-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Atomgeszi
veterán
[link]
Erről mi a véleményetek? -
Atomgeszi
veterán
Meg már második motorcsere... Nem tudom. Nem akarok felülni a szopórollerre. Ha itt lenne közelbe már rég elmentem volna megnézni, de sajnos ország másik végébe van.
Meg ahogy nézem ez a központi injektoros motor lesz. 90 lovas csak. 16 szelepes jobb lett volna(bár gáz szempontjából fene se tudja melyik bírja jobban , ha már motorcsere meg minden).[ Szerkesztve ]
-
Atomgeszi
veterán
Hali!
Olyankor mi a helyzet,ha most veszünk autót és ugye most még csak a 2011-es biztosítás szerint lehet csak kötni. De a 2012-es szerint 4 ezret spórolnánk. Hogy lehet ezt megoldani? Sehogy?33as: ez milyen program badára?
[ Szerkesztve ]
-
Atomgeszi
veterán
Hali!
'95 körüli benzines 2 ezres Renault Lagunával rendelkezik valaki? Vagy kit lehet zargatni? -
Atomgeszi
veterán
Használtauto.hu Autóvadász - Gyártmány választása kötelező!
Hát kapják be. Ha Én csak benzingázt akarok keresni gyártmány nélkül akkor elmehetnek oda.... -
Atomgeszi
veterán
Hali!
Most, hogy jön a hó. Hova tegyem a kopottabb és keményebb gumit? Hagyjam elől vagy tegyem hátra őket?
-
Atomgeszi
veterán
válasz Mr.Grincs #7479 üzenetére
Első kerekes.. de annyi mindent mondanak. Ugye, ha hátul van a szarabb akkor kanyarba könnyebben kicsúszik, ha meg elől akkor meg az eleje csúszik el. Egyik sem jobb a másiknál. De akkor tegyem előre a jobbakat?
Nokian winteren van több minta, kormoranon már kevesebb és idősebb is
[ Szerkesztve ]
-
Atomgeszi
veterán
válasz Mr.Grincs #7484 üzenetére
Nincs ABS, de csak a városba használjuk az autót. Csak a hétvégén kell menni egy hosszabb távra horvátba és ezért gondolkodunk, hogy hagyjuk. Egyébként mentem már úgy,hogy a rosszabb volt hátul és szinte minden kanyarba kifordult a hátulja, idén fordítva tettem fel és az eleje mászott el kicsit de az istenért se ment ki a hátulja.
És most is 2 hsz egymás alatt cáfolja a másikat.
[ Szerkesztve ]
-
Atomgeszi
veterán
Sziasztok!
Nekem olyan kérdésem lenne, hogy vajon melegben miért indul nehezebben az akksi, mint hidegbe?
Mikor pár fok van, egyből beindul, de melegbe rengeteget tekeri az önindító és akkor mikor elindul az alapjárat is elég bizonytalan.
Egy 96-os 1,4es 60Le-s corsa-ról van szó. -
Atomgeszi
veterán
Hali!
Ezt az akksit merjem megvenni? link
96os B Corsa 1.4 -
Atomgeszi
veterán
Hali!
Opel Omega B '97-es, 2.0 CD, benzin gáz. Kinek van tapasztalata, ajánlása mire figyeljen az ember? -
Atomgeszi
veterán
válasz aero. #127918 üzenetére
Hát ez a kettő túl biztató cikk.
Igazából csak azért szemezek ezzel a járművel, mert teljesen helyben van(és mivel valószínűleg ingázásra kellene napi 80km-re, ezért a gáz teljesen ésszerű(Persze ezt a melót is csak akkor vállalhatom el, ha van végre egy épkézláb autóm)). Az ember aki árulja kiment osztrákba és ott vett másik új autót , erre már nincs szüksége. Ismerős elmondása alapján már kint libeg a rokon autószerelőnél 2 hónapja az Eladó tábla az autón, és erősen alkuképes. 450-es induló árral. Persze, ha mégegyszer ennyit kell rákölteni akkor már köszi nem. Annyit mondott az ismerős, hogy a hátsó difi fura hangot ad ki, állítólag cserélve lesz. Friss műszakival. Egy szezont futott téli nyári gumi garnitúrával.
Csak nehogy több legyen a lé, mint a hús vagy hogy is mondják. -
Atomgeszi
veterán
válasz aero. #127920 üzenetére
Hát csak nézelődök, ez meg pont itt helyben volt.
Néztem Renault Clio 1.5 dCi -t abból is a 80 lovasat.
