a korai s80-as tipusok, nekem egy 2000-es evjartau 2.9 es S80-as van lassan 330Km rel. Jo auto, de abban a korban van mar amikor kell el kell kezdeni rakolteni, es az bizony nem olcso dolog.
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
válasz Dany007 #57665 üzenetére
Igazabol a volvon nagyon nehez megmondani a futott kilometer, nalam a kormany egyetlen egy helyen van megkopva egy nagyon kicsit. Az automata valto gombjan meg aztan semmi
A T5-ben jo a turbo jo az automata, szinte orokos, en azt vennek, ha csak nem talalsz egy olyat amibe mar beleboritottak a vetelarat. A T6-ban es a 2.9-es szivoban garantalt az automata leterdelese valamint a T6 legendas a turbo gondokrol is.
Es ezek melle jon be jopar szinten huzosabb tipushiba. Az enyemben volt egy automata javitas 2400 dollarert mielott megvettem volna, aztan jott egy szinten $2400 dollarra ertekel kormanymu javitas es egy $600 dollaros kozponti zar modul csere, na itt adta el a tulaj 2000 dollarert miutan csak a valtora koltott 2400-at par honappal elotte.
Nalam van bonto, meg magam szerelem igy egesz barati aron ki lehet jonni vele, de a amugy brutalis lenne, nem veletlenul ilyen aron mennek ezek.
A borrel meg nagyon figyelni kell, mert... Aztan honapok mulva elkezd kitoredezni a festek es ugy fog kinezni mint a marvany. Valaki irta a Volvo topikban, hogy pont igy jart.
3 autom van atlag, ezert gyakran jarok a bontoba, rengeteg s60-s80 van , szinte mindben szet van repedezve az ules.2003-2004 tol mar mas fajta bort hasznaltak, azok sokkal jobban megmaradnak.(tudom,hogy arra nincs keret)[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
Tulaj ahol lakom vett egy verdat haloween-re, hogy milyen jol fog kinezni a haz elott;
Azt hiszem 1965-os, egy szereny 7 literes motorral szerelve, kar is let volna valami egyszerubbet beletenni, hely volt, V8 volt
"For 1964 the engine had a 4.13 in (105 mm) bore and a 4.00 in (102 mm) stroke, raising displacement to 429 cu in (7.03 L). Power rose to 340 hp (254 kW) and torque to 480 lbf·ft (650 N·m). The 429 was used through the 1967 model year.
Azert ezel eleg durva szamok egy halottas kocsi eseten
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
Mitsubishi Outlander 2007 -2008 as evjaraton gondolkodom, esetleg valami hasnolo meg jatszhat, de ugy nezem ar/ertek aranyban ezzel jarnek a legjobban ebben az arkategoriaban.
A 2.4-es benzines 4 hengeres CVT valtos kb egy literrel enne csak kevesebbet mint a V6 3.0, 6 seb. hagyomanyos automata viszont az jobban is megy.Ami meg a V6 mellett szol, hogy azok jobban is fel vannak szerelve alapbol.
Mennyire birjak a CVT valtok hosszu tavon?
Ezek az evjaratok realisan 120-160.000 kilometer futottak, en is evi 20-30k-t tennek bele. -
gaborbol
őstag
válasz runner 125 #62300 üzenetére
Ebbol az evjaratbol azokat nem tudnam megfizetni ez olyan $10K korul van XC90-bol az 2005-os evjarat lenne, a 2008-asok olyan $15k korul mennek.
A volvonak annyibol lenne elonye, hogy azt ismerem es abbol valoszinu a V8 3.2 benzinest vennem, viszont arrol tudom, hogy a motornak van egy dragabb tipushibaja.
-
gaborbol
őstag
Kicsit korbeneztem, hogy esetleg az Outlander melle mi lehetne meg alternativa, es ezeket talatam:
CX-7
Nissan rouge
Subaru Forester Csak 2009 vagy ujabb, mert a 2009 elotti ugy nezi ki belul mind egy kettes golf.
Rav4
grand Vitara
Nissan murano
M. Outlander
[Ford Edge]Elsosorban 4-5 felnott szamra kenyelmes auto kellene hosszabb utakra, masodsorban megbizhato legyen, a fogyasztas talan harmadlagos szinte az osszes ugyan annyit fogyasz minimalis eltressel.
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
Koszi a velemenyt!
Ma atneztuk a csajjal a listat (o fogja vezetni hetkoznapokban ezert fontos a velemenye), hogy mi az ami neki tetszik a listarol es az outlandert nevezte meg elsonek a muranot masodiknak a fordot meg harmadiknak. A forester nem jott be neki pedig 2009-tol mar normalisan nez ki a belseje es nagyon hasonlo az outlanderhez.
Kikolcsonzok valahonnan egy outlandert meg egy muarnot egy-egy hetvegere ford edge meg van a munkatarsamnak aztan meglatjuk melyik lesz a szimpatikusabb bar a fordra is sok a panasz.
A murano sokkal luxusabb kivitel viszont dragabb is es ahogy olvasom a nepitelet itten megfelelojet nem annyira megbizhato mint gondoltam volna.