Ha megvan az alvázszáma akkor Renault kirendeltségen letudom informálni az autót?
Mivan azzal, ha mondjuk 2002-es évjáratú, és 2010-ben hozták be külföldről, akkor gyakorlatilag a külföldi előéletéről semmit sem tudni? Odatekerték az órát ahova akarták? -
Atomgeszi
veterán
Hali!
Ford Mondeo-ból 2004-es 131 lovas TDCI ajánlott? DDI-ből sajnos nem sok van.
-
Atomgeszi
veterán
válasz mtade #141804 üzenetére
Hát ennyi plusszal számolva már kijön az mk4-es, DDI is. Az egy fokkal jobb lenne? Mármint a DDi
'99 környéki A4-es TDI-k a 90Le vagy 110Le vállalhatóak, vagy mind kintről behozott lerúgott darab? (ismerősi körben sok TDI van(főként Passatok) és megvannak velük elégedve - bár egy 99-es értelmesebb állapotban lévőért is misit elkérnek már majdnem)
[ Szerkesztve ]
-
Atomgeszi
veterán
Igen, közben megtaláltam. 1997ccm a PSA, 1998 a Ford sajátja. Köszi. Akkor ez kilőve, hiába gyönyörűek(nekem) az MK3-as Mondeok
TDI-ből(VW,Audi,Seat) a 90Le és 110Le 1.9-es ugyanolyan megbízható és örökélet + 1 nap?
A 2.0 TDI 105Le-vel is közéjük sorolható?Nem mintha ezekből találnék egy épkézlábat is, 10-ből 9 külföldi okmányos(nyilván 200k km van mindbe - váltónál a szoknya meg csak az idő miatt nincs már, csak egy két fonal), 10-ből 11-nél még a leírás is általános iskolás alsó osztályos.. Vagy még azt a szintet sem éri el.
[ Szerkesztve ]
-
Atomgeszi
veterán
96-os Merc E230-at még rosszakarónknak se?
-
Atomgeszi
veterán
Motorokkal hadilábon állok még mindig.
Accord 2.0 TD 1994ccm 105Le. Ajánlott? -
-
Atomgeszi
veterán
válasz barnam_ #141921 üzenetére
Értem, köszi..
Kezd letörni a lelkesedésem egyébként.
TDI-t szerettem volna(haveri körben is van vagy 3-4 és csak városban használják és tankoláson kívül, meg a kopó alkatrészeken kívül semmi más egyebet nem kért még), de 10-ből 9 külföldi okmányos 200-280k km közötti(szinte kivétel nélkül mindegyik ennyire van pörgetve), amivel nem is lenne baj, de ezt főleg egy német vagy ausztriai autóról ami már 15-20 év közötti, ezt ki hiszi el? (tudom nem km állásra veszünk autót, de lerí róluk a dupla vagy 3x annyi)
Ha még ez sem lenne elég, akkor meg hozhatnám példának, hogy tuti valami bevándorló árulja ilyen helyesírással, és természetesen annak is lehet hinni, hogy "fris müszaki, olalyszürö, féknyerreg, ujj szillentek, ujj akumultáro,csak komoj erdeklödök hijjanak"...
Szóval ötletet szeretnék.
Városban 5-10km szaladgálós, illetve, ha leakarunk ugrani a Balatonra(200km), azt is teljesítse. Jelenleg a garázs nem megoldott, tényleg csak A- B -be eljutni a cél, ezért kihúztam a listáról a 96-99 közötti majd 1 millió körüli passatokat.
Amit azért szeretnék mindenképp, ABS, klíma, villanyablak..
300-400 körül(átírás előtt). Tudom, mire papírok rendezve meg stb. lesz az egész 600k.
Mi marad? Valami kisköbcentis fa ék egyszerű motor? Szívó dezső?
Benzingázas kínálat is konvergál a 0-ra(már ami az értelmeset jelenti és nem Niva vagy 5 literes RAM)
Köszi! -
Atomgeszi
veterán
2000 körüli Megane-ok, 1.6-os motorral(1598ccm - 107Le). Mennyire megbízható?
-
Atomgeszi
veterán
válasz Kornel #142048 üzenetére
Ugyanez 1.4-es 95 Le-vel?
Amit még néztem Astra G 1.6 16V 101Le.