Az outlanderrol meg nagyon jokat irnak a tesztekben meg a nepiteletben is nekem is az tetszik leginkabb,de majd ha vezettuk oket majd kiderul.[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
válasz Dare2Live #62678 üzenetére
Ezem besirtam :
"A folyamatos, felesleges gyorsítások és fékezések nélküli haladáshoz persze valamivel nagyobb követési távolság kell, és minél nagyobb a nyüzsgés az úton, annál valószínűbb hogy másfél méter előny reményében beugrik elénk valaki, aki nem csészeleveleket gyűjt, hanem mondjuk bodzát"
-
gaborbol
őstag
Elkezdtem nezegetni evjarat szerint hatha valami bejon meg a kepbe az outlander meg a Nissan murano melle. Errol mi velemeny? Ez egy kategoria veluk? Muszerfal picit erdekes, tiszta star trek, de nem gaz
Ford Edge-et kirobaltam az jo volt okes volt, de nem volt az a must have erzes.
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
10k a keret. Ennyi Kp-t szanok ra ez a 2007-2008 es evjarat ami meg ar ertek aranyban megfelelo, innentol mar 2000-3000 dollar/ev-vel megyunk felfele ennyit mar nem akarok bukni rajta.
Acurabol talan 2003-2004-es evjaratot kapnek ebbol az osszegbol, valami fiatalabb jarmu kene, ami 5-6 evet varhatoan komolyabb gondok nelkul kibir. De most mar mindent nezek ami ar-ertek aranyban jonak tunik es megelel a celra.
-
gaborbol
őstag
Most nezem A Chevy aukciot, hat nem semi arakon kelnek el a verdak.
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
válasz Rambovits #63202 üzenetére
Logikusan hangzik amit mond es szerintem erre gondolt amiben nem lehet "szilentet cserelni":
En ugy ismerem ezt, hogy stabilizator rud segedkar vagy paraszti neven kutyacsont. Csereltem joparat szinte minden auton, onnan tudod hogy szar, hogy kopogo hangot hallasz a kocsi elejerol amelyik oldal szar az kopog, de parban szokas cserelni. Regen probaltam minden fele utangyarottat az 1000 forintostol az 4K-sig,de aztan mindig a gyari lett a vege.
Szilent meg van a futomuben jopar helyen, abban is amit linkeltel, de lehet lengokar is.
[ Szerkesztve ]
-
-
gaborbol
őstag
Na emberek meg fel ora es itt az Outlander Most hivott az ember, hogy nem fog 8-ra ideerni, hat bakker 8:40-van valahogy ereztem
-
gaborbol
őstag
válasz runner 125 #65332 üzenetére
Koszi!
Hat igen, terepre nem megyunk vele osszkerek sincs ebben konkretan amit kicsit banok foleg, ha kicsit eszakabbra koltozunk majd.
De a tobbi kriterium stimmelt igy ez lett.
-
gaborbol
őstag
Nem lehet, hogy levegos?
Nem tudom milyen szinten csinaltak, vagy hogy milyen auto,de amikor en csinaltam teljes kormanymu felujjitast az S80 on a vegen feltoltottem a rendszert, kupak leszed, es felbakolt allapotban 8-10 alkalommal utkozestol utkozesig kellett eltekergeni a kormanyt, hogy teljesen levego mentes legyen a rendszer.( Nem javasolt soaking utkozesik kiforditott helyzetben tartan a kormanyt). amikor kesz, ratolt, es kupak visszarak.
De visszavinnem oda ahol csinaltak aztan oldjak meg garba. -
gaborbol
őstag
válasz vendingo #66317 üzenetére
En tobbszor voltam hasonlo helyzetben, amikor nem volt KP normalis autora akkor vettem egy szuzit amin mar bukni nem nagyon lehett,de nem is hullott szet, vagy epp legutobb egy corollanak megfeleo meretu es megbizhatosagu lovat es azzal jarkaltam amig ossze nem jot a KP a vegleges kocsira.
Nem volt kamat, nem volt idegeskedes, hogy mi lesz ha nem jon be eleg penz. Mi lesz ha kiadok 2.2M egy kocsira es ket het mulva beesik egy egy 150K-200K-s alkatresz csere. Osszejott a penz, nem voltam kocsi nelkul, penz a zsebben, volt ido valogatni, varni, leszukiteni a kereset egy konkret tipusra, olvashatni a forumokat, informalodni az adott hibakrol, varhato koltsegegrol, stb.
Lehet mashogyi is csinalni, de en beszari vagyok, nem vallalok felesleges rizikot.
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
Soha nem erdekelt kulonosebben a kia mint auto, munkatarsam tegnap beallitott egy uj kia Cadenza-val, hat elegge meglepett, nem semmi ahogy fel van szerelve. 3.3 V6 majd 300 lo, szarasig extrakkal, es szerintem nagyobb hely van benne mint a nalam az S80 ban.
-
gaborbol
őstag
válasz bitpork #67217 üzenetére
En tegnap csereltem generatort az Outlanderen 32K volt a gyarilag felujjitott postaval egy ev garral.
Tanulo koromban ujitottam fel villanymotorokat, generatorokat, mondjuk a csapagycsere legyen 6-8K a ket darab, tekercseles nem lehet tobb mint 8-10K ket bronzkefe 3K es itt veget is er a tortenet.
De egyszerubb megvenni valahonnan, aztan nem kell napokat varni a tekercselesre.
[link][ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Milyen routert?
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- ZIDOO médialejátszók
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- BestBuy topik
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Gyúrósok ide!
- További aktív témák...