Viszont itt az Elegance-t írják majdnem legmagasabb felszereltségi szintnek, aztán a Comfort néhol jobbnak tűnik.(Bár ezekről is alig találni egy értelmes infót - wikipedian sem ment, de lehet Én vagyok az übergooglekeresőtajgetoszpozitív)
Szóval ezek között vergődöm. Lassan körvonalazódik a dolog. Mivel a benzin gáz kínálat számomra egy 0, a TDI elég zsákbamacska, mindegyik kintről behozott, meg ugye főként városi használat. A pakolhatóság szintén szempont - ezért kellene kombi. A 300k kategória mind ipari hulladék és valószínűleg még egyszer annyit rá kell költeni.
Maradtak ezek
Renault Megane 1.4 - 1.6
Astra G Caravan 1.6 16V
Ford Focus 1.6
Egyéb alternatíva esetleg?
Minél nagyobb felszereltségnek örülnék a klíma - abs - elektromos ablak után.
Mind 500-600 körül. Ki mire szavazna?Illetve egy kérdés, hogy ha nem tud jelen lenni a személy, akinek a nevén lenne az autó, és a biztosítás, akkor egy meghatalmazás elég?
[ Szerkesztve ]
-
Atomgeszi
veterán
Köszi, elkezdem azokat is nézni.
(#142098) Vesztor87
Szomszédnak olyan van, nem vagyunk túl jóba. Tudom hülyeség, de emiatt, meg mert elég kicsi a csomagtér, kizárnám. Pedig már tényleg nagyon jókat kapni.
Viszont mit szóltok a '97 Nissan Primerahoz? 1.6 1597ccm 101 Le
Motor, kasztni? -
Atomgeszi
veterán
Ha nem tud jelen lenni a személy akinek a nevén lesz az autó és a biztosítás, ahhoz elég egy meghatalmazás, vagy ilyen esetben ez nem játszik? Vagy már előre kitöltött adásvételi kell?
-
Atomgeszi
veterán
válasz BigBlackDog #142113 üzenetére
Tehát az adott személy épp külföldön tartózkodik(az autó meg nem vár 1 hónapot - sokszor 1 napot sem sajnos leendő új gazdájára), de megbízik engem az autó adásvétellel, hogy neki vegyek autót.
-
Atomgeszi
veterán
Legjobb tudomásom szerint B5-ös Passat-ból nem volt 1.9 TDI 116 Le 6 sebességes.
Vagy előfordulhat? Vagy valaki nem tudja, hogy milyen autót is árul.
Bár több helyen is olvasom most fórumokat nézve, de ez már PD verzió, akkor ez kerülendő.[ Szerkesztve ]
-
Atomgeszi
veterán
Qru és a többiek
A 6 sebességes váltó még be is jönne, de a PD-től még mindig ódzkodom. Hiába van itt a környéken a kiszemelt, 6 kilót kér érte, felszereltség igazából teljesen alap 4 villanyablak, klíma, könyöktámasz és ennyi. Ja és M es rendszámos, szóval ez is behozott.
Nagyon nagyon próbálok kifogni egy 110lovasat kicsit jobban felszereltet, de nehéz.
Esetleg valaki Passat fórumon? -
Atomgeszi
veterán
válasz Tothgera30 #142451 üzenetére
Ennyire nem vágom sajnos. Nagy TDI butykolo ismerős sincs, szóval gondoltam már egyszerűbb egyből az erősebbet venni. De ezek szerint csak szoftverben különböznek?
-
Atomgeszi
veterán
válasz Tothgera30 #142479 üzenetére
Értem.
Közben beugrott egy ilyet ötlet is:[link] Ez sincs messze és kombi.
Mondjuk N-es rendszám, így sem kevés a km(hát még kitudja mennyiről lett visszanyomva). De tempomat van, szóval talán pályázással szerezte ezt.
Vélemény?Egyébként külföldi autót hol lehet lekérdezni futásteljesítményt illetően?
Az oké, hogy itthon van a mobilos app, de gyakorlatilag, ha behozzák odarakják a számlálót ahova akarják. Az az előttit nem jegyzik külföldön?[ Szerkesztve ]
-
Atomgeszi
veterán
Chevrolet Lacetti SW 1.6 - 1.8 16V 2004 körüliek mennyire ajánlottak?
-
Atomgeszi
veterán
[link] Kopott a kormány 260k km-hez képest?
-
Atomgeszi
veterán
+ (#142566) mycso
Gondolom több is van benne, hisz lpg-s.. Gondolom akkor ezek is már zsebbenyúlósak, hogy rendbe legyen hozva?
Nemrég volt itt szó a 1.4-es HDi Peugeot 206-osról, hogy nincs benne kettőstömegű.
Ez az 1.4-es elég lehet egy kombihoz? Nem tűnik valami soknak ez a 68Le
(#142618) Syd2012 Kiesett a bal első.. Azta****.. Az komoly
[ Szerkesztve ]
-
Atomgeszi
veterán
Kis érdekességre bukkantam az előbb:
[link]
99-es, 132k km.
Azt írja 5 éve van nála az autó, csak munkába járáshoz használta napi 212 km + havi néhány nagyobb út.
Ha csak havi 20x212km számolok 5 éven keresztül ami 60 hónap ~250k km és nem számoltam a bevásárlásokat, plusz az esetleges hétvégi munkavégzést, és a havi nagyobb utakat, akkor ez az autó a felét nem pörgő kerekekkel tette meg. -
Atomgeszi
veterán
Hali!
VW Bora Variant 1.9 PD 6seb.
Egy hasonló évjáratú Passattal összevetve(2001 körüliek) mi az érv, ellenérv mellette?
Bora-ból kisebb a kínálat, de azt is jelentené, hogy ennyivel gyengébb, mint Passat társa?Fentebb említett 500 -ból jó Focust találni - valóban esélytelen , egy ideje már nézem.
Kintről lehetne, de mire behozod + 300k. Igazából a 900(abból meg kínálat) ezres kategória sincs - esetleg egy ST170 amiért néha megdobog a szívem, ha olyat tesznek fel.[ Szerkesztve ]
-
Atomgeszi
veterán
Fehér út 9-11-ről még macskát sem?
Érdekes mód náluk az összes autó 60k-160k km között futott bárhol leinformálható, kívül belül csili-vili kocsikkal.. enni lehet még a motorról is. -
Atomgeszi
veterán
válasz roberto211 #143514 üzenetére
Azt gondoltuk/ták(az okosok), hogy az óratekerésért járó szankcióval majd kevesebb lesz a tekerés.. Hát abból kiindulva,hogy a KEKKH látja, hogy egyik vizsgán van benne pl. 320k km a következő műszakin meg csak 130k km és nem csinál senki semmit, még meglepődsz valamin?
-
Atomgeszi
veterán
Peugeot 307 SW-vel tényleg ilyen sok baj lehet, mint a cikk említi? [link]
"Időnként nem működikA minőséggel és a megbízhatósággal azonban sokszor volt/van baj a 307 esetében. A 2003 májusig gyártott összes 307-est visszahívta a gyár a szervokormány szivattyújának hibás elektromos kapcsolója miatt, mert az abba bejutó víz zárlatot és tüzet okozott néhány autón.
A motorok közül a dízelekkel adódhat több baj, például lecsúszó turbócső és cserét igénylő feltöltő miatt, de a motorokkal ritkán van baj. Elszórtan gond adódhat a kuplunggal és a sebességváltóval is. A számos hibalehetőség közül a gyakoribbak közé tartozik az önindító és az ablakmosó szivattyú meghibásodása, de nem mentes a gondoktól a szervokormány sem.
Bármivel baj lehet
Elektromos zűrből van a legtöbb, ide tartoznak a szoftverfrissítések, a küzdelmet feladó motorvezérlés, az állandóan kiégő izzók elöl és hátul, a sztrájkoló ablaktörlőmotorok. Közmondásos típushiba az erőtlen indexkapcsoló, amely képtelen megtartani középállásban a kart.
A futóműben is van mitől tartani, itt a gömbfejeket és a keresztstabilizátorokat teszi tönkre a hazai úthálózat. Az utastérben a felfeslő üléskárpitokra, az üvegtetős SW-ben pedig a motoros árnyékoló szorulására kell figyelni.
Az SW-n és a kombin előfordulhat a hátsó ablak berobbanása az üvegben lévő feszültség miatt. A 307 bajainak nagy haszonélvezői a japán márkák. Azok, akik kifogtak egy sűrűn elfáradó 307-est, sokszor a megbízhatóbbnak ismert japán autók felé fordulnak."
Ezek így azért nem túl bizalomgerjesztőek. Más kérdés, hogy soha nem hallottam berobbanó üvegről, vagy kigyulladó autóról, pedig nem egy - két 307es futkorászik a városunkban.
Konkrétan a bengás 2.0-ra gondolok, gondolom akkora motor már kell a bodegába. -
Atomgeszi
veterán
4 órával ezelőtt próbáltam az ocsmányapp-ba lekérdezni rendszám alapján.. Na.. Azóta se sikerül, mert valami hiba van.
"Elnézését kérjük, a rendszer üzemzavar miatt nem tudta teljesíteni kérését.
A hiba elhárítása folyamatban van."
Szuper.
Új hozzászólás Aktív témák
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben